Ik moet aan van die tiny House programma’s denken waarbij mensen ook denken dat daar super veel in past.quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was vooral voor mijn moeder nodig, aan de andere kant laat mijn vader het gebeuren en doet net zo hard mee.
Met z'n 2 bureaus en 2 bureaustoelen op z'n studeerkamer.
Waarvan 1 jaren 50/60 stalen bureau, komt volgens mij bij een melkfabriek vandaan, en zijn jaren 70 bureaustoel, met leren zitting en rugleuning, wel echt vintage dus
Hij had de kasten genummerd voor de verhuizing, en van iedere kamer een plattegrond gemaakt waar die kast moest komen, zegt hij gisteren iets over kast #13, dus Soneal: Hebben jullie 13 kasten??!?!???
Mijn vader: We hebben acht-en-twintig kasten...
In een 3-kamer appartement
Dat is dan wel weer waarquote:Op donderdag 24 juni 2021 22:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar je hebt je was weggewerkt en daar kun je ook tevreden over zijnGa je toch voldaan slapen.
Jaaa! Ik vind dat ook zó lastig, dat zoveel mensen weinig actief uitnodigen. Dan voelt het zo eenzijdig, zelfs als ik weet dat ze het gewoon vaak vergeten. Mij heeft het wel geholpen om, hoe spannend ook, uit te spreken dat het voelde alsof een vriendschap van 1 kant kwam.quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:41 schreef Malteser het volgende:
[..]
Precies dit.
En nu ben ik ook nog veel te zwaar en ik heb geen vriendinnen. Al onze vrienden zijn vrienden van mijn man waarbij ik dan ‘de partner van’ ben. En dat is kak maar dat is nog meer kak als het niet goed met je gaat. Dan troost ik mezelf weer met een zak Maltesers en zo word ik nog zwaarder.
Ik probeer contact te leggen, nodig mensen uit, maar word zelden terug uitgenodigd en daarmee word ik dan weer bevestigd in mijn ‘ik ben niet leuk/aardig genoeg’.
Wat een gedoe eigenlijk.
Maar even iets luchtigs: mijn tuin is klaar. Zo blij mee!
Zo herkenbaar! Was doen is niet heel erg, maar wel als ik eigenlijk andere plannen had. Heb je hem nu wel opgeruimd?quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:37 schreef MaJo het volgende:
Ik wilde op tijd naar bed gaan en lekker een boekje lezen. Ik was alleen vergeten dat er nog een hele berg was op bed lagnu ben ik dusdanig chagrijnig en moe dat ik de puf niet meer heb om te gaan lezen
Ohhh ik heb ook een slaapvouw! Elke ochtend, over de zijkant van mijn voorhoofd. Man vindt hem heel aandoenlijk, ik vind het maar stom.quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL
Ja, was idd een rare rimpel, hij werd in de loop van de dag meestal wel minder, maar 's morgens altijd een diepe vouw op m'n voorhoofd.
quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:41 schreef Malteser het volgende:
[..]
Precies dit.
En nu ben ik ook nog veel te zwaar en ik heb geen echte echte vriendinnen. Al onze vrienden zijn vrienden van mijn man waarbij ik dan ‘de partner van’ ben. En dat is kak maar dat is nog meer kak als het niet goed met je gaat. Dan troost ik mezelf weer met een zak Maltesers en zo word ik nog zwaarder.
Ik probeer contact te leggen, nodig mensen uit, maar word zelden terug uitgenodigd en daarmee word ik dan weer bevestigd in mijn ‘ik ben niet leuk/aardig genoeg’.
Wat een gedoe eigenlijk.
Dat kan ik me dan ook weer heel erg goed voorstellen! Fijn dat het zo goed heeft uitgepakt.quote:Op donderdag 24 juni 2021 17:44 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Nu was mijn eerste zwangerschap niet gepland, maar zijn komst zorgde juist voor een mentale groei waarvan ik me nog steeds afvraag of die plaats had gevonden als die zwangerschap uit was gebleven.
Oh dit, jarenlang! Vond ik zo moeilijk, dat degene die ik als mijn beste vriendin zag dat nooit wederzijds had.quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:44 schreef Phaidra het volgende:
Onzekerheid wel over sociale relaties. Ik heb wel vriendinnen, maar ik denk niet dat iemand mij als bestie beschouwt.
Lief!quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:51 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Dat kan ik me dan ook weer heel erg goed voorstellen! Fijn dat het zo goed heeft uitgepakt.
[..]
Oh dit, jarenlang! Vond ik zo moeilijk, dat degene die ik als mijn beste vriendin zag dat nooit wederzijds had.Ik heb haar jaren later opeens magisch alsnog gevonden, dat gun ik jou ook heel erg!
Mijn zusje had dat met mijn moeder al toen ze 14 of 15 was, ik was m natuurlijk al naar het buitenland gesmeerd dus ik kreeg dat helemaal niet mee.quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:44 schreef Phaidra het volgende:
@:Leandra, moeilijk is dat he, als je ineens in een andere rol tegenover je ouder(s) staat. Ik ben ca. 5 jaar samen met mijn zussen mantelzorger geweest voor mijn moeder. Ik vond het vreselijk, zo ‘volwassen’ was ik helemaal nog niet voor mijn gevoel.
Oef, wat zwaar voor haar. Ik was toch ‘al’ 25 en woonde niet meer thuis. Ik ben wel blij dat mijn zussen en ik het samen konden doen. Het heeft ons heel hecht gemaakt. En had simpelweg niet geweten hoe ik dat had moeten bolwerken.quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn zusje had dat met mijn moeder al toen ze 14 of 15 was, ik was m natuurlijk al naar het buitenland gesmeerd dus ik kreeg dat helemaal niet mee.
Ik sta open voor nieuwe vriendschappen :-)quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:41 schreef Malteser het volgende:
[..]
Precies dit.
En nu ben ik ook nog veel te zwaar en ik heb geen echte echte vriendinnen. Al onze vrienden zijn vrienden van mijn man waarbij ik dan ‘de partner van’ ben. En dat is kak maar dat is nog meer kak als het niet goed met je gaat. Dan troost ik mezelf weer met een zak Maltesers en zo word ik nog zwaarder.
Wat een gedoe eigenlijk.
Jij woont in Veldhoven.. Daar woonde ik 30 jaar geleden een paar jaarquote:Op donderdag 24 juni 2021 23:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik sta open voor nieuwe vriendschappen :-)
Ik sta open voor nieuwe vriendschappen. :-)quote:Op donderdag 24 juni 2021 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij woont in Veldhoven.. Daar woonde ik 30 jaar geleden een paar jaar
Al had je het niet tegen mij![]()
Waar woon je (regio)? Idem voor @Malteserquote:Op donderdag 24 juni 2021 22:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Lief!Ik heb wel periodes beste vriendinnen gehad, maar op één of andere manier gaat iedereen verhuizen naar het andere eind van het land en dan verwatert het toch.
Op dag 1 van de universiteit maakte ik kennis met een studiegenootje waarmee het echt vanaf het allereerste moment voelde alsof we elkaar al jaren kenden. Helaas stopte ze na 6 maanden met de studie en daarna hebben we nog 2x afgesproken maar dat was het. Ik was er wel kapot van. Dat soort dingen heb ik dus altijd.
quote:Op donderdag 24 juni 2021 23:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik sta open voor nieuwe vriendschappen. :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Onder de rook van Schiphol! Amersfoort vind ik een leuke stad overigens, maar dus wel een beetje verquote:Op donderdag 24 juni 2021 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar woon je (regio)? Idem voor @:Malteser
Moeilijk voor je zeg. Gelukkig is het hier een fijn warm bad. Dat idee.quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:41 schreef Malteser het volgende:
[..]
Precies dit.
Wat een gedoe eigenlijk.
Zoveel mensen niet. Denken ze i.i.g. als ik dit topic lees. Maar valt best mee denk ik, het gaat vooral om "de klik". En die heb je nu eenmaal niet met iedereen. Zowel in de liefde niet als in vriendschappen niet.quote:Op donderdag 24 juni 2021 23:41 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
En ik ook![]()
Maar ik ben dus sociaal ook niet helemaal je van het
Ik moet die stad nog ontdekkenquote:Op donderdag 24 juni 2021 23:42 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Onder de rook van Schiphol! Amersfoort vind ik een leuke stad overigens, maar dus wel een beetje ver.
quote:Op donderdag 24 juni 2021 23:41 schreef Phaidra het volgende:
Nog een anekdote over ‘vriendschap’ , even in spoiler voor wie er geen zin in heeft. Sorry ik heb net een glas wijn gedronken. Word ik sentimenteel van
.
Snap ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En is ook naar. Je bent ineens een figurant uit een vorig leven.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Daar woon ik ook. Heel fijn om het vertrouwde geluid van om de paar minuten een vliegtuig dat overkomt weer te horen. Geeft je toch het idee dat we zo langzamerhand weer normaal gaan doen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 23:42 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Onder de rook van Schiphol! Amersfoort vind ik een leuke stad overigens, maar dus wel een beetje ver.
Dat is idd wat er had moeten gebeuren, maar mijn moeder zit al jaren te wachten tot ze dood is, en sinds ze haar oudste gezinslid voorbij is (een zus die 78 werd) is het nog erger, maar we denken dat ze echt dacht dat ze het niet meer mee zou maken en het haar probleem due niet zou zijn.quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:31 schreef Burdie het volgende:
Je hebt er nu niks meer aan, want ze zijn al verhuisd, maar toen mijn ouders kleiner zijn gaan wonen, hebben ze alleen meegenomen wat in het nieuwe huis paste en voor de rest is een opkoper gekomen.
Ik heb ze niet verhuisd hè, en ik ga ze ook niet helpen uitpakken, ik ben zelf net verhuisd en hier moeten nog tig dozen uitgepakt worden.quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Grote God! Wat een onderneming voor je. KlasseEn wat zal het voor hen ook moeilijk geweest zijn, want alle herinneringen die er voor hen aan kleven. Wat een klus. Zijn ze uiteindelijk wel weer geland op een plek waar ze zich goed voelen?
Acné-boksquote:
Het was wel lekker rustig voor een tijdjequote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar woon ik ook. Heel fijn om het vertrouwde geluid van om de paar minuten een vliegtuig dat overkomt weer te horen. Geeft je toch het idee dat we zo langzamerhand weer normaal gaan doen.
Dit is inderdaad zó fijn om te merken.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar woon ik ook. Heel fijn om het vertrouwde geluid van om de paar minuten een vliegtuig dat overkomt weer te horen. Geeft je toch het idee dat we zo langzamerhand weer normaal gaan doen.
Mooiquote:Op vrijdag 25 juni 2021 01:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof je een prachtig schilderij aan iemand overdraagt en die er direct een blik verf overheen laat vallen.
Nou kom je van de week een keer koffie drinken dan?quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:41 schreef Malteser het volgende:
[..]
Precies dit.
Wat een gedoe eigenlijk.
Ik woonde hiervoor in Amsterdam Noord en ik vond toch wel dat er veel overlast was van vliegtuigen. Net aan het begin van de lockdown verhuisden wij naar ons nieuwe huis regio Alkmaar en daarvan hadden we nog geen idee of er veel vliegtuigen over zouden vliegen. Ik moet zeggen dat het nog alles meevalt, maar wij hebben/hadden nog geen idee of ze hierover zouden vliegenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als ik rode wijn mag drinken wil ik graag meequote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:04 schreef SQ het volgende:
Zullen we anders een clubje makengaan we gezellig aan de rosee bij ludiek
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:11 schreef Donna het volgende:
Ik heb vriendinnen in Aalsmeer precies op de route van zo'n landingsbaan, waar ze al SUPER LAAG vliegen en als ik daar in de tuin zit dan zit ik de helft van de tijd omhoog te kijken.
Niks gewend hier in Friesland.
Ze lachen me altijd uit.
Dat is het ook, vind het altijd weer indrukwekkend!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zal wel een enorm verschil zijn, inderdaad!
Ik moest daar in het begin ook erg aan wennen, komende uit Noord-Brabant. Toen ik er net woonde en nog niet onder een route, vond ik het nog gaaf. Toen we in Noord woonde en er vaak in alle vroegte al vliegtuigen over kwamen waar ik áltijd wakker van werd, vond ik het niet meer leuk.
Maar ik vind het nog steeds prachtig als we richting het zuiden rijden om al die vliegtuigen te zien die gaan landen of net opgestegen. Ik blijft het toch machtig vinden dat die machines met al die mensen erin daadwerkelijk kunnen vliegen
Noord-Brabant hier, maar wij zitten precies onder een route van Eindhoven AirPort, dus ook hier kun je dat wel meemakenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zal wel een enorm verschil zijn, inderdaad!
Ik moest daar in het begin ook erg aan wennen, komende uit Noord-Brabant. Toen ik er net woonde en nog niet onder een route, vond ik het nog gaaf. Toen we in Noord woonde en er vaak in alle vroegte al vliegtuigen over kwamen waar ik áltijd wakker van werd, vond ik het niet meer leuk.
Maar ik vind het nog steeds prachtig als we richting het zuiden rijden om al die vliegtuigen te zien die gaan landen of net opgestegen. Ik blijft het toch machtig vinden dat die machines met al die mensen erin daadwerkelijk kunnen vliegen
Ja dat idd!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:31 schreef Debsterr het volgende:
@:leandra ze komen hier in de buurt ook vaak voorbij ja, Chinooks maken zo’n zwaar woosh woosh woosh geluid dat je meteen herkent.
Ik heb het ook ja. Wat een stelletje gevallen zijn we ook eigenlijkquote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:30 schreef Debsterr het volgende:
Herkenbaar @:LeSage, dat gevoel dat men niet op je zit te wachten. Stom wat we onszelf allemaal aanpraten soms
En dan mogen al die jongeren wel oppassen als ze langslopenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:40 schreef SQ het volgende:
Lesaazj mag ook wel bij het clubje, volgens mij kunnen we een redelijk terras vullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |