Ja, dit hoort een serieus topic te zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Loop die jongen eens niet voor de gek te houden met je smerige oksels
Zijn draai...hij ging erop spelen en daardoor had hij 4 Tauros keyboards verkocht. Hij had even aan zijn baas uitgelegd dat je klanten moet lokken door erop te spelen. Zo werkt verkopen volgens Braad. Zijn baas was het uiteindelijk met hem eens.quote:
Je maag dijt langzaam uit he, hoe dikker je word hoe meer je op kan.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:37 schreef spinazieruiker het volgende:
Vanavond in mijn eentje een bak nasi, babi pangang, een portie tsja sieuw, 2 stokjes saté ajam en 4 balletjes ko lo joek gegeten.
Man man man het voelt alsof ik een heel varken heb ingeslikt zo vol zit ik. En ben ineens zo moe dat ik al mijn energie ben verloren om ook nog maar iets actiefs te doen.
Hoe kunnen mensen dagelijks zoveel eten of moet je dat langzaam opbouwen?
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:37 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Zijn draai...hij ging erop spelen en daardoor had hij 4 Tauros keyboards verkocht. Hij had even aan zijn baas uitgelegd dat je klanten moet lokken door erop te spelen. Zo werkt verkopen volgens Braad. Zijn baas was het uiteindelijk met hem eens.
De feiten lagen wat anders.
Ja vast heel aantrekkelijk, zo'n halve downie als verkoper.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:37 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Zijn draai...hij ging erop spelen en daardoor had hij 4 Tauros keyboards verkocht. Hij had even aan zijn baas uitgelegd dat je klanten moet lokken door erop te spelen. Zo werkt verkopen volgens Braad. Zijn baas was het uiteindelijk met hem eens.
De feiten lagen wat anders.
Had ik er cola bij moeten drinken denk je?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je maag dijt langzaam uit he, hoe dikker je word hoe meer je op kan.
Bizar hoe slank ie daar wasquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja vast heel aantrekkelijk, zo'n halve downie als verkoper.
[ afbeelding ]
Zelfs crewleden hebben het in NWS over apen wanneer het over Marokkanen gaat. Een FA gebruikte de grote K in een woningmarkt topic.quote:
Wat heeft dit met keyboards verkopen te maken?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zelfs crewleden hebben het in NWS over apen wanneer het over Marokkanen gaat. Een FA gebruikte de grote K in een woningmarkt topic.
Het einde van de woke cultuur is aangebroken jongens!
Yes! Met een beetje geluk dringt over zes jaar bij de politiek en MSM door dat immigratie niet goed is voor de woningmarkt en natuur in Nederland. En over 15 jaar zijn ook de linkse partijen om. Tegen die tijd zijn wij al bij de 20 miljoen inwoners, maar maakt niet uit!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zelfs crewleden hebben het in NWS over apen wanneer het over Marokkanen gaat. Een FA gebruikte de grote K in een woningmarkt topic.
Het einde van de woke cultuur is aangebroken jongens!
Uiteindelijk komt er wel een eindoplossingquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:47 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Yes! Met een beetje geluk dringt over zes jaar bij de politiek en MSM door dat immigratie niet goed is voor de woningmarkt en natuur in Nederland. En over 15 jaar zijn ook de linkse partijen om. Tegen die tijd zijn wij al bij de 20 miljoen inwoners, maar maakt niet uit!
Zelfs met de huidige instroom gaan we de 20 miljoen niet halen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:47 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Yes! Met een beetje geluk dringt over zes jaar bij de politiek en MSM door dat immigratie niet goed is voor de woningmarkt en natuur in Nederland. En over 15 jaar zijn ook de linkse partijen om. Tegen die tijd zijn wij al bij de 20 miljoen inwoners, maar maakt niet uit!
Echt he er is helemaal geen massaimmigratie. Allemaal verzonnen door Greetquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:51 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Zelfs met de huidige instroom gaan we de 20 miljoen niet halen.
Maar blijf vooral feitenloos roeptoeteren.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)ende-50-jaar-groeienquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:51 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Zelfs met de huidige instroom gaan we de 20 miljoen niet halen.
Maar blijf vooral feitenloos roeptoeteren.
Doe koffie met 6 zakjes suiker om te bewijzen dat je het expres doet.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:40 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Had ik er cola bij moeten drinken denk je?
Hagelpret is geen pretjequote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:35 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja, dit hoort een serieus topic te zijn.
Was aan het werkquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het was 29 graden vandaag gek. Ga op het strand liggen.
Ik heb gezwommen in het Haringvliet bij Hellevoetsluis.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het was 29 graden vandaag gek. Ga op het strand liggen.
Vergeet je niet in te smeren tegen verbrandingquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:35 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Tis zomer man, ga gewoon buiten liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |