Morguh Pullupquote:
Net begonnen en start even rustig op, was toch een pittig weekeinde merk ikquote:Op maandag 28 juni 2021 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Pullupik doe mee met een lekker bakkie, de 4de van vanmorgen.
Gelijk heb je, lekker rustig je dag beginnen!quote:Op maandag 28 juni 2021 06:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Net begonnen en start even rustig op, was toch een pittig weekeinde merk ik
We hadden het NK roeien en dat was twee dagen vroeg beginnen en ik had de hele dag wel racesquote:Op maandag 28 juni 2021 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk heb je, lekker rustig je dag beginnen!
Wat heb je voor pittigs gedaan dan het weekend?
Ja dat vroeg opstaan hakt er wel in.quote:Op maandag 28 juni 2021 06:33 schreef pullup het volgende:
[..]
We hadden het NK roeien en dat was twee dagen vroeg beginnen en ik had de hele dag wel races
Heel kort seizoen nuquote:Op maandag 28 juni 2021 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat vroeg opstaan hakt er wel in.
Wel fijn dat het allemaal weer mag en kan.
O dat is jammer, kan je net beginnen is het alweer klaar.quote:Op maandag 28 juni 2021 06:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel kort seizoen nu![]()
Volgend weekeinde de Slotwedstrijden alweer zoals gepland
Hey Solquote:
Werkse Solquote:
Morguh Cafcaquote:
Hey enginequote:
Ja ik vind het wel fijn. M'n collega heeft em nog wel op.quote:
WTF is dit nu weerquote:
Wat is loos? 🥳quote:Op maandag 28 juni 2021 08:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
WTF is dit nu weer![]()
Goedemorgen allen
Verstandige collega!quote:Op maandag 28 juni 2021 08:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel fijn. M'n collega heeft em nog wel op.
quote:
Irritant, noteren wie het was en in de revenge-terugbel lijst zettenquote:Op maandag 28 juni 2021 10:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pfff wakker gebeld worden door je werk, die snappen niet dat ik uitslaap.
Dit word een lange dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |