abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84882899
Elton John zingt het nummer in het begin bij de Tribute, de man heeft een stem operatie gehad in `83 en is er prima vanaf gekomen, en zingt nog hartstikke goed(zoals hier te horen).
Maar dat komt vanaf het harde stuk(na het opera gedeelte) AXL ROSE!, ik vind Axl geen slechte zanger(op z`n eigen platen) maar ga geen Queen verkrachten met je geschreeuw, het lijkt godverdomme wel een verkrachting van een varken op sommige stukken.

Klacht: Axl Rose die Bohemian Rhapsody verkracht.
pi_84882904
TS heet Gurbor :')
pi_84882905
Je moet je bek houden over Axel Rose ja.

Elton John :')
pi_84882906
Axl Rose heeft nu echt een kutstem :'). Godver, wat een geschreeuw. Ooit was hij heel erg goed, maar nu moet 'ie er echt mee ophuden :")
pi_84882917
pi_84882928
Tijdens de hele tribute bleek hoe moeilijk de nummers van Queen zijn om te zingen. Er was eigenlijk maar 1 zanger die in de buurt kwam van Freddie en dat was George Michael. De rest verkeek zich lelijk op de nummers.
pi_84882933
1992 belde
pi_84882935
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 04:02 schreef Document1 het volgende:
Je moet je bek houden over Axel Rose ja.

Elton John :')
Niet echt iets mis met Axl, hij zingt tegenwoordig wel weer goed vind ik.
Maar in 91-92 was z`n stem naar de klote.
pi_84882939
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 04:08 schreef herbert64 het volgende:
Tijdens de hele tribute bleek hoe moeilijk de nummers van Queen zijn om te zingen. Er was eigenlijk maar 1 zanger die in de buurt kwam van Freddie en dat was George Michael. De rest verkeek zich lelijk op de nummers.
Klopt!.
Het is inderdaad erg moeilijk om die nummers te zingen, maargoed, waarom Axl Rose uitnodigen voor een Tribute?
Niet dat ik een hekel heb aan die man z`n stem, op de plaat is hij echt heel goed(ben GNR liefhebber, ga er heen met een vriend over een tijd) maar bij dat tribute was het gewoon echt k*t.
pi_84882943
Braddie, waarom open jij je topics toch altijd zo laat. Zo komt een echte backfire nooit echt van de grond.

Kusje op je dikke buik.
pi_84882952
Braddie topic!
Je suis Charlie Sheen
pi_84882974
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 04:14 schreef tho_Omas het volgende:
Braddie, waarom open jij je topics toch altijd zo laat. Zo komt een echte backfire nooit echt van de grond.

Kusje op je dikke buik.
Kusje op je fucking ego! :(
pi_84882982
LOL
pi_84882987
Ja wat?
Vind het nu wel leuk geweest, gast maakt me alleen maar klein met dat soort opmerkingen, en verwacht waarschijnlijk dat iedereen er wel om lacht.
pi_84882994
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 04:35 schreef Braddie het volgende:
Ja wat?
Vind het nu wel leuk geweest, gast maakt me alleen maar klein met dat soort opmerkingen, en verwacht waarschijnlijk dat iedereen er wel om lacht.
Moet ik hieruit opmaken dat je inmiddels geleerd hebt grenzen te stellen en deze ook duidelijk aan te geven, of is 't vooralsnog slechts online? :o
Je suis Charlie Sheen
pi_84883002
Nee, je kan nu wel duidelijk opmaken dat ik grenzen stel.
Ik ben er nu wel klaar mee eigenlijk met die hele achterlijke Braddie bash hier!.

Heb vandaag die vrienden van mij ook wel even goed gezegd wat ik nou precies vind, en ze waren het er allemaal mee eens op 1 na, maar die is dan ook niet meer welkom in de vriendengroep :)
(wil je meer weten PM)
pi_84883007
Go Braddie! ^O^ Nu nog die bewerkte foto van je moeder uit je fobo verwijderen. :X
Je suis Charlie Sheen
pi_84883010
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 04:38 schreef Braddie het volgende:
Nee, je kan nu wel duidelijk opmaken dat ik grenzen stel.
Ik ben er nu wel klaar mee eigenlijk met die hele achterlijke Braddie bash hier!.

Heb vandaag die vrienden van mij ook wel even goed gezegd wat ik nou precies vind, en ze waren het er allemaal mee eens op 1 na, maar die is dan ook niet meer welkom in de vriendengroep :)
(wil je meer weten PM)
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 04:28 schreef Braddie het volgende:

[..]

Kusje op je fucking ego! :(
Kusje op je Tyros!
pi_84883012
Is al weg.
Leuke matige grappen doe je maar op Rommelmarkten en zulks maar niet met famillie leden van Fok!kers, zeker niet als het hier een ouder betreft.
pi_84883018
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 04:40 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

[..]

Kusje op je Tyros!
:)
(heb alleen geen Tyros meer :'( )
pi_84883037
Hey en vergeet Bowie niet!
/edit
en hier alive and kicking met Annie Lennox en Queen
pi_84883067
Bowie is wel weer goed opzich.
Lennox in the 90`s hoeft voor mij niet, naar mens toen(om te zien, qua zang was het perfect)
pi_84883094
Maarre- - niet om de dag te beginnen met een potje lullig te doen -- eigenlijk is dit hele topic van je ook wel vrij overbodig.

Je wilt me toch niet wijs maken dat je vanavond besloot je stereo aan te zetten om eens te gaan genieten van de wonderschone klanken van de stem van Axl Roos. Come on, je weet toch dat die man klinkt als een stuk schuurpapier, perfect voor bij Guns en Nozems maar voor de rest... :N

Goedemorgen, overigens! Hier iets om mee wakker te worden: Wel Guns en Roses, geen Axl Roos die de boel verstiert.
// edit: waarschuwing - hier zit teeeringveel BOOOOOM in! dus als je een goede band met je buren op prijs stelt.... ;)
pi_84883111
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 05:30 schreef Nemephis het volgende:
Maarre- - niet om de dag te beginnen met een potje lullig te doen -- eigenlijk is dit hele topic van je ook wel vrij overbodig.

Je wilt me toch niet wijs maken dat je vanavond besloot je stereo aan te zetten om eens te gaan genieten van de wonderschone klanken van de stem van Axl Roos. Come on, je weet toch dat die man klinkt als een stuk schuurpapier, perfect voor bij Guns en Nozems maar voor de rest... :N

Goedemorgen, overigens! Hier iets om mee wakker te worden: Wel Guns en Roses, geen Axl Roos die de boel verstiert.
// edit: waarschuwing - hier zit teeeringveel BOOOOOM in! dus als je een goede band met je buren op prijs stelt.... ;)
Ik zat wat Queen filmpjes te kijken(want Queen fan) en ik vondt dit filmpje, ik vond het prima en toen Axl kwam had ik wel zoiets van, wow. hij komt lekker energiek het podium op, maar toen ging hij zingen.. Toen heb ik het maar afgekeken, kijken of het beter werd en naja, vond alleen dat laatste stukje met Elton John wel goed eigenlijk.
pi_84884685
Ik wil wel weten wie doorspeelt op dat keybord waar Elton John op gegeven moment van wegloopt :P
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')