Kleine Jobi heeft heel leuke herinneringen aan het Deense Legolandquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar heb ik wel warme gevoelens bij (vooral herinneringen), maar ik zou dat niet per se Deense gevoelens willen noemen.
Ons? Je hebt nog niet door aan welke kant ik sta?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:01 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Em31 kunnen we Sky ook toevoegen aan ons lijstje doelwitten?
Juist welquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ons? Je hebt nog niet door aan welke kant ik sta?
Ik ga met een kartonnen bord voor ze staan als ze in beweging zijnquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NIET VAN KAASBITTERBALLEN HOUDEN!?![]()
Aanvallen dat volk!
Hij denkt dat die zo kan zorgen dat je nooit meer kritisch naar hem bent. Dom gedacht natuurlijkquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Arme jongenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Juist welJe gebruikt mij al twee jaar als sparring partner voor onze échte vijanden.
Dan krijg je kramp in je vingers denk ik.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh maar als ze echt zijn dan ga ik voortaan TR's machen
Sowieso gaat Jobi niet toelaten dat Sky naar jullie kant gaatquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Beter dat dan kramp in m'n hartje, van verdrietquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan krijg je kramp in je vingers denk ik.
Ik vraag The Poet and the Pendulum aanquote:
Volgende topic wordt sowieso een topic met veel vuur.quote:
Je moet ook geen hete legosteentjes in je mond stoppen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:23 schreef ijs_beer het volgende:
@:TT het gevoel van een verbrand gehemelte zeker
Link naar Wembley, soort van.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgende topic wordt sowieso een topic met veel vuur.
Er is geen jullie Jobiquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sowieso gaat Jobi niet toelaten dat Sky naar jullie kant gaat
Hellehonden hellehonden hellehonden hellehonden!quote:
Oké ik heb het geprobeerd maar met jou is het onmogelijk toenadering zoeken, de oorlog zal verder woeden en heviger dan ooitquote:
Inderdaad gewoon lekker, Italianen snappen er niets van.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:26 schreef H_T het volgende:
[ twitter ]
Leugens natuurlijk, ananas kan prima op pizza!
Pizza zonder ananas is als pasta zonder ketchup.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:26 schreef H_T het volgende:
[ twitter ]
Leugens natuurlijk, ananas kan prima op pizza!
Ik had net een liedje van Nightwish in mijn hoofd. "I want my ... back". Ik weet het niet meer, het is niet "I want my jeans back", maar wel zoiets. Ik zong 'iens' in mijn hoofd mee.quote:
2-0 na twee Italiaanse penalty’s?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:30 schreef Strani het volgende:
Nou ik zie het alweer, dit wordt penalties.
Zelfs google helpt me dit niet te zien.quote:
Ik wil iens ook terug. Thefork is een flopnaam.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had net een liedje van Nightwish in mijn hoofd. "I want my ... back". Ik weet het niet meer, het is niet "I want my jeans back", maar wel zoiets. Ik zong 'iens' in mijn hoofd mee.
Wembley klinkt als Rombley stond op ESF net als Fuego betekent vuur.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zelfs google helpt me dit niet te zien.
tearsquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had net een liedje van Nightwish in mijn hoofd. "I want my ... back". Ik weet het niet meer, het is niet "I want my jeans back", maar wel zoiets. Ik zong 'iens' in mijn hoofd mee.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind dit een mooie gedachtegang, maar wel een tikje vergezocht.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Wembley klinkt als Rombley stond op ESF net als Fuego betekent vuur.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zelfs google helpt me dit niet te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar ze heeft tenminste de groeten aan omi en opi gedaan.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:33 schreef Strani het volgende:
Is hier al gemeld dat Marc Soler drie breuken in de arm heeft en ook moet opgeven in de Tour?
Nee, das wel heel treurig in de eerste etappe.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:33 schreef Strani het volgende:
Is hier al gemeld dat Marc Soler drie breuken in de arm heeft en ook moet opgeven in de Tour?
Hebben ze die mevrouw al opgespoord?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:33 schreef Strani het volgende:
Barbarella zijn wij ook nog niet vergeten.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:34 schreef ijs_beer het volgende:
Barella kennen wij natuurlijk allemaal van de pasta. Oh wacht Barilla.
Zeer jammer voor hemquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:33 schreef Strani het volgende:
Wembley was waar het Freddy Mercury Tribute Concert werd gehouden met onder andere Axl Rose van Guns 'n Roses. Slash is daarvan de gitarist en hij heeft ook een hele mooie versie van de tune van The Godfather met Al Pacino. Pacino heeft een Italiaanse achtergrond, net als de winnaars van het ESF dit jaar. In 2018 deed het liedje Fuego mee aan het ESF. Fuego betekent vuur.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vind dit een mooie gedachtegang, maar wel een tikje vergezocht.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:33 schreef Cee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Nou, bedankt mevrouw met bord.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:33 schreef Strani het volgende:
Ze heeft de benen genomen na het ongelukquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hebben ze die mevrouw al opgespoord?
Zo van één van de volgwagens geplukt en ermee weggerendquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze heeft de benen genomen na het ongeluk
Stay at home and watch your television, lay back in a lazy chair, we come to cheer you UP UP UP.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Barbarella zijn wij ook nog niet vergeten.
Ze is 'verdwenen', dus dat kan betekenen dat ze nog gezocht wordt of juist dat ze gevonden is en nu nooit meer gevonden gaat worden.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hebben ze die mevrouw al opgespoord?
Zo, dat hebben de krasse knarren hier de rest van de avond in hun hoofd.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Stay at home and watch your television, lay back in a lazy chair, we come to cheer you UP UP UP.
Kijk, nu begrijp ik dus waarom die renner niet de goede benen had.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo van één van de volgwagens geplukt en ermee weggerend
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo, dat hebben de krasse knarren hier de rest van de avond in hun hoofd.
En dat bleek ook pas ná de crash! Alles valt op z'n plaats nuquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kijk, nu begrijp ik dus waarom die renner niet de goede benen had.
Is dat niet gewoon de plaats van een ongeval verlaten, wat je zelf nog veroorzaakt hebt?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:38 schreef Strani het volgende:
Eerlijk is eerlijk, als ik zo'n mega-crash had veroorzaakt was ik denk ik ook niet rustig blijven staan
Nu mn bloed wat minder kookt, tsja voor haar is dit ook gewoon ongelooflijk kut. Die wordt door de hele wereld gehaat en moet er mee leven dat de dromen van meerdere renners even kapot maakt, uiteraard heeft ze dit ook niet met opzet gedaan.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:38 schreef Strani het volgende:
Eerlijk is eerlijk, als ik zo'n mega-crash had veroorzaakt was ik denk ik ook niet rustig blijven staan
Ik begin me af te vragen bij welke ploeg die dame in dienst was, wie reed er eigenlijk op kop?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
En dat bleek ook pas ná de crash! Alles valt op z'n plaats nu
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ze is 'verdwenen', dus dat kan betekenen dat ze nog gezocht wordt of juist dat ze gevonden is en nu nooit meer gevonden gaat worden.
Ja dat is het absoluut en ze verdient ook de consequenties die daar dan weer bij komen kijken. Maar op dat moment zelf, in de totale paniek, begrijp ik nog wel dat iemand zo snel mogelijk die plek verlaat, desnoods meegesleept door haar gezelschap.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon de plaats van een ongeval verlaten, wat je zelf nog veroorzaakt hebt?
Volgens mij maak je daar je problemen alleen maar groter mee.
Het is ook de vraag of de consequenties ernstiger zijn dan ter plekke gelyncht te worden.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is het absoluut en ze verdient ook de consequenties die daar dan weer bij komen kijken. Maar op dat moment zelf, in de totale paniek, begrijp ik nog wel dat iemand zo snel mogelijk die plek verlaat, desnoods meegesleept door haar gezelschap.
Nou, daar heb je een terecht punt.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is ook de vraag of de consequenties ernstiger zijn dan ter plekke gelyncht te worden.
Hm, ik kan me dat dan weer niet echt voorstellen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is het absoluut en ze verdient ook de consequenties die daar dan weer bij komen kijken. Maar op dat moment zelf, in de totale paniek, begrijp ik nog wel dat iemand zo snel mogelijk die plek verlaat, desnoods meegesleept door haar gezelschap.
Dan peppen we je gewoon weer op.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Beter dat dan kramp in m'n hartje, van verdriet
Ik denk idd ook dat Italië straks ineens gaat scoren.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:45 schreef Strani het volgende:
Dit begint voor mij echt als zo'n wedstrijd te voelen waarin de veel zwakkere partij er opeens een goal in heeft liggen.
Ja als die bij Italië er niet in gaat...quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:45 schreef Strani het volgende:
Dit begint voor mij echt als zo'n wedstrijd te voelen waarin de veel zwakkere partij er opeens een goal in heeft liggen.
Dat is een flink kartonnen bord war daar voorbij komt.quote:
Vergeet je niet iemand?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:28 schreef Cee het volgende:
Ik mis in dit Italiaanse elftal toch wel een Del Piero, een Maldini, een Berti, een Nesta, een Cannavaro, beide Baggios.
Maar da’s puur vanwege uiterlijk.
Wie o wie voorspelde dat al een paar uren voor de wedstrijdquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:45 schreef Strani het volgende:
Ohja Shitquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:47 schreef Cee het volgende:
Was er toch redelijk van overtuigd dat Italië dit EK effe ging oprollen maar Oostenrijk-België lijkt me niet eens zo onrealistisch.
Ik had er zelfs nog een paar aan toegevoegd.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:48 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Vergeet je niet iemand?![]()
En Maldini met die ogen
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:47 schreef Cee het volgende:
Was er toch redelijk van overtuigd dat Italië dit EK effe ging oprollen maar Oostenrijk-België lijkt me niet eens zo onrealistisch.
Dan hoop ik dat Ronaldo naar huis mag, ik gun hem wel wat vrije tijd.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:51 schreef Em31 het volgende:
Morgen ligt Ronaldo of De Bruyne al uit het toernooi
Knappe versie van Guidetti?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:52 schreef Em31 het volgende:
Vind altijd dat Immobile een Rotterdams hoofd heeft![]()
iemand die al jaren bij Feyenoord speelt
met al die Lidl reclame tegenwoordig snap ik sowieso dat de Lidl de laatste jaren echt sneller duurder werd dan de gemiddelde andere supermarktquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:51 schreef Cee het volgende:
Ik denk steeds dat die Lidl/Hazes reclame een parodie is.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
1665
Het jaar dat de tweede Engels-Nederlandse Oorlog uitbreekt.
13 juni
De Slag bij Lowestoft. Op aandringen van Johan de Witt (die zelfs met scheepjes brieven naar de vloot stuurt of ze wel niet eens een keer de Engelse vloot zouden aanvallen?!) zou admiraal Jacob van Wassenaer Obdam op 13 juni met zijn vloot van 103 schepen de Engelse vloot van 109 schepen aanvallen.
Beide vloten maakten zich klaar in kielline te gaan varen, maar bij de Nederlanders wilde dit niet goed lukken. Door een combinatie van slecht getrainde, gehuurde boten (en crews dus) en miscommunicatie lukte het ze niet goed in de linie te blijven. Dit speelde de Engelsen enorm in de kaart, die het een stuk makkelijker kregen de Nederlanders uiteen te drijven en grote schade te berokkenen.
Omstreeks drie uur in de middag kreeg het vlaggenschip van admiraal Opdam een voltreffer in de kruitkamer en explodeerde. De rest van de vloot raakte steeds zwaarder beschadigd en zag zich uiteindelijk gedwongen terug te trekken. Met het verlies van 17 schepen werd deze slag de zwaarste nederlaag op zee uit de geschiedenis van de Nederlandse republiek.
Na zijn terugkeer van de missie langs Afrika zou Michiel de Ruyter benoemd worden tot bevelhebber van de Nederlandse oorlogsvloot.
En natuurlijk is dit het jaar dat Johannes Vermeer zijn meesterwerk 'Meisje met parel' voltooid.![]()
[ afbeelding ]
Ik kan niet kiezenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:51 schreef Em31 het volgende:
Morgen ligt Ronaldo of De Bruyne al uit het toernooi
Hazesquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:51 schreef Cee het volgende:
Ja, dit kan echt nietquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:51 schreef Cee het volgende:
Junior of Senior?quote:
De gehele familie, met iets minder aversie voor Roxannequote:
Er zijn er 4 uit, de rest rijdt door eventueel met hechtingen etc.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:59 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Liggen die er dan allemaal al uit?
Pff kut begin zeg.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Er zijn er 4 uit, de rest rijdt door eventueel met hechtingen etc.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had er zelfs nog een paar aan toegevoegd.![]()
En daarna ben ik er een paar anno 2021 gaan googlen dus nu zit ik gedesillusioneerd te wezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |