Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voordat je reageert, lees deze rant van @murp even.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuke weetjes over de hommel om indruk te maken op je vrienden en vriendinnen!
•Hommels kunnen eigenlijk helemaal niet vliegen, maar doen dat toch
•Hommels schijten ook gewoon tijdens het vliegen
•Hommels houden niet van hommeles
•Hommels kun je redden met een theelepeltje suikerwater
•Hommels bezoeken twee keer zoveel bloemen per minuut als je het vergelijkt met een honingbijtje
•Hommels zijn niet aggressief en zullen je nooit steken
•Hommels hebben een zeer kort geheugen
•Hommels hebben een druk bestaan. ze werken van zonsopkomst tot de zon weer onder gaat
•Hommels gaan nooit vreemd
•Hommels paren soms wel op 60 meter hoogte in de lucht
Een hommel in zijn natuurlijke habitat
ingezonden door @freshfruit, bedankt!
De hommel is te herkennen aan zijn pluizige uitstraling. Op het plaatje hieronder is dit goed te zien.
ingezonden door @Nattekat, bedankt!
Meedoen of informatie delen?
Gebruik #hommelszijndebeste op de socials of stuur een mail naar wijhoudenvanhommels@fok.nl
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Voorbeelden stellen is altijd leuk.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:20 schreef ToT het volgende:
Ik heb wel eens meegemaakt dat de zoon van de eigenaar van een plek waar ik werkte GIGANTISCH op z'n flikker kreeg van z'n pa omdat hij niet naar mij luisterde!![]()
Pa werd zo boos dat-ie voor ¤125 of zo aan spullen kapot flikkerde en vanaf dat moment moest zoonlief mij gehoorzamen, want IK wist tenminste hoe de dingen daar moesten gebeuren!En dat terwijl zoonlief daar al sinds z'n 12e werkte of zo.
![]()
Nachtkusje van de badeend erbij.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:20 schreef ToT het volgende:
Ja ik slinger Mini-ToT naar bed. Misschien tot straks weer!
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Het is gelukkig niet te koud vandaag om niks aan te hebbenquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat zijn geen leuke berichtenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Meiske leeft nu niet meer.
In de week na de waarschuwing probeerde ze nog effe onder de slagbomen door bij het treinstation omdat ze weer bijna te laat was.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het is gelukkig niet te koud vandaag om niks aan te hebben![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:20 schreef ToT het volgende:
Ja ik slinger Mini-ToT naar bed. Misschien tot straks weer!![]()
![]()
![]()
jup, en toen ik bijna een kind aanreed omdat ik nog ff wat verloren tijd wilde goed maken vond ik het ook wel genoeg met dat gehaastquote:
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:25 schreef SolidasRock het volgende:
@:schakeltopia doe eens die klappende smilie? Heb geen zin terug te zoeken
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Snap ik helemaal.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jup, en toen ik bijna een kind aanreed omdat ik nog ff wat verloren tijd wilde goed maken vond ik het ook wel genoeg met dat gehaast![]()
WTF?quote:De zwangerschapstest
NPO 3
Volgens velen is het één van de meest bijzondere dagen van je leven: de geboorte van je kind. Maar wat weten we er nu eigenlijk echt vanaf? Wat mag je bijvoorbeeld wel en niet eten als je zwanger bent? Hoelang duurt het eigenlijk voordat de zaadcel bij de eicel is? En wat is de precieze smaak van moedermelk? Een quiz met 25 vragen over zwangerschap. Lauren Verster en Klaas van der Eerden spelen die met de aanwezige BN'ers, het publiek in de studio én de mensen thuis. Want tijdens de uitzending kunnen kijkers live hun kennis testen door mee te spelen met De Zwangerschapstest op de NPO 3-app. Wat weet Nederland over conceptie, gender reveals, baby virals en alles wat daar tussen in zit? Wie mag zich de winnaar noemen?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
had geen flexibele werktijden terwijl het voor mijn werk niet noodzakelijk was om vaste werktijden te hebben.quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:24 schreef Haags het volgende:
Wie een kuil graaft voor een Duitser verdient een lintje.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel een echt BNN esque programma dat ze bedacht hebben tijdens een LSD trip en is goed gekeurd toen ze knetter stoned warenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Kan zo op een tege....... owwwwwwquote:
quote:
Wordt er verdomme niets meer op school geleerd?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel een echt BNN esque programma dat ze bedacht hebben tijdens een LSD trip en is goed gekeurd toen ze knetter stoned warenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Mijn oma had altijd zo'n tegeltje "Haast u wanneer u de tijd heeft, dan heeft u de tijd wanneer u haast hebt"You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Mijn oma had een koekenpan. Daar moest je bij uit kijken als het geen kooktijd was.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:30 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn oma had altijd zo'n tegeltje "Haast u wanneer u de tijd heeft, dan heeft u de tijd wanneer u haast hebt"
Voor sommige is de kracht van herhaling zeeeeeeer gewenstquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wordt er verdomme niets meer op school geleerd?
ervaar je ook hellenangst en pijn als je aan deze koekenpan denkt?quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
* SBE vindt het ontstaan van leven en zo nog steeds iets wonderlijks.
Ik ook, omdat ik zelf geen leven hebquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ook, omdat ik zelf geen leven heb
Check vooral die trouwring.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wanhopig.quote:
Eikel, alsof ik dat niet weet. Maar waarom alleen op de Aarde? Zoveel planeten in de ruimte. Is er daar ook leven ontstaan, of leven wat wij niet kunnen bevatten? Vragen...quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:43 schreef Moonlight het volgende:
[..]
[..]
Ik wist niet eens dat je dat had gepost
Start up checken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De Leeuwendans.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:44 schreef Schakeltopia het volgende:
beetje frans beetje duits in het publiek![]()
Matties.quote:
heb echt wel zin in deze pot jonge, moet toch wel spectaculair worden ditIk heb het recht om te bepalen!![]()
En met Franske.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:45 schreef Schakeltopia het volgende:
hij is ook dikke matties met van barneveld geloof ik
lolquote:
Ik heb ook leeuwendans gedaan vroeger, maar een andere soortquote:
Uw ADH vitamine Worst
Grenzen Fresh, grenzen.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:
Grenzen Fresh Moonlight, grenzen.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Jaaaquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
met froukje de bot en winston moeilijke naam![]()
![]()
Ik hou van die oude seriesquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Grenzen Fresh Moonlight, grenzen.![]()
![]()
![]()
Froukje.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Grenzen Fresh Moonlight, grenzen.
Ik ben soms best wel een lul.quote:
eng...quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:59 schreef Schakeltopia het volgende:
geen idee wie het is, maar het is vast een duitse hommel![]()
hi fanquote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:45 schreef Maanvis het volgende:
Is @:paul ook gebanned want die hoor je ook niet meer heeWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Liever niet net zoals de Wespe.quote:
Als het goed is wel.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:03 schreef Schakeltopia het volgende:
kun je op videoland ook alle baantjer kijken?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:03 schreef Schakeltopia het volgende:
kun je op videoland ook alle baantjer kijken?![]()
![]()
en love islandquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:03 schreef Schakeltopia het volgende:
kun je op videoland ook alle baantjer kijken?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
dan misschien toch is een mandje proberen ooit. dat vind ik wel leuk om weer is te kijkenquote:
Er is ook een pre Baantjes serie.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:05 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dan misschien toch is een mandje proberen ooit. dat vind ik wel leuk om weer is te kijken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hummel:quote:
Je had ook nog de wespe.
Leuk speelgoedquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hummel:
[ afbeelding ]
Je had ook nog de wespe.
[ afbeelding ]![]()
Wat een ding.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hummel:
[ afbeelding ]
Je had ook nog de wespe.
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:07 schreef Dajha het volgende:
[..]
ik heb geloof ik 5000 per maand. Krijg ik niet op.
Gelukkig te laat en te weinig in het nadeel vd Duitsers.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:05 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat klinkt als iets dat ik niet snel zal opzetten![]()
Expeditie robinson? Was ook alleen op videoland laatste seizoen.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
enige data die ik gebruik is updates van de appsquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:09 schreef Dajha het volgende:
[..]
Een week voor de maand is afgelopen krijg ik vaak een sms dat ik op de helft zit...
De Belgische dan toch?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:09 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Expeditie robinson? Was ook alleen op videoland laatste seizoen.![]()
Schakel was te laat voor BB.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:09 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Expeditie robinson? Was ook alleen op videoland laatste seizoen.
Dat kan je beter via wifi doen toch?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
enige data die ik gebruik is updates van de apps![]()
die heb ik wel gezien, alleen dan niet via videolandquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:09 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Expeditie robinson? Was ook alleen op videoland laatste seizoen.![]()
maar dat is inderdaad wel leukIk heb het recht om te bepalen!![]()
Oja ...logischquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee want ik heb unlimited data, zal ik dat gebruiken ook![]()
![]()
owja ik heb natuurlijk ook spotify erop![]()
maar dat heb ik alleen nog maar via de wifi gebruikt![]()
![]()
Wel handig.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:12 schreef Schakeltopia het volgende:
owja ik heb natuurlijk ook spotify erop![]()
maar dat heb ik alleen nog maar via de wifi gebruikt![]()
![]()
![]()
Dat was ook leukquote:Hoop nog altijd dat ze in januari weer een nieuw seizoen doen.
ja dat is wel leuk![]()
heb in china een account gekocht![]()
![]()
![]()
ben benieuwd hoelang het blijft werken
Ik heb ook één of andere giga bundel op m'n telefoon. Doe er echt heel erg weinig mee. Toch maar een keertje downsizen of zo.
Oh en Mini-ToT slaapt weer inmiddels!![]()
![]()
lekker slipequote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:14 schreef ToT het volgende:
Ik heb ook één of andere giga bundel op m'n telefoon. Doe er echt heel erg weinig mee. Toch maar een keertje downsizen of zo.
Oh en Mini-ToT slaapt weer inmiddels!
Accounts in China, ik blijf er huiverig voor.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:14 schreef Schakeltopia het volgende:
ja dat is wel leuk![]()
heb in china een account gekocht![]()
![]()
![]()
ben benieuwd hoelang het blijft werken
Ooit hier op FOK! met een prijsvraag een Chinese versie van de Philips Hue gewonnen.
Maar om dat lampje te bedienen moest ik wel een account op een server ergens in China aanmaken!
Ehhhh nee, doen we toch maar niet!![]()
![]()
De COS was ook leuk.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:14 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was ook leukHoop nog altijd dat ze in januari weer een nieuw seizoen doen.
enige wat ze kunnen doen is account blokkereren. gewoon officiele app van spotify. dus maak mij niet zo'n zorgenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Accounts in China, ik blijf er huiverig voor.
Ooit hier op FOK! met een prijsvraag een Chinese versie van de Philips Hue gewonnen.
Maar om dat lampje te bedienen moest ik wel een account op een server ergens in China aanmaken!
Ehhhh nee, doen we toch maar niet!Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Ik moest een nieuwe telefoon want 2g ging eruit, ik mis mijn Nok-ia koelkast.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:14 schreef ToT het volgende:
Oh en Mini-ToT slaapt weer inmiddels!
hahaha hier moest ik vanwege 2g ook over naar een smart-phonequote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest een nieuwe telefoon want 2g ging eruit, ik mis mijn Nokia koelkast.![]()
ik moet er ook nog erg aan wennen.
m'n nok-ia ligt in de la nuIk heb het recht om te bepalen!![]()
ik heb a52 genomen, veelste overdreven al voor mij, maar wel blij mee opzichIk heb het recht om te bepalen!![]()
3310? Dat is de beste Nokia toestel ever, na een valpartij weer zo in elkaar zetten en batterij ging wel rustig 1 week mee. Gouden tijden waren dat.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hahaha hier moest ik vanwege 2g ook over naar een smart-phone![]()
ik moet er ook nog erg aan wennen.
m'n nok-ia ligt in de la nu
![]()
![]()
Jacq juichen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
3310? Dat is de beste Nokia toestel ever, na een valpartij weer zo in elkaar zetten en batterij ging wel rustig 1 week mee. Gouden tijden waren dat.
Jij weet.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
3310? Dat is de beste Nokia toestel ever, na een valpartij weer zo in elkaar zetten en batterij ging wel rustig 1 week mee. Gouden tijden waren dat.
![]()
![]()
Ik heb de beste Samsung gekocht vanwege de camera's die er in zitten; ik gebruik m'n DSLR steeds minder, je phone heb je eigenlijk altijd wel op zak en in veel omstandigheden schurkt de kwaliteit ervan aardig tegen dat van een DSLR aan, zeker als je de resultaten toch maar op Facebook pleurt.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest een nieuwe telefoon want 2g ging eruit, ik mis mijn Nok-ia koelkast.
In de tussentijd een zooi lenzen en 1 van m'n camera's verkocht.
Ja, de tele-lens en macro-lens van de DSLR zijn absoluut beter dan van m'n S21 Ultra, maar zeker nu met Mini-ToT gebruik ik die lenzen echt zelden tot nooit.
Ook een hoop rompslomp, dat overzetten naar de pc, uitzoeken, bewerken en uploaden.
Vanuit de telefoon gaat het allemaal een stuk handiger.
Maar als we echt op pad gaan (vakantie enzo), gaat de camera sowieso wel mee!![]()
![]()
Snake.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb ooit gelezen dat Samsung onderdelen levert voor de Iphone...quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb de beste Samsung gekocht vanwege de camera's die er in zitten; ik gebruik m'n DSLR steeds minder, je phone heb je eigenlijk altijd wel op zak en in veel omstandigheden schurkt de kwaliteit ervan aardig tegen dat van een DSLR aan, zeker als je de resultaten toch maar op Facebook pleurt.
In de tussentijd een zooi lenzen en 1 van m'n camera's verkocht.
Ja, de tele-lens en macro-lens van de DSLR zijn absoluut beter dan van m'n S21 Ultra, maar zeker nu met Mini-ToT gebruik ik die lenzen echt zelden tot nooit.
Ook een hoop rompslomp, dat overzetten naar de pc, uitzoeken, bewerken en uploaden.
Vanuit de telefoon gaat het allemaal een stuk handiger.
Maar als we echt op pad gaan (vakantie enzo), gaat de camera sowieso wel mee!![]()
En een breezer ananas.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tor is doel in het Nederlands.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Had ik ook gelezen ja.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:23 schreef Dajha het volgende:
[..]
Ik heb ooit gelezen dat Samsung onderdelen levert voor de Iphone...
Mevrouw ToT heeft de iPhone 11.
Ook erg goed om foto's mee te maken, maar die warme bruinige gloed in de foto's die je standaard met de iPhone hebt is alleen erg mooi als de zon schijnt en bij andere omstandigheden waarin dat natuurlijk overkomt.
Het camera-pakket van mijn phone is ook een stuk veelzijdiger, maar ik moet toegeven dat de kwaliteit elkaar niet veel ontloopt.![]()
Geweldig.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kunnen we weer samen optrekken tegen de overheid.![]()
2 DTS wappies.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kwaliteit is zeker goed idd.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Had ik ook gelezen ja.
Mevrouw ToT heeft de iPhone 11.
Ook erg goed om foto's mee te maken, maar die warme bruinige gloed in de foto's die je standaard met de iPhone hebt is alleen erg mooi als de zon schijnt en bij andere omstandigheden waarin dat natuurlijk overkomt.
Het camera-pakket van mijn phone is ook een stuk veelzijdiger, maar ik moet toegeven dat de kwaliteit elkaar niet veel ontloopt.![]()
ik ben zo niet gewend om een fototoestel bij mij te hebben dat ik de camera van m'n telefoon eigenlijk amper gebruikt heb
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-06-2021 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Rafeiro / 1291 / +24 / +43 / 1150 / 1508
2. Schakeltopia / 923 / +48 / +63 / 5230 / 5794
3. mario390 / 746 / +3 / +73 / 778 / 1109
4. Superbadeendje / 603 / +9 / +11 / 1248 / 1638
5. greysbones / 603 / +35 / +10 / 3460 / 3703
6. Mrsloveable / 574 / +17 / +9 / 1369 / 1705
7. FreshFruit / 564 / +214 / +138 / 1243 / 1469
8. DJMO / 561 / +12 / +16 / 315 / 500
9. chufi / 415 / +5 / +43 / 201 / 365
10. PlymouthFury / 385 / +0 / +0 / 330 / 394
11. Moonlight / 381 / +22 / +10 / 1331 / 1535
12. Straatverlichting / 378 / +38 / +21 / 222 / 343
13. Maanvis / 305 / +0 / +4 / 349 / 472
14. engine / 283 / +23 / +8 / 926 / 1060
15. Dajha / 266 / +35 / +14 / 1624 / 1767
16. m1st1g / 250 / +0 / +1 / 732 / 861
17. gebrokenglas / 239 / +5 / +4 / 873 / 1007
18. hemarookworst / 230 / +11 / +6 / 730 / 873
19. Jacquelinehasselbaink / 202 / +3 / +9 / 709 / 805
20. aloa / 202 / +0 / +0 / 381 / 464SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Oh bij mij is het m'n halve leven al een zeer serieuze hobby.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:29 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ben zo niet gewend om een fototoestel bij mij te hebben dat ik de camera van m'n telefoon eigenlijk amper gebruikt heb![]()
![]()
Van wie heb ik die dickpics dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:29 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ben zo niet gewend om een fototoestel bij mij te hebben dat ik de camera van m'n telefoon eigenlijk amper gebruikt heb“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-06-2021 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Rafeiro / 1291 / +24 / +43 / 1150 / 1508
2. Schakeltopia / 923 / +48 / +63 / 5230 / 5794
3. mario390 / 746 / +3 / +73 / 778 / 1109
4. Superbadeendje / 603 / +9 / +11 / 1248 / 1638
5. greysbones / 603 / +35 / +10 / 3460 / 3703
6. Mrsloveable / 574 / +17 / +9 / 1369 / 1705
7. FreshFruit / 564 / +214 / +138 / 1243 / 1469
8. DJMO / 561 / +12 / +16 / 315 / 500
9. chufi / 415 / +5 / +43 / 201 / 365
10. PlymouthFury / 385 / +0 / +0 / 330 / 394
11. Moonlight / 381 / +22 / +10 / 1331 / 1535
12. Straatverlichting / 378 / +38 / +21 / 222 / 343
13. Maanvis / 305 / +0 / +4 / 349 / 472
14. engine / 283 / +23 / +8 / 926 / 1060
15. Dajha / 266 / +35 / +14 / 1624 / 1767
16. m1st1g / 250 / +0 / +1 / 732 / 861
17. gebrokenglas / 239 / +5 / +4 / 873 / 1007
18. hemarookworst / 230 / +11 / +6 / 730 / 873
19. Jacquelinehasselbaink / 202 / +3 / +9 / 709 / 805
20. aloa / 202 / +0 / +0 / 381 / 464monitor baas dankewolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grenzen ToT, grenzen.quote:
Is er een calippo in de foto te zien?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Ik lees dat woord altijd met zijn stem in m'n hoofd!
Beetje als met "Wat GOEOEOEOED!!!!" van die chronisch chagrijnige alcoholist.![]()
Die staan in een apart mapje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat was met de groothoeklens, dat ken m'n telefoon heel niet
quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]check mijn ultra langzame ninja edit
![]()
C'est INCROYABLE!!!!![]()
Die 3 cm ben ik zo voorbij.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]check mijn ultra langzame ninja edit
![]()
Jij mag niet meer raden.quote:
Da's niet super groot nee, maar er zijn genoeg kerels die dat ook zo ongeveer zijn, of nog kleiner.quote:
Een heel goeie kameraad van me is ook zoiets. (Of misschien nog iets kleiner.)![]()
Oh jee, daalt er een zwaluw neder op het gras?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:40 schreef Schakeltopia het volgende:
klein schopje tegen de kop, perongeluk![]()
Discriminatie tegen de vrouwen hier.quote:
hij ging beetje huilie doen, maar het viel mee gelukkigquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh jee, daalt er een zwaluw neder op het gras?Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Oeps staan achterFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Opwarmertje eerste helftFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Wie was ook al weer der könig van de schwalbes? Rudi Völler of zo?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij ging beetje huilie doen, maar het viel mee gelukkig![]()
Die jaquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Wie was ook al weer der könig van de schwalbes? Rudi Völler of zo?![]()
![]()
oh jeetje, je moet mij geen inhoudelijke vragen over voetbal stellen hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Wie was ook al weer der könig van de schwalbes? Rudi Völler of zo?![]()
Alles ist vorbei.![]()
![]()
Ja ik weet er ook geen kut van af hoor!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh jeetje, je moet mij geen inhoudelijke vragen over voetbal stellen hoor![]()
Heb pas in m'n volwassen jaren een keer (half) door gekregen wat buiten spel inhoudt!
![]()
![]()
man man manquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik weet er ook geen kut van af hoor!Heb pas in m'n volwassen jaren een keer (half) door gekregen wat buiten spel inhoudt!
![]()
![]()
Jij weet.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik weet er ook geen kut van af hoor!Heb pas in m'n volwassen jaren een keer (half) door gekregen wat buiten spel inhoudt!
Even een theetjeEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Opbokken met je theetje.quote:
Ik mot ook geen theequote:
Thee is gayonderzoek naar geweest
denk ikEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ohw dan trek ik mijn opmerking in.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:49 schreef engine het volgende:
Op dinsdag 15 juni 2021 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
Niet echt een zachte landingquote:
En welk punt hij wou maken heb ik ook niet meegekregen eigenlijkquote:
vast iets met olie want ik zie oil op het plaatje staan, maar verder weet ik het ook nietquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:58 schreef engine het volgende:
[..]
En welk punt hij wou maken heb ik ook niet meegekregen eigenlijk
Ah dat zie ik nu ook jahquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vast iets met olie want ik zie oil op het plaatje staan, maar verder weet ik het ook niet
Hier wil je toch niet posten![]()
Opzich wel jammer....
EK / [Dinsdag 15 Juni 21:00] Frankrijk - Duitsland (Groep F) #3![]()
Ben nog steeds die berenklauw geur van vanmiddag aan het boeren
Uw ADH vitamine Worst
Is gifig he.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:24 schreef hemarookworst het volgende:
Ben nog steeds die berenklauw geur van vanmiddag aan het boeren![]()
Nee van de snackbar. Dikzak gonna dikzak weet jequote:Uw ADH vitamine Worst
Ah, is het kaaptijd?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
JaIk heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: