gohquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:16 schreef Oriente het volgende:
ik heb hier zo een foodtruck bij het werk
Lekker een kikkererwtenshake als lunch.quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:16 schreef Oriente het volgende:
ik heb hier zo een foodtruck bij het werk
kikkererwten zijn moker goor niekquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Lekker een kikkererwtenshake als lunch.
ja schijnt er weer te zijn maar geloof er geen reet van dat ze die ouwe weggooien, moet altijd lachen als de kenners hun mening geven hoe de haring dit jaar weer is terwijl ze geen idee hebben of het uit een nieuw vaatje komtquote:
Nee lijkt me ook niet dat ze die gewoon wegpleuren, nou ja laat het je smakenquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja schijnt er weer te zijn maar geloof er geen reet van dat ze die ouwe weggooien, moet altijd lachen als de kenners hun mening geven hoe de haring dit jaar weer is terwijl ze geen idee hebben of het uit een nieuw vaatje komt
met het NL elftal heb ik dat sowieso niet, dat is net zoiets als Feyenoord europees bezig zien al is dat misschien niet zo'n eerlijke vergelijking naar oranje toe.quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:14 schreef Lavenderr het volgende:
Maken jullie je ook zenuwachtig voor de volgende wedstrijd? Op een gegeven moment komen ze toch een sterkere tegenstander tegen of heb ik dat helemaal mis?
ze worden allemaal in een periode van 2-3 maanden gevangen meen ik en dan diep gevroren, goeie marketingquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:25 schreef Caland het volgende:
Vaak is die wel wat vettiger in deze periode toch.
Ja ik ben helaas nog nooit op dusdanig decadente feestjes geweest dat ze rechtstreeks uit het geveilde vaatje kwamen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze worden allemaal in een periode van 2-3 maanden gevangen meen ik en dan diep gevroren, goeie marketing
ook die zijn gewoon diepgevroren geweestquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik ben helaas nog nooit op dusdanig decadente feestjes geweest dat ze rechtstreeks uit het geveilde vaatje kwamen.
Wanbeleid.
We worden dus gewoon beflikkerd.quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook die zijn gewoon diepgevroren geweest
in principe moeten ze diepgevroren zijn om een parasiet (haringworm) te doden die erin zitquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
We worden dus gewoon beflikkerd.
Van die Hollandse nieuwe wist ik dat wel, maar die vaatjes niet.
Ik ga vanavond weer direct na mijn vaccinatiequote:Op woensdag 23 juni 2021 12:49 schreef yvonne het volgende:
Niet getagged omdat een van jullie gesport heeft
/bedroefd
Wordt een uitdaging aangezien je dan magnetisch bent.quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga vanavond weer direct na mijn vaccinatie
Hou je op de hoogte
Nee totaal niet. Ik vind het EK leuk en ik juich voor Nederland maar extreem belangrijk vind ik het allemaal ook niet. Ik denk dat ik alleen wel echt gespannen was bij het WK 2010 en 2014 in de latere fases.quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:14 schreef Lavenderr het volgende:
Maken jullie je ook zenuwachtig voor de volgende wedstrijd? Op een gegeven moment komen ze toch een sterkere tegenstander tegen of heb ik dat helemaal mis?
SCHIJVEN DOOR HET DAKquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Wordt een uitdaging aangezien je dan magnetisch bent.
Als je dan een hartaanval krijgt tijdens het sporten gaat Willem Engel over je tweetenquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga vanavond weer direct na mijn vaccinatie
Hou je op de hoogte
Dat zou dan wel weer leuk zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je dan een hartaanval krijgt tijdens het sporten gaat Willem Engel over je tweeten
Dat klinkt erg goed. Geniet ervan.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
Stokbroodje met kipfilet, knoflooksaus, komkommer, tomaat en rucola
come at me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |