Lekker even afkoelenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:01 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik heb gezwommen in het Haringvliet bij Hellevoetsluis.
Ik verbrand niet, ben gezegend met een mediterraan huidtype.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:03 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Vergeet je niet in te smeren tegen verbranding
Vanavond wel waterproof zonnebrandcrème gebruiken
Lekker een beetje de hele dag op je hark leunen, halve liter bij de lunchquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:05 schreef Mortaxx het volgende:
J
[..]
Ja misschien kan ik in de groenvoorziening terecht
Sorry maar ik drink niet meerquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker een beetje de hele dag op je hark leunen, halve liter bij de lunch
En intussen klagen dat andere zuiderlingen graag van onze welvaart en veiligheid willen profiteren zoals jouw voorouders dat ooit dedenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:08 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ik verbrand niet, ben gezegend met een mediterraan huidtype.
Jij ook toch.quote:
Guilty as charged.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:12 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
En intussen klagen dat andere zuiderlingen graag van onze welvaart en veiligheid willen profiteren zoals jouw voorouders dat ooit deden![]()
Migranten kunnen zich hier al sinds de jaren '90 100x moeilijker vestigen dan vroeger.
Monkey Piggy see monkey piggy do hahahahquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:37 schreef spinazieruiker het volgende:
Vanavond in mijn eentje een bak nasi, babi pangang, een portie tsja sieuw, 2 stokjes saté ajam en 4 balletjes ko lo joek gegeten.
Man man man het voelt alsof ik een heel varken heb ingeslikt zo vol zit ik. En ben ineens zo moe dat ik al mijn energie ben verloren om ook nog maar iets actiefs te doen.
Hoe kunnen mensen dagelijks zoveel eten of moet je dat langzaam opbouwen?
YouTube zou een waarschuwing voor zijn video's moeten zettenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:13 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Monkey Piggy see monkey piggy do hahahah
Ja, ook het zwemmen is wel fijn. De slagjes weer even doen. Nou is het Haringvliet wel binnenwater, maar heeft tegenwoordig een klein getij. Echt binnenwater doe ik al jaren niet meer. Veel te vervuild en je haalt je open aan glasscherven en vishaken. Vind ik echt zwaar naadje. Zee is toch het leukst, spelen in de golven ook met je partner. 's-avends kampvuurtje en lekker beholpen neuqen in een tentje.quote:
post niet zo snel ik wilde het leuker maken.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:14 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
YouTube zou een waarschuwing voor zijn video's moeten zetten
Dan post jij te snelquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:15 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
post niet zo snel ik wilde het leuker maken.
En ondertussen onbeschaamd gluren naar de dames in bikini. Ik heb je wel door, ouwe viespeukquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:14 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja, ook het zwemmen is wel fijn. De slagjes weer even doen. Nou is het Haringvliet wel binnenwater, maar heeft tegenwoordig een klein getij. Echt binnenwater doe ik al jaren niet meer. Veel te vervuild en je haalt je open aan glasscherven en vishaken. Vind ik echt zwaar naadje. Zee is toch het leukst, spelen in de golven ook met je partner. 's-avends kampvuurtje en lekker beholpen neuqen in een tentje.
Ik heb het ook aangepast in de quotequote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:15 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
post niet zo snel ik wilde het leuker maken.
Nu maak je het weer zo geheimzinnig, man man manquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:19 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ik heb het ook aangepast in de quote
Niemand hoeft te weten wat je eerst zei
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je maag dijt langzaam uit he, hoe dikker je word hoe meer je op kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik pak ook de zonnebank. Helemaal geen geduld, zin en tijd om een hele dag in de zon te bakken wat de zonnebank in 20 minuutjes kan.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het was 29 graden vandaag gek. Ga op het strand liggen.
Ohhhh, daar ben ik geboren. Het Haringvlietquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:01 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik heb gezwommen in het Haringvliet bij Hellevoetsluis.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:23 schreef praadje het volgende:
[..]Hoeveel mensen met zware obesitas ken jij eigenlijk. Dit is geen toeval meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In het Haringvliet?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:25 schreef praadje het volgende:
[..]
Ohhhh, daar ben ik geboren. Het Haringvliet
Haha Braad ken ik niet persoonlijk en verder alleen die oud-collega. Van een tien jaar terug denk ik, toen was hij denk ik 100 kilo lichter.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:26 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Hoeveel mensen met zware obesitas ken jij eigenlijk. Dit is geen toeval meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |