enige data die ik gebruik is updates van de appsquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:09 schreef Dajha het volgende:
[..]
Een week voor de maand is afgelopen krijg ik vaak een sms dat ik op de helft zit...
De Belgische dan toch?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:09 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Expeditie robinson? Was ook alleen op videoland laatste seizoen.
Schakel was te laat voor BB.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:09 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dat kan je beter via wifi doen toch?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
enige data die ik gebruik is updates van de apps
die heb ik wel gezien, alleen dan niet via videolandquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:09 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Oja ...logischquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee want ik heb unlimited data, zal ik dat gebruiken ook
Wel handig.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:12 schreef Schakeltopia het volgende:
owja ik heb natuurlijk ook spotify erop![]()
maar dat heb ik alleen nog maar via de wifi gebruikt![]()
![]()
Dat was ook leukquote:
lekker slipequote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:14 schreef ToT het volgende:
Ik heb ook één of andere giga bundel op m'n telefoon. Doe er echt heel erg weinig mee. Toch maar een keertje downsizen of zo.
Oh en Mini-ToT slaapt weer inmiddels!
Accounts in China, ik blijf er huiverig voor.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:14 schreef Schakeltopia het volgende:
ja dat is wel leuk![]()
heb in china een account gekocht![]()
![]()
![]()
ben benieuwd hoelang het blijft werken
De COS was ook leuk.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:14 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was ook leukHoop nog altijd dat ze in januari weer een nieuw seizoen doen.
enige wat ze kunnen doen is account blokkereren. gewoon officiele app van spotify. dus maak mij niet zo'n zorgenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Accounts in China, ik blijf er huiverig voor.
Ooit hier op FOK! met een prijsvraag een Chinese versie van de Philips Hue gewonnen.
Maar om dat lampje te bedienen moest ik wel een account op een server ergens in China aanmaken!
Ehhhh nee, doen we toch maar niet!
Ik moest een nieuwe telefoon want 2g ging eruit, ik mis mijn Nok-ia koelkast.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:14 schreef ToT het volgende:
Ik heb ook één of andere giga bundel op m'n telefoon. Doe er echt heel erg weinig mee. Toch maar een keertje downsizen of zo.
Oh en Mini-ToT slaapt weer inmiddels!
hahaha hier moest ik vanwege 2g ook over naar een smart-phonequote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest een nieuwe telefoon want 2g ging eruit, ik mis mijn Nokia koelkast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |