Die staan in een apart mapje.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat was met de groothoeklens, dat ken m'n telefoon heel niet
quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]check mijn ultra langzame ninja edit
![]()
Die 3 cm ben ik zo voorbij.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]check mijn ultra langzame ninja edit
![]()
Jij mag niet meer raden.quote:
Da's niet super groot nee, maar er zijn genoeg kerels die dat ook zo ongeveer zijn, of nog kleiner.quote:
Oh jee, daalt er een zwaluw neder op het gras?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:40 schreef Schakeltopia het volgende:
klein schopje tegen de kop, perongeluk
Discriminatie tegen de vrouwen hier.quote:
hij ging beetje huilie doen, maar het viel mee gelukkigquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh jee, daalt er een zwaluw neder op het gras?
Wie was ook al weer der könig van de schwalbes? Rudi Völler of zo?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij ging beetje huilie doen, maar het viel mee gelukkig
Die jaquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Wie was ook al weer der könig van de schwalbes? Rudi Völler of zo?
oh jeetje, je moet mij geen inhoudelijke vragen over voetbal stellen hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Wie was ook al weer der könig van de schwalbes? Rudi Völler of zo?
Ja ik weet er ook geen kut van af hoor!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh jeetje, je moet mij geen inhoudelijke vragen over voetbal stellen hoor![]()
man man manquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik weet er ook geen kut van af hoor!Heb pas in m'n volwassen jaren een keer (half) door gekregen wat buiten spel inhoudt!
Jij weet.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik weet er ook geen kut van af hoor!Heb pas in m'n volwassen jaren een keer (half) door gekregen wat buiten spel inhoudt!
Opbokken met je theetje.quote:
Ik mot ook geen theequote:
Ohw dan trek ik mijn opmerking in.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:49 schreef engine het volgende:
Op dinsdag 15 juni 2021 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
Niet echt een zachte landingquote:
En welk punt hij wou maken heb ik ook niet meegekregen eigenlijkquote:
vast iets met olie want ik zie oil op het plaatje staan, maar verder weet ik het ook nietquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:58 schreef engine het volgende:
[..]
En welk punt hij wou maken heb ik ook niet meegekregen eigenlijk
Ah dat zie ik nu ook jahquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vast iets met olie want ik zie oil op het plaatje staan, maar verder weet ik het ook niet
Is gifig he.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:24 schreef hemarookworst het volgende:
Ben nog steeds die berenklauw geur van vanmiddag aan het boeren
Nee van de snackbar. Dikzak gonna dikzak weet jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |