Als ze in Zandvoort niet ploffen dan kan Indianapolis ook welquote:
Japan geschrapt is een kleine kans omdat ze ook de olympische spelen daar laten doorgaan.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 11:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die zie ik ook nog wel komen als Japan niet door gaat
Slecht. Beetje zoals Frankrijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 11:13 schreef opreis het volgende:
[ twitter ]
Turkey weer op de kalender misschien dat @:nattekat weet of dit goed of slecht is voor RB
Die kans is groter. Het als de GP van Mexico.quote:
Winst Verstappen confirmed Turkijequote:
We zitten nu dus in een situatie waarin een auto die 0,6 a 0,8 seconden sneller is (bijvoorbeeld Mercedes vs Ferrari) onmogelijk af te stoppen is. Het is voor Lewis Hamilton onmogelijk om niet op het podium te finishen omdat Bottas niet voor hem mag eindigen en de rest van het veld hem onmogelijk af kan stoppen. Max Verstappen idem dito.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 11:09 schreef Monolith het volgende:
Het slaat ook helemaal nergens op. Een auto die 1-2 seconde per rondje sneller is hoort ook helemaal niet afgestopt te kunnen worden. Als auto's structureel 1-2 seconden sneller zijn dan de concurrentie moet je daar misschien eens wat aan doen. Het mooiste is natuurlijk wanneer de slipstream een duidelijk voordeel oplevert. Nu is het juist zo dat vlak achter iemand rijden doorgaans een nadeel is. Daardoor is het voor de iets snellere auto vaak nu erop, erover en wegrijden. Als er beter gevolgd kan worden, dan krijg je meer gevechten waarbij het stuivertje wisselen is.
Ik denk dat Mexico wel door gaat, Australië zie ik wel verdwijnen. Als alternatief daarvoor kun je Bahrein Outer Circuit doen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 11:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die kans is groter. Het als de GP van Mexico.
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 11:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hamilton kon in Imola zijn auto in de muur parkeren, reverse gear opzoeken, achteruit door de grindbak rijden, met twee vingers in de neus het hele veld inhalen en alsnog een beker omhoog houden op het podium.
Australië gaat ook wel door, want daar op dit moment wat verbouwd.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 11:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik denk dat Mexico wel door gaat, Australië zie ik wel verdwijnen. Als alternatief daarvoor kun je Bahrein Outer Circuit doen.
Ik had even in gedachten Qatar, maar het circuit daar heeft geen Grade 1-licentie meer
Wachten in november af. De races op op Zuid Amerikaanse continent is wel hele grote if.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 11:46 schreef Peterselieman het volgende:
Dat zegt niets. Het land wil covid-19 zoveel mogelijk buiten de deur houden en zit daarmee behoorlijk op slot
Race*quote:Op vrijdag 25 juni 2021 11:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wachten in november af. De races op op Zuid Amerikaanse continent is wel hele grote if.
Als Japan tussen uit valt, dan kan je altijd nog racen in China.
De vraag is of je dat laatste moet willenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 11:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wachten in november af. De races op op Zuid Amerikaanse continent is wel hele grote if.
Als Japan tussen uit valt, dan kan je altijd nog racen in China.
Ja dan krijg je dus gewoon optochten waar niemand behalve jij op te wachten zit.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 11:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
We zitten nu dus in een situatie waarin een auto die 0,6 a 0,8 seconden sneller is (bijvoorbeeld Mercedes vs Ferrari) onmogelijk af te stoppen is. Het is voor Lewis Hamilton onmogelijk om niet op het podium te finishen omdat Bottas niet voor hem mag eindigen en de rest van het veld hem onmogelijk af kan stoppen. Max Verstappen idem dito.
In Japan 1998 kon Damon Hill in een 2 seconden langzamere Jordan de strijd aangaan met de Ferrari van Michael Schumacher die van de laatste plek moest starten. Persoonlijk vind ik dat veel interessanter om te kijken. Fouten hebben veel grotere gevolgen als inhalen moeilijker is. Hamilton kon in Imola zijn auto in de muur parkeren, reverse gear opzoeken, achteruit door de grindbak rijden, een nieuwe voorvleugel ophalen, met twee vingers in de neus het hele veld inhalen en alsnog een beker omhoog houden op het podium. Dat gaat echt helemaal nergens meer over. En dan nog lopen mensen te janken over dat het zo moeilijk is om in te halen. Dan snap je echt helemaal niks van autoracen.
Volgens mij is dit het ideaalbeeld van veel mensen, dat de auto's kriskras door elkaar heen schieten en continu van positie wisselen als ware het Mario Kart. Dit is echter nog nooit vertoond in de geschiedenis van de F1 en gaat ook nooit gebeuren. Je kunt een race op een oval niet vergelijken met een road course. Toen CART (Champ Car) op Montreal of Mexico City reed kreeg je dezelfde taferelen voorgeschoteld als tijdens de F1 race. Eigenlijk wil je dus dat F1 op ovals gaat rijden? Dan kun je misschien beter gewoon wat anders gaan doen op zondagmiddag, de F1 laten voor wat het is en simpelweg naar IndyCar gaan kijken, waar overigens niks mis mee is. Ik was in het verleden ook een groot fan van CART/ Champ Car.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dan krijg je dus gewoon optochten waar niemand behalve jij op te wachten zit.
Veel mooier zijn het soort gevechten waarbij je om en om van plaats wisselt zoals in de Indy 500 dit jaar bijvoorbeeld.
Nee hoor, maar je zag bijvoorbeeld in Baku een prachtig gevecht tussen ik meen Gasly en Leclerc. Het laatste wat je wilt zien is dat auto's zich simpelweg breed kunnen maken of een hybride systemen kunnen gebruiken om een aanval te pareren.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Volgens mij is dit het ideaalbeeld van veel mensen, dat de auto's kriskras door elkaar heen schieten en continu van positie wisselen als ware het Mario Kart. Dit is echter nog nooit vertoond in de geschiedenis van de F1 en gaat ook nooit gebeuren. Je kunt een race op een oval niet vergelijken met een road course. Toen CART (Champ Car) op Montreal reed kreeg je dezelfde taferelen voorgeschoteld als tijdens de F1 race. Eigenlijk wil je dus dat F1 op ovals gaat rijden? Dan kun je misschien beter gewoon wat anders gaan doen op zondagmiddag, de F1 laten voor wat het is en simpelweg naar IndyCar gaan kijken, waar overigens niks mis mee is. Ik was in het verleden ook een groot fan van CART/ Champ Car.
MotoGP is daar ook gecancelledquote:Op vrijdag 25 juni 2021 11:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Japan geschrapt is een kleine kans omdat ze ook de olympische spelen daar laten doorgaan.
Ze hadden ook wel wat beters kunnen vinden dan twee keer Red Bull Ring in twee wekenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 11:13 schreef opreis het volgende:
[ twitter ]
Turkey weer op de kalender misschien dat @:nattekat weet of dit goed of slecht is voor RB
Nu hebben we één koude natte race en één warme zonnige race. Gered door de weergodenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:52 schreef heywoodu het volgende:
Als het nou iets was als Bahrein, waar tenminste twee totaal verschillende layouts gebruikt werden..
Plus verschillende bandencompounds.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu hebben we één koude natte race en één warme zonnige race. Gered door de weergoden
Ik verwacht sowieso al minder races doordat er in de tweede helft waarschijnlijk nog wat races komen te vervallen. Australië, Japan, Mexico en Brazilië bijvoorbeeld. Daar zal dan nog wel Sakhir bijkomen en misschien een tweede race in de VS.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze hadden ook wel wat beters kunnen vinden dan twee keer Red Bull Ring in twee weken
Vorig jaar was dat logisch natuurlijk, de keuze was nogal beperkt en de tijd ook, maar het had nu toch prima gekund? Of gewoon géén tweede race daar en een race minder op de kalender?
Als het nou iets was als Bahrein, waar tenminste twee totaal verschillende layouts gebruikt werden..
De tweede race wisselen van auto. Max en Lulu allebei in een Haas.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze hadden ook wel wat beters kunnen vinden dan twee keer Red Bull Ring in twee weken
Vorig jaar was dat logisch natuurlijk, de keuze was nogal beperkt en de tijd ook, maar het had nu toch prima gekund? Of gewoon géén tweede race daar en een race minder op de kalender?
Een Haas? Heb jij een hekel aan Max en Hamilton of zo?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De tweede race wisselen van auto. Max en Lulu allebei in een Haas.
Of gewoon lekker allemaal een race in een Dacia.
Nou ja, dan geef je ze beide een 'clean slate start' zeg maar in een auto die ze niet kennen. En dan ook nog eentje die niet als een Mercedes als een trein op rails ligt, maar de kudste van het veld zo'n beetje. Dan is het echt een titanenstrijd & may the best man win.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een Haas? Heb jij een hekel aan Max en Hamilton of zo?
Ook goeiemoggel.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:08 schreef Mano_ het volgende:
https://www.gptoday.net/n(...)technische-richtlijn
WTF, heeft Toto z’n connecties lekker zitten misbruiken of zo?
Ja, exact. Beide in een Ferrari kan ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:17 schreef shiz het volgende:
[..]
Nou ja, dan geef je ze beide een 'clean slate start' zeg maar in een auto die ze niet kennen. En dan ook nog eentje die niet als een Mercedes als een trein op rails ligt, maar de kudste van het veld zo'n beetje. Dan is het echt een titanenstrijd & may the best man win.Dat dan weer wel.
[..]
Ook goeiemoggel.
Omdat Mercedes. Die klaagden over de pitstops van Red Bull Racing en over de achtervleugel. Prompt worden er aanpassingen gedaan aan de regels.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:34 schreef SiGNe het volgende:
Wat ik niet snap is dat ze met die nieuwe pitstop regels wachten tot volgend jaar.
Dan komen er 18"velgen (nu 14") en dat gaat ook al genoeg veranderen.
Die banden zijn zwaarder bijboorbeeld dus die hele snelle pitstops van onder de 2 seconden zijn dan toch al voorbij.
In een normale situatie was dat ook niet gebeurd.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 11:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
We zitten nu dus in een situatie waarin een auto die 0,6 a 0,8 seconden sneller is (bijvoorbeeld Mercedes vs Ferrari) onmogelijk af te stoppen is. Het is voor Lewis Hamilton onmogelijk om niet op het podium te finishen omdat Bottas niet voor hem mag eindigen en de rest van het veld hem onmogelijk af kan stoppen. Max Verstappen idem dito.
In Japan 1998 kon Damon Hill in een 2 seconden langzamere Jordan de strijd aangaan met de Ferrari van Michael Schumacher die van de laatste plek moest starten. Persoonlijk vind ik dat veel interessanter om te kijken. Fouten hebben veel grotere gevolgen als inhalen moeilijker is. Hamilton kon in Imola zijn auto in de muur parkeren, reverse gear opzoeken, achteruit door de grindbak rijden, een nieuwe voorvleugel ophalen, met twee vingers in de neus het hele veld inhalen en alsnog een beker omhoog houden op het podium. Dat gaat echt helemaal nergens meer over. En dan nog lopen mensen te janken over dat het zo moeilijk is om in te halen. Dan snap je echt helemaal niks van autoracen.
Ja maar als er volgend jaar toch al nieuwe banden komen waardoor de pitstops al langzamer worden kan je net zo goed ook dan pas nieuwe regels instellen ipv halverwege het seizoen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat Mercedes. Die klaagden over de pitstops van Red Bull Racing en over de achtervleugel. Prompt worden er aanpassingen gedaan aan de regels.
En RBR klaagt over de voorvleugel en ik heb de FIA nog niets zien ondernemen.
Dan hebben ze 4 pitstops nodigquote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, exact. Beide in een Ferrari kan ook natuurlijk.
Het leukste is natuurlijk een middenveld auto, dat ze ook echt aan racen toekomen.
Volgend jaar is te laat om RBR dit jaar af te remmenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:52 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja maar als er volgend jaar toch al nieuwe banden komen waardoor de pitstops al langzamer worden kan je net zo goed ook dan pas nieuwe regels instellen ipv halverwege het seizoen.
Red Bull oeffent ook enrom vaak op de pitstops, hebben op hun hoofdkantoor een knop staan en als je daarop drukt dan komen er allemaal mensen aanrennen die even een pitstop gaan oeffenen.
Dat houdt het team scherp en zo leren ze met stress-situaties om gaan.
In de race moet je ook elk moment klaar staan om banden te verwisselen.
Toen was de aero nog niet zo goed als nu. Vooral door de dirty air kunnen ze tegenwoordig in de bochten niet dicht genoeg achter elkaar rijden, waardoor ze DRS nodig hebben om hetzelfde effect te hebben. Helaas is de DRS zone vaak te groot, waardoor ze al voor de bocht inhalen ipv in de bocht.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:50 schreef Fer het volgende:
Enige wat ik zou willen is dat de auto’s dicht op elkaar het rechte stuk op komen en dan over de hele lengte elkaar inhalen met een paar km verschil. Zo was het vroeger in de jaren 90 namelijk nog.
Nu komen ze 3 autolengtes onderlinge afstand het rechte stuk op. Klikken de DRS open en vliegen vervolgens met 20-30km verschil als een straaljager voorbij.
Zonder die DRS zou je bijna helemaal geen inhaal-acties meer zien.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:50 schreef Fer het volgende:
Enige wat ik zou willen is dat de auto’s dicht op elkaar het rechte stuk op komen en dan over de hele lengte elkaar inhalen met een paar km verschil. Zo was het vroeger in de jaren 90 namelijk nog.
Nu komen ze 3 autolengtes onderlinge afstand het rechte stuk op. Klikken de DRS open en vliegen vervolgens met 20-30km verschil als een straaljager voorbij.
Het radioverkeer daarover naar Massey (?) was ook geweldig van ik geloof McLarenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:06 schreef DKUp het volgende:
“Veilige” pitstop
Gelukkig heeft Bottas laten zien vanmiddag zien hoe het moet…….
Het voordeel zou van mij best wat minder significant mogen zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:32 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zonder die DRS zou je bijna helemaal geen inhaal-acties meer zien.
Volgend jaar moet het een hele andere auto zijn waar heel anders mee geraced kan worden.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Het voordeel zou van mij best wat minder significant mogen zijn.
Even out of context... dat Porsche 911 geluid.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:28 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zoals Kevin Estre met een groot aantal fenomenale inhaalacties 3 weken geleden? Nee.
Als je je 20 minuten verveeld: En dat is niet op een Tilke-Mickey Mouse baantje
Hint: Je kan ook in een bocht inhalen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:18 schreef Peterselieman het volgende:
mwah, ik ben niet wild van de vervanger van Sochi, maar één recht stuk waar je eventueel in kunt halen
Tja, ik denk eerijk gezegd dat Gasy en Albon het in deze wagen ook veel beter hadden gedaan.quote:Op maandag 28 juni 2021 09:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik zou nu wel eens willen weten wat Gasly met deze RedBull zou kunnen. Of hij wel nadrukkelijker Bottas in de problemen zou kunnen brengen.
Ik heb deze meme nooit gesnapt. Waar komt die vandaan?quote:
https://www.oprahdaily.co(...)armstrong-explained/quote:Op maandag 28 juni 2021 11:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik heb deze meme nooit gesnapt. Waar komt die vandaan?
Gaan we hovercraften?quote:Op maandag 28 juni 2021 11:10 schreef Netsplitter het volgende:
Dames en heren,
De nieuwe auto voor volgend seizoen:
https://drivetribe.com/p/(...)rk3JrqReijnNNyib3QKA
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Ah, dank!quote:Op maandag 28 juni 2021 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.oprahdaily.co(...)armstrong-explained/
Die stond al in het vorige topicquote:Op maandag 28 juni 2021 11:10 schreef Netsplitter het volgende:
Dames en heren,
De nieuwe auto voor volgend seizoen:
https://drivetribe.com/p/(...)rk3JrqReijnNNyib3QKA
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah.quote:
Is de sprint race officieel pas na de seizoensstart ingevoerd? Ik meende er vorig jaar al van gehoord te hebben?quote:Op woensdag 30 juni 2021 11:14 schreef mikieu het volgende:
https://www.auto-motor-un(...)rtin-mclaren-alpine/
Ook weer een leuke.
quote:Aston Martin-Teammanager Andy Stevenson ärgert sich: "Diese Kupplungen wurden für einen anderen Zweck gebaut. Sie brauchen nach 300 Kilometern neue Beilagscheiben und eine Wartung. Hätten wir vor der Saison gewusst, was uns erwartet, hätten wir andere Kupplungen gebaut. Wenn wir das ganze Wochenende ohne Auffrischen mit einer Kupplung fahren müssen, können wir nicht garantieren, ob sie hält."
Er werd over invoering gesproken vorig jaar maar er was pas overeenstemming over tijdens dit seizoen, volgens mij.quote:Op woensdag 30 juni 2021 11:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
Is de sprint race officieel pas na de seizoensstart ingevoerd? Ik meende er vorig jaar al van gehoord te hebben?
[..]
Niet zo'n sterk verhaal dus om 3 weken van te voren te komen met "Maar onze koppelingen!"quote:Formula 1 is set to debut the Sprint Qualifying format at three Grands Prix in 2021, following an agreement reached between the FIA, Formula 1 and all 10 teams on the grid - with two European venues and one non-European one set to host the format, with those venues to be announced in due course.
https://www.formula1.com/(...)pTk9JXpmE5xK4sK.html
Niets, want dan komt er weer druk op en dan slaat Pierke weer dood. Die zit in die AT prima op zijn plaats.quote:Op maandag 28 juni 2021 09:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik zou nu wel eens willen weten wat Gasly met deze RedBull zou kunnen. Of hij wel nadrukkelijker Bottas in de problemen zou kunnen brengen.
Die is ook wel echt gegroeid hoor. Vindt het te makkelijk om het zo af te doen, maar we zullen het wel nooit weten.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Niets, want dan komt er weer druk op en dan slaat Pierke weer dood. Die zit in die AT prima op zijn plaats.
Ik zie Gasly best wel terug komen in de RB maar ik denk ook dat het verstandig is geweest om hem meer tijd in de AT te geven, hij is duidelijk gegroeid, hangt een beetje af van hoe Perez het doet dit seizoen en wat RBR wil uitgeven aan rijders (lijkt mij ook meespelen) of dat volgend seizoen al is of daarnaquote:Op woensdag 30 juni 2021 14:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die is ook wel echt gegroeid hoor. Vindt het te makkelijk om het zo af te doen, maar we zullen het wel nooit weten.
https://www.skysports.com(...)l-suffers-heartbreakquote:Lewis Hamilton may say Red Bull have the quicker car at the moment but that only seems to be the case in Verstappen's hands, and that 18-point advantage now seems rather ominous for his rivals.
Een collega van me had op Instagram gelezen dat Hamilton het voor de F1 fans maar saai vond dat Verstappen een hele race ver vooraan kon rijden. Dat was niet spannendquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:26 schreef Monolith het volgende:
Opmerkelijk dat ze bij Sky Sports eens niet mee gaan in de frame van Hamilton / Mercedes:
[..]
https://www.skysports.com(...)l-suffers-heartbreak
dat is wel een bron hoorquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:45 schreef daNpy het volgende:
[..]
Een collega van me had op Instagram gelezen dat Hamilton het voor de F1 fans maar saai vond dat Verstappen een hele race ver vooraan kon rijden. Dat was niet spannend_!!!!!!!!!!
Die schrijver zal wel een uitbrander krijgenquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:26 schreef Monolith het volgende:
Opmerkelijk dat ze bij Sky Sports eens niet mee gaan in de frame van Hamilton / Mercedes:
[..]
https://www.skysports.com(...)l-suffers-heartbreak
I know, daarom zet ik het er netjes bijquote:
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je een hedendaagse Britse legende gaat afvallen. De man heeft 7 seizoenen iedereen naar huis gereden omdat hij zo goed is. Dat hij nu behoorlijk om zijn oren wordt gereden door een ander kan alleen maar komen doordat die ander in een superieure auto rijdt.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die schrijver zal wel een uitbrander krijgen
quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis Hamilton gesignaleerd in simulator
[ afbeelding ]
veel plezier.quote:Op donderdag 1 juli 2021 18:58 schreef Sinister-D- het volgende:
Toch maar kaartje Francorchamps gekochtkreeg afkickverschijnselen...
Lewis ziet eruit alsof hij net gehuild heeft. Past dus wel bij zijn huidige imago.quote:
De FIA is overstag gegaan en de koppeling mag gewisseld worden voor een gelijk exemplaar.quote:Op woensdag 30 juni 2021 11:14 schreef mikieu het volgende:
https://www.auto-motor-un(...)rtin-mclaren-alpine/
Ook weer een leuke.
quote:Audi and Porsche bosses set for crunch meeting on 2025 F1 engines
While discussions involving team bosses and engine supplier representatives have been ongoing for some time regarding the future rules, tomorrow's high-level gathering will consider the global picture and what the major car manufacturers want from F1.
The hope is that the 2025 rules will encourage new OEMs and specifically the VW Group to enter the sport, with one source describing the meeting as a "last chance" to convince the German giant to finally make a commitment.
The manufacturer CEOs/chairmen taking part include John Elkann (Ferrari), Luca de Meo (Alpine/Renault) and Ola Kallenius (Mercedes), while the VW Group will be represented by Audi chairman and overall group R&D head Markus Duesmann, and by Porsche CEO Oliver Blume.
Dietrich Mateschitz, whose Red Bull Powertrains division will field its own Honda-based PU from next season, has also been invited to attend.
Also present will be Stefano Domenicali and Ross Brawn for F1, and Jean Todt for the FIA.
The debate will revolve around the balance between combustion engines and hybrid power, and the role of sustainable fuels.
https://www.motorsport.co(...)nit-meeting/6623954/
Russel. Ze hebben Hamilton zo ver gekregen door hem een rol te geven in de verdere opleiding van Russel, zodat hij na zijn pensioen nog 30 jaar kan roepen dat Russel zijn kampioenschappen aan de lessen van Hamilton heeft te danken.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:36 schreef opreis het volgende:
Hopelijk zetten ze er wel een fatsoenlijke coureur naast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |