quote:
Dat vind ik lichtelijk ordinairquote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:31 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja en dan een roze badjas met tijgerprint voering zeker?
dozen vouwenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:38 schreef Makrelis het volgende:
Ik snap zo'n gemeente/uitkeringsinstantie niet. Je bedenkt toch gewoon iets voor zo iemand?
Meerdere keren eerstelijns storingsdienst gelopen bij produktielijnen en daar hadden ze dozenvouwmachines. Ik zou 'm iets in de buitenlucht laten doen. Plantsoenendienst weet ik het.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft hij wel eens langer dan 2 maanden ergens gewerkt? Ik ken heel zijn levensverhaal niet maar kan het me ook moeilijk voorstellen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:38 schreef Makrelis het volgende:
Ik snap zo'n gemeente/uitkeringsinstantie niet. Je bedenkt toch gewoon iets voor zo iemand?
Kost vaak meer dan mensen thuis uit hun neus laten etenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:38 schreef Makrelis het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:49 schreef Makrelis het volgende:
Moedertype als je ervan houdt.
Nathasha, 25 år og fra KøbenhavnZou rakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij beweert een jaar of tien geleden langdurig gewerkt te hebben in een muziekwinkel (als "chef keyboard", wat dat ook is), zoals hier: KLB / Verkrachting van Bohemian Rhapsody! en recenter, hier: ONZ / BradgeTV Vlog Topic #27quote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:52 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Heeft hij wel eens langer dan 2 maanden ergens gewerkt? Ik ken heel zijn levensverhaal niet maar kan het me ook moeilijk voorstellen.
Gemakzuchtig als hij is zal hij vanalles uit de kast trekken om maar lekker van zijn uitkering te blijven genieten.
Die paar extra centen en een hoop moeite zijn het voor hem niet waard.
Wat leuk om bijvoorbeeld deze uitspraak:quote:Op vrijdag 18 juni 2021 10:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hij beweert een jaar of tien geleden langdurig gewerkt te hebben in een muziekwinkel (als "chef keyboard", wat dat ook is), zoals hier: KLB / Verkrachting van Bohemian Rhapsody! en recenter, hier: ONZ / BradgeTV Vlog Topic #27
Kan het me alleen zo lastig voorstellen, Braad in een dienstverband met veel klantcontact. Maar ja, misschien was hij toen net iets gemotiveerder...
Te vergelijken met wat braddie nog niet zo heel lang geleden in een stream zei (of was dat hier op fok?). Dat hij ALLEEN wil werken in een muziekzaak, wasbox of als pakketbezorger ofzo.quote:Op zondag 26 april 2020 13:04 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Het komt voor veel mensen over als of ik "Profiteer" en alsof ik wel kan werken maar het niet wil etc. Maar ik hou het er gewoon bij dat ik niet voor niets deze uitkering ontvang, dat mensen er een andere draai aan willen geven en vooral willen roepen dat ik dit verkeerd doe en dat verkeerd doe is prima, maar totaal niet waar.
Ondertussen kan ik ook wel vaststellen dat zijn verhalen "ergens" een kern van waarheid bevatten maar dat hij zijn verhalen altijd schromelijk overdrijft tot het punt dat hij zichzelf vast lult.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 10:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hij beweert een jaar of tien geleden langdurig gewerkt te hebben in een muziekwinkel (als "chef keyboard", wat dat ook is), zoals hier: KLB / Verkrachting van Bohemian Rhapsody! en recenter, hier: ONZ / BradgeTV Vlog Topic #27
Kan het me alleen zo lastig voorstellen, Braad in een dienstverband met veel klantcontact. Maar ja, misschien was hij toen net iets gemotiveerder...
Inderdaad. Zo werkte er bij ons in de supermarkt een rare gast die altijd aan de spinazie zat te ruiken. Drie keer raden wat zijn onofficiële functienaam werd.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 10:42 schreef spinazieruiker het volgende:
Ik weet ook niet of je het als compliment moet beschouwen wanneer een werkgever of collega's obscure functienamen voor je gaan verzinnen.
Een kutmentaliteitquote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:13 schreef Vliegbaard het volgende:
Buiten overgewicht, wat heeft de plofkop waardoor hij een leven lang van een uitkering kan genieten?
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:00 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo werkte er bij ons in de supermarkt een rare gast die altijd aan de spinazie zat te ruiken. Drie keer raden wat zijn onofficiële functienaam werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |