Hier trap ik niet in.quote:
Dat zal wel weer nietquote:Op woensdag 23 juni 2021 10:43 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hallo maat!
Hopelijk heb je een fantastische dag vol geluk en liefde.
Cristiano Ronaldo bestaat blijkbaar niet meer.quote:De Kroatische middenvelder Luka Modric maakte gisteren een doelpunt in de wedstrijd tegen Schotland. Daarmee bereikte hij een opmerkelijke mijlpaal: hij is de jongste én oudste doelpuntenmaker op een Europees kampioenschap.
De Kroaat maakte in 2008 zijn eerste EK-doelpunt als talentvolle twintiger. Hij was 22 en 273 dagen oud en daarmee de jongste ooit die een doelpunt maakte op een EK.
'Historisch doelpunt'
Gisteren scoorde hij tijdens de EK-wedstrijd tegen Schotland, waardoor Kroatië zich plaatste voor de achtste finales van het EK. Modric is inmiddels 35 jaar en 286 dagen oud en daarmee de oudste doelpuntenmaker ooit op een EK.
RTL Nieuws / ANP
quote:
Wat vind jij hiervan?quote:Anti-homowet
Hongarije staat politiek gezien momenteel flink ter discussie. Het voerde een nieuwe wet in waardoor films, boeken en reclames met homo’s of transgenders vanaf heden verboden zijn. Eric Meijers vindt dat onacceptabel en hoopt dat de voetballerij zorgt voor een tegengeluid met een statement: “Wat daar gebeurt zijn dingen die voor de oorlog nog gebeurde. Laten we wel stellen dat dat niet meer van deze tijd is. Daar moeten zoveel mogelijk landen tegen ageren.” Gevraagd naar een suggestie voor een statement ziet Meijers het helemaal voor zich: “Als Nederland daar zondag de winnende goal maakt, dan mag Depay wat mij betreft Wijnaldum vol op de bek pakken. Even tongen, daar heb ik geen enkele moeite mee. Laat die Hongaren maar gek worden, wie weet doen ze het echt. Dit Nederlands elftal heeft genoeg creatieve trekjes wat dat betreft.”
FakeNews. Nog nooit een ban voor gekregen. Wel een note. Maar dat boeit mij niet.quote:
Ik smeer helemaal niets aan, racist.quote:Op woensdag 23 juni 2021 11:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
FakeNews. Nog nooit een ban voor gekregen. Wel een note. Maar dat boeit mij niet.
Je smeert maar een ander een ban aan, wappie.
Woedend.quote:Op woensdag 23 juni 2021 11:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik smeer helemaal niets aan, racist.
Je wacht maar gewoon evenquote:Op woensdag 23 juni 2021 11:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het loopt tegen 12:00. Tijd om te eten met de boomerradio aan. @:coco @:onlogisch
13:00 pas. Honger.quote:Op woensdag 23 juni 2021 11:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het loopt tegen 12:00. Tijd om te eten met de boomerradio aan. @:coco @:onlogisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2021 11:52:25 ]
quote:Op woensdag 23 juni 2021 11:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik zit nu al te lunchen.Dikzak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 11:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik zit nu al te lunchen.Waardeloos varkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het Kluivert niet is is het Marcos Alonso welquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:00 schreef Caland het volgende:
Even een note openbaren
Ze hebben er wel aardig het tempo in
Kluivert rijdt zeker
Het valt me op dat jij jezelf behoorlijk grappig vindtquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:00 schreef Caland het volgende:
Even een note openbaren
Ze hebben er wel aardig het tempo in
Kluivert rijdt zeker
Over een uur pas zei ikquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het valt me op dat jij jezelf behoorlijk grappig vindt
We gaan lunchen!
Er verdween weer een postquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het valt me op dat jij jezelf behoorlijk grappig vindt
We gaan lunchen!
Dit vond je ook al niet grappig!quote:Ik moest hier niet om lachen!
Ik heb zojuist twee volkoren broodjes in mijn mik gestoken, kaas erop. Heerlijk.quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:06 schreef Lavenderr het volgende:
Middag! Lekkere lunch gewenst luitjes. Ik heb kandijkoek, zo heerlijk
Geniet ervanquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:06 schreef Lavenderr het volgende:
Middag! Lekkere lunch gewenst luitjes. Ik heb kandijkoek, zo heerlijk
Dik varken.quote:
Lekker man. Eet zequote:Op woensdag 23 juni 2021 12:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb zojuist twee volkoren broodjes in mijn mik gestoken, kaas erop. Heerlijk.
En ik heb nog een koffiekoek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |