helaas ik heb een dm banquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja m'n voorkeur gaat inderdaad uit naar dm
Kon het je bekoren?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Sinds 5 min?
10 min geleden kreeg ik er nog 1 van jou.
Mij stuurt ze alleen maar dreigmeldingenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zeer zeker, dms van haar zijn uiterst zeldzaam.
Leuk zijn die hequote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mij stuurt ze alleen maar dreigmeldingen
Als ze goed geluid hebben, dan gaan z'n vrienden misschien meequote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om nou in je eentje naar een All you can eat-restaurant te gaan.. Dat doe ik hem niet aan
Bel gewoon je internetprovider om FOK! te blokkerenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze beginnen me bij het politiebureau wel zat te worden inmiddels
Zeker wanneer je weer verstandige dingen zegt over vrouwen in het algemeen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mij stuurt ze alleen maar dreigmeldingen
Dat jij dit zelf elke avond voor het slapen doet betekent nog niet dat anderen die behoefte ook hebbenquote:
Had ik het lef maarquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:27 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Dat jij dit zelf elke avond voor het slapen doet betekent nog niet dat anderen die behoefte ook hebben
Ik kan nu zeggen dat je meervoudige persoonlijkheidsstoornis je een handje helpt, maar laten we het gezellig houdenquote:
Hey heb je de rapporten gelezenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:34 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ik kan nu zeggen dat je meervoudige persoonlijkheidsstoornis je een handje helpt, maar laten we het gezellig houden
Ja daar heb ik wel verstand vanquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zeker wanneer je weer verstandige dingen zegt over vrouwen in het algemeen.
Gods dat moet je weken hebben gekostquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:44 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Nee ik heb het politiebericht gezien
Nu het nog kan, wanneer jij mod wordt begint de verbroederingquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:50 schreef Fok-it het volgende:
Is wel gezellig hier zeg de laatste dagen, persoonlijke aanvallen over en weer
Echt een warm bad
Iedereen is zenuwachtig voor de perscoquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:50 schreef Fok-it het volgende:
Is wel gezellig hier zeg de laatste dagen, persoonlijke aanvallen over en weer
Echt een warm bad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |