SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
28 of 29 maakt nou ook weer niet zo'n groot verschilquote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zal bij jou wel iets koeler zijn, aangezien je wat Noorderlijker zit dan ik.
Hoiquote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:49 schreef UitStraling het volgende:
Het stikt hier van de introverte mensen, kan ook niet anders en dat is ook niet erg maar een groot deel koketteert ermee alsof ze daardoor uitverkoren en verheven zijn en dan gaan er bij mij alarmbelletjes af.
echt hequote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nu vind ik een grilstreepje best lekker, maar complete verassingen niet echt.
Ik las bikinistreepje maar ik weet niet waarom want het lijkt er niet eens opquote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nu vind ik een grilstreepje best lekker, maar complete verassingen niet echt.
Net zoals jij doet met extraverten bedoel je?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:49 schreef UitStraling het volgende:
Het stikt hier van de introverte mensen, kan ook niet anders en dat is ook niet erg maar een groot deel koketteert ermee alsof ze daardoor uitverkoren en verheven zijn en dan gaan er bij mij alarmbelletjes af.
Komt door je extraverte blikquote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las bikinistreepje maar ik weet niet waarom want het lijkt er niet eens op
Arme koe.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen die hun biefstukje gebakken willen hebben als schoenzool vertrouw ik ook niet.
Tanline-fetish gespotquote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las bikinistreepje maar ik weet niet waarom want het lijkt er niet eens op
Ewwww, kun je beter sukadelappen eten.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen die hun biefstukje gebakken willen hebben als schoenzool vertrouw ik ook niet.
Dit zou kloppen als het hier stikte van de extraverte klepkippen maar dat is niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net zoals jij doet met extraverten bedoel je?
Die zitten hier niet op fok.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zou kloppen als het hier stikte van de extraverte klepkippen maar dat is niet.
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:51 schreef dud0r het volgende:
tijd om de sportschool op te zoeken.
dag liefjes
Ja, moet je maar opschieten.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
koffie filter je gooide deur voor mijn neus dicht
Ik kom overal wel mee, geef me een goed boek en ik zet mijn telefoon uit en ga drie dagen in een hoekje zitten cocoonen, geef me een whisky en wat mooie vrouwen en ik maak wat kekke dansbewegingen op de bar.quote:
Dus jij gaat zondag uit eten?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:00 schreef UitStraling het volgende:
Mooi cadeau dit jaar wat dat betreft, alle extraverte kippen zijn deze maand thuis aan het joelen voor de buis in een oranje jurkje dus heerlijk rustig uit eten in de restaurants
Wie gaat er winnen denk je?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:00 schreef Karzai het volgende:
En voetbal begint vandaag, ik heb wat geld gezet op een aantal wedstrijden om het wat spannender te maken
Op zondag bijna altijd, als het mag dan.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus jij gaat zondag uit eten?Lekker hoor
Mits subtiel heeft het wel iets.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind ik niet zo heel erg mooi, jij wel?
Mja, matige politicus wellicht in de zin dat hij het politieke spel niet zo goed beheerst. Maar de kern van zijn verhaal is juist dat er teveel spelletjes worden gespeeld en dat burgers/het land daar onder lijden. Dus dat maakt hem dan eigenlijk juist een goed politicusquote:
Kun je even helpen om de EK pool voor mijn werk in te vullen?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wie er kampioen wordt weet ik nog niet, maar denk Frankrijk, Spanje of italie
Soort naakte lingerie dus, ik ga het nog eens in heroverweging nemen.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mits subtiel heeft het wel iets.
Ja?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort naakte lingerie dus, ik ga het nog eens in heroverweging nemen.
@:bitterbal?
bitterbikini-linesquote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort naakte lingerie dus, ik ga het nog eens in heroverweging nemen.
@:bitterbal?
Vorige keer was het Frankrijk toch? Gunde ze dat wel met alle ellende en sociale onrust daar, dit jaar mag het wat dat betreft Italië worden.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wie er kampioen wordt weet ik nog niet, maar denk Frankrijk, Spanje of italie
Nee dat moet je zelf doen. Meeste wedstrijden weet ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je even helpen om de EK pool voor mijn werk in te vullen?
Trek je leukste setje aan en kruip onder de zonnebank dan.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
minimaal.
en vandaag wordt het niet meer
Zonnebankje opzoeken dan maar.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
minimaal.
en vandaag wordt het niet meer
Snap ik, maar denk niet dat ze Italië verslaan. Kunnen wel als tweede de poule doorkomen. Ze wonnen trouwens wel van Nederland niet zo lang geledenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ben voor Turkije natuurlijk
nee denk het ook niet , maar goed ...quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Snap ik, maar denk niet dat ze Italië verslaan. Kunnen wel als tweede de poule doorkomen. Ze wonnen trouwens wel van Nederland niet zo lang geleden
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trek je leukste setje aan en kruip onder de zonnebank dan.
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trek je leukste setje aan en kruip onder de zonnebank dan.
mijn huid jeukt enorm nu was mega verbrandquote:
Dat levert Erdogan tintelingen in zijn harige ballen op die vervolgens nog wat meer zijn spierballen laat zien in Kurdistan, Nagorno-Karabach en Libië, doe maar niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ben voor Turkije natuurlijk
Het feest kan beginnen want Bitterbal is binnen.quote:
Dat doet koenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:14 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Het feest kan beginnen want Bitterbal is binnen.
Wie heeft eigenlijk de brug opgehaald en laten zakken?
Erdogan kan ook niet zo goed tegen zijn verlies anders.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat levert Erdogan tintelingen in zijn harige ballen op die vervolgens nog wat meer zijn spierballen laat zien in Kurdistan, Nagorno-Karabach en Libië, doe maar niet.
Buurman die wat met je wil drinken in zijn speedo heeft dat als lokroep.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:14 schreef bitterbal het volgende:
vannacht weer mijn bed uitgetoeterd. Ik paar keer mijn bed uit om te kijken. Geen cruiseschip
Dat zijn die palingvissers met een vuvuzela.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:14 schreef bitterbal het volgende:
vannacht weer mijn bed uitgetoeterd. Ik paar keer mijn bed uit om te kijken. Geen cruiseschip
Leuk om te lezen dat ze al zoveel vrienden in de buurt gemaakt heeft in korte tijd. Duurde voor mij 7 jaar voordat ik in de WhatsAppgroep van de buurt zat.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn die palingvissers met een vuvuzela.
Ik ga er melding van makenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn die palingvissers met een vuvuzela.
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:14 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:20 schreef UitStraling het volgende:
@:Flory
Graag een combinatie van deze;
[ afbeelding ]
Met deze;
[ afbeelding ]
Op het moment dat er een toetertje te horen is maar geen bootje langs komt.
komt wel weer ee cruiseschip hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ben beetje erg boos en teleurgesteld
Context?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
pfff iemand met valse voorwenselen op fok geld aftroggelen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
pfff iemand met valse voorwenselen op fok geld aftroggelen![]()
![]()
![]()
![]()
voorbeeld piepen wenen auto stuk donaties . dan aan andere dingen besteden. of voor keyboard. lees nu dat een aardige gast geld had gestort is weg natuurlijk maar goed ga even afkoelenquote:
Linkje?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
voorbeeld piepen wenen auto stuk donaties . dan aan andere dingen besteden. of voor keyboard. lees nu dat een aardige gast geld had gestort is weg natuurlijk maar goed ga even afkoelen
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
voorbeeld piepen wenen auto stuk donaties . dan aan andere dingen besteden. of voor keyboard. lees nu dat een aardige gast geld had gestort is weg natuurlijk maar goed ga even afkoelen
vriend uit turkijequote:
quote:
weten daar wel dat vriendelijkheid gratis isquote:
Ik heb wel uitzicht op een soort van stadsstrand hier. Met zon.quote:
geloof dat ze een parkeergarage hebben gemaaktquote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:39 schreef CherryLips het volgende:
Hoe zit het nou met parkeren daar? Het was altijd zo fijn
vrij vandaag?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat ze een parkeergarage hebben gemaakt
zoals vroeger is niet meer nee.
ik ging altijd met mijn oma naar kijkduin
Het was altijd gratisquote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er is inderdaad een parkeergarage gemaakt onder de nieuwbouw..quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |