Zijn derde alweer. Na 2018 en 2019.quote:
Ik heb haar al een tijdje hier niet gezienquote:Op zondag 27 juni 2021 16:30 schreef Mano_ het volgende:
Zou @:potjecreme zich eigenlijk al opgehangen hebben?
Binnenkort staat Max niet meer in dit rijtje.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:31 schreef heywoodu het volgende:
De 14e zege voor Verstappen. Slechts één coureur heeft er ooit meer gewonnen zonder een wereldtitel te pakken (Stirling Moss, 16), alle andere coureurs met meer overwinningen dan Verstappen hebben minstens één wereldtitel
Dus die record pakt ie ook nog straksquote:Op zondag 27 juni 2021 16:31 schreef heywoodu het volgende:
De 14e zege voor Verstappen. Slechts één coureur heeft er ooit meer gewonnen zonder een wereldtitel te pakken (Stirling Moss, 16), alle andere coureurs met meer overwinningen dan Verstappen hebben minstens één wereldtitel
quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt tief je toch op naar Eurosport
Wel in FB en het Voorspeltopicquote:Op zondag 27 juni 2021 16:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb haar al een tijdje hier niet gezien
Nee, zelfde richting.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:32 schreef Gehrman het volgende:
Volgende week is dit circuit in de andere richting?
Maar als ie kampioen wordt aan het eind van het seizoen is ie het weer kwijt.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus die record pakt ie ook nog straks
Nee, alleen andere bandjesquote:Op zondag 27 juni 2021 16:32 schreef Gehrman het volgende:
Wielrennen kijk je op de Belg allen.quote:
Alleen voor Mazepinquote:Op zondag 27 juni 2021 16:32 schreef Gehrman het volgende:
Leuk feitje!quote:Op zondag 27 juni 2021 16:31 schreef heywoodu het volgende:
Was meer dat Bottas helemaal inkakte vanwege zijn banden.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:28 schreef AMDB het volgende:
Vreemd dat Perez ineens nog wat extra snelheid had. Als hij dat in het midden van z'n stint had gehad dan was het een makkie geweest.
Geen bel hebben en daarom een vrouw met een bordje niet kunnen waarschuwen.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wielrennen kijk je op de Belg allen.
Uiteraardquote:Op zondag 27 juni 2021 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 juni 2021 16:30 schreef Mano_ het volgende:
Zou @:potjecreme zich eigenlijk al opgehangen hebben?
F1 is niet meer zo leuk. Was dat wat jullie jaren lang ervoeren?quote:Op zondag 27 juni 2021 16:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb haar al een tijdje hier niet gezien
quote:Op zondag 27 juni 2021 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 juni 2021 16:29 schreef beantherio het volgende:
Verstappen nu met zijn 14e overwinning gestegen naar plek 19 op de all-time lijst. Daar staat ie samen met onbekende koekenbakkers als Graham Hill en Jack Brabham.
De vraag begint al verkeerd met verloren van Red Bull. Nee, hij heeft verloren van Verstappen niet van Red Bull. .quote:Op zondag 27 juni 2021 16:33 schreef heywoodu het volgende:
Hamilton na zo'n zege: "Hard gevochten, loodzwaar. Pfoe hey, ben kapot!"
you are backquote:Op zondag 27 juni 2021 16:33 schreef potjecreme het volgende:
[..]
[..]
F1 is niet meer zo leuk. Was dat wat jullie jaren lang ervoeren?
Leukquote:Op zondag 27 juni 2021 16:31 schreef heywoodu het volgende:
2e zege, want Porsche Supercupquote:Op zondag 27 juni 2021 16:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Eerste zege is binnen, op naar Oranje!
Hij is doodsbang dat Verstappen als beter wordt gezien dus pusht als een gek het betere wagen narratief. Hij zal er volgend jaar wel mee stoppen.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De vraag begint al verkeerd met verloren van Red Bull. Nee, hij heeft verloren van Verstappen niet van Red Bull. .
Perez had er gewoon moeten zijn.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:35 schreef VacaLoca het volgende:
Beetje oneerlijk wel dat je voor FL nog kan pitten wanneer degene voor je dat niet meer kan. Beetje goedkoop puntje scoren dan.
Mathieu maakt de Oranje-dag compleetquote:Op zondag 27 juni 2021 16:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nee hoor, al 25 jaar trouwe fan van de sportquote:Op zondag 27 juni 2021 16:33 schreef potjecreme het volgende:
[..]
[..]
F1 is niet meer zo leuk. Was dat wat jullie jaren lang ervoeren?
Ide SchellingGod nog in de bollen morgen? Nog niets gezien van de etappe vandaag.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mathieu maakt de Oranje-dag compleet
Maar als er dan een fuill course yellow komt ben je wel zwaar genaaidquote:Op zondag 27 juni 2021 16:35 schreef VacaLoca het volgende:
Beetje oneerlijk wel dat je voor FL nog kan pitten wanneer degene voor je dat niet meer kan. Beetje goedkoop puntje scoren dan.
Keke Rosberg. Had maar 1 overwinning in het jaar dat hij kampioen werd in 1982.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Leuk
Maar wie heeft het MINST aantal overwinningen nodig gehad om kampioen te worden?
Mwa, die heeft toch een extra pitstop moeten maken?quote:Op zondag 27 juni 2021 16:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Leclerc Driver of the day.
Zo onterecht
Matje poeft zo nog de Mur op.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Echt belachelijk ja.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Leclerc Driver of the day.
Zo onterecht
Hoezo?quote:Op zondag 27 juni 2021 16:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Maar als er dan een fuill course yellow komt ben je wel zwaar genaaid
Dat hangt ervan af. Teuns en Flip maken ook nog een goede kans.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ide SchellingGod nog in de bollen morgen? Nog niets gezien van de etappe vandaag.
Maar Webber die de vraag stelt dus ook, net als alle Engelstalige media. Zo zijn we aan het nogal potsierlijke idee gekomen dat Hamilton in de race zou zijn voor GOAT.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij is doodsbang dat Verstappen als beter wordt gezien dus pusht als een gek het betere wagen narratief. Hij zal er volgend jaar wel mee stoppen.
Door ZIJN EIGEN SCHULDquote:Op zondag 27 juni 2021 16:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwa, die heeft toch een extra pitstop moeten maken?
Dylanquote:Op zondag 27 juni 2021 16:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af. Teuns en Flip maken ook nog een goede kans.
Je verliest er geen plek mee, dus dat valt wel mee.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Maar als er dan een fuill course yellow komt ben je wel zwaar genaaid
Komt alles bij elkaar en zit je met koude nieuwe banden. Dat kost je plekken bij de herstart (als ze niet met geel over de finish gaan)quote:
En drie keer iemand aangereden.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwa, die heeft toch een extra pitstop moeten maken?
Ik neem aan dat niemand daadwerkelijk gelooft dat HAM beter zou zijn dan Schumacher.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar Webber die de vraag stelt dus ook, net als alle Engelstalige media. Zo zijn we aan het nogal potsierlijke idee gekomen dat Hamilton in de race zou zijn voor GOAT.
Ze wilden het risico niet nemen dat de meest waarschijnlijke coureur niet wint.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:38 schreef Breekfast het volgende:
Geen live blaasorkest die het volkslied verneukt?![]()
Zou Willy de prijzen uitreiken straks op Zandvoort?quote:
het leek alsof het wilhelmus uit een draaiorgel kwamquote:Op zondag 27 juni 2021 16:38 schreef Breekfast het volgende:
Geen live blaasorkest die het volkslied verneukt?![]()
Het gaat gewoon gebeuren: uit de sport stappen op het moment dat ze zowel de drivers als de constructors titel pakken.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:37 schreef wdn het volgende:
Honda: het was maar een geintje dat we stoppen. RB had dit nodig
Prins bril neem ik aanquote:Op zondag 27 juni 2021 16:39 schreef Martinello het volgende:
[..]
Zou Willy de prijzen uitreiken straks op Zandvoort?
Denk dat z'n neefje met die grote bril dat gaat doen.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:39 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ze sturen Prins Brilquote:Op zondag 27 juni 2021 16:39 schreef Martinello het volgende:
[..]
En Jan Lammers zal er ook wel eentje weggeven.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat z'n neefje met die grote bril dat gaat doen.
En Frank Lammers.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En Jan Lammers zal er ook wel eentje weggeven.
Maar die is niet van die Ferrariquote:Op zondag 27 juni 2021 16:39 schreef heywoodu het volgende:
Lekker hoor, keer op keer op het Ferrari-logo staan terwijl die er niet aan te pas komen
Gelukkig hebben ze de wijn!
Tim en Tom Coronel natuurlijk.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat z'n neefje met die grote bril dat gaat doen.
En Frank de Boer.quote:
Oh jawel hoor. Het chauvinisme daar is zelfs niet meer gelinkt aan de realiteit.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik neem aan dat niemand daadwerkelijk gelooft dat HAM beter zou zijn dan Schumacher.
Die pitstop was 2,8 sec langzamer dan Red Bull kanquote:Op zondag 27 juni 2021 16:41 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Perez deed alles goed, verloor plek door de pit stop.
Hopelijk voor het eerst.quote:
Start.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:41 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Perez deed alles goed, verloor plek door de pit stop.
Net genoeg om achter Bottas te komen.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:43 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die pitstop was 2,8 sec langzamer dan Red Bull kan
Nikky Tutorials natuurlijkquote:Op zondag 27 juni 2021 16:39 schreef Martinello het volgende:
[..]
Wel leuk dat Ferrari zo toch nog op het podium staat!quote:
Gordon in een regenboogstring.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:39 schreef Martinello het volgende:
[..]
er is wel champagnequote:
Je grote vriend Vettel was genoeg in beeldquote:Op zondag 27 juni 2021 16:45 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik heb me nog net niet styrlijk verveeld.
Toen ik op enter drukte kwam ze net aanlopenquote:
18 puntenquote:Op zondag 27 juni 2021 16:45 schreef tja77 het volgende:
Voorsprong groeit naar de 20-25 punten.
Een plofje van de Honda krachtbron is niet meteen einde titelaspiraties voor Verstappen.
#dontcarequote:Op zondag 27 juni 2021 16:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat was dit SAAI zeg
Had er veel meer van verwacht
gp mexico 2019 nooit gezienquote:
Zonder dollen, Prins Bril had de huidige rol van Jan Lammers als sportief directeur gewild. Maar er was hem geadviseerd om op de achtergrond te blijven gezien zijn reputatie (huisjesmelker, circuitmelker, mediaparkmelker)quote:
De franse slag bij de f1quote:
Dan moet vd poel nog even de tour etappe winnenquote:Op zondag 27 juni 2021 16:52 schreef Johannes788 het volgende:
Nu nog Oranje dat wint en we hebben ultieme sportdag als NL zijnde
Bergen hè.quote:
Gele vlag veroorzaken door eraf te rijden?quote:Op zondag 27 juni 2021 16:50 schreef nils7 het volgende:
Had Max geen gele vlag kunnen veroorzaken en dan net voor Lewis over de finish te rijden? Zodat Lewis geen snelste ronde kan pakken of is dat risky?
Maar Red Bull heeft nu een betere wagen. Dus dan nog kan Max WK worden. Max gaat het dit jaar flikkenquote:Op zondag 27 juni 2021 16:53 schreef beantherio het volgende:
Laten we niet te vroeg juichen: zo groot is het verschil eigenlijk niet. Met 1 DNF kan Hamilton er alweer voor liggen.
Daar heb je 2e rijders voor.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:54 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Gele vlag veroorzaken door eraf te rijden?
Sshhht!quote:Op zondag 27 juni 2021 16:55 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Maar Red Bull heeft nu een betere wagen. Dus dan nog kan Max WK worden. Max gaat het dit jaar flikken
Wel knap als je zoveel punten kunt halen met een DNF.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:53 schreef beantherio het volgende:
Laten we niet te vroeg juichen: zo groot is het verschil eigenlijk niet. Met 1 DNF kan Hamilton er alweer voor liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat geloof ik meteen eigenlijk, heb ik zo'n boek niet voor nodig.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Zonder dollen, Prins Bril had de huidige rol van Jan Lammers als sportief directeur gewild. Maar er was hem geadviseerd om op de achtergrond te blijven gezien zijn reputatie (huisjesmelker, circuitmelker, mediaparkmelker)
boek: Zakenprins, De jacht naar succes van Bernhard van Oranje
quote:Op zondag 27 juni 2021 17:00 schreef tja77 het volgende:
Ik heb deze post race interview skills van de smoelsmid gemist….Oh, dan zou ik maar even naar de tandarts gaan voor je een ontsteking krijgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verstappen kampioen corfirmedquote:Op zondag 27 juni 2021 17:22 schreef Ferry_76 het volgende:
De laatste keer dat Hamilton vier races op rij niet wist te winnen, werdt hij ook geen kampioen....
Schaam je.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:29 schreef beantherio het volgende:
Verstappen nu met zijn 14e overwinning gestegen naar plek 19 op de all-time lijst. Daar staat ie samen met onbekende koekenbakkers als Graham Hill en Jack Brabham.
En dat zijn dan wel weer wijze woorden.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:53 schreef beantherio het volgende:
Dat is uiteraard een grapquote:Op zondag 27 juni 2021 17:25 schreef quo_ het volgende:
[..]
Schaam je.
Het gebruik van dit soort kwalificaties voor grote coureurs is beneden peil en toont je eigen onkunde.
Ook goed, alles beter dan die tandarts.quote:
Ik hoop toch dat ie dat record niet gaat halenquote:Op zondag 27 juni 2021 17:17 schreef tja77 het volgende:
Ook heeft Max nog maar 1 man boven zich (Stirling Moss met 16 GP zeges) met meer overwinningen zonder WK titel.
Ja natuurlijk wel, anders haalt ie ook niet de 16 zeges.quote:Op zondag 27 juni 2021 17:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat ie dat record niet gaat halen
Dat kan dit jaar toch nog gewoonquote:Op zondag 27 juni 2021 17:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hij mag het wel halen zolang ie het aan het eind van het seizoen maar weer kwijt is.quote:Op zondag 27 juni 2021 17:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik wel want hij zit dichterbij 1 winst dan meteen wk.quote:Op zondag 27 juni 2021 17:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En zo zal geschieden.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:53 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dan moet vd poel nog even de tour etappe winnen
Eh, dat gaat hij vrijwel zeker verbeteren, op zijn best is Verstappen aan het eind van dit seizoen kampioen en dan zou hij dus vanaf nu nooit geen race meer moeten winnenquote:Op zondag 27 juni 2021 17:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Inb4: Als je het niet bevalt ga dan maar Sky kijken.quote:Op zondag 27 juni 2021 18:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Olav Mol trekt echt conclusies over Formule 1 als een soort huisvrouw die op een verjaardag voor het eerst een race ziet. "Het Enstone Team is hier de afgelopen 22 jaar nooit in de top 10 gefinisht". Ten eerste is dat niet waar en ten tweede heeft de GP van Oostenrijk elf jaar niet op de kalender gestaan. "Alonso start pas voor de tweede keer in zijn carrière vanuit de top 10 op dit circuit". Goh, bijzonder allemaal zeg. In zijn hoogtijdagen stond deze baan geeneens op de kalender. Daarna had Alonso te maken met een McLaren waarmee hij gemiddeld 15 plaatsen gridstraf per race moest incasseren.
Vervolgens raakte Ollie helemaal de weg kwijt toen Hamilton nieuwe banden ging halen voor de snelste ronde. "Het is de laatste ronde, hij kan geen tijd meer zetten!" Ja, ze zijn achterlijk bij Mercedes. Ook vroeg hij zich nog af of Verstappen eventueel nog nieuwe banden kon halen. Ja dat kan Olav, maar dat heeft weinig zin want dan is je outlap de laatste ronde van de race. Ingewikkeld allemaal he?
Het is net alsof je je dronken oom over Formule 1 hoort lullen. Compleet de weg kwijt die man. Zou hij op Fok zitten?
quote:Op zondag 27 juni 2021 18:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel, anders haalt ie ook niet de 16 zeges.
Hij moet eerst dat record pakken, en het vervolgens kwijtraken door het kampioenschap te winnen.
quote:
quote:Op zondag 27 juni 2021 18:02 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hij mag het wel halen zolang ie het aan het eind van het seizoen maar weer kwijt is.
quote:Op zondag 27 juni 2021 18:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik wel want hij zit dichterbij 1 winst dan meteen wk.
Ik zat een beetje verkeerd te rekenen..quote:Op zondag 27 juni 2021 18:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh, dat gaat hij vrijwel zeker verbeteren, op zijn best is Verstappen aan het eind van dit seizoen kampioen en dan zou hij dus vanaf nu nooit geen race meer moeten winnen
Ik verwachtte eigenlijk een clip van in totaal 5 sec. met daarop de start en de finish.quote:
Ik vind het op zich niet verbazingwekkend dat Lando beter is, maar dat Ricciardo het zóveel slechter zou doen had ik ook niet gedacht. Totaal absurd dat Norris op de 5e plek eindigt en Daniel niet eens in de punten rijdt.quote:Op zondag 27 juni 2021 18:14 schreef potjecreme het volgende:
Ricciardo heeft het lastig tot nu toe. Hadden we dit verwacht?
Ik had mij er meer van voorgesteld, potjecreme.quote:Op zondag 27 juni 2021 18:14 schreef potjecreme het volgende:
Nog maar 3. Het record staat op 16 en hij heeft er nu 14.quote:Op zondag 27 juni 2021 18:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik zat een beetje verkeerd te rekenen..![]()
Hij hoeft er opzich nog maar 5 en niet nog 16 zoals ik even dacht.. er zijn nog 15 races te gaan dus ik dacht dat Max dan volgend jaar pas WK zou kunnen worden.
quote:Op zondag 27 juni 2021 18:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het op zich niet verbazingwekkend dat Lando beter is, maar dat Ricciardo het zóveel slechter zou doen had ik ook niet gedacht. Totaal absurd dat Norris op de 5e plek eindigt en Daniel niet eens in de punten rijdt.
Ja, ik had er ook meer van verwacht. Dacht dat ze meer aan elkaar gewaagd zouden zijn.quote:Op zondag 27 juni 2021 18:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik had mij er meer van voorgesteld, potjecreme.
Geldt dat wel voor deze? dit was steiermark.quote:Op zondag 27 juni 2021 17:20 schreef beantherio het volgende:
Samen met Prost heeft Max nu trouwens het record van overwinningen in Oostenrijk (3).
Zolang Hamilton niet de andere resterende race wint, dan wordt Verstappen kampioenquote:Op zondag 27 juni 2021 18:28 schreef tja77 het volgende:
In de voorbeschouwing dacht 1 van die pipo’s in de studio dat 8 overwinningen genoeg zou zijn voor de WK titel. Nou als Max er nog maar 4 wint dit jaar, wordt ie echt geen kampioen.
Zelfde circuit, zelfde lay-out welquote:Op zondag 27 juni 2021 18:29 schreef mikieu het volgende:
[..]
Geldt dat wel voor deze? dit was steiermark.
Andere topicquote:Op zondag 27 juni 2021 18:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
En Williams in de muur.
Santino Ferruci heeft er weer mee te maken hoor
Ik zag het, had het al gewijzigd. Opslaan duurde alleen erg langquote:
Volgende week zachtere banden... Wordt weer niks met Mercedesquote:Op zondag 27 juni 2021 18:35 schreef potjecreme het volgende:
Volgende week zachtere banden... Wordt weer niks met Mercedes
Gewoon een regenrace.quote:Op zondag 27 juni 2021 18:35 schreef potjecreme het volgende:
Volgende week zachtere banden... Wordt weer niks met Mercedes
RIC had in het begin van de race technische problemen. Verloor in één ronde vijf plaatsen. Dus wellicht zelfs de hele race met een technische probleem gereden.quote:Op zondag 27 juni 2021 18:14 schreef potjecreme het volgende:
Dat was logischer geweest dan ermee oeffenen op Silverstone.quote:Op zondag 27 juni 2021 18:35 schreef potjecreme het volgende:
Jammer dat we niet op dezelfde baan een sprintrace kwalificatie doen.
Maar dan nog, gaat het niet zoals verwacht. Normaal een Qualli beest die hem nu op de 13e plek zette.quote:Op zondag 27 juni 2021 18:43 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
RIC had in het begin van de race technische problemen. Verloor in één ronde vijf plaatsen. Dus wellicht zelfs de hele race met een technische probleem gereden.
Het gaat het hele jaar al redelijk rukquote:Op zondag 27 juni 2021 18:43 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
RIC had in het begin van de race technische problemen. Verloor in één ronde vijf plaatsen. Dus wellicht zelfs de hele race met een technische probleem gereden.
Klopt, daarom dacht ik van hij heeft het eindelijk gevonden.quote:Op zondag 27 juni 2021 18:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vorige race was Ric zo slecht nog niet hoor.
Dank u.quote:Op zondag 27 juni 2021 19:13 schreef opreis het volgende:
Als we Perez willen ontzien dan leggen we de schuld bij de slechte pitstop. Maar het zou fijn zijn als Perez op dit soort momenten P2 kan pakken of iig zorgen dat Lulu niet voor de FL kan gaan. Dat begint al op zaterdag door op mediums te kwalificeren en op P5 in Q3. Maar gelukkig laat Max wel zien dat hij als de auto beter is het ook gewoon helemaal zelf kan. Wat een baasje.
Precies. Hij is er om in de pitwindow te zitten van Lewis. Dat gebeurd nog te weinig. En dan heeft Max dus nog niet eens op de limiet hoeven rijden.quote:Op zondag 27 juni 2021 19:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dank u.
Perez mist gewoon de snelheid. We mogen blij zijn als ie in het pitwindow kan blijven.
Norris start gewoon goed.quote:Op zondag 27 juni 2021 19:49 schreef mikieu het volgende:
Ging al mis bij de start, hij liet Norris veel te makkelijk hem voorbij gaan.
Hij zat vast achter Lewis. Verkeerd gepositioneerd misschienquote:Op zondag 27 juni 2021 19:49 schreef mikieu het volgende:
Ging al mis bij de start, hij liet Norris veel te makkelijk hem voorbij gaan.
vast achter hammie in bocht 4quote:Op zondag 27 juni 2021 19:55 schreef daNpy het volgende:
Hij zat voor Norris, maar meteen daarna weer erachter. Ik heb niet gezien hoe dat komt? Plaats teruggeven ivm buiten de baan komen?
Geblokt door Lewis waardoor hij van het gas moest?quote:Op zondag 27 juni 2021 19:55 schreef daNpy het volgende:
Hij zat voor Norris, maar meteen daarna weer erachter. Ik heb niet gezien hoe dat komt? Plaats teruggeven ivm buiten de baan komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Mogen we de VBL-ers nu eindelijk eens terugtrollen?![]()
quote:Op zondag 27 juni 2021 20:01 schreef beantherio het volgende:
Maakt er iemand een F1 on tour gifjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Mogen we de VBL-ers nu eindelijk eens terugtrollen?![]()
Godver ik ben nog aan het terugkijken en verwacht hier niet zo'n spoiler.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Mogen we de VBL-ers nu eindelijk eens terugtrollen?![]()
Ik klikte te snel had VBL niet gezien![]()
VBL-ers lachen zich ook rot dat ze eruit liggen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Mogen we de VBL-ers nu eindelijk eens terugtrollen?100.000 katjes
Fuck the EBU!
Als MOD moet jij ook beter weten hé.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
VBL-ers lachen zich ook rot dat ze eruit liggen hoor.
Tja, dat is niet mijn schuld.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:09 schreef Dazalbest het volgende:
Go
[..]
Godver ik ben nog aan het terugkijken en verwacht hier niet zo'n spoiler.....![]()
Ik klikte te snel had VBL niet gezien![]()
Als Norris er niet tussen zat had Perez Lewis kunnen aanvallen bij de start.quote:Op zondag 27 juni 2021 19:13 schreef opreis het volgende:
Als we Perez willen ontzien dan leggen we de schuld bij de slechte pitstop. Maar het zou fijn zijn als Perez op dit soort momenten P2 kan pakken of iig zorgen dat Lulu niet voor de FL kan gaan. Dat begint al op zaterdag door op mediums te kwalificeren en op P5 in Q3. Maar gelukkig laat Max wel zien dat hij als de auto beter is het ook gewoon helemaal zelf kan. Wat een baasje.
Dat begint al op zaterdag. Als hij op 2 tiende van Max kwalificeert doen mag hij verdedigen ipv aanvallen t.o.v. Lewisquote:Op zondag 27 juni 2021 20:21 schreef Fer het volgende:
[..]
Als Norris er niet tussen zat had Perez Lewis kunnen aanvallen bij de start.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tis bekend dat hij niet goed kwalificeert. Hij doet het beter dan de vorige twee.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:24 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat begint al op zaterdag. Als hij op 2 tiende van Max kwalificeert doen mag hij verdedigen ipv aanvallen t.o.v. Lewis
Dat wel, maar het wordt ook meer en meer duidelijk dat in de buurt komen van Max (ookal is het maar een paar keer per jaar) voor veel coureurs niet is weggelegd.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Tis bekend dat hij niet goed kwalificeert. Hij doet het beter dan de vorige twee.
Dit is de start vanuit de cockpit van Pérez: https://streamable.com/qfe3jiquote:Op zondag 27 juni 2021 19:55 schreef daNpy het volgende:
Misschien moeten ze maar helemaal stoppen met racen. Dat is nog veiliger.quote:
Bijzonder wel weer, veiligheid was nooit een issue toen Hamilton dat soort stunts deed.quote:
Wat een hypocriete zak hooi die Masi.quote:
Wanneer deed die dat soort dingen dan? Behalve de donuts in Abu Dhabi, die daar mogenquote:Op zondag 27 juni 2021 20:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Bijzonder wel weer, veiligheid was nooit een issue toen Hamilton dat soort stunts deed.
Begint nu toch wel ridicule vormen aan te nemen, eigenlijk.
Mexico bijvoorbeeld. Maar was het verboden dan in Oostenrijk voor de race?quote:Op zondag 27 juni 2021 21:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Wanneer deed die dat soort dingen dan? Behalve de donuts in Abu Dhabi, die daar mogen
Hé Masi, al gekeken naar de front Wings van Mercedes.quote:
Heeft iemand hier een filmpje van? Ik heb het gepresteerd dit op 1 of andere manier te missenquote:
quote:Op zondag 27 juni 2021 21:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heeft iemand hier een filmpje van? Ik heb het gepresteerd dit op 1 of andere manier te missen![]()
En met niemand in z'n spiegels.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:10 schreef opreis het volgende:
Is om dit soort dingen te voorkomen:
Latifi rijdt immers ook hier rond.
Al deed Max het wel iets meer aan de zijkant
En zat er echt niemand ook maar enigszins in de buurt achter hem. Klein doch belangrijk detailquote:Op zondag 27 juni 2021 21:10 schreef opreis het volgende:
Veel laten het gas los daar, daar veranderd niets aan.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:10 schreef opreis het volgende:
Hoe ik het doe: Met Google Chrome:quote:Op zondag 27 juni 2021 14:11 schreef Eagles89 het volgende:
Is het nog mogelijk een Mp4 link van de voor , race en nabeschouwing op Ziggo te vinden?
Ben hier altijd heel goed mee geholpen vroeger maar sinds dit seizoen werkt dat “trucje” niet meer door de Mp4 link direct van de Ziggo terugkijk website te plukken….
Dezelfde kerel (Latifi) die die crash veroorzaakte kwam nu ook het rechte stuk op rijden toen Max het deed.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En zat er echt niemand ook maar enigszins in de buurt achter hem. Klein doch belangrijk detail
Voor wie een link nodig heeft, ik weet ook waar je de races/quali's kan torrenten een paar uur na de racequote:Op zondag 27 juni 2021 21:16 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Hoe ik het doe: Met Google Chrome:
- Via "gemist" de stream openen op de website, pauzeren, rechtsklik op de pagina en kies Inspecteren (CTRL+SHIFT+I)
- Console opent, tabblad Elements, CTRL+F, MP4 ingeven en daar is je link.
- Rechtsklik op de link, open in nieuwe tab, en dan rechts klik op de video en opslaan als.
Zou Toto geklaagd hebben?quote:Op zondag 27 juni 2021 21:15 schreef mikieu het volgende:
[..]
Veel laten het gas los daar, daar veranderd niets aan.
Vindt het bizar om te zien wat er allemaal gebeurt nu Mercedes niet op 1 staat. Kan er niets mee te maken hebben maar het lijkt meer dan ooit dat er dit soort bullshit gaande is tijdens het seizoen.
Dat ja.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:15 schreef mikieu het volgende:
[..]
Veel laten het gas los daar, daar veranderd niets aan.
Vindt het bizar om te zien wat er allemaal gebeurt nu Mercedes niet op 1 staat. Kan er niets mee te maken hebben maar het lijkt meer dan ooit dat er dit soort bullshit gaande is tijdens het seizoen.
Het was Merhi die de crash veroorzaakte, maar Latifi zat hier imho nog een stuk verder weg.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:17 schreef opreis het volgende:
[..]
Dezelfde kerel (Latifi) die die crash veroorzaakte kwam nu ook het rechte stuk op rijden toen Max het deed.
Ah, ik zie het nu. Maar die zat zo te zien gelukkig helemaal ad andere kant vd baan en er een flink stuk achter.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:17 schreef opreis het volgende:
[..]
Dezelfde kerel (Latifi) die die crash veroorzaakte kwam nu ook het rechte stuk op rijden toen Max het deed.
Latifi reed er achterin. Hij zat nu op ongeveer 3 seconde van Max en had dus weer degene kunnen zijn die achterin een auto zou knallen.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het was Merhi die de crash veroorzaakte, maar Latifi zat hier imho nog een stuk verder weg.
En Max helemaal aan de rechterkant, niet op de racelijn, in tegenstelling tot Mehri.
Niks aan gelogen dusquote:Op zondag 27 juni 2021 21:40 schreef Monolith het volgende:
Inmiddels wat terug kunnen kijken na een middagje terras, maar het blijft toch wel treurig hoe Mercedes en met name Hamilton maar doorzaagt over hoe superieur de Red Bull is. Het is jammer dat niemand hem voor de voeten werpt dat hij met dat soort claims feitelijk zegt dat Perez een matige kutcoureur is.
Nou vind ik Perez weinig bijzonder hoor, maar hetzelfde geldt voor Bottas.quote:
Beetje suf om recht achter je voorganger te blijven rijden imo.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit is de start vanuit de cockpit van Pérez: https://streamable.com/qfe3ji
De start zelf is wel ok, Norris gaat bij bocht 1 naast de baan. Vervolgens haalt Pérez Lando buitenom in, maar komt Norris er later buitenom weer voorbij. Ik snap niet echt hoe het kan dat Pérez dat liet gebeuren, maar misschien had-ie weinig opties omdat-ie dicht achter Lewis zat. Het ziet er imho niet echt uit alsof hij de plaats aan Norris teruggeeft in elk geval.
Wat hier staat is erg suf.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Beetje suf om recht achter je voorganger te blijven rijden imo.
Links of rechts van Ham was genoeg plaats en had Norris minder kans gegeven. Bovendien heb je minder downforce en kans op gebrek aan grip bij remmen.quote:
Hij jankt over de top speed van de RB's maar het lijkt toch echt een bewuste keuze van Mercedes zelf:quote:Op zondag 27 juni 2021 21:40 schreef Monolith het volgende:
Inmiddels wat terug kunnen kijken na een middagje terras, maar het blijft toch wel treurig hoe Mercedes en met name Hamilton maar doorzaagt over hoe superieur de Red Bull is. Het is jammer dat niemand hem voor de voeten werpt dat hij met dat soort claims feitelijk zegt dat Perez een matige kutcoureur is.
Hamilton zegt zelf toch ook dat ze met een kleinere vleugel reden omdat anders de bandenslijtage in de bochten te hoog is? Het lijkt een noodzakelijk kwaad ter compensatie voor hun langere wielbasis.quote:Op zondag 27 juni 2021 22:06 schreef opreis het volgende:
[..]
Hij jankt over de top speed van de RB's maar het lijkt toch echt een bewuste keuze van Mercedes zelf:
https://www.fia.com/event(...)/race-classification
https://www.fia.com/event(...)fying-classification
Hamilton zegt zo vaak wat. Dat betekend niet dat het waar is.quote:Op zondag 27 juni 2021 22:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hamilton zegt zelf toch ook dat ze met een kleinere vleugel reden omdat anders de bandenslijtage in de bochten te hoog is? Het lijkt een noodzakelijk kwaad ter compensatie voor hun langere wielbasis.
Klopt allemaal, maar het was geen hele gekke verklaring voor die staldeur achter op de taxi.quote:Op zondag 27 juni 2021 22:12 schreef opreis het volgende:
[..]
Hamilton zegt zo vaak wat. Dat betekend niet dat het waar is.
En allemaal leuk en aardig hoor, maar begin eerst maar eens met voor je teamgenoot kwalificeren voordat je gaat klagen dat je auto te kort komt.
Usenet abbo en dan spotnet. Of een NZBforum.quote:Op zondag 27 juni 2021 14:11 schreef Eagles89 het volgende:
Is het nog mogelijk een Mp4 link van de voor , race en nabeschouwing op Ziggo te vinden?
Ben hier altijd heel goed mee geholpen vroeger maar sinds dit seizoen werkt dat “trucje” niet meer door de Mp4 link direct van de Ziggo terugkijk website te plukken….
Auwquote:Op zondag 27 juni 2021 22:12 schreef opreis het volgende:
[..]
En allemaal leuk en aardig hoor, maar begin eerst maar eens met voor je teamgenoot kwalificeren voordat je gaat klagen dat je auto te kort komt.
De nieuwe olie maakt het verschil volgens Horner.quote:Op zondag 27 juni 2021 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
Mercedes is in de race op de rechte stukken nog steeds vrijwel even snel dan de RB, alleen heeft RB een iets completer pakket en in de persoon van Verstappen een topcoureur. Vandaag kon je zien dat hij het hoge tempo net wat langer vol kon houden dan de Benz
Ja, flauw is dat. Toen Mercedes dominant was zeurde ook niemand daarover.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:40 schreef Monolith het volgende:
Heb ik gemist. Wat kreeg-ie dan?quote:Op zondag 27 juni 2021 21:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wel gelachen om het cadeau voor Mazepin. Leuk grapje en hij kon er om lachen.
quote:Op zondag 27 juni 2021 21:03 schreef tja77 het volgende:
Driftje is nog ver buiten de racelijn ook.
Wat een gemiep om niks weer.
Hij begon weer over motor upgrades bij de interviews na de wedstrijd. Of hij nu upgrades voor Mercedes bedoelde of die van RB was mij niet geheel duidelijk maar aangezien niemand de motor mag upgraden zullen we het maar afschrijven als een foutje of zo.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:40 schreef Monolith het volgende:
Hamilton moet wel, als hij zegt dat Mercedes een beter pakket heeft dan bekent hij dat het aan hemzelf ligt en niet aan de auto.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:40 schreef Monolith het volgende:
Volgens mij heeft Mercedes tot aan vorig jaar gewoon de beste auto gehad. Zelfs dit jaar durf ik te betwijfelen of de RB echt beter is dan de Merc. Wat we nu zien is gewoon twee gelijkwaardige auto’s met 4 verschillende coureurs en is het onderhand wel duidelijk wie daarvan de beste is.quote:Op maandag 28 juni 2021 03:00 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hamilton moet wel, als hij zegt dat Mercedes een beter pakket heeft dan bekent hij dat het aan hemzelf ligt en niet aan de auto.
Voorgaande jaren riep Hamilton hetzelfde, zou Mercedes volgens hem ook niet de beste zijn.
quote:Op zondag 27 juni 2021 23:45 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Heb ik gemist. Wat kreeg-ie dan?
Of bedoel je het nieuws dat er een seizoen van Drive to Survive aan hem gewijd gaat worden?Hij kreeg van zijn teambaas een heuse Mazespin. Een spinning-top.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door BehoorlijkKritisch op 28-06-2021 07:59:36 ]
Ik denk dat dit het redelijk samenvat.quote:Op maandag 28 juni 2021 07:43 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Mercedes tot aan vorig jaar gewoon de beste auto gehad. Zelfs dit jaar durf ik te betwijfelen of de RB echt beter is dan de Merc. Wat we nu zien is gewoon twee gelijkwaardige auto’s met 4 verschillende coureurs en is het onderhand wel duidelijk wie daarvan de beste is.
Ik denk dat RB en Merc de enige teams zijn die meer uit de reglementen weten te halen dan de rest, ieder op hun eigen manier.quote:Op maandag 28 juni 2021 07:43 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Mercedes tot aan vorig jaar gewoon de beste auto gehad. Zelfs dit jaar durf ik te betwijfelen of de RB echt beter is dan de Merc. Wat we nu zien is gewoon twee gelijkwaardige auto’s met 4 verschillende coureurs en is het onderhand wel duidelijk wie daarvan de beste is.
Daar zeurden natuurlijk wel degelijk mensen over, maar toen kwalificeerden zowel Hamilton als Bottas vrij consistent 0,5 - 1 seconde voor de rest van het veld en reden ze beiden op hun dooie gemak weg bij de rest in de race. Nu heb je één Red Bull die z'n eerste soevereine race rijdt op Mercedesachtige wijze, maar de ander moet vechten met de tweede coureur van Mercedes, waar hij dan door een vrij beroerde pitstop uiteindelijk achter eindigt. Ik heb dit seizoen nog helemaal niets gezien van Red Bull dat ook maar leek op het overwicht dat Mercedes de laatste jaren had.quote:Op zondag 27 juni 2021 23:41 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, flauw is dat. Toen Mercedes dominant was zeurde ook niemand daarover.
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 28 juni 2021 09:18 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Mercedes / Hamilton had zoveel grootser kunnen zijn als ze nu gewoon sportief hun verlies zouden pakken. Gewoon zeggen: oke, jullie hebben een betere job gedaan. Wij gaan er alles aan doen om het voordeel terug te pakken en feliciteren jullie tot die tijd van harte.
Wat nu gebeurt is dat ze 7 jaar de F1 murw gebeukt hebben, dusdanig dat alleen in Engeland en Nederland mensen nog echt geboeid kijken, en nu zijn ze een keer niet aan de winnende hand en schreeuwen ze moord en brand over vermeende voordeeltjes van anderen die zij zelf jaar in jaar uit hebben gehad. Mooi, 100 pole's. Maar hoeveel daarvan had je nou op eigen kracht gewonnen zonder party mode en sterkste motor uit het hybride tijdperk? 'Alle kinderen daar buiten, jullie kunnen dit ook. Blijf geloven, blijf dromen'. Nee Lewis, dit kan niet iedereen. Als er één figuur in veruit de meest dominante auto zit dan kun je nog zo hard werken en dromen, dan win je het nooit. Totdat je zelf in een racewinnende auto zit. Dat lukt Max nu eindelijk, en meteen begin je te piepen dat dat nooit eerlijk kan zijn gebeurd. Je doet daarmee eer van hun overwinningen afhalen, dat vind ik niet fair.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |