3310? Dat is de beste Nokia toestel ever, na een valpartij weer zo in elkaar zetten en batterij ging wel rustig 1 week mee. Gouden tijden waren dat.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hahaha hier moest ik vanwege 2g ook over naar een smart-phone![]()
ik moet er ook nog erg aan wennen.
m'n nok-ia ligt in de la nu
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
3310? Dat is de beste Nokia toestel ever, na een valpartij weer zo in elkaar zetten en batterij ging wel rustig 1 week mee. Gouden tijden waren dat.
Jij weet.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
3310? Dat is de beste Nokia toestel ever, na een valpartij weer zo in elkaar zetten en batterij ging wel rustig 1 week mee. Gouden tijden waren dat.
Ik heb de beste Samsung gekocht vanwege de camera's die er in zitten; ik gebruik m'n DSLR steeds minder, je phone heb je eigenlijk altijd wel op zak en in veel omstandigheden schurkt de kwaliteit ervan aardig tegen dat van een DSLR aan, zeker als je de resultaten toch maar op Facebook pleurt.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest een nieuwe telefoon want 2g ging eruit, ik mis mijn Nok-ia koelkast.
Snake.quote:
Ik heb ooit gelezen dat Samsung onderdelen levert voor de Iphone...quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb de beste Samsung gekocht vanwege de camera's die er in zitten; ik gebruik m'n DSLR steeds minder, je phone heb je eigenlijk altijd wel op zak en in veel omstandigheden schurkt de kwaliteit ervan aardig tegen dat van een DSLR aan, zeker als je de resultaten toch maar op Facebook pleurt.
In de tussentijd een zooi lenzen en 1 van m'n camera's verkocht.
Ja, de tele-lens en macro-lens van de DSLR zijn absoluut beter dan van m'n S21 Ultra, maar zeker nu met Mini-ToT gebruik ik die lenzen echt zelden tot nooit.
Ook een hoop rompslomp, dat overzetten naar de pc, uitzoeken, bewerken en uploaden.
Vanuit de telefoon gaat het allemaal een stuk handiger.
Maar als we echt op pad gaan (vakantie enzo), gaat de camera sowieso wel mee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |