Mwa beetje welquote:
Voorlopig zit Nijn met dat eigenwijze ding opgescheeptquote:Op maandag 28 juni 2021 19:46 schreef D. het volgende:
[..]
Telefoons willen wel meer
Niet overal aan toegeven hoor
En met die telefoon ookquote:Op maandag 28 juni 2021 19:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Voorlopig zit Nijn met dat eigenwijze ding opgescheept
De wedstrijd is nog niet afgelopen. Ik hoop dat de VAR alsnog de laatste drie doelpunten afkeurt.quote:
Ja een jaar ook voor iets dat in 2017 al uitgezonden is. Wordt volgend jaar dan wel weer lid.quote:Op maandag 28 juni 2021 19:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa beetje wel
Irritant soms dat er een jaar tussen nieuwe seizoenen zit van series
Ik hoop dat het dan de 2e, 3e en laatste isquote:Op maandag 28 juni 2021 19:53 schreef engine het volgende:
[..]
De wedstrijd is nog niet afgelopen. Ik hoop dat de VAR alsnog de laatste drie doelpunten afkeurt.
Ja was echt balen maar ze waren ook niet goed. Ik denk wel einde Frank de Boerquote:Op maandag 28 juni 2021 19:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Omdat ik nog steeds boos ben dat we gisteren verloren hebben. Ik heb nog instructies zitten schreeuwen naar de tv maar luisteren ho maar...
Volgend jaar de WK met coach Giovanni v Bronkhorstquote:Op maandag 28 juni 2021 19:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja een jaar ook voor iets dat in 2017 al uitgezonden is. Wordt volgend jaar dan wel weer lid.
Ben je zolang weg geweest?quote:Op maandag 28 juni 2021 19:58 schreef espri het volgende:
[..]Ik moet me bijna weer voorstellen hier
Zit er verder niks tussen wat je ook leuk vind qua series of films?quote:Op maandag 28 juni 2021 19:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja een jaar ook voor iets dat in 2017 al uitgezonden is. Wordt volgend jaar dan wel weer lid.
Kan ik me niet voorstellenquote:Op maandag 28 juni 2021 19:58 schreef espri het volgende:
Kan ik me niet voorstellenquote:Op maandag 28 juni 2021 19:58 schreef espri het volgende:
Hey mister D.quote:
Neuh niet echt eigenlijk.quote:Op maandag 28 juni 2021 19:59 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ben je zolang weg geweest?
Had ik nog niet gezienquote:
Hey espri 🖐🏻quote:
quote:Op maandag 28 juni 2021 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geef geen antwoord, want dan staat het er weer 2 keer
quote:Op maandag 28 juni 2021 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geef geen antwoord, want dan staat het er weer 3 keer
quote:
Heeft ie er geen zin meer in?quote:Op maandag 28 juni 2021 20:06 schreef espri het volgende:
Had ik al verteld dat mn voortent er geen zin meer in had?![]()
Das wat anders dan de voorgevel mag ik hopenquote:Op maandag 28 juni 2021 20:06 schreef espri het volgende:
Had ik al verteld dat mn voortent er geen zin meer in had?![]()
espri wordt dan "humor", mijn ingebouwde Chrome translate doet hetzelfde als die van oma-nijn.quote:Op maandag 28 juni 2021 20:06 schreef Domnivoor het volgende:
Wat zou de telefoon van Nijn daarvan maken?
Gaan we het over Espri's voorgevel hebben?quote:Op maandag 28 juni 2021 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wat anders dan de voorgevel mag ik hopen
quote:Op maandag 28 juni 2021 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
Gaan we het over Espri's voorgevel hebben?
Ik bedoelde GMTA. Wat maakt hij daarvan?quote:Op maandag 28 juni 2021 20:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
espri wordt dan "humor", mijn ingebouwde Chrome translate doet hetzelfde als die van oma-nijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |