Niet echt iets mis met Axl, hij zingt tegenwoordig wel weer goed vind ik.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 04:02 schreef Document1 het volgende:
Je moet je bek houden over Axel Rose ja.
Elton John
Klopt!.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 04:08 schreef herbert64 het volgende:
Tijdens de hele tribute bleek hoe moeilijk de nummers van Queen zijn om te zingen. Er was eigenlijk maar 1 zanger die in de buurt kwam van Freddie en dat was George Michael. De rest verkeek zich lelijk op de nummers.
Kusje op je fucking ego!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 04:14 schreef tho_Omas het volgende:
Braddie, waarom open jij je topics toch altijd zo laat. Zo komt een echte backfire nooit echt van de grond.
Kusje op je dikke buik.
Moet ik hieruit opmaken dat je inmiddels geleerd hebt grenzen te stellen en deze ook duidelijk aan te geven, of is 't vooralsnog slechts online?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 04:35 schreef Braddie het volgende:
Ja wat?
Vind het nu wel leuk geweest, gast maakt me alleen maar klein met dat soort opmerkingen, en verwacht waarschijnlijk dat iedereen er wel om lacht.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 04:38 schreef Braddie het volgende:
Nee, je kan nu wel duidelijk opmaken dat ik grenzen stel.
Ik ben er nu wel klaar mee eigenlijk met die hele achterlijke Braddie bash hier!.
Heb vandaag die vrienden van mij ook wel even goed gezegd wat ik nou precies vind, en ze waren het er allemaal mee eens op 1 na, maar die is dan ook niet meer welkom in de vriendengroep![]()
(wil je meer weten PM)
Kusje op je Tyros!quote:
Ik zat wat Queen filmpjes te kijken(want Queen fan) en ik vondt dit filmpje, ik vond het prima en toen Axl kwam had ik wel zoiets van, wow. hij komt lekker energiek het podium op, maar toen ging hij zingen.. Toen heb ik het maar afgekeken, kijken of het beter werd en naja, vond alleen dat laatste stukje met Elton John wel goed eigenlijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 05:30 schreef Nemephis het volgende:
Maarre- - niet om de dag te beginnen met een potje lullig te doen -- eigenlijk is dit hele topic van je ook wel vrij overbodig.
Je wilt me toch niet wijs maken dat je vanavond besloot je stereo aan te zetten om eens te gaan genieten van de wonderschone klanken van de stem van Axl Roos. Come on, je weet toch dat die man klinkt als een stuk schuurpapier, perfect voor bij Guns en Nozems maar voor de rest...![]()
Goedemorgen, overigens! Hier iets om mee wakker te worden: Wel Guns en Roses, geen Axl Roos die de boel verstiert.
// edit: waarschuwing - hier zit teeeringveel BOOOOOM in! dus als je een goede band met je buren op prijs stelt....![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |