SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
28 of 29 maakt nou ook weer niet zo'n groot verschilquote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zal bij jou wel iets koeler zijn, aangezien je wat Noorderlijker zit dan ik.
Hoiquote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:49 schreef UitStraling het volgende:
Het stikt hier van de introverte mensen, kan ook niet anders en dat is ook niet erg maar een groot deel koketteert ermee alsof ze daardoor uitverkoren en verheven zijn en dan gaan er bij mij alarmbelletjes af.
echt hequote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nu vind ik een grilstreepje best lekker, maar complete verassingen niet echt.
Ik las bikinistreepje maar ik weet niet waarom want het lijkt er niet eens opquote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nu vind ik een grilstreepje best lekker, maar complete verassingen niet echt.
Net zoals jij doet met extraverten bedoel je?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:49 schreef UitStraling het volgende:
Het stikt hier van de introverte mensen, kan ook niet anders en dat is ook niet erg maar een groot deel koketteert ermee alsof ze daardoor uitverkoren en verheven zijn en dan gaan er bij mij alarmbelletjes af.
Komt door je extraverte blikquote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las bikinistreepje maar ik weet niet waarom want het lijkt er niet eens op
Arme koe.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen die hun biefstukje gebakken willen hebben als schoenzool vertrouw ik ook niet.
Tanline-fetish gespotquote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las bikinistreepje maar ik weet niet waarom want het lijkt er niet eens op
Ewwww, kun je beter sukadelappen eten.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen die hun biefstukje gebakken willen hebben als schoenzool vertrouw ik ook niet.
Dit zou kloppen als het hier stikte van de extraverte klepkippen maar dat is niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net zoals jij doet met extraverten bedoel je?
Die zitten hier niet op fok.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zou kloppen als het hier stikte van de extraverte klepkippen maar dat is niet.
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:51 schreef dud0r het volgende:
tijd om de sportschool op te zoeken.
dag liefjes
Ja, moet je maar opschieten.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
koffie filter je gooide deur voor mijn neus dicht
Ik kom overal wel mee, geef me een goed boek en ik zet mijn telefoon uit en ga drie dagen in een hoekje zitten cocoonen, geef me een whisky en wat mooie vrouwen en ik maak wat kekke dansbewegingen op de bar.quote:
Dus jij gaat zondag uit eten?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:00 schreef UitStraling het volgende:
Mooi cadeau dit jaar wat dat betreft, alle extraverte kippen zijn deze maand thuis aan het joelen voor de buis in een oranje jurkje dus heerlijk rustig uit eten in de restaurants
Wie gaat er winnen denk je?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:00 schreef Karzai het volgende:
En voetbal begint vandaag, ik heb wat geld gezet op een aantal wedstrijden om het wat spannender te maken
Op zondag bijna altijd, als het mag dan.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus jij gaat zondag uit eten?Lekker hoor
Mits subtiel heeft het wel iets.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind ik niet zo heel erg mooi, jij wel?
Mja, matige politicus wellicht in de zin dat hij het politieke spel niet zo goed beheerst. Maar de kern van zijn verhaal is juist dat er teveel spelletjes worden gespeeld en dat burgers/het land daar onder lijden. Dus dat maakt hem dan eigenlijk juist een goed politicusquote:
Kun je even helpen om de EK pool voor mijn werk in te vullen?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wie er kampioen wordt weet ik nog niet, maar denk Frankrijk, Spanje of italie
Soort naakte lingerie dus, ik ga het nog eens in heroverweging nemen.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mits subtiel heeft het wel iets.
Ja?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort naakte lingerie dus, ik ga het nog eens in heroverweging nemen.
@:bitterbal?
bitterbikini-linesquote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort naakte lingerie dus, ik ga het nog eens in heroverweging nemen.
@:bitterbal?
Vorige keer was het Frankrijk toch? Gunde ze dat wel met alle ellende en sociale onrust daar, dit jaar mag het wat dat betreft Italië worden.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wie er kampioen wordt weet ik nog niet, maar denk Frankrijk, Spanje of italie
Nee dat moet je zelf doen. Meeste wedstrijden weet ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je even helpen om de EK pool voor mijn werk in te vullen?
Trek je leukste setje aan en kruip onder de zonnebank dan.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
minimaal.
en vandaag wordt het niet meer
Zonnebankje opzoeken dan maar.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
minimaal.
en vandaag wordt het niet meer
Snap ik, maar denk niet dat ze Italië verslaan. Kunnen wel als tweede de poule doorkomen. Ze wonnen trouwens wel van Nederland niet zo lang geledenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ben voor Turkije natuurlijk
nee denk het ook niet , maar goed ...quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Snap ik, maar denk niet dat ze Italië verslaan. Kunnen wel als tweede de poule doorkomen. Ze wonnen trouwens wel van Nederland niet zo lang geleden
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trek je leukste setje aan en kruip onder de zonnebank dan.
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trek je leukste setje aan en kruip onder de zonnebank dan.
mijn huid jeukt enorm nu was mega verbrandquote:
Dat levert Erdogan tintelingen in zijn harige ballen op die vervolgens nog wat meer zijn spierballen laat zien in Kurdistan, Nagorno-Karabach en Libië, doe maar niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ben voor Turkije natuurlijk
Het feest kan beginnen want Bitterbal is binnen.quote:
Dat doet koenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:14 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Het feest kan beginnen want Bitterbal is binnen.
Wie heeft eigenlijk de brug opgehaald en laten zakken?
Erdogan kan ook niet zo goed tegen zijn verlies anders.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat levert Erdogan tintelingen in zijn harige ballen op die vervolgens nog wat meer zijn spierballen laat zien in Kurdistan, Nagorno-Karabach en Libië, doe maar niet.
Buurman die wat met je wil drinken in zijn speedo heeft dat als lokroep.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:14 schreef bitterbal het volgende:
vannacht weer mijn bed uitgetoeterd. Ik paar keer mijn bed uit om te kijken. Geen cruiseschip
Dat zijn die palingvissers met een vuvuzela.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:14 schreef bitterbal het volgende:
vannacht weer mijn bed uitgetoeterd. Ik paar keer mijn bed uit om te kijken. Geen cruiseschip
Leuk om te lezen dat ze al zoveel vrienden in de buurt gemaakt heeft in korte tijd. Duurde voor mij 7 jaar voordat ik in de WhatsAppgroep van de buurt zat.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn die palingvissers met een vuvuzela.
Ik ga er melding van makenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn die palingvissers met een vuvuzela.
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:14 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:20 schreef UitStraling het volgende:
@:Flory
Graag een combinatie van deze;
[ afbeelding ]
Met deze;
[ afbeelding ]
Op het moment dat er een toetertje te horen is maar geen bootje langs komt.
komt wel weer ee cruiseschip hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ben beetje erg boos en teleurgesteld
Context?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
pfff iemand met valse voorwenselen op fok geld aftroggelen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
![]()
![]()
![]()
voorbeeld piepen wenen auto stuk donaties . dan aan andere dingen besteden. of voor keyboard. lees nu dat een aardige gast geld had gestort is weg natuurlijk maar goed ga even afkoelenquote:
Linkje?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
voorbeeld piepen wenen auto stuk donaties . dan aan andere dingen besteden. of voor keyboard. lees nu dat een aardige gast geld had gestort is weg natuurlijk maar goed ga even afkoelen
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
voorbeeld piepen wenen auto stuk donaties . dan aan andere dingen besteden. of voor keyboard. lees nu dat een aardige gast geld had gestort is weg natuurlijk maar goed ga even afkoelen
vriend uit turkijequote:
quote:
weten daar wel dat vriendelijkheid gratis isquote:
Ik heb wel uitzicht op een soort van stadsstrand hier. Met zon.quote:
geloof dat ze een parkeergarage hebben gemaaktquote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:39 schreef CherryLips het volgende:
Hoe zit het nou met parkeren daar? Het was altijd zo fijn
vrij vandaag?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat ze een parkeergarage hebben gemaakt
zoals vroeger is niet meer nee.
ik ging altijd met mijn oma naar kijkduin
Het was altijd gratisquote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er is inderdaad een parkeergarage gemaakt onder de nieuwbouw..quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
welk geld?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:48 schreef Karzai het volgende:
Is dat die Liam die in de rolkrant staat? Van dat geld?
Heeyyy kijk;quote:
ja had het gelezenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeyyy kijk;
Time Out's Top 10 Coolest Streets
1. Smith Street, Melbourne, Australia
2. Passeig de Sant Joan, Barcelona, Spain
3. South Bank, London, UK
4. San Isidro, Havana, Cuba
5. Sunset Boulevard, Los Angeles, USA
6. Witte de Withstraat, Rotterdam, the Netherlands
7. Rua Tręs Rios, São Paulo, Brazil
8. Haji Lane, Singapore
9. Rua Rodrigues de Faria, Lisbon, Portugal
10. Calle Thames, Buenos Aires, Argentina
?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
![]()
![]()
![]()
oh hier niet warmquote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:05 schreef Karzai het volgende:
Best warm in de zon, ik ben weer binnen gaan zitten, parasol nodig
Fles had er eentje geloof ik die was er wel tevreden overquote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zoiets?
https://www.bol.com/nl/p/(...)mGTjU_MaAnbyEALw_wcB
Copy + pastquote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:09 schreef Karzai het volgende:
Zit mobiel, ik weet niet hoe je dan linkjes kan plaatsen
Lekker fris en hygiënisch na een paar keer gebruiken.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zoiets?
https://www.bol.com/nl/p/(...)mGTjU_MaAnbyEALw_wcB
Deze @bitterbalquote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:22 schreef Karzai het volgende:
https://www.bol.com/nl/p/(...)iEAQYAiABEgJ5uvD_BwE
Jezelf even verwennen vandaag anders?quote:
Ahquote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:30 schreef UitStraling het volgende:
Heb je ook kans dat de ruft wat minder is;
Hoofdpijn
Stress & Spanning
Obstipatie (Moeilijke of te makkelijke stoelgang)
Maagklachten
Meh niks voor mijquote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezelf even verwennen vandaag anders?
Ter ere van je nieuwe baan![]()
https://www.zenzu.nl/massages/voetreflexmassage/
"Superman, maar dan Nederlands"quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:30 schreef Karzai het volgende:
Weer een mooie column in de nrc
https://www.nrc.nl/nieuws/2021/06/10/links-rechts-a4046887
Goh.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
weten daar wel dat vriendelijkheid gratis is
Daarom wil niemand in zo'n jury zitten. Bij grote zaken mogen ze wekenlang in afzondering, zonder dat hun loon wordt doorbetaald. Lekker je baan kwijt zo.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:52 schreef bitterbal het volgende:
een van de jury leden zei anoniem dat ze daar de hele dag zaten en niet haar huis mochten. ze begonnen met 6 tegen 6 en uiteraard werd dat steeds anders omdat ze er de hele dag zaten en toen zelfs naar een hotel moesten want was niet unaniem.
Rechtspreken hoort eigenlijk niet thuis bij de gewone mens, die zijn te vatbaar voor de onderbuik, neem bijvoorbeeld een rechtszaak waarin een kind is verkracht, succes met de jury ook al ben je onschuldig.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:50 schreef bitterbal het volgende:
Vinden jullie dat jury systeem een goed systeem? Er staat op de npo een docu serie online over een football player die schuldig wordt bevonden aan kindermisbruik
Alvast je winterjas.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:47 schreef bitterbal het volgende:
het post nl busje staat beneden met mijn jasje
Het is dan de bedoeling dat je met getuigen en experts de jury voldoende bijbrengt zodat ze het wel snappen.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:57 schreef TaMieke het volgende:
Ik snap sowieso niet dat mensen die er geen verstand van hebben mogen beslissen over rechtzaken.
ja nou dat. hoe moet je als leek hier een oordeel over vellenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:57 schreef TaMieke het volgende:
Ik snap sowieso niet dat mensen die er geen verstand van hebben mogen beslissen over rechtzaken.
ja maar de gewone burger zit daar toch?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is dan de bedoeling dat je met getuigen en experts de jury voldoende bijbrengt zodat ze het wel snappen.
Dat snap ik. Maar dan heb je als advocaat en rechter een dure opleiding gehad, verstand van zaken ed.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is dan de bedoeling dat je met getuigen en experts de jury voldoende bijbrengt zodat ze het wel snappen.
Ja, dus je moet het wel goed kunnen brengen. En ze kunnen volgens mij ook vragen stellen.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar de gewone burger zit daar toch?
ja maar dus puur objectief is het niet. Kan ook niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dus je moet het wel goed kunnen brengen. En ze kunnen volgens mij ook vragen stellen.
Er is voor het proces ook nog juryselectie, waarbij beide partijen beslissen wie in de jury mag blijven en wie niet. Dus soms wil de verdediging graag veel vrouwen in de jury of veel zwarten, maar de openbaar aanklager liever niet. Dus dan krijg je eerst dat getouwtrek.
Tenminste, zo had ik het begrepen.
Er zijn er vast die dat doenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dus puur objectief is het niet. Kan ook niet.
En stel dat je er idd weken zit en je hebt andere dingen te doen. waarom neig je niet naar de meerderheid om er af te zijn
'Het is toch maar een neger en ik heb zin in een biertje en me wijf"quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dus puur objectief is het niet. Kan ook niet.
En stel dat je er idd weken zit en je hebt andere dingen te doen. waarom neig je niet naar de meerderheid om er af te zijn
nou ja die ene net in de docu schetste al dat de dag te lang duurde en men naar de andere kant gingenquote:
gaat hardquote:
Er is een tweedeling aan het ontstaan bij de wakkeren, sommigen zijn bang voor overdraagbare spikes van de schapen en anderen zeggen weer, ja als je niet bang voor Corona bent dan hoef je toch ook niet bang te zijn voor de schapen?quote:
Hebben een aardige functie gehad als controle op de overheid, iets dat tegenwoordig in een land als Nederland natuurlijk minder relevant maakt.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:50 schreef bitterbal het volgende:
Vinden jullie dat jury systeem een goed systeem? Er staat op de npo een docu serie online over een football player die schuldig wordt bevonden aan kindermisbruik
jmmrquote:
Lekkere vette baklap van mequote:
Een bonk spier man, dagelijks van 9:30 tot 11 in de gymquote:
lekker bezig. doe je ook nog wat daar of sta je alleen maar vrouwen lastig te vallen die op de crosstrainer staanquote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Een bonk spier man, dagelijks van 9:30 tot 11 in de gym
Die zijn net uit de luiersquote:
Altijd buffelen. Is zo'n overpriced wijvengym waar al die kifla's en poppetjes naar toe gaan. maar doe ik expres want dan sta ik niet tussen de anabolenbulgaren met gouden kettingen en wat nogquote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
lekker bezig. doe je ook nog wat daar of sta je alleen maar vrouwen lastig te vallen die op de crosstrainer staan
Maar je kan toch altijd tof doen? Je bent wel Dven natuurlijkquote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Altijd buffelen. Is zo'n overpriced wijvengym waar al die kifla's en poppetjes naar toe gaan. maar doe ik expres want dan sta ik niet tussen de anabolenbulgaren met gouden kettingen en wat nog
Buiten dat kan ik nu tof doen dat ik vrienden ben met verschrikkelijke popmuzikanten
Nou nou nou, niet zo overdrijven, dan voel ik me helemaal oudquote:
godver m'n waterquote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:22 schreef Dven het volgende:
Volgens mij heeft @:dud0r al een tijdje z'n vaccin toch? maar was dat nu wegens morbide obesitas of het syndroom van down?
Dat wil ik eigenlijk nog wel even uitstellen.quote:
En vooral niet naar landen reizen waar er voor geen meter gevaccineerd wordt omdat ze geen geld voor vaccins hebbenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:22 schreef mschol het volgende:
[..]
gauw, iedereen prikje geven nu het nog werkt tegen alle varianten..
Als we gewoon heel India uitroeien zijn we al op de goede wegquote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
En vooral niet naar landen reizen waar er voor geen meter gevaccineerd wordt omdat ze geen geld voor vaccins hebben
Pak jij het VOC schip vast inquote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als we gewoon heel India uitroeien zijn we al op de goede weg
Glorie aan de Nederlanden!quote:
Meteen dat geëmmer over antibiotica ook klaar.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als we gewoon heel India uitroeien zijn we al op de goede weg
En geen neppe windows callcenters meer die je bellenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meteen dat geëmmer over antibiotica ook klaar.
Beetje op de hometrainer met m'n zonnebrilletje op, handdoekje rond de nek. Lichtste stand, ondertussen beetje fokkenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar je kan toch altijd tof doen? Je bent wel Dven natuurlijk
[..]
Nou nou nou, niet zo overdrijven, dan voel ik me helemaal oud
huhquote:
deze man weet.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje op de hometrainer met m'n zonnebrilletje op, handdoekje rond de nek. Lichtste stand, ondertussen beetje fokken
Kijk uit voor beren op de weg.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje op de hometrainer met m'n zonnebrilletje op, handdoekje rond de nek. Lichtste stand, ondertussen beetje fokken
Goddelijk tomatenras. Worden zomaar een halve kilo zwaar en eens gegeten wil je nooit iets anders meerquote:
Ik doe twee van die gewichtsbandjes van ieder een pond om een arm. Meer dan genoeg. En dan genadeloos hard pagga slaan.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
deze man weet.
net zoals al die gekkies die de grote gewichten pakken. de lichte gewichten zijn veel makkelijker op te tillen
goed plan, ik heb ook nog van die bandjes liggen. Zal dat eens proberenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik doe twee van die gewichtsbandjes van ieder een pond om een arm. Meer dan genoeg. En dan genadeloos hard pagga slaan.
is het zo slecht?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:39 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ik ga terug m'n bed in. Hopen dat de dag snel voorbij is.
dank je dikkiequote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:42 schreef Haags het volgende:
HIERBIJ VERKLAAR IK LUNCHGENOT VOOR GEOPEND
doe eens niet. dat is te warmquote:
Pepsi cola ❤️quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:42 schreef Karzai het volgende:
Kibbeling gehaald in de kantine, wel weer een rib uit mijn lijf
En ze hebben alleen pepsi cola
Wel om de juiste arm doen he anders werkt het niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
goed plan, ik heb ook nog van die bandjes liggen. Zal dat eens proberen
oh dacht dat ik ze om m'n pik moest doenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Wel om de juiste arm doen he anders werkt het niet.
Lekker zwemmen in de lokale vaart toch.quote:
oh heb dan dag vrijquote:
Duudjequote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh dacht dat ik ze om m'n pik moest doen
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo'n dag dat niets uit je handen komt, alles en iedereen tegenwerkt. Dus ja, ben wel al klaar met deze werkdag.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:50 schreef Dven het volgende:
Oh lap, werken. Maar eens aan beginnen want de deadline nadert met rasse schreden.
dan doe je datquote:
eentje die je kan ingraven in de tuin?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zwembad weg gegooid. meteen maar goede besteld
en dan met alleen maar regen op het strand liggenquote:
had ik vorige jaar ook niet tochquote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dan met alleen maar regen op het strand liggen
ik doe niet aan deadlines..quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:50 schreef Dven het volgende:
Oh lap, werken. Maar eens aan beginnen want de deadline nadert met rasse schreden.
ik weet niet wat je vorig jaar hadquote:
waar?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:57 schreef UitStraling het volgende:
Over twee weken lig ik op het strand [ afbeelding ]
daar hebbenz e geen slecht weer?quote:
Moet een artikel voor een gokwebsite schrijven dat online moet staan voor het EK begint dus het wordt lastig daar de post de schuld van te gevenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik doe niet aan deadlines..
meestal kunnen we gewoon de post de schuld geven
Dat zijn andere rubbers voor andere trainingssessies.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
"gokken is verslavend, gok er niet op"quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Moet een artikel voor een gokwebsite schrijven dat online moet staan voor het EK begint dus het wordt lastig daar de post de schuld van te geven
Alsof er verschil is!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alsof er verschil is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar zit de error?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ben geloof ik zelf gek.... vd week gooide ik stukje karton in ondergrondse werd uitgescholden want hoorde er niet in was voor huisvuil.
dezelfde persoon zit nu zakken vol plastick tuin zooi erin te gooien heb een errortje in mijn hoofdje
nee nee tuin groen oude planten enzo hoort in groene bakquote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waar zit de error?
karton is oud papier, plastic tuinstoelen is huisvuil..
Ah oke, Bij plastic tuin zooi dacht ik aan tuinmeubels.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee nee tuin groen oude planten enzo hoort in groene bak
die mogen er ook niet in komt grofvuil voor.. maar doet nu zelf waar hij mij voor uitschold beetje kromquote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ah oke, Bij plastic tuin zooi dacht ik aan tuinmeubels.
Dus die heb je ook even de huid volgescholden?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ben geloof ik zelf gek.... vd week gooide ik stukje karton in ondergrondse werd uitgescholden want hoorde er niet in was voor huisvuil.
dezelfde persoon zit nu zakken vol plastick tuin zooi erin te gooien heb een errortje in mijn hoofdje
Tuurlijk niet verlaag mij niet tot zelfde niveauquote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:25 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Dus die heb je ook even de huid volgescholden?
Even snel verlofbriefjes indienenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:26 schreef bitterbal het volgende:
De EU-lidstaten zijn het eens over versoepeling van de reisbeperkingen in de zomer. Het betekent onder meer dat volledig ingeënte reizigers niet meer hoeven te testen of in quarantaine hoeven te gaan.
De 27 lidstaten keurden een voorstel van de Europese Commissie goed waarin staat dat mensen die minstens twee weken volledig gevaccineerd zijn, vrij moeten kunnen reizen binnen de EU.
Reizigers vanaf 12 jaar die niet volledig zijn ingeënt, zullen wel getest moeten worden. Dat hoeft alleen niet als er wordt gereisd tussen twee zogenoemde 'groene landen', oftewel landen waar de corona-uitbraak volledig onder controle is.
Oh.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Tuurlijk niet verlaag mij niet tot zelfde niveau
zonde van mijn energie tochquote:
nu is de vraag, is iemand die corona heeft gehad en maar 1 prik krijgt ook volledig ingeëntquote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:26 schreef bitterbal het volgende:
De EU-lidstaten zijn het eens over versoepeling van de reisbeperkingen in de zomer. Het betekent onder meer dat volledig ingeënte reizigers niet meer hoeven te testen of in quarantaine hoeven te gaan.
De 27 lidstaten keurden een voorstel van de Europese Commissie goed waarin staat dat mensen die minstens twee weken volledig gevaccineerd zijn, vrij moeten kunnen reizen binnen de EU.
Reizigers vanaf 12 jaar die niet volledig zijn ingeënt, zullen wel getest moeten worden. Dat hoeft alleen niet als er wordt gereisd tussen twee zogenoemde 'groene landen', oftewel landen waar de corona-uitbraak volledig onder controle is.
Vaatwassertablet.quote:
Vooral om schaarsgeklede vrouwen te bekijken op reddit.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:31 schreef mschol het volgende:
[..]
bedenk of je hem veel gaat gebruiken, en waarvoor
heb geen vaatwasser.quote:
Ik heb dat ook jaren niet gehad, maar het is toch wel heel fijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vooral om schaarsgeklede vrouwen te bekijken op reddit.
[..]
heb geen vaatwasser.
Ik heb het 8 jaar niet gehad, nu 2 maanden een vaatwasser. Borden voor 8 personen, dus een paar keer per week dat ding voltrappen. Geeft wel een voldoenend gevoel wanneer die aangaat.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat ook jaren niet gehad, maar het is toch wel heel fijn.
Je bent wel heel dichtbijquote:
Ik heb hem nu om de dag of om de 2 dagen aan, echt prima en lekker makkelijk. Volgens mij nog niet eens zo heel gek veel meer energie dan afwassen als ik zo mijn energierekening bekijk.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:46 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ik heb het 8 jaar niet gehad, nu 2 maanden een vaatwasser. Borden voor 8 personen, dus een paar keer per week dat ding voltrappen. Geeft wel een voldoenend gevoel wanneer die aangaat.
Nee, precies. Wanneer je eerst alles afspoelt en een tijltje vol laat lopen van 3L voor de handafwas is denk ik de vaatwasser zuiniger. Hij gaat tijdens de droogfase ook automatisch open dus geen omkijken naar. Het kost mij wel minder energie in ieder geval.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb hem nu om de dag of om de 2 dagen aan, echt prima en lekker makkelijk. Volgens mij nog niet eens zo heel gek veel meer energie dan afwassen als ik zo mijn energierekening bekijk.
Ja en er zit ook een ECO modus op de vaatwasser, dus lekker groen bezigquote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:51 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Nee, precies. Wanneer je eerst alles afspoelt en een tijltje vol laat lopen van 3L voor de handafwas is denk ik de vaatwasser zuiniger. Hij gaat tijdens de droogfase ook automatisch open dus geen omkijken naar. Het kost mij wel minder energie in ieder geval.
Mense.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welkom in het land van de slimme mense.
met of zonder stroop?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, ff lekker op de markt koffie en stroopwafelkruimels gehaald.
Zonder, want als je met stroop besteld, pleuren ze er een klont stroop op en dat was het danquote:
Die eco functie is wel nice hoor, die zegt eerst 4 uur en dan schaalt die bij aan de hand van de vuiheid. Ik las op internet iemand die altijd de 30min stand op 60 grade gebruikte ivm lekker snel klaar. Volgens mij is dat de minst zuinige stand.. Snap niet waarom je zo'n haast zou moeten hebben...quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en er zit ook een ECO modus op de vaatwasser, dus lekker groen bezig
Ik snap die haast ook niet, de wasmachine heeft ook een ECO stand en dan is ie lekker 3-1,5 uur aan het wassen en volgens mij verbruikt hij dan minimaal water en stroomquote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:57 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Die eco functie is wel nice hoor, die zegt eerst 4 uur en dan schaalt die bij aan de hand van de vuiheid. Ik las op internet iemand die altijd de 30min stand op 60 grade gebruikte ivm lekker snel klaar. Volgens mij is dat de minst zuinige stand.. Snap niet waarom je zo'n haast zou moeten hebben...
dat is anders dan hoe ze het hier op de markt deden.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zonder, want als je met stroop besteld, pleuren ze er een klont stroop op en dat was het dan
Het kan ook dat de marktkoopman er die dag even geen zin in had en er gewoon de kantjes vanaf liepquote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is anders dan hoe ze het hier op de markt deden.
Ik vind zonder stroop wel altijd lekkerder eten.
kan ook inderdaad nog een optie zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het kan ook dat de marktkoopman er die dag even geen zin in had en er gewoon de kantjes vanaf liep
Ja, superlekker en die geur is overheerlijkquote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan ook inderdaad nog een optie zijn.
helaas geen verse stroopwafels hier meer op de markt. en ook niet meer bij de ah. vroegah stond er wekelijks zo'n kraampje in de ah.
altijd even superwafel halen, stroop wat dan halverwege je kin hing
et ruikt vaak lekkerder dan dat het smaaktquote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, superlekker en die geur is overheerlijk
Heb ik ook wel met de kippengrilkarquote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:05 schreef dud0r het volgende:
h
[..]
et ruikt vaak lekkerder dan dat het smaakt
ja daarbij is het ook zo erg. had dat bij de poelier ook altijd. dan staat er zo'n grill buiten, ruikt heerlijk. neem je daar wat van en doet de smaak de geur geen eer aanquote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik ook wel met de kippengrilkarDat ruikt ook altijd zo heerlijk en de smaak valt dan wel weer mee
Wel een beetje vreemd en teleurstellend.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja daarbij is het ook zo erg. had dat bij de poelier ook altijd. dan staat er zo'n grill buiten, ruikt heerlijk. neem je daar wat van en doet de smaak de geur geen eer aan
je kon bij de poelier hier het rechtstreeks van dat ding krijgen.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel een beetje vreemd en teleurstellend.
Maar wat vaak wel zo is, is dat als je kip besteld, je niet direct van het spit krijgt, maar kip wat al bereid is en ergens onder de gril ligt. Tenzij je kippeling kiest, dan krijg je dat uit de frituur.
De loempiakraam doet hier ook goede zaken.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
je kon bij de poelier hier het rechtstreeks van dat ding krijgen.
moest je er wel even specifiek om vragen. maar dat was verder geen probleem.
Dan verbrandde je wel eerst je bakkes omdat je natuurlijk niet kan wachten met eten en gewoon in een gloeiend hete kip bijt
ik zal volgende week weer eens over de markt lopen en kijken of er nog wat nieuws staat. zag laatst een nieuwe kaaskraam staan met speciale kaasjes ook.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De loempiakraam doet hier ook goede zaken.
Oehh kaas, hier staat ook een kraam met Franse worstjes, maar die is niet zo druk bezocht. Ik denk dat ze redelijk aan de prijs zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zal volgende week weer eens over de markt lopen en kijken of er nog wat nieuws staat. zag laatst een nieuwe kaaskraam staan met speciale kaasjes ook.
Dus even wat lekkers halen.
dat vind ik vaak zo bij dat soort delicatessen kraampjes. Heb sinds een maand of 2 een delicatessenwinkel in het winkelcentrum zitten. Daar hebben ze ook een boel lekkers zeg.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oehh kaas, hier staat ook een kraam met Franse worstjes, maar die is niet zo druk bezocht. Ik denk dat ze redelijk aan de prijs zijn.
het is niet voor niks de viesdikSCquote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:25 schreef koffief1lter het volgende:
Jongens... Zoveel praten over lekker eten op de markt. Krijg spontaan trek van jullie.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:25 schreef koffief1lter het volgende:
Jongens... Zoveel praten over lekker eten op de markt. Krijg spontaan trek van jullie.
hij wil helemaal geen onbekende mannen bij jou over de vloerquote:
Kloptquote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
hij wil helemaal geen onbekende mannen bij jou over de vloer
ik zal me even voorstellen voor ik over de vloer kom, huehuehuequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |