abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200053377
Ik heb wel echt moeten leren om vragen te stellen en bijv. de diepte in te gaan.
Luchtig is leuk maar het kan ook heel makkelijk wat dieper gaan. Niet je hart uitstorten maar ik probeer altijd wel een soort aansluiting te vinden of een gevoel te uiten over iets.
En complimenten geven. :)
pi_200053382
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 09:25 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja maar ze wilden niet standaard terugbetalen toch? Alleen als je er expliciet om vroeg. Met deze uitspraak lijkt dat ook niet echt correct.
Dat was bij mij. Inmiddels is het (op mijn verzoek) overgemaakt. Maar ouders die niks vragen, krijgen niks...
pi_200053385
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 08:27 schreef Leandra het volgende:
Ik kreeg er vooral een "net als vroeger" gevoel van.
Maar ik ben dan ook zo oud dat ik in mijn jeugd amper vliegtuigen over zag komen, dat zo'n streep in de lucht nog bijzonder was en dat je je afvroeg waar het vliegtuig naartoe ging als je er een zag.

Ik hoop echt dat het vliegverkeer nooit meer op het oude niveau komt waarbij de lucht helemaal vol zit met condenssporen (chemtrails :+ ), want dat was gewoon teveel.

Maar als ik zie dat iedereen alweer op vakantie moet met het vliegtuig dan zie ik het somber in.

Overigens was het hier het afgelopen jaar juist drukker met een ander soort vliegverkeer, want de luchtmacht heeft naar hartelust kunnen oefenen toen het reguliere vliegverkeer vrijwel stil lag.
En die straaljagers vliegen hier laag.
De helicopters ook trouwens, maar zo'n Chinook met dubbele rotor blijft op een of andere manier indrukwekkend, je herkent ze ook aan het geluid voor je ze ziet, en als ze dan met 4 tegelijk komen is het helemaal indrukwekkend.
Vlak ook de helikopters niet uit inderdaad. Ik heb een keer per twee weken een hybride overleg, een deel zit thuis en de rest zit in een ruimte direct naast de helipad. Wat een grafherrie door je laptopspeakertjes is dat :X
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 09:55:55 #204
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_200053393
Ik ken een aantal Fokkers irl en heb ook wel meets gehad. Ik ben daar altijd best nerveus voor maar kom volgens mij niet nerveus over. Bovendien gaat deze extravert altijd nog meer praten als ze zich ongemakkelijk voel dus ik domineer dan snel een gesprek en lijk zelfverzekerd.

Het heeft ook niet echt te maken met intravert en extrovert denk ik. Ik heb altijd een grote sociale kring gehad, houd erg van groepen en visite en contact maken. Small talk? Geen probleem.

Ben alleen shit in het onderhouden van vriendschappen. Denk dat mensen niet op mij zitten te wachten. Heb moeite met het organiseren van afspraken en kan er dan de mentale energie niet voor opbrengen. Dus het verwatert. En bovendien ben ik ook vaak niet “die” close vriendin, meer een kennis. Veel van mijn vriendinnen hebben andere groepjes vriendinnen waar ze close mee zijn, ik voel me dan meer een voorbijganger.

Mijn zelfbeeld is wel heel erg verbeterd door EMDR. Moederschap blijft echter een punt waar ik onzeker kan zijn, en dus ook vriendschappen.
Kwak
pi_200053395
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 09:52 schreef Burdie het volgende:
Oh en ik ging dus verhuizen naar vlakbij de Efteling. Iedereen: dan komen we na een dagje Efteling gezellig bij jullie eten!

Mogen jullie raden hoe vaak dat gebeurd is in de afgelopen 3 jaar. :+.

(En dat voelde in het begin heel persoonlijk, maar ik snap ook best dat een dagje Efteling echt super vermoeiend is en je daarna liever gewoon in de auto naar huis stapt, dan nog ergens sociaal te moeten doen, helemaal met kinderen!)
Maar zeg het dan ook niet. :')
pi_200053398
Op het schoolplein sta ik meestal met ouders van vriendjes te vragen. Nu in de bovenbouw zijn er niet zoveel ouders meer die de kinderen halen, ik ook steeds minder. Maar spreek zelf ook wel makkelijk mensen aan. Een hallo is snel gezegd (nu wel, dat deed is 10 jaar geleden echt niet). Ik blijk eigenlijk best belachelijk makkelijk praatjes aan te knopen. Soms tot ergernis van kinderen&man :D

Kinderen zijn soms ook net een spiegel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200053404
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 08:57 schreef Kyara het volgende:
Ah, ik kan ook aansluiten mbt onzekerheid. Imposter syndroom lijkt op mij geschreven.

Ergens is het misgegaan de afgelopen 25 jaar want ik was vroeger toch behoorlijk extravert, redelijk populair en (achteraf gezien) best knap.

Maar goed, ik ga toevallig zo naar de ha voor een doorverwijzing naar een psych (doodeng :X ).
De meeste psychologen zijn ook maar mensen :P Komt goed, superstoer! ^O^
pi_200053434
quote:
12s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 09:52 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik werk niet. Vriendinnen worden? O+.
Deal!! Xxx
Met een meidenkwartet
pi_200053442
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 09:32 schreef Burdie het volgende:
Soms is dat het ook dat je gedraagt naar hoe je denkt dat anderen vinden dat het zou moeten.

Gek genoeg is het door de afgelopen anderhalf jaar dat ik me ben gaan realiseren dat ik helemaal niet iemand ben die zit te wachten op hordes vriendinnen en een uitgebreide vriendengroep. Ik heb anderhalf jaar niks sociaals gedaan, en heb het eigenlijk nauwelijks gemist.

Wij (mijn man en ik) gaan elk jaar naar de Vrienden Van Amstel, altijd met z'n tweeën. En altijd staan we tussen de vriendengroepen, en soms voel ik me dan eventjes een loser omdat ik dat niet heb. Dat ik in m'n eentje sta als hij een biertje haalt. Maar meer dan eens heb ik ook juist gemerkt dat die vriendengroepen gewoon met iedereen leuk doen, dus op zo'n avond kies ik dan een leuke vriendengroep uit, waar ik heel eventjes bij hoor.
Dat precies. Ik heb momenteel ook niet echt real life vrienden, maar ik mis het helemaal niet. Soms vraag ik me af of ik daar niet iets van moet vinden en of ik geen actie moet ondernemen, maar altijd kom ik tot de conclusie dat ik het prima vind zoals het nu is.

Ik heb een relatie die al mn emotionele behoeften bevredigt, ik heb een supergoede band met mn stiefzoon van 30 en stiefdochter van 26 en kan het goed vinden met dr vriend (we zien elkaar zeker elke week), ik keutel wat in en om het huis en klets wat met de buurvrouw en moeders van klasgenootjes van mn dochters. Ik ben best out going en niet onzeker, maar ik vind het gewoon wel prima zo atm. En zodra ik wel behoefte ga hebben aan vrienden, weet ik ook dat dat wel komt.
pi_200053504
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 09:55 schreef Hupje het volgende:

[..]

Dat was bij mij. Inmiddels is het (op mijn verzoek) overgemaakt. Maar ouders die niks vragen, krijgen niks...
Ah shit, verkeerde naam onthouden :@. Ik vind het echt raar dat er verschil in kan/mag zijn. Zoveel opvangorganisaties die zonder enig probleem dat deel teruggeven en dan een paar die er dan toch op slinkse wijze mee ‘wegkomen’.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_200053513
Wat ik (door mijn werk) wel geleerd heb is om niet veel te geloven dat ik denk :+ De meeste mensen hebben de godganse dag de meest ondermijnende, onnozele en niet-helpende gedachten: 'ik ben niet leuk', 'ze vinden me stom', 'ik doe het niet goed'. We geloven dat maar al te graag, dat we niet voldoen. Maar feitelijk zijn het maar gedachten, ze zijn niet wáár. Ik leer mensen daar wat afstand van te nemen, je hoeft je gedachten niet te geloven, je hoeft er niet naar te luisteren, ze hoeven ook niet per se weg. Maar ze hoeven vooral je leven niet te beïnvloeden. Terwijl ik dat probeer over te brengen, probeer ik er en passant ook maar zelf mee te oefenen, en dat helpt best wel :Y
pi_200053518
Small talk kan me ook niet zo heel lang boeien, moet ik zeggen. Ik wil graag de diepte in, mensen om me heen die me spiegelen of waar ik iets van kan leren, die ik interessant vind. En tbh heb ik dat niet zo snel met mensen. Ik vind mensen al snel best wel saai. En dan ga ik liever iets 'nuttigs' of interessants doen zoals mn moestuin inzaaien, of leren gitaar spelen of een cursus taxidermie volgen.

Edit disclaimer: dit is geen waardeoordeel over andere mensen, maar het besef dat ik zelf anders ben. En daar heb ik tegenwoordig hartstikke vrede mee.
  Moderator vrijdag 25 juni 2021 @ 10:08:39 #213
5428 crew  miss_sly
pi_200053557
quote:
Oh en ik ging dus verhuizen naar vlakbij de Efteling. Iedereen: dan komen we na een dagje Efteling gezellig bij jullie eten!

Mogen jullie raden hoe vaak dat gebeurd is in de afgelopen 3 jaar. :+.

(En dat voelde in het begin heel persoonlijk, maar ik snap ook best dat een dagje Efteling echt super vermoeiend is en je daarna liever gewoon in de auto naar huis stapt, dan nog ergens sociaal te moeten doen, helemaal met kinderen!)
O, ik zou dat misschien wel zeggen als grapje, maar dat eigenlijk veel te veel vinden voor jou en het dus daarom niet uitvoeren.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_200053618
Wat ik overigens wél leuk vind aan vrienden hebben die verder weg wonen, is dat we van een bezoekje gelijk een dagje uit maken. We zien elkaar dus niet vaak, maar we hebben dan genoeg tijd om echt even lekker bij te kletsen, kinderen die met elkaar spelen, in achtertuinen waar die van ons 6x in past. Heerlijk!
Venus in pocketformaat
© loveli
  Moderator/colorchick vrijdag 25 juni 2021 @ 10:16:56 #215
382129 crew  Donna
pi_200053678
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 10:05 schreef -Spring het volgende:
Small talk kan me ook niet zo heel lang boeien, moet ik zeggen. Ik wil graag de diepte in, mensen om me heen die me spiegelen of waar ik iets van kan leren, die ik interessant vind. En tbh heb ik dat niet zo snel met mensen. Ik vind mensen al snel best wel saai. En dan ga ik liever iets 'nuttigs' of interessants doen zoals mn moestuin inzaaien, of leren gitaar spelen of een cursus taxidermie volgen.

Edit disclaimer: dit is geen waardeoordeel over andere mensen, maar het besef dat ik zelf anders ben. En daar heb ik tegenwoordig hartstikke vrede mee.
Zou dat niet vanaf een bepaalde leeftijd ook gewoon voor veel mensen (vrouwen) er bij horen? Dat je weinig - geen vriendinnen hebt, iig geen diepgaande vriendschappen?

Als ik zo een beetje in mijn omgeving rond kijk, van mezelf tot mijn schoonzussen tot m'n moeder en alles er omheen, heeft niemand echt veel vriendinnen. Tenminste niet waar ze veel 1 of 1 contact mee hebben en regelmatig uit eten gaan ofzo. Misschien bevind ik me dan ook in een treurige omgeving hoor, haha. Dat kan ook. |:)
pi_200053694
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 09:17 schreef Debsterr het volgende:
Knap @:Limone dat je er zo naar kunt kijken nu!
Ah dankje! O+ Ik heb laatst een kettinkje gekocht, gewoon omdat ik het waard ben. Mijn 'ik-ben-prima-ik-mag-er-zijn-ik-ben-het-waard-kettinnkje' Dat raak ik dan aan als ik me onzeker en ongemakkelijk voel, op schoolpleinen bijvoorbeeld ;)
pi_200053696
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 09:49 schreef Burdie het volgende:

[..]

Maar door op je telefoon te kijken, straal je uit dat je wel wat beters te doen hebt dan daar te zijn. Mensen gaan jou dan ook niet aanspreken.
Uhhh tja sorry... random rond staan kijken in de hoop dat iemand me aanspreekt werkt ook niet... en ik vind het dan lastig om me aan te sluiten bij een gesprek dat al gaande is tussen 2 andere ouders. Hoewel dat dan weer makkelijker is dan zomaar iemand aanspreken die ook alleen is.

Ik praat nu eigenlijk alleen met de ouders van vriendinnetjes, maar een andere ouder aanspreken werkt vaak niet. Gister nog 2x geprobeerd, de ene moeder zei weinig terug. "hoe gaat het" "ja goed". De andere hadden we een leuk gesprek, maar dat is dus vaak niet zo.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_200053733
Weet je wat het is: met sommige mensen zit je in no time op een ontspannen level en klikt het gelijk.
Met andere mensen zal je nooit een oprecht relaxed gesprek kunnen hebben.
Ik ken sommige lui van werk al jaren en dat contact is nog heel minimaal.
Dan ben je te verschillend ofzo.
En nu was er laatst een nieuwe gast en we moesten gelijk ergens allebei om lachen en we hebben een hele tijd in de pauze zitten praten over van alles. Heeft zijn halve levensverhaal vertelt. :P
Dat werkt gewoon en dat vind ik fijn. Volgende keer praat je weer over andere dingen. :)
pi_200053737
Niet leuk dat zoveel mensen met dezelfde problemen worstelen maar tegelijk helpt het ook om te lezen dat anderen tegen dezelfde dingen aanlopen.

Is er ook al een clubje voor het noorden (Drenthe/Groningen/Friesland)? Ik durf nooit naar meetings te gaan maar misschien moet ik ook maar eens over die drempel heen springen.
pi_200053786
Wat een mooi en waardevol topic is dit toch! Ik vind jullie allemaal leuk :)

Ik ben zelf een enorme ouwehoer, ik kan in principe met iedereen kletsen. Inderdaad kletsen, zonder de diepte in te gaan. Heerlijk! Ook op mijn werk, ik vind iedereen wel gezellig. Mijn manager was hoogst verbaasd over hoe ik met onze directieleden ouwehoer. Vooral met onze CFO kan ik keuvelen, hij is net als mij voor Ajax, dus daar gaat het standaard over.

Ook bij het schoolplein klets ik meestal wel, maar dat hoeven van mij geen vriendschappen te worden.

Ik ben heel trouw in vriendschappen, ik heb dus een aantal vrienden/vriendinnen en die koester ik. Daarmee ga ik wel de diepte in. 1 groot nadeel, ze wonen allemaal op ongeveer een uur rijden. Ik vind dat echt heel vervelend, je gaat niet even snel langs, ik moet dat echt plannen. De meesten hebben geen kinderen, ze vinden onze kinderen heel leuk en lief, maar als we afspreken is dat meestal zonder kinderen.

Mijn verloofde is heel anders, die kan dat niet, small talk. Die groet ook amper mensen. Ik kende al vrij snel iedereen in de straat, zij vraagt na 4 jaar nog steeds 'wie is dat?'
MAAR als ze je toelaat als vriendin is ze zo leuk en lief en grappig en en en. Ze is ook wel echt mijn beste vriendin en andersom, dat vind ik zo waardevol.

Ik vind het belangrijk dat je jezelf kan zijn bij iemand, dat het geen moeite kost. En ik ben echt zo blij dat ik een aantal van die mensen in mijn leven heb.
Oh en respect voor elkaar, als iemand racistisch of homofoob is, kan ik heel hard zijn. Daar is de deur, dat is echt geen discussie materiaal dat is gewoon doei. En ja dat is in het verleden wel gebeurd. Vrij recent nog zelfs.

Edit: ik heb geen shitload aan vrienden, ik heb 4 goede vriendinnen en verder wat kennissen waarvan ik wel weet dat als er iets is, ik altijd kan aankloppen.
pi_200053817
@Limone, wat mooi dat je er nu op die manier naar kan kijken. O+ Je hebt denk ik ook helemaal gelijk, maar het is lastig om voor mezelf zo te denken.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_200053826
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 10:18 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Uhhh tja sorry... random rond staan kijken in de hoop dat iemand me aanspreekt werkt ook niet... en ik vind het dan lastig om me aan te sluiten bij een gesprek dat al gaande is tussen 2 andere ouders. Hoewel dat dan weer makkelijker is dan zomaar iemand aanspreken die ook alleen is.

Ik praat nu eigenlijk alleen met de ouders van vriendinnetjes, maar een andere ouder aanspreken werkt vaak niet. Gister nog 2x geprobeerd, de ene moeder zei weinig terug. "hoe gaat het" "ja goed". De andere hadden we een leuk gesprek, maar dat is dus vaak niet zo.
Gewoon zelf iemand aanspreken. Bij voorkeur met een compliment over diens kind. Goh ik zag dat Marietje vanochtend zo lief x hielp bij de school ingaan ofzo..of dat ze een nieuwe fiets heeft, ze groeien zo snel he? of een of ander random cliché (koud he? warm he?).
En als je dat af en toe doet dan heb je voor je t weet een kind aan je arm hangen met maahaam.. gaan we nou eindelijk.. waarom kletsen jullie altijd zo laahaang..
  vrijdag 25 juni 2021 @ 10:30:45 #223
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200053831
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 09:28 schreef SQ het volgende:

[..]

Ik vinD jou ook fantastisch, jij temperamentvolle Spaanse godin O+
Dat VINT ik ook van jou
pi_200053848
Ik heb ook een pestverleden en me daardoor lang onzeker gevoeld. Op het schoolplein me toch wat verloren voelen enzo. Bij mijn zwangerschappen heb ik 2x meegedaan aan Centering Pregnancy, deels in de hoop leuke contacten op te doen. Kwam na de bevallingen weinig van, terwijl ik zag dat anderen wel contact hielden. Dat kon echt wel steken.

Maar inmiddels (na gesprekken met mijn man, vrienden die ik wel heb, en ook gewoon tijd) zie ik meer dat het niet per se aan mij ligt als die klik er niet is. Ik lig qua veel zaken (interesses, politieke voorkeuren, inkomen) ook gewoon buiten de mainstream in mijn omgeving, dus heb ook vaak weinig gemeen met die mensen. En dat is prima. Uiteindelijk waren het ook niet de mensen die ik zelf als vrienden uitgekozen zou hebben.

In plaats van hopen op die connectie dichtbij ben ik meer energie gaan steken in mijn online vrienden, waar ik wel meer mee gemeen heb - kaartjes bij speciale gelegenheden, vaker directe gesprekken aanknopen, etc. En ik merk dat ik dat nu ook meer terugkrijg, en soms uit hele onverwachte hoeken. Dat mensen me echt wel waarderen, als ik ze maar wat meer dichtbij laat komen. En het helpt ook om soms gewoon je wensen uit te spreken. Zo heb ik gewoon om kaartjes gevraagd bij mijn tweede lockdownverjaardag in de lente, en daar kwam best veel respons op.

Is het leuker als dat spontaan gebeurt? Sure. Maar dit was wel veel leuker dan dat het níet gebeurde.
pi_200053865
maar met sommige mensen wordt t nooit een gesprek.. Mijn dochter had in groep 1 t/m 4 een beste vriendinnetje en met die moeder lukt t écht niet. Verder dan een goedemorgen of beleefdheidspraatje over haar oudste op de middelbare gaat t nooit en het blijft ongemakkelijk voelen..
pi_200053868
Luna wat stoer van je en wat goed dat je zo voor jezelf kiest!
  vrijdag 25 juni 2021 @ 10:34:41 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_200053880
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 10:30 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dat VINT ik ook van jou
Ik ben niet Spaans.
disclaimer
pi_200053884
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 10:26 schreef exode het volgende:
Mijn verloofde is heel anders, die kan dat niet, small talk. Die groet ook amper mensen. Ik kende al vrij snel iedereen in de straat, zij vraagt na 4 jaar nog steeds 'wie is dat?'
Haha, dit is ook echt de dynamiek van mij en mijn man. Hij is supersociaal, ik uh... niet. :')
pi_200053896
Ik vind het moeilijk om nieuwe vrienden te maken. Ik heb hier in de buurt nog niet echt contacten opgebouwd. En ik woon hier al best lang. Ik weet ook niet goed hoe eraan te beginnen. Iedereen heeft blijkbaar al een vaste vriendengroep en zit niet op iemand nieuw te wachten. Ik mis het wel soms.
Mijn huidige vrienden zie ik niet vaak. Daarvoor is de afstand gewoon te groot.
  Moderator/colorchick vrijdag 25 juni 2021 @ 10:35:54 #230
382129 crew  Donna
pi_200053897
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 10:32 schreef lunapuella het volgende:
Ik heb ook een pestverleden en me daardoor lang onzeker gevoeld. Op het schoolplein me toch wat verloren voelen enzo. Bij mijn zwangerschappen heb ik 2x meegedaan aan Centering Pregnancy, deels in de hoop leuke contacten op te doen. Kwam na de bevallingen weinig van, terwijl ik zag dat anderen wel contact hielden. Dat kon echt wel steken.
Bij mij zijn mijn 2 zwangerschapscursus groepjes ook niks geworden qua contact, terwijl ik andere groepen altijd jaren na de cursus/geboortes nog dingen samen zie doen. Vind ik echt heel jammer.

Heel knap hoe jij er in staat inmiddels. En leuk van die kaartjes! O+
  Moderator/colorchick vrijdag 25 juni 2021 @ 10:36:46 #231
382129 crew  Donna
pi_200053907
Ik spreek dus 3x per week met een moeder op het KDV schoolplein en het is altijd heel gezellig, maar ik weet haar naam niet eens. Wel erg eigenlijk. :R
  vrijdag 25 juni 2021 @ 10:38:01 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_200053926
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 10:36 schreef Donna het volgende:
Ik spreek dus 3x per week met een moeder op het KDV schoolplein en het is altijd heel gezellig, maar ik weet haar naam niet eens. Wel erg eigenlijk. :R
Ach, tegenwoordig zijn we toch allemaal "mama van x", nietwaar :')
disclaimer
  Moderator/colorchick vrijdag 25 juni 2021 @ 10:38:29 #233
382129 crew  Donna
pi_200053931
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 10:38 schreef SQ het volgende:

[..]

Ach, tegenwoordig zijn we toch allemaal "mama van x", nietwaar :')
True. Ik weet WEL wie haar kinderen zijn haha!
pi_200053980
quote:
Vanaf de 40 heten ze allemaal Yvonne of Annelies. :Y
pi_200053990
Oja, ik heb laatst een halve middag met de toekomstig schoonmoeder van mijn jongste in de tuin gezeten. Dat kletste ook lekker weg. Daar doe ik ook wel dingen mee voor school. Maar weet niet of dat nog blijft als ze over 2 jaar naar het voortgezet gaan. Bij oudste zijn die moeders van vrienden ook niet blijven plakken..

Wat mij betreft prima, ik vind mijn eigen weg wel.
  Moderator/colorchick vrijdag 25 juni 2021 @ 10:43:45 #236
382129 crew  Donna
pi_200054000
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 10:42 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ze is nog geen 40, denk ik. :7
pi_200054016
Het staat er nu trouwens heel makkelijk, maar er zijn ook heel wat tranen om vergoten hoor. En er blijven momenten dat het moeilijk is. Maar goed, dat hoort bij het leven denk ik.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 10:46:32 #238
149959 SQ
snelle trees
pi_200054036
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 10:42 schreef vencodark het volgende:

[..]

Monique :P
disclaimer
pi_200054040
quote:

Dit is ook herkenbaar ja. alleen dan niet de Efteling maar andere dingen.

Zo woonde ik voorheen naast een festival locatie. Iedereen: oh wat handig gratis slaapplek en schone wc beschikbaar. Ik: prima laat maar weten wanneer je deze kant op komt.
Zie ik later allemaal foto's voorbij komen dat ze letterlijk naast mijn deur staan te feesten terwijl ik daar in mijn uppie zat en anderen zijn nooit geweest.
Ook jaartje in België gewoond voor stage, niet de allerkleinste kamer gekozen want dan was er geen ruimte voor logees . Vrienden waren enthousiast maar er is niemand langs geweest. Het luchtbed dat ik mee had genomen werd uitgeleend aan de huisgenoot die elk weekend vrienden over de vloer had waardoor ik amper contact had met haar :( .
pi_200054070
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 10:46 schreef SQ het volgende:

[..]

Monique :P
Dat is vanaf 48. :P

Maar serieus: ik ken toch minstens 2 Anneliessen en enkele Yvonne’s.
pi_200054076
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 10:46 schreef Elleska het volgende:

[..]

Dit is ook herkenbaar ja. alleen dan niet de Efteling maar andere dingen.

Zo woonde ik voorheen naast een festival locatie. Iedereen: oh wat handig gratis slaapplek en schone wc beschikbaar. Ik: prima laat maar weten wanneer je deze kant op komt.
Zie ik later allemaal foto's voorbij komen dat ze letterlijk naast mijn deur staan te feesten terwijl ik daar in mijn uppie zat en anderen zijn nooit geweest.
Ook jaartje in België gewoond voor stage, niet de allerkleinste kamer gekozen want dan was er geen ruimte voor logees . Er is niemand langs geweest. Het luchtbed dat ik mee had genomen werd uitgeleend aan de huisgenoot die elk weekend vrienden over de vloer had waardoor ik amper contact had met haar :( .
Dat zijn echt geen leuke herinneringen. :N
  Moderator vrijdag 25 juni 2021 @ 10:49:53 #242
5428 crew  miss_sly
pi_200054086
quote:
Nee joh dat zou mij ook kunnen overkomen :')

Bij de overstap naar de nieuwe school dacht ik ook wel snel wat ouders te leren kennen, maar nee. Nou hadden wij afgelopen dinsdag vossenjacht tijdens het kamp van groep 8 en heb ik eindelijk wat gezichten van ouders bij kinderen kunnen plaatsen, maar hun naam weet ik nog steeds niet :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_200054088
Eej eej, niet mijn naam dishen he! :6

Ik heb een stuk of 10 moeders in mijn telefoon staan en allemaal staan ze erin als 'Moeder van...' echt geen idee hoe ze heten.
  Moderator/colorchick vrijdag 25 juni 2021 @ 10:52:02 #244
382129 crew  Donna
pi_200054109
Oh thank god ik ben blij dat dat normaal is!

Ik kom uit een niet al te groot dorp en alle 'moeders' zijn dus zowat mijn klasgenootjes van vroegah. Mijn dochters zitten op een boerderij opvang op 10 minuutjes rijden, maar daar ken ik dus bijna geen ouders. Bijna iedereen is 'moeder van'. :!
pi_200054113
Jemig dames, wat een herkenbaarheid hier!!! Hoe ging het nou zo snel van crushes naar onzekerheden?

Ik wilde op van alles reageren, maar het gaat ook ineens allemaal zo snel dat alles als spuit elf voelt.

Ik sluit me bij alles aan. Ik ben Shandaly, vers 43 en pas sinds heel kort aan het leren hoe om te gaan met m'n onzekerheden... 🙋‍♀️Hi!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok OUD *; Ik heb hier zulke toffe vriendinnen gevonden O+ Alleen die irl afstand soms...

En dan ben ik eindelijk uitgeluld en zijn jullie alweer 25 posts verder! (29!)
  Moderator/colorchick vrijdag 25 juni 2021 @ 10:52:21 #246
382129 crew  Donna
pi_200054117
Ik ken 0 Yvonnes en 1 Annelies en 1 Moniek :+
pi_200054176
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 10:52 schreef Donna het volgende:
Ik ken 0 Yvonnes en 1 Annelies en 1 Moniek :+
:lijstje: 1, 1 en 3
Maar Mariekes!!! 8)7 stuk of 6 ofzo... Sowieso namen die met Mar* beginnen :D
  vrijdag 25 juni 2021 @ 10:58:12 #248
149959 SQ
snelle trees
pi_200054184
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 10:57 schreef Shandaly het volgende:

[..]

:lijstje: 1, 1 en 3
Maar Mariekes!!! 8)7 stuk of 6 ofzo... Sowieso namen die met Mar* beginnen :D
:W
disclaimer
pi_200054186
Ik ken de namen van de ouders op het plein ook niet. Van de helft van de kinderen weet ik de naam niet.
Die van zwemmen enkel door het whatsappgroepje anders had ik die namen ook niet geweten.

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 10:49 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat zijn echt geen leuke herinneringen. :N
Heb me ook nog nooit zo eenzaam gevoeld als die tijd in Belgie. De mooie stad maakte gelukkig wel veel goed O+ maar had graag iedereen die mooie stad willen laten zien. Online contact houden was ook lastig met de datalimieten die ze daar toen nog hadden wat vanuit nederland niet werd begrepen (Collega's snapten omgekeerd weer niet dat we in Nederland onbeperkt konden internetten, dan loopt toch alles vast?)
  vrijdag 25 juni 2021 @ 10:58:53 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_200054195
Ik heb nu een naamgenoot in mijn team. Nooit eerder gehad maar mijn hemel wat is dat irritant als je virtueel vergadert :')!!!!
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')