lolquote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:21 schreef KingRoland het volgende:
@:coco hoeveel had je betaald voor die zak lays chips naturel bij de lidl? Bij de appie is het bij a 1,50 lol
Ik word binnenkort ook Pfizered (of Modernaed)quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:00 schreef Buitendam het volgende:
De Pfizer waarmee ik 2 minuten geleden ben geïnjecteerd STROOMT door het lichaam boys.
Ik heb niet echt het idee dat het veel voorstelt, behalve als je een altijd jammerend mietje bent.quote:
Ik hoop toch wel op paar bijwerkingen aangezien ik het al stom op de zaterdag buiten werktijd heb ingeplandquote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb niet echt het idee dat het veel voorstelt, behalve als je een altijd jammerend mietje bent.
39,4 koorts, rillend lichaam, koud/warm/koud, hoofdpijn.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb niet echt het idee dat het veel voorstelt, behalve als je een altijd jammerend mietje bent.
Het is mij uiteindelijk gelukt om het twee keer precies halverwege de dag te plannen. Dat worden twee vrije dagen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel op paar bijwerkingen aangezien ik het al stom op de zaterdag buiten werktijd heb ingepland
Tot nu toe ben ik eigenlijk alleen mensen tegengekomen die helemaal nergens last van hadden.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
39,4 koorts, rillend lichaam, koud/warm/koud, hoofdpijn.
Volgens user @fetX was het heftiger bij mensen die ooit corred waren geweest. Die kans is bij mij best wel groot.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik eigenlijk alleen mensen tegengekomen die helemaal nergens last van hadden.
Dat het een mogelijkheid was kwam geeneens in mij op als een totaal debiel waardoor de tijden ook nog onmogelijk kut zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is mij uiteindelijk gelukt om het twee keer precies halverwege de dag te plannen. Dat worden twee vrije dagen.
Het feest is begonnen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou alleen al genot zijn om de reactie uit Rotterdam.
Ik wilde best buiten werktijd, maar de eerste 3 keren dat ik het probeerde kon ik alleen naar plaatsen nogal ver weg, daar had ik geen zin in.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat het een mogelijkheid was kwam geeneens in mij op als een totaal debiel waardoor de tijden ook nog onmogelijk kut zijn
Toen zag ik collega's het wel ineens onder werktijd doen (lol)
Dat moet ik sowieso wel in dit kutgehuchtquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wilde best buiten werktijd, maar de eerste 3 keren dat ik het probeerde kon ik alleen naar plaatsen nogal ver weg, daar had ik geen zin in.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat moet ik sowieso wel in dit kutgehucht
Ach spoedig klaar met die onzin in ieder geval. Van de week ook mijn medische keuring over de telefoon gekregen dus ik ben topfit.
"Moet ik dan geen bloedonderzoek doen?" Nee joh dat heb je vorig jaar al gedaan en je voelde je toch goed? Ik stuur het nu per mail.
Wel iets anders maar alsnog de perfecte oplossing voor de achterlijke gesprekken. Gelukkig doet mijn bedrijf niet aan die onzin.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik heb ook weleens een functioneringsgesprek zelf ingevuld.
Ik doe rijst, kip en sperziebonenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:19 schreef KingRoland het volgende:
Spinazi gekocht, cola zero in de ijskast en zometeen koken
Vooral na de tweede prik heb je kans op ziekjes voelenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik eigenlijk alleen mensen tegengekomen die helemaal nergens last van hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |