abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200049985
Wow Leandra! 28!!
Mijn moeder heeft juist steeds meer opruimwoede. Toch nóg maar een keer de garage optuimen. En de zolder. Wel ontzettend jammer/irritant dat ze dat niet een beetje bedacht hebben voor de verhuizing.
Met een meidenkwartet
pi_200050012
Hier ook diepgewortelde onzekerheid. Het gevoel nooit goed genoeg te zijn/doen is soms zelfs voor mezelf vermoeiend. Ik twijfel wel eens of een psycholoog kan helpen, maar mijn leven is verder prima en ik hoop nog steeds dat ik mezelf kan overtuigen dat het onzin is. Uiterlijk ben ik niet zo onzeker over, dat ik klein ben is wel eens jammer, maar zit ik niet echt mee. Dat ik sinds de puberteit nooit meer van acne ben afgekomen is eigenlijk het enige dat me écht stoort. Ik hoop dat het in de overgang eindelijk eens stopt :+. Mijn jongste wil dagelijks met mijn buik knuffelen, omdat hij het zo lekker zacht vindt. Dat maakt veel goed O+.

Onzekerheid wel over sociale relaties. Ik heb wel vriendinnen, maar ik denk niet dat iemand mij als bestie beschouwt.

Moeder worden was wel een enorm goede leerschool, wat Nanukerst ook zei. Die ontwikkeling had ik zonder kinderen nooit kunnen doormaken, denk ik.

@Leandra, moeilijk is dat he, als je ineens in een andere rol tegenover je ouder(s) staat. Ik ben ca. 5 jaar samen met mijn zussen mantelzorger geweest voor mijn moeder. Ik vond het vreselijk, zo ‘volwassen’ was ik helemaal nog niet voor mijn gevoel.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Moderator donderdag 24 juni 2021 @ 22:45:11 #103
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_200050027
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 22:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het was vooral voor mijn moeder nodig, aan de andere kant laat mijn vader het gebeuren en doet net zo hard mee.

Met z'n 2 bureaus en 2 bureaustoelen op z'n studeerkamer.
Waarvan 1 jaren 50/60 stalen bureau, komt volgens mij bij een melkfabriek vandaan, en zijn jaren 70 bureaustoel, met leren zitting en rugleuning, wel echt vintage dus :D

Hij had de kasten genummerd voor de verhuizing, en van iedere kamer een plattegrond gemaakt waar die kast moest komen, zegt hij gisteren iets over kast #13, dus Soneal: Hebben jullie 13 kasten??!?!??? :o
Mijn vader: We hebben acht-en-twintig kasten...

In een 3-kamer appartement :X
Ik moet aan van die tiny House programma’s denken waarbij mensen ook denken dat daar super veel in past.

Nou lijkt het me ook wel lastig voor je ouders, ze gaan toch de laatste fase van hun leven in en ik denk dat dit het wel extra moeilijk maakt om dingen los te laten.

Mijn moeder is precies andersom, die is momenteel heel veel aan het uitzoeken en weggooien omdat ze ons niet wil opzadelen met alle spullen. Toen mijn schoonmoeder overleed zaten we opeens met zoveel spullen waarvan we echt niet wisten wat we hiermee moesten. Nog steeds staan er spullen bij ons in de studeerkamer waarvan wij ook niet weten wat we ermee kunnen maar weggooien is ook nog lastig. Hierdoor werden de ogen van mijn moeder geopend en is ze aan het opruimen geslagen.
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 22:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar je hebt je was weggewerkt en daar kun je ook tevreden over zijn :) Ga je toch voldaan slapen.
Dat is dan wel weer waar O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_200050074
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 22:41 schreef Malteser het volgende:

[..]

Precies dit.
En nu ben ik ook nog veel te zwaar en ik heb geen vriendinnen. Al onze vrienden zijn vrienden van mijn man waarbij ik dan ‘de partner van’ ben. En dat is kak maar dat is nog meer kak als het niet goed met je gaat. Dan troost ik mezelf weer met een zak Maltesers en zo word ik nog zwaarder.
Ik probeer contact te leggen, nodig mensen uit, maar word zelden terug uitgenodigd en daarmee word ik dan weer bevestigd in mijn ‘ik ben niet leuk/aardig genoeg’.

Wat een gedoe eigenlijk.
Maar even iets luchtigs: mijn tuin is klaar. Zo blij mee!
Jaaa! Ik vind dat ook zó lastig, dat zoveel mensen weinig actief uitnodigen. Dan voelt het zo eenzijdig, zelfs als ik weet dat ze het gewoon vaak vergeten. Mij heeft het wel geholpen om, hoe spannend ook, uit te spreken dat het voelde alsof een vriendschap van 1 kant kwam.
En met mijn beste vriendin heb ik een terugkerende afspraak elke 4 weken, omdat wij allebei zo dramatisch zijn in contact houden dat we elkaar anders nooit zagen. :')

Ik ben meestal niet zo bang dat mensen mij niet aardig vinden, maar wel dat ze anderen veel leuker vinden en ik dan een beetje onderaan bungel. Zal ook wel komen door wat moeizame ervaringen als kind, met vriendschappen die eenzijdig beëindigd werden enzo.

Maar misschien heb jij ook wel kennissen/vrienden waarmee je een vaste(re) afspraak zou kunnen maken over wanneer je elkaar ziet? Het gevoel dat jij als enige een vriendschap trekt is inderdaad heel naar. ;(

quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 22:37 schreef MaJo het volgende:
Ik wilde op tijd naar bed gaan en lekker een boekje lezen. Ik was alleen vergeten dat er nog een hele berg was op bed lag -O- nu ben ik dusdanig chagrijnig en moe dat ik de puf niet meer heb om te gaan lezen :')
Zo herkenbaar! Was doen is niet heel erg, maar wel als ik eigenlijk andere plannen had. Heb je hem nu wel opgeruimd?

quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 22:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

LOL

Ja, was idd een rare rimpel, hij werd in de loop van de dag meestal wel minder, maar 's morgens altijd een diepe vouw op m'n voorhoofd.
Ohhh ik heb ook een slaapvouw! Elke ochtend, over de zijkant van mijn voorhoofd. Man vindt hem heel aandoenlijk, ik vind het maar stom. :') Gelukkig trekt hij wel redelijk snel weg.
pi_200050120
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 22:41 schreef Malteser het volgende:

[..]

Precies dit.
En nu ben ik ook nog veel te zwaar en ik heb geen echte echte vriendinnen. Al onze vrienden zijn vrienden van mijn man waarbij ik dan ‘de partner van’ ben. En dat is kak maar dat is nog meer kak als het niet goed met je gaat. Dan troost ik mezelf weer met een zak Maltesers en zo word ik nog zwaarder.
Ik probeer contact te leggen, nodig mensen uit, maar word zelden terug uitgenodigd en daarmee word ik dan weer bevestigd in mijn ‘ik ben niet leuk/aardig genoeg’.

Wat een gedoe eigenlijk.
:*
Ik vind je hier altijd ontzettend lief en sensitief overkomen. Welke regio woon je?
pi_200050144
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 17:44 schreef Nanukerst het volgende:

[..]

Nu was mijn eerste zwangerschap niet gepland, maar zijn komst zorgde juist voor een mentale groei waarvan ik me nog steeds afvraag of die plaats had gevonden als die zwangerschap uit was gebleven.
Dat kan ik me dan ook weer heel erg goed voorstellen! Fijn dat het zo goed heeft uitgepakt. O+

quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 22:44 schreef Phaidra het volgende:
Onzekerheid wel over sociale relaties. Ik heb wel vriendinnen, maar ik denk niet dat iemand mij als bestie beschouwt.
Oh dit, jarenlang! Vond ik zo moeilijk, dat degene die ik als mijn beste vriendin zag dat nooit wederzijds had. ;( Ik heb haar jaren later opeens magisch alsnog gevonden, dat gun ik jou ook heel erg!
pi_200050177
Oh en ik ben dus wel zo iemand die dan haar post gaat editten omdat ze 2x een stukje tekst op dezelfde manier begint en dat stom vindt. Dus die 'meningen van onbekenden zijn niet heel relevant'-visie gaat ook weer niet zover dat ik dat los kan laten. _O-
pi_200050217
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 22:51 schreef Vaiana het volgende:

[..]

Dat kan ik me dan ook weer heel erg goed voorstellen! Fijn dat het zo goed heeft uitgepakt. O+
[..]

Oh dit, jarenlang! Vond ik zo moeilijk, dat degene die ik als mijn beste vriendin zag dat nooit wederzijds had. ;( Ik heb haar jaren later opeens magisch alsnog gevonden, dat gun ik jou ook heel erg!
Lief! O+ Ik heb wel periodes beste vriendinnen gehad, maar op één of andere manier gaat iedereen verhuizen naar het andere eind van het land en dan verwatert het toch.

Op dag 1 van de universiteit maakte ik kennis met een studiegenootje waarmee het echt vanaf het allereerste moment voelde alsof we elkaar al jaren kenden. Helaas stopte ze na 6 maanden met de studie en daarna hebben we nog 2x afgesproken maar dat was het. Ik was er wel kapot van. Dat soort dingen heb ik dus altijd }:|.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 24 juni 2021 @ 22:57:00 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200050239
quote:

@:Leandra, moeilijk is dat he, als je ineens in een andere rol tegenover je ouder(s) staat. Ik ben ca. 5 jaar samen met mijn zussen mantelzorger geweest voor mijn moeder. Ik vond het vreselijk, zo ‘volwassen’ was ik helemaal nog niet voor mijn gevoel.
Mijn zusje had dat met mijn moeder al toen ze 14 of 15 was, ik was m natuurlijk al naar het buitenland gesmeerd dus ik kreeg dat helemaal niet mee.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200050293
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 22:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mijn zusje had dat met mijn moeder al toen ze 14 of 15 was, ik was m natuurlijk al naar het buitenland gesmeerd dus ik kreeg dat helemaal niet mee.
Oef, wat zwaar voor haar. Ik was toch ‘al’ 25 en woonde niet meer thuis. Ik ben wel blij dat mijn zussen en ik het samen konden doen. Het heeft ons heel hecht gemaakt. En had simpelweg niet geweten hoe ik dat had moeten bolwerken.

[ Bericht 4% gewijzigd door Phaidra op 24-06-2021 23:08:34 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 24 juni 2021 @ 23:24:51 #111
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200050656
quote:

[..]

Precies dit.
En nu ben ik ook nog veel te zwaar en ik heb geen echte echte vriendinnen. Al onze vrienden zijn vrienden van mijn man waarbij ik dan ‘de partner van’ ben. En dat is kak maar dat is nog meer kak als het niet goed met je gaat. Dan troost ik mezelf weer met een zak Maltesers en zo word ik nog zwaarder.

Wat een gedoe eigenlijk.
Ik sta open voor nieuwe vriendschappen :-)
  donderdag 24 juni 2021 @ 23:28:35 #112
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200050712
Nu we het over vrienden/vriendinnen maken hebben: ik zit dus vol in mijn proefsamenwoon-experiment nu. Maar stél dat het goed blijft gaan, dan kan het zo maar zijn dat ik over een half jaar ofzo écht verhuis naar Amersfoort.

En daar ken ik buiten mijn vriend dus werkelijk nie-mand. Ook geen familie of kennissen in die omgeving.

Dus uhh, mochten er hier dames zijn die in die omgeving wonen én geen bezwaar hebben tegen kinderloze potentiele vriendinnen op leeftijd, dan zou een keer een bakje koffie doen in het centrum me wel leuk lijken 🙂
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 24 juni 2021 @ 23:29:46 #113
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200050731
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 23:24 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik sta open voor nieuwe vriendschappen :-)
Jij woont in Veldhoven.. Daar woonde ik 30 jaar geleden een paar jaar :D

Al had je het niet tegen mij :P
  donderdag 24 juni 2021 @ 23:30:34 #114
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200050744
Mijn (op dit moment) beste vriendin is jaaaaarenlang mijn buurvrouw geweest in 040. Meer dan “hallo” zeiden we niet tegen elkaar.
Paar jaar geleden, nadat we allebei verhuisd waren, kwamen we elkaar tegen op een cursus. “Hallo” werd “hele gesprekken”. We bleken een enorme klik te hebben en ze is echt een van mijn liefste vriendinnen nu. Ik ben zo blij met haar in mijn leven.
  donderdag 24 juni 2021 @ 23:31:15 #115
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200050750
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Jij woont in Veldhoven.. Daar woonde ik 30 jaar geleden een paar jaar :D

Al had je het niet tegen mij :P
Ik sta open voor nieuwe vriendschappen. :-)
  donderdag 24 juni 2021 @ 23:31:47 #116
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200050761
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 22:55 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Lief! O+ Ik heb wel periodes beste vriendinnen gehad, maar op één of andere manier gaat iedereen verhuizen naar het andere eind van het land en dan verwatert het toch.

Op dag 1 van de universiteit maakte ik kennis met een studiegenootje waarmee het echt vanaf het allereerste moment voelde alsof we elkaar al jaren kenden. Helaas stopte ze na 6 maanden met de studie en daarna hebben we nog 2x afgesproken maar dat was het. Ik was er wel kapot van. Dat soort dingen heb ik dus altijd }:|.
Waar woon je (regio)? Idem voor @Malteser
  donderdag 24 juni 2021 @ 23:31:59 #117
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200050765
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 23:31 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik sta open voor nieuwe vriendschappen. :-)
O+
Ik ook :)
pi_200050844
Ik ben sociaal gezien ook enorm onzeker
Sta mij elke keer diep ongelukkig te voelen op het schoolplein als de kliek bij elkaar staat en ik gewoon echt niet weet wat ik moet zeggen en mij geen houding weet en ik flashbacks krijg naar mijn schooltijd.

Nu merk ik dat ik mijn onzekerheid projecteer op Willem. Ook ik heb een pestverleden. Mijn grootste angst is dat Willem het zelfde te verduren krijgt en hij lijkt echt ontzettend veel op mij. Hij spreekt niet veel af en is nog nooit op een feestje uitgenodigd. Ik weet het wel, het zijn kleuters, jongens en hij heeft er zelf niet veel last van, maar ik merk dat het mij echt heel veel doet. En ik voel mij schuldig, want zou het voor hem niet handiger zijn als ik met de kliek mee zou kunnen doen?

Goed …

OMG 28 kasten!! Pfffff

[ Bericht 11% gewijzigd door Adrian4 op 24-06-2021 23:45:55 ]
pi_200050886
Nog een anekdote over ‘vriendschap’ , even in spoiler voor wie er geen zin in heeft :+. Sorry ik heb net een glas wijn gedronken. Word ik sentimenteel van _O-.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_200050891
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

O+
En ik ook O+
Maar ik ben dus sociaal ook niet helemaal je van het :')
pi_200050900
quote:

[..]

Waar woon je (regio)? Idem voor @:Malteser
Onder de rook van Schiphol! Amersfoort vind ik een leuke stad overigens, maar dus wel een beetje ver :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Moderator donderdag 24 juni 2021 @ 23:42:52 #122
249559 crew  Lavenderr
pi_200050903
quote:

[..]

Precies dit.

Wat een gedoe eigenlijk.
Moeilijk voor je zeg. Gelukkig is het hier een fijn warm bad. Dat idee.
En top dat je tuin er weer mooi bij ligt. Hier bij mij bloeien de rozen en dat maakt me ook blij. Dat ze er gewoon elk jaar weer zijn. En ze ruiken zo heerlijk, kan geen parfum tegenop. Geniet daar maar lekker van x
  donderdag 24 juni 2021 @ 23:48:18 #123
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200050960
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 23:41 schreef Adrian4 het volgende:

[..]

En ik ook O+
Maar ik ben dus sociaal ook niet helemaal je van het :')
Zoveel mensen niet. Denken ze i.i.g. als ik dit topic lees. Maar valt best mee denk ik, het gaat vooral om "de klik". En die heb je nu eenmaal niet met iedereen. Zowel in de liefde niet als in vriendschappen niet.

Heel normaal en logisch. Je kunt gewoonweg niet met iedereen een goede klik hebben. Gelukkig maar ook. Zo veel mensen, zoveel karakters.

Gewoon wel voor open blijven staan. Ik heb ook geen 100 vriendschappen. Maar de vrienden die ik nu heb, die heb ik al 20 jaar. En die relatie blijft goed, ook als we elkaar weinig zien ^O^

Dus ik wil graag een x een bakje koffie met je drinken hoor :*

[ Bericht 3% gewijzigd door Whiskers2009 op 24-06-2021 23:53:53 ]
  donderdag 24 juni 2021 @ 23:49:21 #124
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200050970
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 23:42 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Onder de rook van Schiphol! Amersfoort vind ik een leuke stad overigens, maar dus wel een beetje ver :*.
Ik moet die stad nog ontdekken :P
Maar het is niet helemaal om de hoek bij Schiphol nee, jammer! :*
  donderdag 24 juni 2021 @ 23:51:17 #125
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200050991
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 23:41 schreef Phaidra het volgende:
Nog een anekdote over ‘vriendschap’ , even in spoiler voor wie er geen zin in heeft :+. Sorry ik heb net een glas wijn gedronken. Word ik sentimenteel van _O-.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap ik :Y En is ook naar. Je bent ineens een figurant uit een vorig leven.
  Moderator vrijdag 25 juni 2021 @ 00:21:56 #126
249559 crew  Lavenderr
pi_200051249
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 23:42 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Daar woon ik ook. Heel fijn om het vertrouwde geluid van om de paar minuten een vliegtuig dat overkomt weer te horen. Geeft je toch het idee dat we zo langzamerhand weer normaal gaan doen.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 01:19:16 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200051480
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 22:31 schreef Burdie het volgende:
Je hebt er nu niks meer aan, want ze zijn al verhuisd, maar toen mijn ouders kleiner zijn gaan wonen, hebben ze alleen meegenomen wat in het nieuwe huis paste en voor de rest is een opkoper gekomen.
Dat is idd wat er had moeten gebeuren, maar mijn moeder zit al jaren te wachten tot ze dood is, en sinds ze haar oudste gezinslid voorbij is (een zus die 78 werd) is het nog erger, maar we denken dat ze echt dacht dat ze het niet meer mee zou maken en het haar probleem due niet zou zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 25 juni 2021 @ 01:24:38 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200051492
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 22:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Grote God! Wat een onderneming voor je. Klasse ^O^ En wat zal het voor hen ook moeilijk geweest zijn, want alle herinneringen die er voor hen aan kleven. Wat een klus. Zijn ze uiteindelijk wel weer geland op een plek waar ze zich goed voelen?
Ik heb ze niet verhuisd hè, en ik ga ze ook niet helpen uitpakken, ik ben zelf net verhuisd en hier moeten nog tig dozen uitgepakt worden.
Ze hebben gewoon een verhuisbedrijf ingehuurd en ik heb de mannen alleen een paar keer van een thermos koffie voorzien toen ze aan het uitladen waren.

Maar het steekt onder andere omdat ze nu in ons tijdelijke huurappartement zijn gaan wonen, en dat is zo'n fijn appartement, op zo'n mooie plek.
Alsof je een prachtig schilderij aan iemand overdraagt en die er direct een blik verf overheen laat vallen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_200051926
quote:

Acné-boks }:| ;(

3x vol aan de Roaccutane gezeten, 3x extreme bijwerkingen gehad.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200051933
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 00:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar woon ik ook. Heel fijn om het vertrouwde geluid van om de paar minuten een vliegtuig dat overkomt weer te horen. Geeft je toch het idee dat we zo langzamerhand weer normaal gaan doen.
Het was wel lekker rustig voor een tijdje :P. Maar idd, nu ook wel weer prettig om te horen. De overlast valt bij ons sowieso wel mee. In omliggende gemeentes is de overlast echt beduidend groter. Op mijn middelbare school moest de docent elke 5 min stoppen met praten, omdat niemand hem/haar nog verstond :'). Gelukkig voor de school zijn er inmiddels 2 banen bijgekomen!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_200051960
quote:

[..]

Dit is inderdaad zó fijn om te merken. :Y Ik woon recht onder een aanvliegroute (Noordwijk) en ik moest er gewoon weer even een beetje aan wennen. Toen er in de lockdown maar héél af en toe eentje over vloog begon ik de vliegtuigen eigenlijk pas te horen, voorheen was het zo normaal dat ze er waren dat het alleen opviel als er soms eentje de gashendel even open trok.
Ik heb nu het idee dat we bijna weer terug zijn op het normale niveau. O+
pi_200052078
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 01:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Alsof je een prachtig schilderij aan iemand overdraagt en die er direct een blik verf overheen laat vallen.
Mooi O+

(maar ik snap je frustraties)
  vrijdag 25 juni 2021 @ 07:52:38 #133
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200052133
quote:

[..]

O+
Doe me maar een pb/pm
  vrijdag 25 juni 2021 @ 08:03:56 #134
149959 SQ
snelle trees
pi_200052164
quote:

[..]

Precies dit.

Wat een gedoe eigenlijk.
Nou kom je van de week een keer koffie drinken dan? :D :*
disclaimer
  vrijdag 25 juni 2021 @ 08:04:41 #135
149959 SQ
snelle trees
pi_200052166
Zullen we anders een clubje maken :P gaan we gezellig aan de rosee bij ludiek :')
disclaimer
  Moderator vrijdag 25 juni 2021 @ 08:06:26 #136
5428 crew  miss_sly
pi_200052174
quote:

[..]

Ik woonde hiervoor in Amsterdam Noord en ik vond toch wel dat er veel overlast was van vliegtuigen. Net aan het begin van de lockdown verhuisden wij naar ons nieuwe huis regio Alkmaar en daarvan hadden we nog geen idee of er veel vliegtuigen over zouden vliegen. Ik moet zeggen dat het nog alles meevalt, maar wij hebben/hadden nog geen idee of ze hierover zouden vliegen :D Als ik jullie zo hoor, en het vliegverkeer inderdaad weer op een normaal niveau begint te komen, wonen we kennelijk niet meer onder een aanvliegroute! Zo nu en dan een vliegtuig, vind ik geen enkel probleem, maar juist wel gezellig.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator/colorchick vrijdag 25 juni 2021 @ 08:11:01 #137
382129 crew  Donna
pi_200052199
Ik heb vriendinnen in Aalsmeer precies op de route van zo'n landingsbaan, waar ze al SUPER LAAG vliegen en als ik daar in de tuin zit dan zit ik de helft van de tijd omhoog te kijken.
Niks gewend hier in Friesland.
Ze lachen me altijd uit. :')
  vrijdag 25 juni 2021 @ 08:22:23 #138
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_200052284
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 08:04 schreef SQ het volgende:
Zullen we anders een clubje maken :P gaan we gezellig aan de rosee bij ludiek :')
Als ik rode wijn mag drinken wil ik graag mee :@.

Gisteravond met lief besproken dat ik misschien toch eens met een praktijk ondersteuner moet gaan praten.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 25 juni 2021 @ 08:23:54 #139
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_200052298
Oh dat doet me denken aan een scharrel die in/op Uilenstede woonde, daar kan je de vliegtuigen bijna aanraken :').
KuikenGuppy
  Moderator vrijdag 25 juni 2021 @ 08:24:46 #140
5428 crew  miss_sly
pi_200052306
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 08:11 schreef Donna het volgende:
Ik heb vriendinnen in Aalsmeer precies op de route van zo'n landingsbaan, waar ze al SUPER LAAG vliegen en als ik daar in de tuin zit dan zit ik de helft van de tijd omhoog te kijken.
Niks gewend hier in Friesland.
Ze lachen me altijd uit. :')
:D

Dat zal wel een enorm verschil zijn, inderdaad!

Ik moest daar in het begin ook erg aan wennen, komende uit Noord-Brabant. Toen ik er net woonde en nog niet onder een route, vond ik het nog gaaf. Toen we in Noord woonde en er vaak in alle vroegte al vliegtuigen over kwamen waar ik áltijd wakker van werd, vond ik het niet meer leuk.

Maar ik vind het nog steeds prachtig als we richting het zuiden rijden om al die vliegtuigen te zien die gaan landen of net opgestegen. Ik blijft het toch machtig vinden dat die machines met al die mensen erin daadwerkelijk kunnen vliegen O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_200052325
Ik herken me een beetje in SQ. Ik kom denk ik tegenover vrienden en collega’s best zeker over. ‘LeSage staat haar mannetje wel.’ Maar daaronder zit ook echt wel wat onzekerheid, waar ik het gewoon niet over heb. Pas sinds ik kinderen heb durf ik met (goede) vriendinnen te bespreken dat ik onzekerheden heb.
Nieuwe mensen en nieuwe situaties vind ik lastig, ik leun graag op de mensen die ik al ken. Ik heb gelukkig wel een grote groep met vrienden/kennissen om me heen, dat maakt het wel makkelijk.

De onzekerheid heeft op mij een soort verlammend effect. Ik neem dus geen contact op met mensen omdat ik denk dat ze niet op mij zitten te wachten. En als ik dan een keer app blijken ze het vaak eigenlijk wel heel leuk te vinden.

En deze onzekerheid is bij mij nu juist erger dan toen ik 18 was 8)7
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  vrijdag 25 juni 2021 @ 08:27:43 #142
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200052328
Ik kreeg er vooral een "net als vroeger" gevoel van.
Maar ik ben dan ook zo oud dat ik in mijn jeugd amper vliegtuigen over zag komen, dat zo'n streep in de lucht nog bijzonder was en dat je je afvroeg waar het vliegtuig naartoe ging als je er een zag.

Ik hoop echt dat het vliegverkeer nooit meer op het oude niveau komt waarbij de lucht helemaal vol zit met condenssporen (chemtrails :+ ), want dat was gewoon teveel.

Maar als ik zie dat iedereen alweer op vakantie moet met het vliegtuig dan zie ik het somber in.

Overigens was het hier het afgelopen jaar juist drukker met een ander soort vliegverkeer, want de luchtmacht heeft naar hartelust kunnen oefenen toen het reguliere vliegverkeer vrijwel stil lag.
En die straaljagers vliegen hier laag.
De helicopters ook trouwens, maar zo'n Chinook met dubbele rotor blijft op een of andere manier indrukwekkend, je herkent ze ook aan het geluid voor je ze ziet, en als ze dan met 4 tegelijk komen is het helemaal indrukwekkend.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 25 juni 2021 @ 08:30:10 #143
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_200052350
Herkenbaar @LeSage, dat gevoel dat men niet op je zit te wachten. Stom wat we onszelf allemaal aanpraten soms :*
  Moderator/colorchick vrijdag 25 juni 2021 @ 08:30:29 #144
382129 crew  Donna
pi_200052354
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 08:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik moest daar in het begin ook erg aan wennen, komende uit Noord-Brabant. Toen ik er net woonde en nog niet onder een route, vond ik het nog gaaf. Toen we in Noord woonde en er vaak in alle vroegte al vliegtuigen over kwamen waar ik áltijd wakker van werd, vond ik het niet meer leuk.

Maar ik vind het nog steeds prachtig als we richting het zuiden rijden om al die vliegtuigen te zien die gaan landen of net opgestegen. Ik blijft het toch machtig vinden dat die machines met al die mensen erin daadwerkelijk kunnen vliegen O+
Dat is het ook, vind het altijd weer indrukwekkend!
pi_200052359
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 08:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Noord-Brabant hier, maar wij zitten precies onder een route van Eindhoven AirPort, dus ook hier kun je dat wel meemaken ;)
Nu met dat goede weer van laatst moest ik er ook zo aan wennen, vorig jaar helemaal niet gehoord en nu ineens weer ieder half uur een vliegtuig over. Ik heb er gelukkig geen last van en de jongens vinden vliegtuigen nog erg cool, dus gratis vermaak :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  vrijdag 25 juni 2021 @ 08:31:19 #146
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_200052361
@Leandra ze komen hier in de buurt ook vaak voorbij ja, Chinooks maken zo’n zwaar woosh woosh woosh geluid dat je meteen herkent.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 08:34:00 #147
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200052395
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 08:31 schreef Debsterr het volgende:
@:leandra ze komen hier in de buurt ook vaak voorbij ja, Chinooks maken zo’n zwaar woosh woosh woosh geluid dat je meteen herkent.
Ja dat idd!
Daar helpt ook niets tegen trouwens; nieuwbouw, goed geïsoleerd, triple glas, maar die woosh woosh woosh komt overal doorheen :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 25 juni 2021 @ 08:39:13 #148
149959 SQ
snelle trees
pi_200052445
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 08:30 schreef Debsterr het volgende:
Herkenbaar @:LeSage, dat gevoel dat men niet op je zit te wachten. Stom wat we onszelf allemaal aanpraten soms :*
Ik heb het ook ja. Wat een stelletje gevallen zijn we ook eigenlijk :')!
disclaimer
  vrijdag 25 juni 2021 @ 08:40:47 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_200052464
Lesaazj mag ook wel bij het clubje, volgens mij kunnen we een redelijk terras vullen 8-)
disclaimer
pi_200052536
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 08:40 schreef SQ het volgende:
Lesaazj mag ook wel bij het clubje, volgens mij kunnen we een redelijk terras vullen 8-)
En dan mogen al die jongeren wel oppassen als ze langslopen :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')