Wel om de juiste arm doen he anders werkt het niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
goed plan, ik heb ook nog van die bandjes liggen. Zal dat eens proberen
oh dacht dat ik ze om m'n pik moest doenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Wel om de juiste arm doen he anders werkt het niet.
Lekker zwemmen in de lokale vaart toch.quote:
oh heb dan dag vrijquote:
Duudjequote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh dacht dat ik ze om m'n pik moest doen
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo'n dag dat niets uit je handen komt, alles en iedereen tegenwerkt. Dus ja, ben wel al klaar met deze werkdag.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:50 schreef Dven het volgende:
Oh lap, werken. Maar eens aan beginnen want de deadline nadert met rasse schreden.
dan doe je datquote:
eentje die je kan ingraven in de tuin?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zwembad weg gegooid. meteen maar goede besteld
en dan met alleen maar regen op het strand liggenquote:
had ik vorige jaar ook niet tochquote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dan met alleen maar regen op het strand liggen
ik doe niet aan deadlines..quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:50 schreef Dven het volgende:
Oh lap, werken. Maar eens aan beginnen want de deadline nadert met rasse schreden.
ik weet niet wat je vorig jaar hadquote:
waar?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:57 schreef UitStraling het volgende:
Over twee weken lig ik op het strand [ afbeelding ]
daar hebbenz e geen slecht weer?quote:
Moet een artikel voor een gokwebsite schrijven dat online moet staan voor het EK begint dus het wordt lastig daar de post de schuld van te gevenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik doe niet aan deadlines..
meestal kunnen we gewoon de post de schuld geven
Dat zijn andere rubbers voor andere trainingssessies.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
"gokken is verslavend, gok er niet op"quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Moet een artikel voor een gokwebsite schrijven dat online moet staan voor het EK begint dus het wordt lastig daar de post de schuld van te geven
Alsof er verschil is!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alsof er verschil is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar zit de error?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ben geloof ik zelf gek.... vd week gooide ik stukje karton in ondergrondse werd uitgescholden want hoorde er niet in was voor huisvuil.
dezelfde persoon zit nu zakken vol plastick tuin zooi erin te gooien heb een errortje in mijn hoofdje
nee nee tuin groen oude planten enzo hoort in groene bakquote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waar zit de error?
karton is oud papier, plastic tuinstoelen is huisvuil..
Ah oke, Bij plastic tuin zooi dacht ik aan tuinmeubels.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee nee tuin groen oude planten enzo hoort in groene bak
die mogen er ook niet in komt grofvuil voor.. maar doet nu zelf waar hij mij voor uitschold beetje kromquote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ah oke, Bij plastic tuin zooi dacht ik aan tuinmeubels.
Dus die heb je ook even de huid volgescholden?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ben geloof ik zelf gek.... vd week gooide ik stukje karton in ondergrondse werd uitgescholden want hoorde er niet in was voor huisvuil.
dezelfde persoon zit nu zakken vol plastick tuin zooi erin te gooien heb een errortje in mijn hoofdje
Tuurlijk niet verlaag mij niet tot zelfde niveauquote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:25 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Dus die heb je ook even de huid volgescholden?
Even snel verlofbriefjes indienenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:26 schreef bitterbal het volgende:
De EU-lidstaten zijn het eens over versoepeling van de reisbeperkingen in de zomer. Het betekent onder meer dat volledig ingeënte reizigers niet meer hoeven te testen of in quarantaine hoeven te gaan.
De 27 lidstaten keurden een voorstel van de Europese Commissie goed waarin staat dat mensen die minstens twee weken volledig gevaccineerd zijn, vrij moeten kunnen reizen binnen de EU.
Reizigers vanaf 12 jaar die niet volledig zijn ingeënt, zullen wel getest moeten worden. Dat hoeft alleen niet als er wordt gereisd tussen twee zogenoemde 'groene landen', oftewel landen waar de corona-uitbraak volledig onder controle is.
Oh.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Tuurlijk niet verlaag mij niet tot zelfde niveau
zonde van mijn energie tochquote:
nu is de vraag, is iemand die corona heeft gehad en maar 1 prik krijgt ook volledig ingeëntquote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:26 schreef bitterbal het volgende:
De EU-lidstaten zijn het eens over versoepeling van de reisbeperkingen in de zomer. Het betekent onder meer dat volledig ingeënte reizigers niet meer hoeven te testen of in quarantaine hoeven te gaan.
De 27 lidstaten keurden een voorstel van de Europese Commissie goed waarin staat dat mensen die minstens twee weken volledig gevaccineerd zijn, vrij moeten kunnen reizen binnen de EU.
Reizigers vanaf 12 jaar die niet volledig zijn ingeënt, zullen wel getest moeten worden. Dat hoeft alleen niet als er wordt gereisd tussen twee zogenoemde 'groene landen', oftewel landen waar de corona-uitbraak volledig onder controle is.
Vaatwassertablet.quote:
Vooral om schaarsgeklede vrouwen te bekijken op reddit.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:31 schreef mschol het volgende:
[..]
bedenk of je hem veel gaat gebruiken, en waarvoor
heb geen vaatwasser.quote:
Ik heb dat ook jaren niet gehad, maar het is toch wel heel fijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vooral om schaarsgeklede vrouwen te bekijken op reddit.
[..]
heb geen vaatwasser.
Ik heb het 8 jaar niet gehad, nu 2 maanden een vaatwasser. Borden voor 8 personen, dus een paar keer per week dat ding voltrappen. Geeft wel een voldoenend gevoel wanneer die aangaat.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat ook jaren niet gehad, maar het is toch wel heel fijn.
Je bent wel heel dichtbijquote:
Ik heb hem nu om de dag of om de 2 dagen aan, echt prima en lekker makkelijk. Volgens mij nog niet eens zo heel gek veel meer energie dan afwassen als ik zo mijn energierekening bekijk.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:46 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ik heb het 8 jaar niet gehad, nu 2 maanden een vaatwasser. Borden voor 8 personen, dus een paar keer per week dat ding voltrappen. Geeft wel een voldoenend gevoel wanneer die aangaat.
Nee, precies. Wanneer je eerst alles afspoelt en een tijltje vol laat lopen van 3L voor de handafwas is denk ik de vaatwasser zuiniger. Hij gaat tijdens de droogfase ook automatisch open dus geen omkijken naar. Het kost mij wel minder energie in ieder geval.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb hem nu om de dag of om de 2 dagen aan, echt prima en lekker makkelijk. Volgens mij nog niet eens zo heel gek veel meer energie dan afwassen als ik zo mijn energierekening bekijk.
Ja en er zit ook een ECO modus op de vaatwasser, dus lekker groen bezigquote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:51 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Nee, precies. Wanneer je eerst alles afspoelt en een tijltje vol laat lopen van 3L voor de handafwas is denk ik de vaatwasser zuiniger. Hij gaat tijdens de droogfase ook automatisch open dus geen omkijken naar. Het kost mij wel minder energie in ieder geval.
Mense.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welkom in het land van de slimme mense.
met of zonder stroop?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, ff lekker op de markt koffie en stroopwafelkruimels gehaald.
Zonder, want als je met stroop besteld, pleuren ze er een klont stroop op en dat was het danquote:
Die eco functie is wel nice hoor, die zegt eerst 4 uur en dan schaalt die bij aan de hand van de vuiheid. Ik las op internet iemand die altijd de 30min stand op 60 grade gebruikte ivm lekker snel klaar. Volgens mij is dat de minst zuinige stand.. Snap niet waarom je zo'n haast zou moeten hebben...quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en er zit ook een ECO modus op de vaatwasser, dus lekker groen bezig
Ik snap die haast ook niet, de wasmachine heeft ook een ECO stand en dan is ie lekker 3-1,5 uur aan het wassen en volgens mij verbruikt hij dan minimaal water en stroomquote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:57 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Die eco functie is wel nice hoor, die zegt eerst 4 uur en dan schaalt die bij aan de hand van de vuiheid. Ik las op internet iemand die altijd de 30min stand op 60 grade gebruikte ivm lekker snel klaar. Volgens mij is dat de minst zuinige stand.. Snap niet waarom je zo'n haast zou moeten hebben...
dat is anders dan hoe ze het hier op de markt deden.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zonder, want als je met stroop besteld, pleuren ze er een klont stroop op en dat was het dan
Het kan ook dat de marktkoopman er die dag even geen zin in had en er gewoon de kantjes vanaf liepquote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is anders dan hoe ze het hier op de markt deden.
Ik vind zonder stroop wel altijd lekkerder eten.
kan ook inderdaad nog een optie zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het kan ook dat de marktkoopman er die dag even geen zin in had en er gewoon de kantjes vanaf liep
Ja, superlekker en die geur is overheerlijkquote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan ook inderdaad nog een optie zijn.
helaas geen verse stroopwafels hier meer op de markt. en ook niet meer bij de ah. vroegah stond er wekelijks zo'n kraampje in de ah.
altijd even superwafel halen, stroop wat dan halverwege je kin hing
et ruikt vaak lekkerder dan dat het smaaktquote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, superlekker en die geur is overheerlijk
Heb ik ook wel met de kippengrilkarquote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:05 schreef dud0r het volgende:
h
[..]
et ruikt vaak lekkerder dan dat het smaakt
ja daarbij is het ook zo erg. had dat bij de poelier ook altijd. dan staat er zo'n grill buiten, ruikt heerlijk. neem je daar wat van en doet de smaak de geur geen eer aanquote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik ook wel met de kippengrilkarDat ruikt ook altijd zo heerlijk en de smaak valt dan wel weer mee
Wel een beetje vreemd en teleurstellend.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja daarbij is het ook zo erg. had dat bij de poelier ook altijd. dan staat er zo'n grill buiten, ruikt heerlijk. neem je daar wat van en doet de smaak de geur geen eer aan
je kon bij de poelier hier het rechtstreeks van dat ding krijgen.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel een beetje vreemd en teleurstellend.
Maar wat vaak wel zo is, is dat als je kip besteld, je niet direct van het spit krijgt, maar kip wat al bereid is en ergens onder de gril ligt. Tenzij je kippeling kiest, dan krijg je dat uit de frituur.
De loempiakraam doet hier ook goede zaken.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
je kon bij de poelier hier het rechtstreeks van dat ding krijgen.
moest je er wel even specifiek om vragen. maar dat was verder geen probleem.
Dan verbrandde je wel eerst je bakkes omdat je natuurlijk niet kan wachten met eten en gewoon in een gloeiend hete kip bijt
ik zal volgende week weer eens over de markt lopen en kijken of er nog wat nieuws staat. zag laatst een nieuwe kaaskraam staan met speciale kaasjes ook.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De loempiakraam doet hier ook goede zaken.
Oehh kaas, hier staat ook een kraam met Franse worstjes, maar die is niet zo druk bezocht. Ik denk dat ze redelijk aan de prijs zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zal volgende week weer eens over de markt lopen en kijken of er nog wat nieuws staat. zag laatst een nieuwe kaaskraam staan met speciale kaasjes ook.
Dus even wat lekkers halen.
dat vind ik vaak zo bij dat soort delicatessen kraampjes. Heb sinds een maand of 2 een delicatessenwinkel in het winkelcentrum zitten. Daar hebben ze ook een boel lekkers zeg.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oehh kaas, hier staat ook een kraam met Franse worstjes, maar die is niet zo druk bezocht. Ik denk dat ze redelijk aan de prijs zijn.
het is niet voor niks de viesdikSCquote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:25 schreef koffief1lter het volgende:
Jongens... Zoveel praten over lekker eten op de markt. Krijg spontaan trek van jullie.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:25 schreef koffief1lter het volgende:
Jongens... Zoveel praten over lekker eten op de markt. Krijg spontaan trek van jullie.
hij wil helemaal geen onbekende mannen bij jou over de vloerquote:
Kloptquote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
hij wil helemaal geen onbekende mannen bij jou over de vloer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |