Is voor dramatisch effect jwzquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:26 schreef Faraday01 het volgende:
Was slecht ingeschoten. De keeper mag daar nooit meer zijn handen tegen krijgen.
Ja die was ook wel nicequote:
Je kan er niet eens op inzetten nuquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:25 schreef TLC het volgende:
Als je van tevoren had voorspeld dat Dumfries topscoorder van het EK zou worden ...![]()
Ronnie Brunswijk.quote:
Volgens Grüter klopt dit niet, was een werelddoelpunt.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:26 schreef Faraday01 het volgende:
Was slecht ingeschoten. De keeper mag daar nooit meer zijn handen tegen krijgen.
Inter Milaan, Everton, FSV Mainz . Welke hoort hier niet thuis?quote:
Hup, donneren dan!quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:26 schreef Kriegel het volgende:
@:Danny moet een server kopen, hi ha ho
Nu nog leren om niet recht op de keeper te schieten, maar de korte hoek te kiezen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Prachtig hoor van Malen. Hij dringt toch serieus aan voor een basisplaats.
Een kutserver is nog steeds beter dan geen serverquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:27 schreef Coco het volgende:
Wat moeten de VIVA leden wel niet van de servers denken?
een kut is een kutquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:28 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Een kutserver is nog steeds beter dan geen server
dden ze bij VIVA dan weer genoeg.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:28 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Een kutserver is nog steeds beter dan geen server
Niet.quote:
Gewoon ff 2 Euro doneren zodat fok! kan blijven bestaanquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:26 schreef Kriegel het volgende:
hier gaat iets misquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:29 schreef WAvanBuren het volgende:
Ondertussen bij Danny thuis:
[ afbeelding ]
Ja, Van Basten in 88 tegen de USSR was er niets bijquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Volgens Grüter klopt dit niet, was een werelddoelpunt.
Hier gaat iets gruwelijk mis.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:29 schreef WAvanBuren het volgende:
Ondertussen bij Danny thuis:
[ afbeelding ]
Ja, ik heb er al zo'n 200 in zitten, los van abo's. T is wel goedquote:
Dit gaat mis.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:29 schreef Kriegel het volgende:
[..]
OK...
[img]https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/4c/Piet-hein-donner-portret.jpg/1200px-Piet-hein-donner-portret.jpg[/img[
Moyesie's David Beckhamquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:29 schreef Bolasie het volgende:
Dumfries speelt dus volgend seizoen bij West Ham of Everton, leuk.
Zorgt net voor de kans waar de 2-0 uit komtquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:29 schreef Cuendillar het volgende:
Okay, haal die Depay er nou gewoon maar uit
beter gewoon een bak ijsquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:29 schreef Salina het volgende:
Weizenbiertje in deze hitte is echt genot. Lekker ijsje er bij.![]()
O ja, 2-0.![]()
Kwam er ff niet door heen. Te veel VIVA-gasten opeens.
Ik pak nu een cornetto.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:29 schreef Salina het volgende:
O ja, 2-0.![]()
Bier met ijs, wtfquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:29 schreef Salina het volgende:
O ja, 2-0.![]()
Huh?quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zorgt net voor de kans waar de 2-0 uit komt
2 - 0 nlquote:
IJssalon baccio's stuurde gisteren nog een mobiele ijskraam langs de sporthal, Vanuit de badminton training even een hoorntje scorenquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:30 schreef Oriente het volgende:
[..]
beter gewoon een bak ijs
stracciatella
Blind niet mogenquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:31 schreef Coco het volgende:
De enige speler van Ajax die ik mag.
Gravenberchgod.
Welkom en goedenavondquote:
Matige speler.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:32 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Blind niet mogenWat is er mís met je
Niet van mij hoor. Volkomen terecht dat er maar eentje geselecteerd is.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:31 schreef raptorix het volgende:
Voor de leuk zou ik die Feyenoorder er in de 94e minuut in gooien, anders heb je weer dat gezeik dat Feyenoorders nooit een kans krijgen.
Badmintonquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:31 schreef Sabata het volgende:
[..]
IJssalon baccio's stuurde gisteren nog een mobiele ijskraam langs de sporthal, Vanuit de badminton training even een hoorntje scoren
Ik ben tegen racismequote:Op donderdag 17 juni 2021 22:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
Inmiddels speelt Zuid-Afrika tegen Oostenrijk met al die negers.
1 zwaluw ...quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zorgt net voor de kans waar de 2-0 uit komt
Dat is wel erg negatief. Zo slecht is het niet.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:32 schreef Heph844 het volgende:
Wat een kutwedstrijd zeg, als het NL niet was had ik allang weggezapt
Heeeeeeel misschien had een tweede ook gekund, maar zou niet weten wie eigenlijkquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:32 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Niet van mij hoor. Volkomen terecht dat er maar eentje geselecteerd is.
Hier wordt geen tegenstander bang van nee. Zelfs Noord-Macedonië niet.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:32 schreef Pedroso het volgende:
Best wel een slechte wedstrijd. De gemiddelde Europeaan is allang weggezapt.
Vermoeden van...quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:33 schreef Joooo-pi het volgende:
PSV kan Dumfries aanklagen. Als hij dit kan, waarom speelt hij bij psv dan altijd zo bagger?
Betere spelers om hem heen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:33 schreef Joooo-pi het volgende:
PSV kan Dumfries aanklagen. Als hij dit kan, waarom speelt hij bij psv dan altijd zo bagger?
Wat heeft dat met de 2-0 te maken?quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:34 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Je reactie...
Depay schoot net ver over.
Die keeper had wel als 3de keeper meegemogenquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heeeeeeel misschien had een tweede ook gekund, maar zou niet weten wie eigenlijk... Zelfs Berghuis vind ik redelijk ver gaan, maar die's wel van enig niveau.
er zijn nu nog spelers bij die willen werken voor hun geldquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:33 schreef Joooo-pi het volgende:
Kan lekker vrijuit ballen hier bij PSV moet hij ook meeverdedigen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:33 schreef Joooo-pi het volgende:
Ja Geertje als ie fit was geweest misschien. Verder zou ik niemand weten en ik doe echt heel erg mijn best.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heeeeeeel misschien had een tweede ook gekund, maar zou niet weten wie eigenlijk... Zelfs Berghuis vind ik redelijk ver gaan, maar die's wel van enig niveau.
Welk geld?quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:35 schreef -XOR- het volgende:
Ik heb het gevoel alsof ik al drie dagen naar deze wedstrijd zit te kijken, dat is wel waar voor je geld.
Had zin in beiden. Kon niet wachten. Beetje rare combi wel.quote:
Oh ja, die had eigenlijk wel mee gemogen idd. Maar Bijlow is toch met jong oranje mee?quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:34 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Die keeper had wel als 3de keeper meegemogen
quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:27 schreef Pedroso het volgende:
Zondagavond 27 Juni om 18 uur de 1/8 finale in Budapest. Ik ga vast boeken.
In de eerste helft wel eentje.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:35 schreef SOG het volgende:
Spanning is te snijden. Totale schoten op doel oostenrijk: 0
Niets, maar waarschijnlijk komt dat omdat ik daar niet op reageerde.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de 2-0 te maken?
Jij vergeet ook Bijlowquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:35 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja Geertje als ie fit was geweest misschien. Verder zou ik niemand weten en ik doe echt heel erg mijn best.
Zou wel heel zielig en ongeschikt zijn als hij daar nu mee bezig isquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat zal Frank balen. Een hele selectie vol met (oud)Ajacieden en het zijn de PSV'ers die het verschil maken.
Niet meegenomen in de statsquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de eerste helft wel eentje.
Maar dat deed je welquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:36 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Niets, maar waarschijnlijk komt dat omdat ik daar niet op reageerde.
Ach, er zijn voetballers die hun haar magenta verven.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:36 schreef Kriegel het volgende:
Je zal trouwens drie dagen met een bos wortels op je kop in zo'n Arenastoeltje zitten hey, ben je lekker mee.
Hongaarse sjlotszquote:
wat is er daarmee eigenlijk gebeurdquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:36 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
N
[..]
Net als Martins Indi die in 2014 opeens één van de uitblinkers was.
Eens, maar als hij heel blijft, is het een hele goede. Denk dat hij zelfs één van de beste is... Heeft alleen een verdediging voor hem nodig. Scheelt een hoop puntenquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:37 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oh ja!goeie! Moet ie wel heel blijven...
quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Ach, er zijn voetballers die hun haar magenta verven.
Ga serieus uitzoeken of ik daar bij kan zijn. 13,14 uurtjes rijden. Kan prima.quote:
Terechte klacht.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:37 schreef Oriente het volgende:
Sowieso echt een fucking geweldige stad, Boedapest
Maar veel te veel gedoe nog momenteel met die aidskapjes en tests en al die zooi
Toevallig, bij de Belg ook.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:38 schreef Gehrman het volgende:
Grueters software stond verkeerd afgesteld.
Daar moest ik ook aan denkenquote:
Neuh, Hou niet zo van gestanste varkensonderdelen. 2 uur gespeeld, 950 calorieën verbrand, 2 keer driesetter gewonnen, 2 keer dubbel driesetter verloren (25-23 derde set) meteen ook een schoen gesloopt en een barst in mn sportbril. Morgen even nieuwe bestelling plaatsen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Badmintondus daarna zeker nog even langs het frikandellen bos
Las gisteren nog op Voetbalzone (quote:
Dat zeker! Vorige wk nog wat wedstrijden vanuit het Szechenyi bad gekeken heerlijk was datquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:37 schreef Oriente het volgende:
Sowieso echt een fucking geweldige stad, Boedapest
Maar veel te veel gedoe nog momenteel met die aidskapjes en tests en al die zooi
hahahaquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
Las gisteren nog op Voetbalzone () dat iemand schreef: 'Ryan Babel is wel echt een gouden gozer die nooit negatief over/naar een ander zal doen'
hahaha
quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
Las gisteren nog op Voetbalzone () dat iemand schreef: 'Ryan Babel is wel echt een gouden gozer die nooit negatief over/naar een ander zal doen'
hahaha
Boooh. Ik ben ook naar zo'n badhuis geweest daar, niet die, een iets kleinere.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:40 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dat zeker! Vorige wk nog wat wedstrijden vanuit het Szechenyi bad gekeken heerlijk was dat
Oh ja, Kiraly badquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
Boooh. Ik ben ook naar zo'n badhuis geweest daar, niet die, een iets kleinere.
Even kijken of ik nog kan achterhalen welke het was, was echt super fijn.
Walgelijk zo'n massabadquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:40 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dat zeker! Vorige wk nog wat wedstrijden vanuit het Szechenyi bad gekeken heerlijk was dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |