Is weer eens wat anders dan "ik lach je uit".quote:
Jezus christus wat was dat een ongeloofwaardig verhaal zeg.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:55 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
ONZ / [Braddie SC #1] Poll- en verhuisstress.
[..]
dat ging toen nog hahaquote:Op zondag 14 januari 2018 23:16 schreef #ANONIEM het volgende:
Braddie, waarom ga je geen tiny house bouwen?
is alleen geen rapper sjors helas voor hemquote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:53 schreef Vliegbaard het volgende:
Hij heeft het inmiddels wel weten te schotten tot vaste klant op dumpert. T levert hem geen zak op maar bekend istie wel.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:55 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
ONZ / [Braddie SC #1] Poll- en verhuisstress.
[..]
heftigquote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:56 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Als ik me goed herinner was dit onder een ik-maak-er-een-eind-aan video.
Hij heeft in 2017 ook wel eens een middagje auto's schoon mogen maken bij de Peugeotdealer. Het officiele verhaal was toen dat ze hem niet aannamen vanwege de lichaamsomvang, het onofficiele verhaal is dat ze niet naar hem omkeken en hij toen maar weer gewoon naar huis ging.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:44 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
wat een flapdrol is het toch ook dus zelfs als hij aangenomen is sabboteert die mensen. maar goed dat ze hem bij de wasbox niet hadden aangenomen anders had hij gewoon de zijspiegel van een dure auto eraf geslagen of zo
Oh ja.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hij heeft in 2017 ook wel eens een middagje auto's schoon mogen maken bij de Peugeotdealer. Het officiele verhaal was toen dat ze hem niet aannamen vanwege de lichaamsomvang, het onofficiele verhaal is dat ze niet naar hem omkeken en hij toen maar weer gewoon naar huis ging.
Hahahaquote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:51 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Oh ja.
Hij was gewoon weggegaan, hij dacht waarschijnlijk dat hij eerst een halve directie overleg zou hebben en daarną pas de auto's moest gaan wassen
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:51 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Oh ja.
Hij was gewoon weggegaan, hij dacht waarschijnlijk dat hij eerst een halve dag directie overleg zou hebben en daarną pas de auto's moest gaan wassen
@Hyaenidaequote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:15 schreef Banaanvragen het volgende:
alweer 2 maanden weg
Haaienidee
[ afbeelding ]
Mention @:Hyaenidae als je hem ook mist (of niet), eens kijken of we dit topic vol kunnen krijgen met 300 mentions
@:Hyaenidae
Die kan ik me nog wel herinneren ja. Niet echt een arbeidsethos waar je als werkgever op zit te wachten.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hij heeft in 2017 ook wel eens een middagje auto's schoon mogen maken bij de Peugeotdealer. Het officiele verhaal was toen dat ze hem niet aannamen vanwege de lichaamsomvang, het onofficiele verhaal is dat ze niet naar hem omkeken en hij toen maar weer gewoon naar huis ging.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die kan ik me nog wel herinneren ja. Niet echt een arbeidsethos waar je als werkgever op zit te wachten.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:34 schreef Solotovski het volgende:
Nou, ik heb het weer gedaan op t werk hoor![]()
iemand nam gebakjes mee en er waren er nog 3 over, dacht ik. Die werden in de koelkast van kantoor gezet ipv in de koelkast voor het magazijnvolk. Dus ik dacht nou lekker die zijn over voor ons lekkerrrrdus heb die overgebleven gebakjes uitgedeeld op kantoor. Bleken die voor collega's te zijn die er vanochtend niet waren.
iedereen boos op me dit dat hahahaha
Hadden ze wel een goede bite?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:34 schreef Solotovski het volgende:
iemand nam gebakjes mee en er waren er nog 3 over, dacht ik. Die werden in de koelkast van kantoor gezet ipv in de koelkast voor het magazijnvolk. Dus ik dacht nou lekker die zijn over voor ons lekkerrrrdus heb die overgebleven gebakjes uitgedeeld op kantoor. Bleken die voor collega's te zijn die er vanochtend niet waren.
Ik wacht op de vorkheftruck grap.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:34 schreef Solotovski het volgende:
Het was nog lang onrustig op de sociale werkplaats.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:34 schreef Solotovski het volgende:
Zelf opgegeten zeker, vetlel.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:34 schreef Solotovski het volgende:
Wie?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:02 schreef Scrummie het volgende:
GGMM is jarig vrienden, feliciteer hem even (liefst per DM).
Bird dance was de beste toch?quote:
Werkenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:10 schreef Sodeknetters het volgende:
Op je vrije dag sparren met collega’s over regelgeving.
Mijn leidinggevende had gelijk toen hij me een vakidioot noemde.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:18 schreef Makrelis het volgende:
Rijst, gele currysaus, roerbakgroenten en stukjes ham straks met wat augurkjes erbij...
Morgen weer 'ns wat speciaals, gevulde krab ofzo.
Ik denk Domino's vandaagquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:18 schreef Makrelis het volgende:
Rijst, gele currysaus, roerbakgroenten en stukjes ham straks met wat augurkjes erbij...
Vergeet die liter knoflooksaus niet he.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:20 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik denk Domino's vandaag
morgen 1.2 kilo shoarma en vier broodjes
zondag even kijken, waarschijnlijk bezorging van De Admiraal
goede tip! Dankquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:25 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Vergeet die liter knoflooksaus niet he.
Page 9 girl vandaag?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:18 schreef Makrelis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |