lolquote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:21 schreef KingRoland het volgende:
@:coco hoeveel had je betaald voor die zak lays chips naturel bij de lidl? Bij de appie is het bij a 1,50 lol
Ik word binnenkort ook Pfizered (of Modernaed)quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:00 schreef Buitendam het volgende:
De Pfizer waarmee ik 2 minuten geleden ben geïnjecteerd STROOMT door het lichaam boys.
Ik heb niet echt het idee dat het veel voorstelt, behalve als je een altijd jammerend mietje bent.quote:
Ik hoop toch wel op paar bijwerkingen aangezien ik het al stom op de zaterdag buiten werktijd heb ingeplandquote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb niet echt het idee dat het veel voorstelt, behalve als je een altijd jammerend mietje bent.
39,4 koorts, rillend lichaam, koud/warm/koud, hoofdpijn.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb niet echt het idee dat het veel voorstelt, behalve als je een altijd jammerend mietje bent.
Het is mij uiteindelijk gelukt om het twee keer precies halverwege de dag te plannen. Dat worden twee vrije dagen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel op paar bijwerkingen aangezien ik het al stom op de zaterdag buiten werktijd heb ingepland
Tot nu toe ben ik eigenlijk alleen mensen tegengekomen die helemaal nergens last van hadden.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
39,4 koorts, rillend lichaam, koud/warm/koud, hoofdpijn.
Volgens user @fetX was het heftiger bij mensen die ooit corred waren geweest. Die kans is bij mij best wel groot.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik eigenlijk alleen mensen tegengekomen die helemaal nergens last van hadden.
Dat het een mogelijkheid was kwam geeneens in mij op als een totaal debiel waardoor de tijden ook nog onmogelijk kut zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is mij uiteindelijk gelukt om het twee keer precies halverwege de dag te plannen. Dat worden twee vrije dagen.
Het feest is begonnen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou alleen al genot zijn om de reactie uit Rotterdam.
Ik wilde best buiten werktijd, maar de eerste 3 keren dat ik het probeerde kon ik alleen naar plaatsen nogal ver weg, daar had ik geen zin in.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat het een mogelijkheid was kwam geeneens in mij op als een totaal debiel waardoor de tijden ook nog onmogelijk kut zijn
Toen zag ik collega's het wel ineens onder werktijd doen (lol)
Dat moet ik sowieso wel in dit kutgehuchtquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wilde best buiten werktijd, maar de eerste 3 keren dat ik het probeerde kon ik alleen naar plaatsen nogal ver weg, daar had ik geen zin in.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat moet ik sowieso wel in dit kutgehucht
Ach spoedig klaar met die onzin in ieder geval. Van de week ook mijn medische keuring over de telefoon gekregen dus ik ben topfit.
"Moet ik dan geen bloedonderzoek doen?" Nee joh dat heb je vorig jaar al gedaan en je voelde je toch goed? Ik stuur het nu per mail.
Wel iets anders maar alsnog de perfecte oplossing voor de achterlijke gesprekken. Gelukkig doet mijn bedrijf niet aan die onzin.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik heb ook weleens een functioneringsgesprek zelf ingevuld.
Ik doe rijst, kip en sperziebonenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:19 schreef KingRoland het volgende:
Spinazi gekocht, cola zero in de ijskast en zometeen koken
Vooral na de tweede prik heb je kans op ziekjes voelenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik eigenlijk alleen mensen tegengekomen die helemaal nergens last van hadden.
Wat een baas!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:52 schreef Caland het volgende:
BACK ON THE ROAD AGAIN
@:afcniels @:wereldgozer @:littlerabbit
[ afbeelding ]
Puick!quote:
ik vind jojoortje niet zo'n leuke userquote:Op woensdag 23 juni 2021 00:06 schreef GGMM het volgende:
yvonne én jojoortje in de sc
Wat een geweldige dag is dit
Of was het gisteren
Ik noteer dit even in een schriftjequote:Op woensdag 23 juni 2021 00:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind jojoortje niet zo'n leuke user
yvonne wel
dan weet je dat
Verdommequote:
Nee, nee dit kan nietquote:
Telt dit wel als fastfood?quote:
Hier trap ik niet in.quote:
Dat zal wel weer nietquote:Op woensdag 23 juni 2021 10:43 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hallo maat!
Hopelijk heb je een fantastische dag vol geluk en liefde.
Cristiano Ronaldo bestaat blijkbaar niet meer.quote:De Kroatische middenvelder Luka Modric maakte gisteren een doelpunt in de wedstrijd tegen Schotland. Daarmee bereikte hij een opmerkelijke mijlpaal: hij is de jongste én oudste doelpuntenmaker op een Europees kampioenschap.
De Kroaat maakte in 2008 zijn eerste EK-doelpunt als talentvolle twintiger. Hij was 22 en 273 dagen oud en daarmee de jongste ooit die een doelpunt maakte op een EK.
'Historisch doelpunt'
Gisteren scoorde hij tijdens de EK-wedstrijd tegen Schotland, waardoor Kroatië zich plaatste voor de achtste finales van het EK. Modric is inmiddels 35 jaar en 286 dagen oud en daarmee de oudste doelpuntenmaker ooit op een EK.
RTL Nieuws / ANP
quote:
Wat vind jij hiervan?quote:Anti-homowet
Hongarije staat politiek gezien momenteel flink ter discussie. Het voerde een nieuwe wet in waardoor films, boeken en reclames met homo’s of transgenders vanaf heden verboden zijn. Eric Meijers vindt dat onacceptabel en hoopt dat de voetballerij zorgt voor een tegengeluid met een statement: “Wat daar gebeurt zijn dingen die voor de oorlog nog gebeurde. Laten we wel stellen dat dat niet meer van deze tijd is. Daar moeten zoveel mogelijk landen tegen ageren.” Gevraagd naar een suggestie voor een statement ziet Meijers het helemaal voor zich: “Als Nederland daar zondag de winnende goal maakt, dan mag Depay wat mij betreft Wijnaldum vol op de bek pakken. Even tongen, daar heb ik geen enkele moeite mee. Laat die Hongaren maar gek worden, wie weet doen ze het echt. Dit Nederlands elftal heeft genoeg creatieve trekjes wat dat betreft.”
FakeNews. Nog nooit een ban voor gekregen. Wel een note. Maar dat boeit mij niet.quote:
Ik smeer helemaal niets aan, racist.quote:Op woensdag 23 juni 2021 11:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
FakeNews. Nog nooit een ban voor gekregen. Wel een note. Maar dat boeit mij niet.
Je smeert maar een ander een ban aan, wappie.
Woedend.quote:Op woensdag 23 juni 2021 11:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik smeer helemaal niets aan, racist.
Je wacht maar gewoon evenquote:Op woensdag 23 juni 2021 11:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het loopt tegen 12:00. Tijd om te eten met de boomerradio aan. @:coco @:onlogisch
13:00 pas. Honger.quote:Op woensdag 23 juni 2021 11:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het loopt tegen 12:00. Tijd om te eten met de boomerradio aan. @:coco @:onlogisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2021 11:52:25 ]
quote:Op woensdag 23 juni 2021 11:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik zit nu al te lunchen.Dikzak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 11:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik zit nu al te lunchen.Waardeloos varkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het Kluivert niet is is het Marcos Alonso welquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:00 schreef Caland het volgende:
Even een note openbaren
Ze hebben er wel aardig het tempo in
Kluivert rijdt zeker
Het valt me op dat jij jezelf behoorlijk grappig vindtquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:00 schreef Caland het volgende:
Even een note openbaren
Ze hebben er wel aardig het tempo in
Kluivert rijdt zeker
Over een uur pas zei ikquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het valt me op dat jij jezelf behoorlijk grappig vindt
We gaan lunchen!
Er verdween weer een postquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het valt me op dat jij jezelf behoorlijk grappig vindt
We gaan lunchen!
Dit vond je ook al niet grappig!quote:Ik moest hier niet om lachen!
Ik heb zojuist twee volkoren broodjes in mijn mik gestoken, kaas erop. Heerlijk.quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:06 schreef Lavenderr het volgende:
Middag! Lekkere lunch gewenst luitjes. Ik heb kandijkoek, zo heerlijk
Geniet ervanquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:06 schreef Lavenderr het volgende:
Middag! Lekkere lunch gewenst luitjes. Ik heb kandijkoek, zo heerlijk
Dik varken.quote:
Lekker man. Eet zequote:Op woensdag 23 juni 2021 12:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb zojuist twee volkoren broodjes in mijn mik gestoken, kaas erop. Heerlijk.
En ik heb nog een koffiekoek!
Broodjes pindakaasquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat eet jij zometeen, of heb je al gegeten?
ja, die pindakaas is smerig inderdaadquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pindakaas, lekker man. Maar zonder die brokjes wmb.
Nee, ik ben geen vies dik varken.quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is ontbijtkoek met allemaal stukjes suiker er op. Proberen!
Hollandse Nieuwe?quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:13 schreef Tarado het volgende:
zie nog inspirerende dingen voorbij komen qua eten, misschien een haring halen dan maar
Nee totaal niet, we winnen het EK toch nietquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:14 schreef Lavenderr het volgende:
Maken jullie je ook zenuwachtig voor de volgende wedstrijd? Op een gegeven moment komen ze toch een sterkere tegenstander tegen of heb ik dat helemaal mis?
Ja dat is wel vaak een beetje het idee van een toernooi.quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:14 schreef Lavenderr het volgende:
Maken jullie je ook zenuwachtig voor de volgende wedstrijd? Op een gegeven moment komen ze toch een sterkere tegenstander tegen of heb ik dat helemaal mis?
gohquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:16 schreef Oriente het volgende:
ik heb hier zo een foodtruck bij het werk
Lekker een kikkererwtenshake als lunch.quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:16 schreef Oriente het volgende:
ik heb hier zo een foodtruck bij het werk
kikkererwten zijn moker goor niekquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Lekker een kikkererwtenshake als lunch.
ja schijnt er weer te zijn maar geloof er geen reet van dat ze die ouwe weggooien, moet altijd lachen als de kenners hun mening geven hoe de haring dit jaar weer is terwijl ze geen idee hebben of het uit een nieuw vaatje komtquote:
Nee lijkt me ook niet dat ze die gewoon wegpleuren, nou ja laat het je smakenquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja schijnt er weer te zijn maar geloof er geen reet van dat ze die ouwe weggooien, moet altijd lachen als de kenners hun mening geven hoe de haring dit jaar weer is terwijl ze geen idee hebben of het uit een nieuw vaatje komt
met het NL elftal heb ik dat sowieso niet, dat is net zoiets als Feyenoord europees bezig zien al is dat misschien niet zo'n eerlijke vergelijking naar oranje toe.quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:14 schreef Lavenderr het volgende:
ze worden allemaal in een periode van 2-3 maanden gevangen meen ik en dan diep gevroren, goeie marketingquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:25 schreef Caland het volgende:
Vaak is die wel wat vettiger in deze periode toch.
Ja ik ben helaas nog nooit op dusdanig decadente feestjes geweest dat ze rechtstreeks uit het geveilde vaatje kwamen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze worden allemaal in een periode van 2-3 maanden gevangen meen ik en dan diep gevroren, goeie marketing
ook die zijn gewoon diepgevroren geweestquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik ben helaas nog nooit op dusdanig decadente feestjes geweest dat ze rechtstreeks uit het geveilde vaatje kwamen.
Wanbeleid.
We worden dus gewoon beflikkerd.quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook die zijn gewoon diepgevroren geweest
in principe moeten ze diepgevroren zijn om een parasiet (haringworm) te doden die erin zitquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
We worden dus gewoon beflikkerd.
Van die Hollandse nieuwe wist ik dat wel, maar die vaatjes niet.
Ik ga vanavond weer direct na mijn vaccinatiequote:Op woensdag 23 juni 2021 12:49 schreef yvonne het volgende:
Niet getagged omdat een van jullie gesport heeft
/bedroefd
Wordt een uitdaging aangezien je dan magnetisch bent.quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga vanavond weer direct na mijn vaccinatie
Hou je op de hoogte
Nee totaal niet. Ik vind het EK leuk en ik juich voor Nederland maar extreem belangrijk vind ik het allemaal ook niet. Ik denk dat ik alleen wel echt gespannen was bij het WK 2010 en 2014 in de latere fases.quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:14 schreef Lavenderr het volgende:
SCHIJVEN DOOR HET DAKquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Wordt een uitdaging aangezien je dan magnetisch bent.
Als je dan een hartaanval krijgt tijdens het sporten gaat Willem Engel over je tweetenquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga vanavond weer direct na mijn vaccinatie
Hou je op de hoogte
Dat zou dan wel weer leuk zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je dan een hartaanval krijgt tijdens het sporten gaat Willem Engel over je tweeten
Dat klinkt erg goed. Geniet ervan.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
Stokbroodje met kipfilet, knoflooksaus, komkommer, tomaat en rucola
come at me
Boooh zalmquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Broodje zalm van Bakker Bart.
@:drizzt_dourden
quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er komen hier alleen maar lekkere dingen voorbij. Letterlijk en ook een beetje figuurlijk
Wel op obese jochies zeker.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:20 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee Coco, Lavje valt niet op boomers.![]()
![]()
Ik waag me er niet aan na deze recensiequote:Op woensdag 23 juni 2021 14:31 schreef Tarado het volgende:
2 haringen gegeten, matig 6,5/10 geen foto's
quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik waag me er niet aan na deze recensieVind toch sowieso de uitjes lekkerder dan de haring
Heb je weer een 'grap' gemaakt en is het de bedoeling dat wij nu gaan kijken en hahaha gaan doen?quote:
Nee, eigenlijk niet.quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je weer een 'grap' gemaakt en is het de bedoeling dat wij nu gaan kijken en hahaha gaan doen?
EK ook niet.quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet.
Hier is het gewoon geen warm bad
Opstappenquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Wat kunnen we verbeteren?
Erg veel vragen stellen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar wat vind je dan dat niet goed gaat? Wat doet het bestuur verkeerd?
Kinderen en vrouwen stellen veel vragen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar wat vind je dan dat niet goed gaat? Wat doet het bestuur verkeerd?
quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Kinderen en vrouwen stellen veel vragen.
Dat is ontzettend irritant ja. Wat voor pakketje was het?quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:21 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben een beetje chagrijnig. Zojuist pakketje gekregen, zwaar beschadigd. Moet ik weer van alles regelen.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:21 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben een beetje chagrijnig. Zojuist pakketje gekregen, zwaar beschadigd. Moet ik weer van alles regelen.
Tafeltje. Dus er zal wel flink mee gegooid zijn, tafelblad (hout) meerdere plekken gebarsten, deuken. Had er zelfs een paar uur voor vrij genomen om die zooi in elkaar te zetten.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is ontzettend irritant ja. Wat voor pakketje was het?
Dat is wel balen zeg, wat een klootzakken.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tafeltje. Dus er zal wel flink mee gegooid zijn, tafelblad (hout) meerdere plekken gebarsten, deuken. Had er zelfs een paar uur voor vrij genomen om die zooi in elkaar te zetten.
Wtf, lijersquote:Op woensdag 23 juni 2021 16:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tafeltje. Dus er zal wel flink mee gegooid zijn, tafelblad (hout) meerdere plekken gebarsten, deuken. Had er zelfs een paar uur voor vrij genomen om die zooi in elkaar te zetten.
Zonde van die mooie nieuwe lamp.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:21 schreef Scrummie het volgende:
Tjezus wat erg. Zou ik ook helemaal pislink om wordenquote:Op woensdag 23 juni 2021 16:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het EK is inderdaad geen warm bad, het EK forum uiteraard wel!quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
@:r-woud93 @:lenny_leonard pikken jullie dit?
Mac&Cheese met baconquote:Op woensdag 23 juni 2021 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (ZONDER plakjes kaas!)
Ik ga wat bestellen, geen idee nog wat. (ik ben trots op je)quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (ZONDER plakjes kaas!)
Drie pizza's van Domino's zeker.quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga wat bestellen, geen idee nog wat. (ik ben trots op je)
Nee ik heb aan één pizza meestal wél genoeg en pizza's moet je niet bij Domino's bestellen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Drie pizza's van Domino's zeker.
Goor varken.
Waar bestel jij ze?quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ik heb aan één pizza meestal wél genoeg en pizza's moet je niet bij Domino's bestellen.
Bij een lokale pizzeria natuurlijk. Pizza haal je toch niet bij een snackbar joh gek. En ook niet bij die fabrieksbedrijven.quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:20 schreef Oriente het volgende:
[..]
Waar bestel jij ze?
Bij de snackbar onder het huis van @:GGMM?
Deze grap is wel erg vergezochtquote:Op woensdag 23 juni 2021 17:20 schreef Oriente het volgende:
[..]
Waar bestel jij ze?
Bij de snackbar onder het huis van @:GGMM?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |