Ik ben toch nog steeds pullup hoop ik?quote:Op maandag 28 juni 2021 10:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Waarom allemaal die naamsveranderingen![]()
Een soort FOK penopauze
Waar heb je het over?quote:Op maandag 28 juni 2021 10:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Een soort FOK penopauze
Welke malloot heeft zijn naam veranderd?quote:Op maandag 28 juni 2021 10:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Een soort FOK penopauze
quote:Op maandag 28 juni 2021 10:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben toch nog steeds pullup hoop ik?
Even geduld op mijn telefoon is het nog zoquote:
Zal eens op mijn telefoon eens checken..quote:Op maandag 28 juni 2021 11:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Even geduld op mijn telefoon is het nog zo
ik ga foto's maken.
quote:Op maandag 28 juni 2021 11:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Mijn telefoon vertaalt het naar het Nederlands.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uitloggen is de enige oplossingquote:Op maandag 28 juni 2021 11:08 schreef MCH het volgende:
Helemaal geen zin jongens en mijn hernieuwde toegang tot fok helpt ook niet echt
Dat ding leeft een eigen leven hoor. Ik heb daar toch niet om gevraagd. Ik was helemaal fucking HarrieindeWarriequote:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah vandaar, misschien ergens zo ingesteld?quote:Op maandag 28 juni 2021 11:32 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die duivels lachende granaatappel helpt ook niet echtquote:Op maandag 28 juni 2021 11:32 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat moet dan vannacht gebeurd zijn. Ik ga zo eens kijkenquote:Op maandag 28 juni 2021 11:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah vandaar, misschien ergens zo ingesteld?
Staan er meer vertalingen op?quote:Op maandag 28 juni 2021 11:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat ding leeft een eigen leven hoor. Ik heb daar toch niet om gevraagd. Ik was helemaal fucking HarrieindeWarrie
heeft ie ook MrsLoveable vertaald? Die is misschien te lastig omdat aan elkaar geschrevenquote:Op maandag 28 juni 2021 11:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat moet dan vannacht gebeurd zijn. Ik ga zo eens kijken
Het leven op FOK!, tijdelijk dan hé.quote:Op maandag 28 juni 2021 11:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Uitloggen van werk, het leven of Fok! bedoel je?
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 juni 2021 12:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Koningin...
[ afbeelding ]
Ik had fucking![]()
[ afbeelding ]
En de Nederlandse vertaling van Prisha![]()
[ afbeelding ]
De rest is allemaal 'normaal'
Er stond onderin een gek Google balkje met de optie Engels of Nederlands. Jullie zijn allemaal weer jullie oude zelf![]()
Behalve De Dees natuurlijk, dat is niet te vertalen.
Lagertha vertaalt ie niet als La Gerda? Vreemdquote:Op maandag 28 juni 2021 12:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Koningin...
[ afbeelding ]
Ik had fucking![]()
[ afbeelding ]
En de Nederlandse vertaling van Prisha![]()
[ afbeelding ]
De rest is allemaal 'normaal'
Er stond onderin een gek Google balkje met de optie Engels of Nederlands. Jullie zijn allemaal weer jullie oude zelf![]()
Behalve De Dees natuurlijk, dat is niet te vertalen.
Hey, sorry voor late reactie, had vergadering. De eerst weer na al die teams vergaderingenquote:
Maakt niet uit.. was wel weer wennen zeker.. ook een lange vergadering ?quote:Op maandag 28 juni 2021 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey, sorry voor late reactie, had vergadering. De eerst weer na al die teams vergaderingen
2 uurtjes, was een kortequote:Op maandag 28 juni 2021 13:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maakt niet uit.. was wel weer wennen zeker.. ook een lange vergadering ?
Alpecin heeft al wat ze voor ogen hadden.. die vinden het prima zoquote:Op maandag 28 juni 2021 13:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Zou Schelling een dealtje gemaakt hebben met Alpecin?
quote:Op maandag 28 juni 2021 11:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Euhh, nemen jullie me in de maling? engine ook?
Bij jou stond net optrekker als naam, wel met dezelfde UI en bij engine stond motor
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whaahquote:Op maandag 28 juni 2021 11:32 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig maar ik ben ook geen Gerda .quote:Op maandag 28 juni 2021 12:47 schreef D. het volgende:
[..]
Lagertha vertaalt ie niet als La Gerda? Vreemd
Nee koninginquote:Op maandag 28 juni 2021 12:47 schreef D. het volgende:
[..]
Lagertha vertaalt ie niet als La Gerda? Vreemd
Ik heb het eigenlijk nog nooit gevolgd, is dit zonder BN-ers? En Kroatiëquote:Op maandag 28 juni 2021 14:59 schreef engine het volgende:
"Kijkcijferkanon Expeditie Robinson is vanaf 29 augustus weer te volgen. Het nieuwe seizoen, opgenomen in Kroatië, is elke zondagavond om 20.00 uur op RTL4 te zien."
Ik kan het topic even niet vinden maar er is een nieuwe datum dus. En Kroatië wist ik ook nog niet.
https://www.gelderlander.(...)erug-op-tv~ac2b8687/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |