Ik dacht exact hetzelfde toen ik SQ’s post las over haar onzekerheid.quote:Op donderdag 24 juni 2021 18:43 schreef Hupje het volgende:
Dit vind ik zo tof aan Fok!/OUD: het ene moment slap geouwehoer en dan ineens gaat het over 'levenszaken'. Daar heb ik het niet zomaar met iemand over, maar dit bankje laat me dan wel nadenken.
*boks*quote:Op donderdag 24 juni 2021 17:38 schreef SQ het volgende:
Ik ben echt kei onzeker juist, nog steeds. Ik raak nog steeds mild in paniek als ik langs een groep popi jopie tieners moet lopen. Ik denk ook altijd dat ik niks kan. En het strookt helemaal niet met mijn imago
En je bent zo mooiquote:Op donderdag 24 juni 2021 19:13 schreef Debsterr het volgende:
Onzekerheid, ja, dat is wel een ding. Mijn lief is fotograaf en fotografeert met name naakte dames. Tsjaa, dat doet me niet altijd even goed.. vooral omdat ik, heel lullig gezegd, mezelf nooit goed uit de verf vind komen op zijn foto’s van mij.
Werk technisch denk ik ook altijd dat ik niet goed genoeg ben, maar kreeg gelukkig bij mijn beoordeling de bevestiging dat dat zeker niet zo is. Maar ja, ik wil ZELF ook wel eens die bevestiging voelen voor mezelf zeg maar.
Fijne combi is dat he..quote:Op donderdag 24 juni 2021 18:58 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben een pleaser, conflictvermijder, en een perfectionist.
Dit is zo herkenbaar. Voor mezelf voelt het alsof ik niks goed kan doen. Maar op werk wordt daar anders over gedacht. Ik wil die bevestiging graag ook zelf voelen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 19:13 schreef Debsterr het volgende:
Werk technisch denk ik ook altijd dat ik niet goed genoeg ben, maar kreeg gelukkig bij mijn beoordeling de bevestiging dat dat zeker niet zo is. Maar ja, ik wil ZELF ook wel eens die bevestiging voelen voor mezelf zeg maar.
5 hele dagen voor het eerst in langer dan een jaar, woohooo!quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:25 schreef exode het volgende:
Oh wat fijn dat het klaar is oh-oh! Heb je nu een paar dagen vrij?
Yes! Leuke dingen gepland of gewoon even lekker niets?quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
5 hele dagen voor het eerst in langer dan een jaar, woohooo!
Leuk! Hoeveel heb je er dan in totaal?quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:27 schreef F_r het volgende:
Ik heb ook nog iets leuks te melden zondag komen Pleun en Dibbes bij ons wonen. 2 maine coons van een jaar of 4. Arme Pleun is een grote rode kater van rond de 10 kilo.
4quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Leuk! Hoeveel heb je er dan in totaal?
Ik heb het wel geweten maar weet het niet meer.quote:Op donderdag 24 juni 2021 20:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt veel ouder dan de meesten hier geloof ik. En ik heb me lang een faler gevoeld hoor, geen kinderen, geen normale relaties, geen fatsoenlijke baan , geen opleiding afgemaakt.
Maar tbh ik geef echt niks meer om wat mensen denken tegenwoordig.
En ik ben echt heel gelukkig omdat ik weinig eisen stel
Oh rimpels, de horror. Mijn tante en mijn vader hadden heel veel voorhoofdrimpels, van die diepe groeven. Ik heb ook al jaren een paar staan en kan daar bij vlagen ook heel onzeker van worden. Wie wil nou een vrouw van 31 met zulke groeven?quote:Op donderdag 24 juni 2021 20:47 schreef Vaiana het volgende:
Ik ben dus wel onzeker wanneer het gaat over mensen die ik ken/waar ik om geef, dan wil ik heel graag aardig gevonden worden. Op mijn werk heb ik ook vaak het gevoel dat ik het niet zo goed doe als dat ik zou kunnen. Maar als ik iets wel goed doe ben ik daar ook wel weer heel content mee, haha.
Dus nouja, bij onbekenden vind ik hun mening niet meer zo relevant, maar bij bekenden moet ik vrij zeker weten dat je me leuk vindt voordat ik onbezorgd mezelf durf te zijn.
En ik heb dus een nieuwe rimpel in mijn gezicht en daar ben ik ook heel onzeker over.Sinds man 4x benadrukt heeft dat hij het juist mooi vindt gaat het iets beter, maar ik vind het nog steeds een ding.
Ho ho, ik dacht dat ik de bejaarde hier was?quote:Op donderdag 24 juni 2021 20:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt veel ouder dan de meesten hier geloof ik. En ik heb me lang een faler gevoeld hoor, geen kinderen, geen normale relaties, geen fatsoenlijke baan , geen opleiding afgemaakt.
Maar tbh ik geef echt niks meer om wat mensen denken tegenwoordig.
En ik ben echt heel gelukkig omdat ik weinig eisen stel
Jij bent gewoon een buitencategoriequote:Op donderdag 24 juni 2021 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ho ho, ik dacht dat ik de bejaarde hier was?
44quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een buitencategorie
Wat ik me dan wel afvraag, hoe oud was jij dan toen Soneal werd geboren?
Dapper. Lijkt mij heel moeilijkquote:Op donderdag 24 juni 2021 17:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels zo zelfverzekerd dat ik mijn ouders bij ons aan tafel op hun lazer heb gegeven over hun bende aan overbodige meuk
Dat is ook wel next level, dat je ouders tegenover je zitten als een stel pubers die gewoon hun kamer moeten opruimen ipv allerlei kutexcuses verzinnen om het maar niet te hoeven doen
Dat vind ik dan weer niet zo oud klinken (dat ben ik over 5 jaarquote:Op donderdag 24 juni 2021 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
44
Toen mijn oudste geboren werd was ik 25
Iemand bij mij op Franse les had dat ook.quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:06 schreef Leandra het volgende:
Over rimpels gesproken: zo'n 15 jaar geleden kreeg ik een Harry Potter rimpel op mijn voorhoofd, zo'n bliksemschicht zeg maar, die is alweer jaren weg, zonder botox, fillers of andere meuk.
Heb ik toch zeker 5 jaar gehad.
LOLquote:Op donderdag 24 juni 2021 22:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Iemand bij mij op Franse les had dat ook.
Het was een beetje als een hele diepe decolleté. Kon echt nergens anders naar kijken dan naar die rimpel.
Het was zelfs zo erg dat ik maar ben gestopt met Franse les.
Nee geintje ik kon het niet meer combineren.
Het was vooral voor mijn moeder nodig, aan de andere kant laat mijn vader het gebeuren en doet net zo hard mee.quote:
Grote God! Wat een onderneming voor je. Klassequote:Op donderdag 24 juni 2021 22:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was vooral voor mijn moeder nodig, aan de andere kant laat mijn vader het gebeuren en doet net zo hard mee.
Met z'n 2 bureaus en 2 bureaustoelen op z'n studeerkamer.
Waarvan 1 jaren 50/60 stalen bureau, komt volgens mij bij een melkfabriek vandaan, en zijn jaren 70 bureaustoel, met leren zitting en rugleuning, wel echt vintage dus
Hij had de kasten genummerd voor de verhuizing, en van iedere kamer een plattegrond gemaakt waar die kast moest komen, zegt hij gisteren iets over kast #13, dus Soneal: Hebben jullie 13 kasten??!?!???
Mijn vader: We hebben acht-en-twintig kasten...
In een 3-kamer appartement
Maar je hebt je was weggewerkt en daar kun je ook tevreden over zijnquote:Op donderdag 24 juni 2021 22:37 schreef MaJo het volgende:
Ik wilde op tijd naar bed gaan en lekker een boekje lezen. Ik was alleen vergeten dat er nog een hele berg was op bed lagnu ben ik dusdanig chagrijnig en moe dat ik de puf niet meer heb om te gaan lezen
Precies dit.quote:Op donderdag 24 juni 2021 18:58 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben een pleaser, conflictvermijder, en een perfectionist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |