Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voordat je reageert, lees deze rant van @murp even.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuke weetjes over de hommel om indruk te maken op je vrienden en vriendinnen!
•Hommels kunnen eigenlijk helemaal niet vliegen, maar doen dat toch
•Hommels schijten ook gewoon tijdens het vliegen
•Hommels houden niet van hommeles
•Hommels kun je redden met een theelepeltje suikerwater
•Hommels bezoeken twee keer zoveel bloemen per minuut als je het vergelijkt met een honingbijtje
•Hommels zijn niet aggressief en zullen je nooit steken
•Hommels hebben een zeer kort geheugen
•Hommels hebben een druk bestaan. ze werken van zonsopkomst tot de zon weer onder gaat
•Hommels gaan nooit vreemd
•Hommels paren soms wel op 60 meter hoogte in de lucht
Een hommel in zijn natuurlijke habitat
ingezonden door @freshfruit, bedankt!
De hommel is te herkennen aan zijn pluizige uitstraling. Op het plaatje hieronder is dit goed te zien.
ingezonden door @Nattekat, bedankt!
Meedoen of informatie delen?
Gebruik #hommelszijndebeste op de socials of stuur een mail naar wijhoudenvanhommels@fok.nl
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Voorbeelden stellen is altijd leuk.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:20 schreef ToT het volgende:
Ik heb wel eens meegemaakt dat de zoon van de eigenaar van een plek waar ik werkte GIGANTISCH op z'n flikker kreeg van z'n pa omdat hij niet naar mij luisterde!![]()
Pa werd zo boos dat-ie voor ¤125 of zo aan spullen kapot flikkerde en vanaf dat moment moest zoonlief mij gehoorzamen, want IK wist tenminste hoe de dingen daar moesten gebeuren!En dat terwijl zoonlief daar al sinds z'n 12e werkte of zo.
![]()
Nachtkusje van de badeend erbij.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:20 schreef ToT het volgende:
Ja ik slinger Mini-ToT naar bed. Misschien tot straks weer!
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Het is gelukkig niet te koud vandaag om niks aan te hebbenquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat zijn geen leuke berichtenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Meiske leeft nu niet meer.
In de week na de waarschuwing probeerde ze nog effe onder de slagbomen door bij het treinstation omdat ze weer bijna te laat was.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het is gelukkig niet te koud vandaag om niks aan te hebben![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:20 schreef ToT het volgende:
Ja ik slinger Mini-ToT naar bed. Misschien tot straks weer!![]()
![]()
![]()
jup, en toen ik bijna een kind aanreed omdat ik nog ff wat verloren tijd wilde goed maken vond ik het ook wel genoeg met dat gehaastquote:
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:25 schreef SolidasRock het volgende:
@:schakeltopia doe eens die klappende smilie? Heb geen zin terug te zoeken
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Snap ik helemaal.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jup, en toen ik bijna een kind aanreed omdat ik nog ff wat verloren tijd wilde goed maken vond ik het ook wel genoeg met dat gehaast![]()
WTF?quote:De zwangerschapstest
NPO 3
Volgens velen is het één van de meest bijzondere dagen van je leven: de geboorte van je kind. Maar wat weten we er nu eigenlijk echt vanaf? Wat mag je bijvoorbeeld wel en niet eten als je zwanger bent? Hoelang duurt het eigenlijk voordat de zaadcel bij de eicel is? En wat is de precieze smaak van moedermelk? Een quiz met 25 vragen over zwangerschap. Lauren Verster en Klaas van der Eerden spelen die met de aanwezige BN'ers, het publiek in de studio én de mensen thuis. Want tijdens de uitzending kunnen kijkers live hun kennis testen door mee te spelen met De Zwangerschapstest op de NPO 3-app. Wat weet Nederland over conceptie, gender reveals, baby virals en alles wat daar tussen in zit? Wie mag zich de winnaar noemen?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
had geen flexibele werktijden terwijl het voor mijn werk niet noodzakelijk was om vaste werktijden te hebben.quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:24 schreef Haags het volgende:
Wie een kuil graaft voor een Duitser verdient een lintje.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel een echt BNN esque programma dat ze bedacht hebben tijdens een LSD trip en is goed gekeurd toen ze knetter stoned warenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Kan zo op een tege....... owwwwwwquote:
quote:
Wordt er verdomme niets meer op school geleerd?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel een echt BNN esque programma dat ze bedacht hebben tijdens een LSD trip en is goed gekeurd toen ze knetter stoned warenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Mijn oma had altijd zo'n tegeltje "Haast u wanneer u de tijd heeft, dan heeft u de tijd wanneer u haast hebt"You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Mijn oma had een koekenpan. Daar moest je bij uit kijken als het geen kooktijd was.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:30 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn oma had altijd zo'n tegeltje "Haast u wanneer u de tijd heeft, dan heeft u de tijd wanneer u haast hebt"
Voor sommige is de kracht van herhaling zeeeeeeer gewenstquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wordt er verdomme niets meer op school geleerd?
ervaar je ook hellenangst en pijn als je aan deze koekenpan denkt?quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
* SBE vindt het ontstaan van leven en zo nog steeds iets wonderlijks.
Ik ook, omdat ik zelf geen leven hebquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ook, omdat ik zelf geen leven heb
Ik heb het recht om te bepalen!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: