quote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:49 schreef Makrelis het volgende:
Moedertype als je ervan houdt.
Nathasha, 25 år og fra Københavnals ik kon brullen zou ik het doen habibo maar kan alleen kwakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
klopt het dat hij pakketbezorger is geweest en pakketjes heeft opengemaakt?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 10:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hij beweert een jaar of tien geleden langdurig gewerkt te hebben in een muziekwinkel (als "chef keyboard", wat dat ook is), zoals hier: KLB / Verkrachting van Bohemian Rhapsody! en recenter, hier: ONZ / BradgeTV Vlog Topic #27
Kan het me alleen zo lastig voorstellen, Braad in een dienstverband met veel klantcontact. Maar ja, misschien was hij toen net iets gemotiveerder...
jazekerquote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:36 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
klopt het dat hij pakketbezorger is geweest en pakketjes heeft opengemaakt?
Kwak die hele eendenkooi gewoon onder dan.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:35 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
als ik kon brullen zou ik het doen habibo maar kan alleen kwaken
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:37 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Kwak die hele eendenkooi gewoon onder dan.
Supervisor rechte scheve kromme paden van de andere kantquote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:00 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo werkte er bij ons in de supermarkt een rare gast die altijd aan de spinazie zat te ruiken. Drie keer raden wat zijn onofficiële functienaam werd.
Pakketjes opengemaaktquote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:36 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Het liefst geen alcohol habibo, niet zo selectief luisterenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:39 schreef Boze_Eend het volgende:
ik dacht dat hij geen alcohol dronk habibos
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:40 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Pakketjes opengemaakt
Vloggen vanuit de werkbus
De 2e (of 3e) werkdag gelijk vrij willen
Zodoende werd het een kort avontuur
wtf echtquote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:36 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Olympische medaille van Sven Kramer zat erin.quote:
wat een flapdrol is het toch ook dus zelfs als hij aangenomen is sabboteert die mensen. maar goed dat ze hem bij de wasbox niet hadden aangenomen anders had hij gewoon de zijspiegel van een dure auto eraf geslagen of zoquote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:43 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Olympische medaille van Sven Kramer zat erin.
Maar het pakje was al open, aldus de bezorger in kwestie
aan de andere kant kan ik moeilijk geloven dat een olympische medaille aan een retard als braddie wordt meegegeven.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:43 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Was geen olympische medaille, maar een schaatser-van-het-jaar award of zoiets.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:43 schreef Sheffield het volgende:
[..]
quote:Dat Sven Kramer verhaal word echt enorm overdreven.
Punt 1, het was geen pakketje, er hoefde niets open gesneden te worden, plakband verwijderd of whatever. De medaille zat in een hoesje, en kon je gewoon open maken.
Punt 2, bij Studio Sport werd mij ook gevraagd of ik heb gekeken, en heb eerlijk geantwoord dat ik inderdaad wel benieuwd was, en toen werd er gemeld dat ze dat begrepen en hetzelfde zouden hebben gedaan, dat zelfde antwoord gaf mijn toenmalige werkgever ook. Er werd helemaal niet moeilijk om gedaan.
En ik was over het algemeen gewoon een prima werkgever, deed m`n werk netjes en vlot zonder gedoe, hoe iemand er bij komt dat ik te lang zou hebben gegeten langs de kant van de weg is mij een raadsel, want ik nam nooit brood mee onderweg, dat lag altijd gewoon op het kantoor. Ik heb inderdaad ontslag genomen, omdat ik het te belachelijk voor woorden vond dat er moeilijk gedaan werd omdat ik een dag vrij vroeg, en die vervolgens kreeg, en mijn baas vervolgens riep dat ik niet zelf mocht bepalen wat ik op die vrije dag ging doen.
Het is jammer dat verhalen een eigen leven gaan leiden.
dit klinkt allemaal weer heel twijfelachtigquote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:55 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
ONZ / [Braddie SC #1] Poll- en verhuisstress.
[..]
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:55 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
ONZ / [Braddie SC #1] Poll- en verhuisstress.
[..]
quote:De medailie (lekker belangrijk werk er toch niet meer) Moest ik ophalen bij de moeder van Sven Kramer, vervolgens werd ik bij het Mediapark opgewacht door 4 beveiligers en ben ik naar Studio Sport begeleid.
quote:Op vrijdag 17 februari 2017 15:35 schreef Braddie het volgende:
JOUW VIEZE RANZIGE AFGENEUKTE KANKER KANKER KANKER MOEDER VRIEND..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |