Context?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
pfff iemand met valse voorwenselen op fok geld aftroggelen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
pfff iemand met valse voorwenselen op fok geld aftroggelen![]()
![]()
![]()
![]()
voorbeeld piepen wenen auto stuk donaties . dan aan andere dingen besteden. of voor keyboard. lees nu dat een aardige gast geld had gestort is weg natuurlijk maar goed ga even afkoelenquote:
Linkje?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
voorbeeld piepen wenen auto stuk donaties . dan aan andere dingen besteden. of voor keyboard. lees nu dat een aardige gast geld had gestort is weg natuurlijk maar goed ga even afkoelen
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
voorbeeld piepen wenen auto stuk donaties . dan aan andere dingen besteden. of voor keyboard. lees nu dat een aardige gast geld had gestort is weg natuurlijk maar goed ga even afkoelen
vriend uit turkijequote:
quote:
ja in de hemelquote:
weten daar wel dat vriendelijkheid gratis isquote:
Ik heb wel uitzicht op een soort van stadsstrand hier. Met zon.quote:
geloof dat ze een parkeergarage hebben gemaaktquote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:39 schreef CherryLips het volgende:
Hoe zit het nou met parkeren daar? Het was altijd zo fijn
vrij vandaag?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat ze een parkeergarage hebben gemaakt
zoals vroeger is niet meer nee.
ik ging altijd met mijn oma naar kijkduin
Het was altijd gratisquote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er is inderdaad een parkeergarage gemaakt onder de nieuwbouw..quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |