Dat doet koenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:14 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Het feest kan beginnen want Bitterbal is binnen.
Wie heeft eigenlijk de brug opgehaald en laten zakken?
Erdogan kan ook niet zo goed tegen zijn verlies anders.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat levert Erdogan tintelingen in zijn harige ballen op die vervolgens nog wat meer zijn spierballen laat zien in Kurdistan, Nagorno-Karabach en Libië, doe maar niet.
Buurman die wat met je wil drinken in zijn speedo heeft dat als lokroep.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:14 schreef bitterbal het volgende:
vannacht weer mijn bed uitgetoeterd. Ik paar keer mijn bed uit om te kijken. Geen cruiseschip
Dat zijn die palingvissers met een vuvuzela.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:14 schreef bitterbal het volgende:
vannacht weer mijn bed uitgetoeterd. Ik paar keer mijn bed uit om te kijken. Geen cruiseschip
Leuk om te lezen dat ze al zoveel vrienden in de buurt gemaakt heeft in korte tijd. Duurde voor mij 7 jaar voordat ik in de WhatsAppgroep van de buurt zat.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn die palingvissers met een vuvuzela.
Ik ga er melding van makenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn die palingvissers met een vuvuzela.
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:14 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:20 schreef UitStraling het volgende:
@:Flory
Graag een combinatie van deze;
[ afbeelding ]
Met deze;
[ afbeelding ]
Op het moment dat er een toetertje te horen is maar geen bootje langs komt.
komt wel weer ee cruiseschip hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ben beetje erg boos en teleurgesteld
Context?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
pfff iemand met valse voorwenselen op fok geld aftroggelen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
pfff iemand met valse voorwenselen op fok geld aftroggelen![]()
![]()
![]()
![]()
voorbeeld piepen wenen auto stuk donaties . dan aan andere dingen besteden. of voor keyboard. lees nu dat een aardige gast geld had gestort is weg natuurlijk maar goed ga even afkoelenquote:
Linkje?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
voorbeeld piepen wenen auto stuk donaties . dan aan andere dingen besteden. of voor keyboard. lees nu dat een aardige gast geld had gestort is weg natuurlijk maar goed ga even afkoelen
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
voorbeeld piepen wenen auto stuk donaties . dan aan andere dingen besteden. of voor keyboard. lees nu dat een aardige gast geld had gestort is weg natuurlijk maar goed ga even afkoelen
vriend uit turkijequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |