Haha, dit is ook echt de dynamiek van mij en mijn man. Hij is supersociaal, ik uh... niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:26 schreef exode het volgende:
Mijn verloofde is heel anders, die kan dat niet, small talk. Die groet ook amper mensen. Ik kende al vrij snel iedereen in de straat, zij vraagt na 4 jaar nog steeds 'wie is dat?'
Bij mij zijn mijn 2 zwangerschapscursus groepjes ook niks geworden qua contact, terwijl ik andere groepen altijd jaren na de cursus/geboortes nog dingen samen zie doen. Vind ik echt heel jammer.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:32 schreef lunapuella het volgende:
Ik heb ook een pestverleden en me daardoor lang onzeker gevoeld. Op het schoolplein me toch wat verloren voelen enzo. Bij mijn zwangerschappen heb ik 2x meegedaan aan Centering Pregnancy, deels in de hoop leuke contacten op te doen. Kwam na de bevallingen weinig van, terwijl ik zag dat anderen wel contact hielden. Dat kon echt wel steken.
Ach, tegenwoordig zijn we toch allemaal "mama van x", nietwaarquote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:36 schreef Donna het volgende:
Ik spreek dus 3x per week met een moeder op het KDV schoolplein en het is altijd heel gezellig, maar ik weet haar naam niet eens. Wel erg eigenlijk.
True. Ik weet WEL wie haar kinderen zijn haha!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:38 schreef SQ het volgende:
[..]
Ach, tegenwoordig zijn we toch allemaal "mama van x", nietwaar
Vanaf de 40 heten ze allemaal Yvonne of Annelies.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:36 schreef Donna het volgende:
Ik spreek dus 3x per week met een moeder op het KDV schoolplein en het is altijd heel gezellig, maar ik weet haar naam niet eens. Wel erg eigenlijk.
Ze is nog geen 40, denk ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vanaf de 40 heten ze allemaal Yvonne of Annelies.![]()
Moniquequote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vanaf de 40 heten ze allemaal Yvonne of Annelies.![]()
Dit is ook herkenbaar ja. alleen dan niet de Efteling maar andere dingen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:52 schreef Burdie het volgende:
Oh en ik ging dus verhuizen naar vlakbij de Efteling. Iedereen: dan komen we na een dagje Efteling gezellig bij jullie eten!
Dat zijn echt geen leuke herinneringen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:46 schreef Elleska het volgende:
[..]
Dit is ook herkenbaar ja. alleen dan niet de Efteling maar andere dingen.
Zo woonde ik voorheen naast een festival locatie. Iedereen: oh wat handig gratis slaapplek en schone wc beschikbaar. Ik: prima laat maar weten wanneer je deze kant op komt.
Zie ik later allemaal foto's voorbij komen dat ze letterlijk naast mijn deur staan te feesten terwijl ik daar in mijn uppie zat en anderen zijn nooit geweest.
Ook jaartje in België gewoond voor stage, niet de allerkleinste kamer gekozen want dan was er geen ruimte voor logees . Er is niemand langs geweest. Het luchtbed dat ik mee had genomen werd uitgeleend aan de huisgenoot die elk weekend vrienden over de vloer had waardoor ik amper contact had met haar.
Nee joh dat zou mij ook kunnen overkomenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:36 schreef Donna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok OUDIk heb hier zulke toffe vriendinnen gevonden
Alleen die irl afstand soms...
En dan ben ik eindelijk uitgeluld en zijn jullie alweer 25 posts verder! (29!)Mama van Lars & Femke
quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:57 schreef Shandaly het volgende:
[..]1, 1 en 3
Maar Mariekes!!!stuk of 6 ofzo... Sowieso namen die met Mar* beginnen
Heb me ook nog nooit zo eenzaam gevoeld als die tijd in Belgie. De mooie stad maakte gelukkig wel veel goedquote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zijn echt geen leuke herinneringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |