Eensch.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 04:08 schreef herbert64 het volgende:
Tijdens de hele tribute bleek hoe moeilijk de nummers van Queen zijn om te zingen. Er was eigenlijk maar 1 zanger die in de buurt kwam van Freddie en dat was George Michael. De rest verkeek zich lelijk op de nummers.
Dan ga je toch weer lekker naar Justin Bieber luisteren!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:30 schreef kikoooooo het volgende:
Bohamian RhapsodyBestaat er een groter oorkankernummer?
Volgens mij niet
Sowieso Queen
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:38 schreef CloseToTheEdge het volgende:
[..]
Dan ga je toch weer lekker naar Justin Bieber luisteren!
Dat is Spike Edney.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:27 schreef trancethrust het volgende:
Ik wil wel weten wie doorspeelt op dat keybord waar Elton John op gegeven moment van wegloopt
Ik weet dat ik wat verstand van muziek heb.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:42 schreef Loveless85 het volgende:
Braddie, tief nou eens op met je kuttopics waarin je probeert te doen alsof je verstand van muziek hebt
?quote:
Ook quotewaardig dit trouwens.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 04:38 schreef Braddie het volgende:
Nee, je kan nu wel duidelijk opmaken dat ik grenzen stel.
Ik ben er nu wel klaar mee eigenlijk met die hele achterlijke Braddie bash hier!.
Heb vandaag die vrienden van mij ook wel even goed gezegd wat ik nou precies vind, en ze waren het er allemaal mee eens op 1 na, maar die is dan ook niet meer welkom in de vriendengroep![]()
(wil je meer weten PM)
Want?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ook quotewaardig dit trouwens.
Wat watquote:Op donderdag 5 augustus 2010 04:38 schreef Braddie het volgende:
Nee, je kan nu wel duidelijk opmaken dat ik grenzen stel.
Ik ben er nu wel klaar mee eigenlijk met die hele achterlijke Braddie bash hier!.
Heb vandaag die vrienden van mij ook wel even goed gezegd wat ik nou precies vind, en ze waren het er allemaal mee eens op 1 na, maar die is dan ook niet meer welkom in de vriendengroep![]()
(wil je meer weten PM)
Wat een held is het ookquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Deze versie van Weird Al is koning:
Mensen die doen alsof ze ergens verstand van hebben.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:42 schreef Loveless85 het volgende:
Braddie, tief nou eens op met je kuttopics waarin je probeert te doen alsof je verstand van muziek hebt
Nee hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:54 schreef Braddie het volgende:
Ik heb wel verstand van muziek ja, misschien niet extreem veel of zo....
Ik werk ook in een muziekzaak dus ik MOET wel verstand van muziek hebben he?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |