Kantoorperikelen. Van die mensen die helemaal komen gieren als iemand taart meeneemt.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:34 schreef Solotovski het volgende:
Nou, ik heb het weer gedaan op t werk hoor![]()
iemand nam gebakjes mee en er waren er nog 3 over, dacht ik. Die werden in de koelkast van kantoor gezet ipv in de koelkast voor het magazijnvolk. Dus ik dacht nou lekker die zijn over voor ons lekkerrrrdus heb die overgebleven gebakjes uitgedeeld op kantoor. Bleken die voor collega's te zijn die er vanochtend niet waren.
iedereen boos op me dit dat hahahaha
Ga je nu in jezelf snijdenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:49 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ik verwachtte een Braddie-vlog en werd teleurgesteld
quote:
Is dit waar @GGMMquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:02 schreef Scrummie het volgende:
GGMM is jarig vrienden, feliciteer hem even (liefst per DM).
Ideetje voor een BradgeTV vlog? Al dan niet gesponsord door de kijkers.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:30 schreef Fok-it het volgende:
All you can eat eindig je maar op 1 manier. Tegen het kotsen aan
Kan je soms toch hebben? Ook al heb je speciaal niet teveel gegeten.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:30 schreef Fok-it het volgende:
Voor all you can eat gaan en dan na 1 ronde al piepen dat je vol zitDan heb je het niet begrepen
Niet zo serieus reagerenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:36 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Kan je soms toch hebben? Ook al heb je speciaal niet teveel gegeten.
Om nou in je eentje naar een All you can eat-restaurant te gaan.. Dat doe ik hem niet aanquote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:36 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ideetje voor een BradgeTV vlog? Al dan niet gesponsord door de kijkers.
Gewoon goed gedaan hoor. Hier blijft overgebleven gebak vaak een week staan, omdat iedereen vergeet/niet weet dat het er is of er geen zin in heeft.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:34 schreef Solotovski het volgende:
Nou, ik heb het weer gedaan op t werk hoor![]()
iemand nam gebakjes mee en er waren er nog 3 over, dacht ik. Die werden in de koelkast van kantoor gezet ipv in de koelkast voor het magazijnvolk. Dus ik dacht nou lekker die zijn over voor ons lekkerrrrdus heb die overgebleven gebakjes uitgedeeld op kantoor. Bleken die voor collega's te zijn die er vanochtend niet waren.
iedereen boos op me dit dat hahahaha
Ja of bijvoorbeeld teveel wiet zitten vapen van tevoren dan is het ook snel klaarquote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:36 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Kan je soms toch hebben? Ook al heb je speciaal niet teveel gegeten.
Oh daar verdubbelt mijn eetcapaciteit juist door.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:44 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja of bijvoorbeeld teveel wiet zitten vapen van tevoren dan is het ook snel klaar
Bedankt voor de steunquote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:41 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Gewoon goed gedaan hoor. Hier blijft overgebleven gebak vaak een week staan, omdat iedereen vergeet/niet weet dat het er is of er geen zin in heeft.
Als het nog een speciale bestemming heeft moeten ze er maar een briefje bij leggen.
We gaan gewoon een keer samen met Braddie, zijn 2 grootste fansquote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:46 schreef Solotovski het volgende:
Skaffa vreet ik die zelfs de borden er bij op
Kun je van 2 verschillende hoeken filmen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We gaan gewoon een keer samen met Braddie, zijn 2 grootste fans
Ja m'n voorkeur gaat inderdaad uit naar dmquote:
Nee nee, je gaat ons hier en plein publique even vertellen hoe OUD je geworden bentquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja m'n voorkeur gaat inderdaad uit naar dm
helaas ik heb een dm banquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja m'n voorkeur gaat inderdaad uit naar dm
Kon het je bekoren?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Sinds 5 min?
10 min geleden kreeg ik er nog 1 van jou.
Mij stuurt ze alleen maar dreigmeldingenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zeer zeker, dms van haar zijn uiterst zeldzaam.
Leuk zijn die hequote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mij stuurt ze alleen maar dreigmeldingen
Als ze goed geluid hebben, dan gaan z'n vrienden misschien meequote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om nou in je eentje naar een All you can eat-restaurant te gaan.. Dat doe ik hem niet aan
Bel gewoon je internetprovider om FOK! te blokkerenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze beginnen me bij het politiebureau wel zat te worden inmiddels
Zeker wanneer je weer verstandige dingen zegt over vrouwen in het algemeen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mij stuurt ze alleen maar dreigmeldingen
Dat jij dit zelf elke avond voor het slapen doet betekent nog niet dat anderen die behoefte ook hebbenquote:
Had ik het lef maarquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:27 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Dat jij dit zelf elke avond voor het slapen doet betekent nog niet dat anderen die behoefte ook hebben
Ik kan nu zeggen dat je meervoudige persoonlijkheidsstoornis je een handje helpt, maar laten we het gezellig houdenquote:
Hey heb je de rapporten gelezenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:34 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ik kan nu zeggen dat je meervoudige persoonlijkheidsstoornis je een handje helpt, maar laten we het gezellig houden
Ja daar heb ik wel verstand vanquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zeker wanneer je weer verstandige dingen zegt over vrouwen in het algemeen.
Gods dat moet je weken hebben gekostquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:44 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Nee ik heb het politiebericht gezien
Nu het nog kan, wanneer jij mod wordt begint de verbroederingquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:50 schreef Fok-it het volgende:
Is wel gezellig hier zeg de laatste dagen, persoonlijke aanvallen over en weer
Echt een warm bad
Iedereen is zenuwachtig voor de perscoquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:50 schreef Fok-it het volgende:
Is wel gezellig hier zeg de laatste dagen, persoonlijke aanvallen over en weer
Echt een warm bad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |