Zou ie in een Twizy passen?quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:33 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Test van een Smart ForTwo lijkt me wel wat
Als ze er 3 aan elkaar lassen en hem met een heftruck erin donderen wel.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zou ie in een Twizy passen?
[ afbeelding ]
Ik had het graag willen zien, vlogs vanuit de Ferrari. Live drives vanuit de Ferrari, naar de Laidel met de Ferrari, zeurchauffeur met de Ferrari, de ANWB-man aan de Ferrari laten sleutelen. En dan natuurlijk alsnog voor 5 euro tanken zodat je elke keer hoogstens een kilometer of tien ver komt. [/quote]quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:30 schreef saparmurat_niyazov het volgende: [quote=braadslee] Op een gegeven moment, ga ik met 2 vrienden naar Krooymans. ik en een vriend keurig in een spijkerbroek en een fatsoenlijk shirt + overhemd, andere vriend korte broek, shirt met korte mouwen en een zonnebril, nouja.. we zitten wat bij een 2e hands Ferrari te kijken, lopen wat rond bij de balie maar vonden het nogal lang duren voordat we geholpen werden. Volgende gezin loopt naar binnen en ja hoor gelijk een verkoper er op af, dus we lopen nog even terug naar die Ferrari, ik zit heel aandachtig en vrij opvallend de auto te bekijken, beetje er onder kijken, beetje banden checken etc etc, lopen we weer terug naar de balie, niemand, er waren 5 verkopers in Kroymans te vinden en door geen 1 zijn we aangesproken, dus we hebben ook een klachtenformulier ingevuld met daarop dat we het niet vinden kunnen dat we komen kijken voor een auto en dat er niet eens naar ons werd omgekeken.
De eerste beste Tsjech die hem ziet lopen in het wild vangt hem, stopt een stok in z’n reet en een appel in z’n bek en grilt hem meteen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:40 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Aks TS terug is uit Tsjechië komt de volgende.
@spinaziesnuiver is niet zo groot.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:41 schreef Rozevla het volgende:
[..]
De eerste beste Tsjech die hem ziet lopen in het wild vangt hem, stopt een stok in z’n reet en een appel in z’n bek en grilt hem meteen.
Die hebben nog nooit zo’n groot varken gezien.
Nu de Dacia Spring voorlopig niet doorgaat schijnt ie een Zoë te gaan proefrijden bij die dealer. Misschien mag ie ook even in een Twizzy?quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zou ie in een Twizy passen?
[ afbeelding ]
Ach, misschien was hij van plan om de Ferrari ook binnen 30 dagen terug te sturen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:40 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Dit heeft vooral in Bradddie's fantasie plaatsgevonden. Het begint al ongeloofwaardig met een "fatsoenlijk shirt"
Maar daar zijn Clio-wrak heen brengen ho maar.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:43 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Nu de Dacia Spring voorlopig niet doorgaat schijnt ie een Zoë te gaan proefrijden bij die dealer.
Die wordt terug gehaald zodra de betaling bouncet.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ach, misschien was hij van plan om de Ferrari ook binnen 30 dagen terug te sturen.
Operation Repoquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die wordt terug gehaald zodra de betaling bouncet.
Moeten ze wel opschieten, voor je het weet heeft ie hem ingeruild op een gare BMW met houten deurvulling.quote:
Hartstikke gescript maar keek altijd leuk weg met die Matt en Sonia en die twee anderen wiens naam ik me niet meer kan herinnerenquote:
Was inderdaad wel grappig om te zien.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:51 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Hartstikke gescript maar keek altijd leuk weg met die Matt en Sonia en die twee anderen wiens naam ik me niet meer kan herinneren
10 minuten is toch best behoorlijkquote:
Lullig!quote:Op donderdag 17 juni 2021 23:45 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Vrienden hadden geen interesse bij mij om voetbal te kijken omdat mijn tv en geluid kut is![]()
![]()
Gooi een steen op hun autoquote:Op donderdag 17 juni 2021 23:55 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Lullig!
Je krijgt trouwens de groeten van ze. We zitten aan het derde kratje en de airfryer gaat zo nog even aan
toch sneu dat z'n "vrienden" het keer op keer laten afwetenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 07:16 schreef spinazieruiker het volgende:
De vrienden kwamen niet. Hun bier was er wel.
Uit de fles snuiven lijkt ook een optiequote:Op vrijdag 18 juni 2021 07:47 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Dat is best een lekker biertje. Maar niet om direct uit de fles te drinken.
Een goede bodem voor 1 biertjequote:Op vrijdag 18 juni 2021 07:16 schreef spinazieruiker het volgende:
Het Marc telt voor twee vrienden dus ik denk dat dit kloptquote:Op vrijdag 18 juni 2021 08:26 schreef praadje het volgende:
WTF. 4 flinke broodjes pp. Was hij samen met het Marc?
Ja maar als je met vrienden iets leuks gaat doen dan hoef je even niet aan afvallen te denken! Dan mag je best even ongezond eten hoor!!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 08:26 schreef Rozevla het volgende:
“ Gelukkig heb ik goed gegeten “
Ik dacht ah, een grote salade en wat kip ofzo.
Nee lekker 1.2 kilo shoarma heeft dat vette hok in z’n nek lopen drukken.
Goed hoor
Na al die jaren moet je nu toch onderhand ook wel weten dat alle goedbedoelde adviezen de prullenbak in kunnen?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:01 schreef praadje het volgende:
Als hij om te beginnen eens van alles de helft zou nemen. Want na twee broodjes heb je zeker geen honger meer. Dit is echt een verslaving/vraatzucht. Zonde hoor.
Wel een lekker biertje.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 07:16 schreef spinazieruiker het volgende:
Het is al lang duidelijk dat hij gewoon niet wil afvallen. Hij vind het wel best en het boeit hem niet dat hij met wat geluk de 35 gaat halen zo.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:01 schreef praadje het volgende:
Als hij om te beginnen eens van alles de helft zou nemen. Want na twee broodjes heb je zeker geen honger meer. Dit is echt een verslaving/vraatzucht. Zonde hoor.
1,2kg shoarma is de helft van 2,4kg shoarma dus dit gaat de goede kant opquote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:05 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Na al die jaren moet je nu toch onderhand ook wel weten dat alle goedbedoelde adviezen de prullenbak in kunnen?
Hij wordt steeds vetter.
Lekker man!
quote:
Dat vind ik lichtelijk ordinairquote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:31 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja en dan een roze badjas met tijgerprint voering zeker?
dozen vouwenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:38 schreef Makrelis het volgende:
Ik snap zo'n gemeente/uitkeringsinstantie niet. Je bedenkt toch gewoon iets voor zo iemand?
Meerdere keren eerstelijns storingsdienst gelopen bij produktielijnen en daar hadden ze dozenvouwmachines. Ik zou 'm iets in de buitenlucht laten doen. Plantsoenendienst weet ik het.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft hij wel eens langer dan 2 maanden ergens gewerkt? Ik ken heel zijn levensverhaal niet maar kan het me ook moeilijk voorstellen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:38 schreef Makrelis het volgende:
Ik snap zo'n gemeente/uitkeringsinstantie niet. Je bedenkt toch gewoon iets voor zo iemand?
Kost vaak meer dan mensen thuis uit hun neus laten etenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:38 schreef Makrelis het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:49 schreef Makrelis het volgende:
Moedertype als je ervan houdt.
Nathasha, 25 år og fra KøbenhavnZou rakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij beweert een jaar of tien geleden langdurig gewerkt te hebben in een muziekwinkel (als "chef keyboard", wat dat ook is), zoals hier: KLB / Verkrachting van Bohemian Rhapsody! en recenter, hier: ONZ / BradgeTV Vlog Topic #27quote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:52 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Heeft hij wel eens langer dan 2 maanden ergens gewerkt? Ik ken heel zijn levensverhaal niet maar kan het me ook moeilijk voorstellen.
Gemakzuchtig als hij is zal hij vanalles uit de kast trekken om maar lekker van zijn uitkering te blijven genieten.
Die paar extra centen en een hoop moeite zijn het voor hem niet waard.
Wat leuk om bijvoorbeeld deze uitspraak:quote:Op vrijdag 18 juni 2021 10:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hij beweert een jaar of tien geleden langdurig gewerkt te hebben in een muziekwinkel (als "chef keyboard", wat dat ook is), zoals hier: KLB / Verkrachting van Bohemian Rhapsody! en recenter, hier: ONZ / BradgeTV Vlog Topic #27
Kan het me alleen zo lastig voorstellen, Braad in een dienstverband met veel klantcontact. Maar ja, misschien was hij toen net iets gemotiveerder...
Te vergelijken met wat braddie nog niet zo heel lang geleden in een stream zei (of was dat hier op fok?). Dat hij ALLEEN wil werken in een muziekzaak, wasbox of als pakketbezorger ofzo.quote:Op zondag 26 april 2020 13:04 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Het komt voor veel mensen over als of ik "Profiteer" en alsof ik wel kan werken maar het niet wil etc. Maar ik hou het er gewoon bij dat ik niet voor niets deze uitkering ontvang, dat mensen er een andere draai aan willen geven en vooral willen roepen dat ik dit verkeerd doe en dat verkeerd doe is prima, maar totaal niet waar.
Ondertussen kan ik ook wel vaststellen dat zijn verhalen "ergens" een kern van waarheid bevatten maar dat hij zijn verhalen altijd schromelijk overdrijft tot het punt dat hij zichzelf vast lult.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 10:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hij beweert een jaar of tien geleden langdurig gewerkt te hebben in een muziekwinkel (als "chef keyboard", wat dat ook is), zoals hier: KLB / Verkrachting van Bohemian Rhapsody! en recenter, hier: ONZ / BradgeTV Vlog Topic #27
Kan het me alleen zo lastig voorstellen, Braad in een dienstverband met veel klantcontact. Maar ja, misschien was hij toen net iets gemotiveerder...
Inderdaad. Zo werkte er bij ons in de supermarkt een rare gast die altijd aan de spinazie zat te ruiken. Drie keer raden wat zijn onofficiële functienaam werd.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 10:42 schreef spinazieruiker het volgende:
Ik weet ook niet of je het als compliment moet beschouwen wanneer een werkgever of collega's obscure functienamen voor je gaan verzinnen.
Een kutmentaliteitquote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:13 schreef Vliegbaard het volgende:
Buiten overgewicht, wat heeft de plofkop waardoor hij een leven lang van een uitkering kan genieten?
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:00 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo werkte er bij ons in de supermarkt een rare gast die altijd aan de spinazie zat te ruiken. Drie keer raden wat zijn onofficiële functienaam werd.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:49 schreef Makrelis het volgende:
Moedertype als je ervan houdt.
Nathasha, 25 år og fra Københavnals ik kon brullen zou ik het doen habibo maar kan alleen kwakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
klopt het dat hij pakketbezorger is geweest en pakketjes heeft opengemaakt?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 10:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
jazekerquote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:36 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
klopt het dat hij pakketbezorger is geweest en pakketjes heeft opengemaakt?
Kwak die hele eendenkooi gewoon onder dan.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:35 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
als ik kon brullen zou ik het doen habibo maar kan alleen kwaken
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:37 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Kwak die hele eendenkooi gewoon onder dan.
Supervisor rechte scheve kromme paden van de andere kantquote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:00 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo werkte er bij ons in de supermarkt een rare gast die altijd aan de spinazie zat te ruiken. Drie keer raden wat zijn onofficiële functienaam werd.
Pakketjes opengemaaktquote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:36 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Het liefst geen alcohol habibo, niet zo selectief luisterenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:39 schreef Boze_Eend het volgende:
ik dacht dat hij geen alcohol dronk habibos
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:40 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Pakketjes opengemaakt
Vloggen vanuit de werkbus
De 2e (of 3e) werkdag gelijk vrij willen
Zodoende werd het een kort avontuur
wtf echtquote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:36 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Olympische medaille van Sven Kramer zat erin.quote:
wat een flapdrol is het toch ook dus zelfs als hij aangenomen is sabboteert die mensen. maar goed dat ze hem bij de wasbox niet hadden aangenomen anders had hij gewoon de zijspiegel van een dure auto eraf geslagen of zoquote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:43 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Olympische medaille van Sven Kramer zat erin.
Maar het pakje was al open, aldus de bezorger in kwestie
aan de andere kant kan ik moeilijk geloven dat een olympische medaille aan een retard als braddie wordt meegegeven.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:43 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Was geen olympische medaille, maar een schaatser-van-het-jaar award of zoiets.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:43 schreef Sheffield het volgende:
[..]
quote:Dat Sven Kramer verhaal word echt enorm overdreven.
Punt 1, het was geen pakketje, er hoefde niets open gesneden te worden, plakband verwijderd of whatever. De medaille zat in een hoesje, en kon je gewoon open maken.
Punt 2, bij Studio Sport werd mij ook gevraagd of ik heb gekeken, en heb eerlijk geantwoord dat ik inderdaad wel benieuwd was, en toen werd er gemeld dat ze dat begrepen en hetzelfde zouden hebben gedaan, dat zelfde antwoord gaf mijn toenmalige werkgever ook. Er werd helemaal niet moeilijk om gedaan.
En ik was over het algemeen gewoon een prima werkgever, deed m`n werk netjes en vlot zonder gedoe, hoe iemand er bij komt dat ik te lang zou hebben gegeten langs de kant van de weg is mij een raadsel, want ik nam nooit brood mee onderweg, dat lag altijd gewoon op het kantoor. Ik heb inderdaad ontslag genomen, omdat ik het te belachelijk voor woorden vond dat er moeilijk gedaan werd omdat ik een dag vrij vroeg, en die vervolgens kreeg, en mijn baas vervolgens riep dat ik niet zelf mocht bepalen wat ik op die vrije dag ging doen.
Het is jammer dat verhalen een eigen leven gaan leiden.
dit klinkt allemaal weer heel twijfelachtigquote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:55 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
ONZ / [Braddie SC #1] Poll- en verhuisstress.
[..]
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:55 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
quote:De medailie (lekker belangrijk werk er toch niet meer) Moest ik ophalen bij de moeder van Sven Kramer, vervolgens werd ik bij het Mediapark opgewacht door 4 beveiligers en ben ik naar Studio Sport begeleid.
quote:Op vrijdag 17 februari 2017 15:35 schreef Braddie het volgende:
JOUW VIEZE RANZIGE AFGENEUKTE KANKER KANKER KANKER MOEDER VRIEND..
Is weer eens wat anders dan "ik lach je uit".quote:
Jezus christus wat was dat een ongeloofwaardig verhaal zeg.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:55 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
dat ging toen nog hahaquote:Op zondag 14 januari 2018 23:16 schreef #ANONIEM het volgende:
Braddie, waarom ga je geen tiny house bouwen?
is alleen geen rapper sjors helas voor hemquote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:53 schreef Vliegbaard het volgende:
Hij heeft het inmiddels wel weten te schotten tot vaste klant op dumpert. T levert hem geen zak op maar bekend istie wel.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:55 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
heftigquote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:56 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Als ik me goed herinner was dit onder een ik-maak-er-een-eind-aan video.
Hij heeft in 2017 ook wel eens een middagje auto's schoon mogen maken bij de Peugeotdealer. Het officiele verhaal was toen dat ze hem niet aannamen vanwege de lichaamsomvang, het onofficiele verhaal is dat ze niet naar hem omkeken en hij toen maar weer gewoon naar huis ging.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:44 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
wat een flapdrol is het toch ook dus zelfs als hij aangenomen is sabboteert die mensen. maar goed dat ze hem bij de wasbox niet hadden aangenomen anders had hij gewoon de zijspiegel van een dure auto eraf geslagen of zo
Oh ja.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hij heeft in 2017 ook wel eens een middagje auto's schoon mogen maken bij de Peugeotdealer. Het officiele verhaal was toen dat ze hem niet aannamen vanwege de lichaamsomvang, het onofficiele verhaal is dat ze niet naar hem omkeken en hij toen maar weer gewoon naar huis ging.
Hahahaquote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:51 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Oh ja.
Hij was gewoon weggegaan, hij dacht waarschijnlijk dat hij eerst een halve directie overleg zou hebben en daarnà pas de auto's moest gaan wassen
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:51 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Oh ja.
Hij was gewoon weggegaan, hij dacht waarschijnlijk dat hij eerst een halve dag directie overleg zou hebben en daarnà pas de auto's moest gaan wassen
@Hyaenidaequote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:15 schreef Banaanvragen het volgende:
alweer 2 maanden weg
Haaienidee
[ afbeelding ]
Mention @:Hyaenidae als je hem ook mist (of niet), eens kijken of we dit topic vol kunnen krijgen met 300 mentions
@:Hyaenidae
Die kan ik me nog wel herinneren ja. Niet echt een arbeidsethos waar je als werkgever op zit te wachten.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hij heeft in 2017 ook wel eens een middagje auto's schoon mogen maken bij de Peugeotdealer. Het officiele verhaal was toen dat ze hem niet aannamen vanwege de lichaamsomvang, het onofficiele verhaal is dat ze niet naar hem omkeken en hij toen maar weer gewoon naar huis ging.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die kan ik me nog wel herinneren ja. Niet echt een arbeidsethos waar je als werkgever op zit te wachten.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:34 schreef Solotovski het volgende:
Nou, ik heb het weer gedaan op t werk hoor![]()
iemand nam gebakjes mee en er waren er nog 3 over, dacht ik. Die werden in de koelkast van kantoor gezet ipv in de koelkast voor het magazijnvolk. Dus ik dacht nou lekker die zijn over voor ons lekkerrrrdus heb die overgebleven gebakjes uitgedeeld op kantoor. Bleken die voor collega's te zijn die er vanochtend niet waren.
iedereen boos op me dit dat hahahaha
Hadden ze wel een goede bite?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:34 schreef Solotovski het volgende:
iemand nam gebakjes mee en er waren er nog 3 over, dacht ik. Die werden in de koelkast van kantoor gezet ipv in de koelkast voor het magazijnvolk. Dus ik dacht nou lekker die zijn over voor ons lekkerrrrdus heb die overgebleven gebakjes uitgedeeld op kantoor. Bleken die voor collega's te zijn die er vanochtend niet waren.
Ik wacht op de vorkheftruck grap.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:34 schreef Solotovski het volgende:
Het was nog lang onrustig op de sociale werkplaats.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:34 schreef Solotovski het volgende:
Zelf opgegeten zeker, vetlel.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:34 schreef Solotovski het volgende:
Wie?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:02 schreef Scrummie het volgende:
GGMM is jarig vrienden, feliciteer hem even (liefst per DM).
Bird dance was de beste toch?quote:
Werkenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:10 schreef Sodeknetters het volgende:
Op je vrije dag sparren met collega’s over regelgeving.
Mijn leidinggevende had gelijk toen hij me een vakidioot noemde.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:18 schreef Makrelis het volgende:
Rijst, gele currysaus, roerbakgroenten en stukjes ham straks met wat augurkjes erbij...
Morgen weer 'ns wat speciaals, gevulde krab ofzo.
Ik denk Domino's vandaagquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:18 schreef Makrelis het volgende:
Rijst, gele currysaus, roerbakgroenten en stukjes ham straks met wat augurkjes erbij...
Vergeet die liter knoflooksaus niet he.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:20 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik denk Domino's vandaag
morgen 1.2 kilo shoarma en vier broodjes
zondag even kijken, waarschijnlijk bezorging van De Admiraal
goede tip! Dankquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:25 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Vergeet die liter knoflooksaus niet he.
Page 9 girl vandaag?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:18 schreef Makrelis het volgende:
Kantoorperikelen. Van die mensen die helemaal komen gieren als iemand taart meeneemt.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:34 schreef Solotovski het volgende:
Ga je nu in jezelf snijdenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:49 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ik verwachtte een Braddie-vlog en werd teleurgesteld
quote:
Is dit waar @GGMMquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:02 schreef Scrummie het volgende:
GGMM is jarig vrienden, feliciteer hem even (liefst per DM).
Ideetje voor een BradgeTV vlog? Al dan niet gesponsord door de kijkers.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:30 schreef Fok-it het volgende:
All you can eat eindig je maar op 1 manier. Tegen het kotsen aan
Kan je soms toch hebben? Ook al heb je speciaal niet teveel gegeten.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:30 schreef Fok-it het volgende:
Voor all you can eat gaan en dan na 1 ronde al piepen dat je vol zitDan heb je het niet begrepen
Niet zo serieus reagerenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:36 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Kan je soms toch hebben? Ook al heb je speciaal niet teveel gegeten.
Om nou in je eentje naar een All you can eat-restaurant te gaan.. Dat doe ik hem niet aanquote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:36 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ideetje voor een BradgeTV vlog? Al dan niet gesponsord door de kijkers.
Gewoon goed gedaan hoor. Hier blijft overgebleven gebak vaak een week staan, omdat iedereen vergeet/niet weet dat het er is of er geen zin in heeft.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:34 schreef Solotovski het volgende:
Ja of bijvoorbeeld teveel wiet zitten vapen van tevoren dan is het ook snel klaarquote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:36 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Kan je soms toch hebben? Ook al heb je speciaal niet teveel gegeten.
Oh daar verdubbelt mijn eetcapaciteit juist door.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:44 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja of bijvoorbeeld teveel wiet zitten vapen van tevoren dan is het ook snel klaar
Bedankt voor de steunquote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:41 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Gewoon goed gedaan hoor. Hier blijft overgebleven gebak vaak een week staan, omdat iedereen vergeet/niet weet dat het er is of er geen zin in heeft.
Als het nog een speciale bestemming heeft moeten ze er maar een briefje bij leggen.
We gaan gewoon een keer samen met Braddie, zijn 2 grootste fansquote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:46 schreef Solotovski het volgende:
Skaffa vreet ik die zelfs de borden er bij op
Kun je van 2 verschillende hoeken filmen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We gaan gewoon een keer samen met Braddie, zijn 2 grootste fans
Nee nee, je gaat ons hier en plein publique even vertellen hoe OUD je geworden bentquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja m'n voorkeur gaat inderdaad uit naar dm
helaas ik heb een dm banquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja m'n voorkeur gaat inderdaad uit naar dm
Kon het je bekoren?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Sinds 5 min?
10 min geleden kreeg ik er nog 1 van jou.
Mij stuurt ze alleen maar dreigmeldingenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zeer zeker, dms van haar zijn uiterst zeldzaam.
Leuk zijn die hequote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mij stuurt ze alleen maar dreigmeldingen
Als ze goed geluid hebben, dan gaan z'n vrienden misschien meequote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om nou in je eentje naar een All you can eat-restaurant te gaan.. Dat doe ik hem niet aan
Bel gewoon je internetprovider om FOK! te blokkerenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze beginnen me bij het politiebureau wel zat te worden inmiddels
Zeker wanneer je weer verstandige dingen zegt over vrouwen in het algemeen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mij stuurt ze alleen maar dreigmeldingen
Dat jij dit zelf elke avond voor het slapen doet betekent nog niet dat anderen die behoefte ook hebbenquote:
Had ik het lef maarquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:27 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Dat jij dit zelf elke avond voor het slapen doet betekent nog niet dat anderen die behoefte ook hebben
Ik kan nu zeggen dat je meervoudige persoonlijkheidsstoornis je een handje helpt, maar laten we het gezellig houdenquote:
Hey heb je de rapporten gelezenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:34 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ik kan nu zeggen dat je meervoudige persoonlijkheidsstoornis je een handje helpt, maar laten we het gezellig houden
Ja daar heb ik wel verstand vanquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zeker wanneer je weer verstandige dingen zegt over vrouwen in het algemeen.
Gods dat moet je weken hebben gekostquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:44 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Nee ik heb het politiebericht gezien
Nu het nog kan, wanneer jij mod wordt begint de verbroederingquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:50 schreef Fok-it het volgende:
Is wel gezellig hier zeg de laatste dagen, persoonlijke aanvallen over en weer
Echt een warm bad
Iedereen is zenuwachtig voor de perscoquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:50 schreef Fok-it het volgende:
Is wel gezellig hier zeg de laatste dagen, persoonlijke aanvallen over en weer
Echt een warm bad
Ik hoop dat hij tijdens de uitzending een briefje krijgt dat ebola nu in Nederland isquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:03 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Als je nu inschakelt ben je nog op tijd
De sloeriequote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:04 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Die doet voor de radio het verslag van Kroatië-Tsjechië
Ja best fijn om niet alleen crisis in jezelf te ervarenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:03 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij tijdens de uitzending een briefje krijgt dat ebola nu in Nederland is
Hij heeft een land te redden!!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:34 schreef spinazieruiker het volgende:
https://youtube.com/shorts/bp7sP3UgaKk?feature=share
Jezus wat slecht
Heeft die man niks beters te doen?
Cringe.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:34 schreef spinazieruiker het volgende:
Jezus wat slecht
Jawel. Een stickeralbum van de VVD maken bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:34 schreef spinazieruiker het volgende:
Jezus wat slecht
De avondklok wordt vanaf 25 juni weer ingevoerd van 22.00 tot 04.30 voor onbepaalde tijd. Dit zodat de mondkapjes weg kunnen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:53 schreef Makrelis het volgende:
Kan ik een samenvatting krijgen? Max 5 zinnen aub.
Loop die jongen eens niet voor de gek te houden met je smerige okselsquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:08 schreef okselzweet het volgende:
[..]
De avondklok wordt vanaf 25 juni weer ingevoerd van 22.00 tot 04.30 voor onbepaalde tijd. Dit zodat de mondkapjes weg kunnen.
Ga je zo engeland kijken?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Loop die jongen eens niet voor de gek te houden met je smerige oksels
Bij die muziekwinkel heeft hij gloednieuwe keyboards uit de verpakking gehaald, terwijl zijn baas nadrukkelijk vroeg dit niet meer te doen.quote:
Wie weet. Engeland was vorig potje wel leuk. Beetje jammer dat Southgate zo'n laffe herder is met zoveel aanvallend genotquote:
Grealish nog mee gedaan?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie weet. Engeland was vorig potje wel leuk. Beetje jammer dat Southgate zo'n laffe herder is met zoveel aanvallend genot
Met het warmhouden van de bank wel jaquote:
Dit zijn de leuke feitjesquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:18 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Bij die muziekwinkel heeft hij gloednieuwe keyboards uit de verpakking gehaald, terwijl zijn baas nadrukkelijk vroeg dit niet meer te doen.
Ja, dit hoort een serieus topic te zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Loop die jongen eens niet voor de gek te houden met je smerige oksels
Zijn draai...hij ging erop spelen en daardoor had hij 4 Tauros keyboards verkocht. Hij had even aan zijn baas uitgelegd dat je klanten moet lokken door erop te spelen. Zo werkt verkopen volgens Braad. Zijn baas was het uiteindelijk met hem eens.quote:
Je maag dijt langzaam uit he, hoe dikker je word hoe meer je op kan.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:37 schreef spinazieruiker het volgende:
Vanavond in mijn eentje een bak nasi, babi pangang, een portie tsja sieuw, 2 stokjes saté ajam en 4 balletjes ko lo joek gegeten.
Man man man het voelt alsof ik een heel varken heb ingeslikt zo vol zit ik. En ben ineens zo moe dat ik al mijn energie ben verloren om ook nog maar iets actiefs te doen.
Hoe kunnen mensen dagelijks zoveel eten of moet je dat langzaam opbouwen?
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:37 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Zijn draai...hij ging erop spelen en daardoor had hij 4 Tauros keyboards verkocht. Hij had even aan zijn baas uitgelegd dat je klanten moet lokken door erop te spelen. Zo werkt verkopen volgens Braad. Zijn baas was het uiteindelijk met hem eens.
De feiten lagen wat anders.
Ja vast heel aantrekkelijk, zo'n halve downie als verkoper.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:37 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Zijn draai...hij ging erop spelen en daardoor had hij 4 Tauros keyboards verkocht. Hij had even aan zijn baas uitgelegd dat je klanten moet lokken door erop te spelen. Zo werkt verkopen volgens Braad. Zijn baas was het uiteindelijk met hem eens.
De feiten lagen wat anders.
Had ik er cola bij moeten drinken denk je?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je maag dijt langzaam uit he, hoe dikker je word hoe meer je op kan.
Bizar hoe slank ie daar wasquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja vast heel aantrekkelijk, zo'n halve downie als verkoper.
[ afbeelding ]
Zelfs crewleden hebben het in NWS over apen wanneer het over Marokkanen gaat. Een FA gebruikte de grote K in een woningmarkt topic.quote:
Wat heeft dit met keyboards verkopen te maken?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zelfs crewleden hebben het in NWS over apen wanneer het over Marokkanen gaat. Een FA gebruikte de grote K in een woningmarkt topic.
Het einde van de woke cultuur is aangebroken jongens!
Yes! Met een beetje geluk dringt over zes jaar bij de politiek en MSM door dat immigratie niet goed is voor de woningmarkt en natuur in Nederland. En over 15 jaar zijn ook de linkse partijen om. Tegen die tijd zijn wij al bij de 20 miljoen inwoners, maar maakt niet uit!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zelfs crewleden hebben het in NWS over apen wanneer het over Marokkanen gaat. Een FA gebruikte de grote K in een woningmarkt topic.
Het einde van de woke cultuur is aangebroken jongens!
Uiteindelijk komt er wel een eindoplossingquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:47 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Yes! Met een beetje geluk dringt over zes jaar bij de politiek en MSM door dat immigratie niet goed is voor de woningmarkt en natuur in Nederland. En over 15 jaar zijn ook de linkse partijen om. Tegen die tijd zijn wij al bij de 20 miljoen inwoners, maar maakt niet uit!
Zelfs met de huidige instroom gaan we de 20 miljoen niet halen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:47 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Yes! Met een beetje geluk dringt over zes jaar bij de politiek en MSM door dat immigratie niet goed is voor de woningmarkt en natuur in Nederland. En over 15 jaar zijn ook de linkse partijen om. Tegen die tijd zijn wij al bij de 20 miljoen inwoners, maar maakt niet uit!
Echt he er is helemaal geen massaimmigratie. Allemaal verzonnen door Greetquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:51 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Zelfs met de huidige instroom gaan we de 20 miljoen niet halen.
Maar blijf vooral feitenloos roeptoeteren.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)ende-50-jaar-groeienquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:51 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Zelfs met de huidige instroom gaan we de 20 miljoen niet halen.
Maar blijf vooral feitenloos roeptoeteren.
Doe koffie met 6 zakjes suiker om te bewijzen dat je het expres doet.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:40 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Had ik er cola bij moeten drinken denk je?
Hagelpret is geen pretjequote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:35 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja, dit hoort een serieus topic te zijn.
Was aan het werkquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het was 29 graden vandaag gek. Ga op het strand liggen.
Ik heb gezwommen in het Haringvliet bij Hellevoetsluis.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vergeet je niet in te smeren tegen verbrandingquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:35 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Tis zomer man, ga gewoon buiten liggen.
Lekker even afkoelenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:01 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik heb gezwommen in het Haringvliet bij Hellevoetsluis.
Ik verbrand niet, ben gezegend met een mediterraan huidtype.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:03 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Vergeet je niet in te smeren tegen verbranding
Vanavond wel waterproof zonnebrandcrème gebruiken
Lekker een beetje de hele dag op je hark leunen, halve liter bij de lunchquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:05 schreef Mortaxx het volgende:
J
[..]
Ja misschien kan ik in de groenvoorziening terecht
Sorry maar ik drink niet meerquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker een beetje de hele dag op je hark leunen, halve liter bij de lunch
En intussen klagen dat andere zuiderlingen graag van onze welvaart en veiligheid willen profiteren zoals jouw voorouders dat ooit dedenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:08 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ik verbrand niet, ben gezegend met een mediterraan huidtype.
Jij ook toch.quote:
Guilty as charged.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:12 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
En intussen klagen dat andere zuiderlingen graag van onze welvaart en veiligheid willen profiteren zoals jouw voorouders dat ooit deden![]()
Migranten kunnen zich hier al sinds de jaren '90 100x moeilijker vestigen dan vroeger.
Monkey Piggy see monkey piggy do hahahahquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:37 schreef spinazieruiker het volgende:
Vanavond in mijn eentje een bak nasi, babi pangang, een portie tsja sieuw, 2 stokjes saté ajam en 4 balletjes ko lo joek gegeten.
Man man man het voelt alsof ik een heel varken heb ingeslikt zo vol zit ik. En ben ineens zo moe dat ik al mijn energie ben verloren om ook nog maar iets actiefs te doen.
Hoe kunnen mensen dagelijks zoveel eten of moet je dat langzaam opbouwen?
YouTube zou een waarschuwing voor zijn video's moeten zettenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:13 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Monkey Piggy see monkey piggy do hahahah
Ja, ook het zwemmen is wel fijn. De slagjes weer even doen. Nou is het Haringvliet wel binnenwater, maar heeft tegenwoordig een klein getij. Echt binnenwater doe ik al jaren niet meer. Veel te vervuild en je haalt je open aan glasscherven en vishaken. Vind ik echt zwaar naadje. Zee is toch het leukst, spelen in de golven ook met je partner. 's-avends kampvuurtje en lekker beholpen neuqen in een tentje.quote:
post niet zo snel ik wilde het leuker maken.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:14 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
YouTube zou een waarschuwing voor zijn video's moeten zetten
Dan post jij te snelquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:15 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
post niet zo snel ik wilde het leuker maken.
En ondertussen onbeschaamd gluren naar de dames in bikini. Ik heb je wel door, ouwe viespeukquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:14 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja, ook het zwemmen is wel fijn. De slagjes weer even doen. Nou is het Haringvliet wel binnenwater, maar heeft tegenwoordig een klein getij. Echt binnenwater doe ik al jaren niet meer. Veel te vervuild en je haalt je open aan glasscherven en vishaken. Vind ik echt zwaar naadje. Zee is toch het leukst, spelen in de golven ook met je partner. 's-avends kampvuurtje en lekker beholpen neuqen in een tentje.
Ik heb het ook aangepast in de quotequote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:15 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
post niet zo snel ik wilde het leuker maken.
Nu maak je het weer zo geheimzinnig, man man manquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:19 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ik heb het ook aangepast in de quote
Niemand hoeft te weten wat je eerst zei
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je maag dijt langzaam uit he, hoe dikker je word hoe meer je op kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik pak ook de zonnebank. Helemaal geen geduld, zin en tijd om een hele dag in de zon te bakken wat de zonnebank in 20 minuutjes kan.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ohhhh, daar ben ik geboren. Het Haringvlietquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:01 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik heb gezwommen in het Haringvliet bij Hellevoetsluis.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:23 schreef praadje het volgende:
[..]Hoeveel mensen met zware obesitas ken jij eigenlijk. Dit is geen toeval meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In het Haringvliet?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:25 schreef praadje het volgende:
[..]
Ohhhh, daar ben ik geboren. Het Haringvliet
Haha Braad ken ik niet persoonlijk en verder alleen die oud-collega. Van een tien jaar terug denk ik, toen was hij denk ik 100 kilo lichter.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:26 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Hoeveel mensen met zware obesitas ken jij eigenlijk. Dit is geen toeval meer
Af en zwem ik wel in binnenwater, maar zeker niet in de gracht zoals sommige gekken hier doenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:14 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja, ook het zwemmen is wel fijn. De slagjes weer even doen. Nou is het Haringvliet wel binnenwater, maar heeft tegenwoordig een klein getij. Echt binnenwater doe ik al jaren niet meer. Veel te vervuild en je haalt je open aan glasscherven en vishaken. Vind ik echt zwaar naadje. Zee is toch het leukst, spelen in de golven ook met je partner. 's-avends kampvuurtje en lekker beholpen neuqen in een tentje.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:24 schreef Modus het volgende:
En LIVE!Ik zou het wel leuk vinden als hij live gaat. Ik vind het vermakelijke content. Zeker als ik achter de pc zit te werken, de vertrouwde stem van Braad op de achtergrond. En je hoeft nooit mee te lezen want iedere vraag die gesteld wordt herhaalt hij voordat hij antwoord geeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ook elke vraag die 6x langs komt, want na 3 minuten is ie toch allang weer vergeten wat ie 3 minuten daarvoor deed.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:36 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als hij live gaat. Ik vind het vermakelijke content. Zeker als ik achter de pc zit te werken, de vertrouwde stem van Braad op de achtergrond. En je hoeft nooit mee te lezen want iedere vraag die gesteld wordt herhaalt hij voordat hij antwoord geeft.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:36 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als hij live gaat. Ik vind het vermakelijke content. Zeker als ik achter de pc zit te werken, de vertrouwde stem van Braad op de achtergrond. En je hoeft nooit mee te lezen want iedere vraag die gesteld wordt herhaalt hij voordat hij antwoord geeft.
Of vanwege de titel wordt door nieuwe kijkers steeds dezelfde vraag gesteld ("Waarom kun je niet naar buiten?")quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:40 schreef Modus het volgende:
[..]
En ook elke vraag die 6x langs komt, want na 3 minuten is ie toch allang weer vergeten wat ie 3 minuten daarvoor deed.
Haha ja. En ik denk ook vaak, wat ben je toch een sukkel, of wat ben je een profiteur oid. Net als met die ANWB en dat soort dingen. Maar toch gun ik hem het beste en hoop ik dat die knop ooit echt om gaat. Voordat hij net als die oud collega ook de 250 gaat naderen. Of hij denkt nu, ohh zie je. Het valt wel mee bij mij.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:40 schreef Modus het volgende:
[..]
En ook elke vraag die 6x langs komt, want na 3 minuten is ie toch allang weer vergeten wat ie 3 minuten daarvoor deed.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:23 schreef praadje het volgende:
[..]Ik snap werkelijk niet hoe iemand het zover kan laten komen. Er is dan toch al een moment geweest dat hij onder de douche naar beneden keek en alleen z’n pens zag. En dan toch maar doorgaan met vreten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap het ook echt niet. Ik spreek hem nooit persoonlijk meer dus ik weet ook niet hoe dat eruit ziet. Behalve dan van TLC. Hij durft ook geen GB.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:44 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet hoe iemand het zover kan laten komen. Er is dan toch al een moment geweest dat hij onder de douche naar beneden keek en alleen z’n pens zag. En dan toch maar doorgaan met vreten.
Herkenbaar. Het is best vermakelijk tijdens het thuiswerken, ook al gaat het helemaal nergens over.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:36 schreef praadje het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan het commentaar van hier erbij want het blijft natuurlijk wel Braad met de uitkering leef. En alles wat hij doet om overal maar een slaatje uit te slaan. Ik mis hem best welquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:47 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Herkenbaar. Het is best vermakelijk tijdens het thuiswerken, ook al gaat het helemaal nergens over.
quote:
Weet iemand wat hier stond?quote:Toedeledoki. Speciaal aanmelden om de forumregels te schenden. Dat was een kort autoweekforum bestaan.
Terence
Autoweek moderator
Die kwam ik wel eens in de trein tegenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:51 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Dat topic van @:Diqiu-long op Autoweek is ook wel hilarisch.
Sow Praadje.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:44 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha ja. En ik denk ook vaak, wat ben je toch een sukkel, of wat ben je een profiteur oid.
Toen social media nog niet bestond liepen ze standaard topless.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:18 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
En ondertussen onbeschaamd gluren naar de dames in bikini. Ik heb je wel door, ouwe viespeuk
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:09 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[klb baf sc]Stimo en Azula's fat asses
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |