Dus dan komen oude mensen de muziekwinkel binnen en vragen ze naar de "chef keyboard"?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:57 schreef Braddie het volgende:
Nouja, liever wel dan niet.
Als ik daar werk(chef keyboard/Gitaren) en ze vragen me iets specifieks van een Keyboard dan moet ik wel mijn mannetje staan offcourse!.
En ik vind het ook leuk om met oudere mensen mee te praten over muziek(tom jones/rod stewart/elvis presley/the who etc etc etc)
Dat is redelijke onzin.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:58 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Queen wordt/werd sowieso zwaar overschat.
Dat niet zo zeer, maar als er mensen voor een keyboard in de winkel zijn dan word ik er altijd bij geroepen omdat ik vrij veel verstand heb van keyboards.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:59 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dus dan komen oude mensen de muziekwinkel binnen en vragen ze naar de "chef keyboard"?
Dat is dus niet zo.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:33 schreef Levolution het volgende:
Mensen die denken dat Bohemian Rhapsody een van de beste nummers ooit is.
Mensen die denken dat Queen een van de beste bands ooit isquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo.
Het is een heel fijn nummer maar hun beste?.... nee.
Ik vind Innuendo eerlijk gezegd een beter nummer.
En March Of The Black Queen vind ik ook wel beter dan Bohrap.
Ik heb wel Queen geluisterd hoor toen ik nog puberde, je hoeft me niks uit te leggen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:40 schreef Braddie het volgende:
Queen WAS zeker een van de beste bands.
Het stak muzikaal gezien erg goed in elkaar, ze durfden veel stijlen aan(van Harde Rock tot aan Poppy nummer).
Vergelijk eens A Night At The Opera met Hot Space en A Kind Of Magic met Made In Heaven en je begrijpt wat ik bedoel.
ja, bijna 20.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:44 schreef Levolution het volgende:
Maar ik zie dat je nog jong bent, dus je merkt het vanzelf wel.
Inderdaad.quote:
Nog steeds niet mee eens, Queen verbleekte daarvoor en daarna ook al.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:44 schreef Braddie het volgende:
Ja ok, dat ben ik eens.
Queen verbleekt tegenwoordig wel(the cosmos rocks was hun laatste album, althans, Queen & Paul Rodgers that is) en dat vond ik slechter dan Chinese Democracy van Axl Rose + Band(om het zo te noemen, want het is geen GNR meer)
Maar vroeger..
Vergelijk Queen II eens met een ander album uit 1974 van een andere band.
Niet speciefiek van 74 maar alles van Weather Report bv.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:44 schreef Braddie het volgende:
Ja ok, dat ben ik eens.
Queen verbleekt tegenwoordig wel(the cosmos rocks was hun laatste album, althans, Queen & Paul Rodgers that is) en dat vond ik slechter dan Chinese Democracy van Axl Rose + Band(om het zo te noemen, want het is geen GNR meer)
Maar vroeger..
Vergelijk Queen II eens met een ander album uit 1974 van een andere band.
Help, ik kom niet meer bij!quote:
Ze staan ermee in het Guinness Book of Records - slechtste versie van de Bohemian Rhapsody ooitquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:00 schreef ArtSailor. het volgende:
[..]
Help, ik kom niet meer bij!![]()
In tijden niet zo gelachen, ..Godverdomme, wat slecht_!!!!
Mariah Carey 8quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Freddie Mercury had een bereik van 3,5 octaven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |