quote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:40 schreef SQ het volgende:
Lesaazj mag ook wel bij het clubje, volgens mij kunnen we een redelijk terras vullen
Alleen voor mensen met een lillik gezicht.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:04 schreef SQ het volgende:
Zullen we anders een clubje makengaan we gezellig aan de rosee bij ludiek
Herkenbaar.. Stond laatst in Utrecht zuid op een sportveld. Kwamen ze ook al best laag over. Maar voor de locals was het normaal en voor de Amsterdammers waren ze nog kleinquote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:11 schreef Donna het volgende:
Ik heb vriendinnen in Aalsmeer precies op de route van zo'n landingsbaan, waar ze al SUPER LAAG vliegen en als ik daar in de tuin zit dan zit ik de helft van de tijd omhoog te kijken.
Niks gewend hier in Friesland.
Ze lachen me altijd uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En sociaal ben ik ook niet zo, ik ken wel wat mensen hier, maar die horen bij de sport en daarbuiten zie ik ze niet. Of het zijn ouders van klasgenoten van de kinderen en die zie ik ook steeds minder.
Mijn beste vriendin woont een uur rijden met de auto hier vandaan en we zien elkaar heel weinig. Als we elkaar zien is het wel weer alsof we elkaar gisteren nog hebben gesproken
Ik ben volgens mij ook niet supergoed in het onderhouden van contact![]()
Drenthe hier... dat is soms best ver van de bewoonde wereld
Fake it till you make it...
Spreek voor uzelf!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Alleen voor mensen met een lillik gezicht.
Daar stond mijn middelbare school dus precies tegenover (andere kant van de trambaan)quote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:23 schreef Burdie het volgende:
Oh dat doet me denken aan een scharrel die in/op Uilenstede woonde, daar kan je de vliegtuigen bijna aanraken.
Nou echt wel!!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:00 schreef SQ het volgende:
Toch bijzonder dat zoveel mensen zich zo herkennen! Ik ga later nog even proberen om op sommigen individueel te reageren trouwens. En wat rot eigenlijk, dat we hier op onze belegen leeftijden nog zo mee worstelen
Dapper!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:57 schreef Kyara het volgende:
Ah, ik kan ook aansluiten mbt onzekerheid. Imposter syndroom lijkt op mij geschreven.
Ergens is het misgegaan de afgelopen 25 jaar want ik was vroeger toch behoorlijk extravert, redelijk populair en (achteraf gezien) best knap.
Maar goed, ik ga toevallig zo naar de ha voor een doorverwijzing naar een psych (doodeng).
Ach Malteser, ik heb je een keer gezien en toen vond ik je zo lief en spontaan! Je moet niet denken dat je niet leuk en aardig bent. Ik zat toen zelf in een onzekere periode en dacht wow, dat zij dat wél kan!quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:41 schreef Malteser het volgende:
[..]
Precies dit.
En nu ben ik ook nog veel te zwaar en ik heb geen echte echte vriendinnen. Al onze vrienden zijn vrienden van mijn man waarbij ik dan ‘de partner van’ ben. En dat is kak maar dat is nog meer kak als het niet goed met je gaat. Dan troost ik mezelf weer met een zak Maltesers en zo word ik nog zwaarder.
Ik probeer contact te leggen, nodig mensen uit, maar word zelden terug uitgenodigd en daarmee word ik dan weer bevestigd in mijn ‘ik ben niet leuk/aardig genoeg’.
Wat een gedoe eigenlijk.
Maar even iets luchtigs: mijn tuin is klaar. Zo blij mee!
Heel herkenbaar.quote:Op donderdag 24 juni 2021 23:38 schreef Adrian4 het volgende:
Ik ben sociaal gezien ook enorm onzeker
Sta mij elke keer diep ongelukkig te voelen op het schoolplein als de kliek bij elkaar staat en ik gewoon echt niet weet wat ik moet zeggen en mij geen houding weet en ik flashbacks krijg naar mijn schooltijd.
Nu merk ik dat ik mijn onzekerheid projecteer op Willem. Ook ik heb een pestverleden. Mijn grootste angst is dat Willem het zelfde te verduren krijgt en hij lijkt echt ontzettend veel op mij. Hij spreekt niet veel af en is nog nooit op een feestje uitgenodigd. Ik weet het wel, het zijn kleuters, jongens en hij heeft er zelf niet veel last van, maar ik merk dat het mij echt heel veel doet. En ik voel mij schuldig, want zou het voor hem niet handiger zijn als ik met de kliek mee zou kunnen doen?
Goed …
OMG 28 kasten!! Pfffff
Bijna welquote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:09 schreef Deepfreeze het volgende:
@:Nijna, Drenthe is bijna Zwolle![]()
Je spoiler herken ik wel. Aan de ene kant moet ik gewoon voor mezelf zorgen en ben al blij dat het nu stabiel is. En dat ik de rest van het gezin ook heel kan houden. Maar soms jeukt het wel, soms kan ik accepteren dat het zo goed genoeg is..
Succes.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:57 schreef Kyara het volgende:
Ah, ik kan ook aansluiten mbt onzekerheid. Imposter syndroom lijkt op mij geschreven.
Ergens is het misgegaan de afgelopen 25 jaar want ik was vroeger toch behoorlijk extravert, redelijk populair en (achteraf gezien) best knap.
Maar goed, ik ga toevallig zo naar de ha voor een doorverwijzing naar een psych (doodeng).
Succes! Xquote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:57 schreef Kyara het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:21 schreef Phaidra het volgende:
@:SQ, ik lees net dit in de nieuwsbrief van de belangenvereniging voor ouders in de kinderopvang, en moest gelijk aan jou denken!Aan mij? Maar mijn kdv heeft wel toegezegd terug te betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ja maar ze wilden niet standaard terugbetalen toch? Alleen als je er expliciet om vroeg. Met deze uitspraak lijkt dat ook niet echt correct.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:23 schreef SQ het volgende:
[..]
Aan mij? Maar mijn kdv heeft wel toegezegd terug te betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |