SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
28 of 29 maakt nou ook weer niet zo'n groot verschilquote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zal bij jou wel iets koeler zijn, aangezien je wat Noorderlijker zit dan ik.
Hoiquote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:49 schreef UitStraling het volgende:
Het stikt hier van de introverte mensen, kan ook niet anders en dat is ook niet erg maar een groot deel koketteert ermee alsof ze daardoor uitverkoren en verheven zijn en dan gaan er bij mij alarmbelletjes af.
echt hequote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nu vind ik een grilstreepje best lekker, maar complete verassingen niet echt.
Ik las bikinistreepje maar ik weet niet waarom want het lijkt er niet eens opquote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nu vind ik een grilstreepje best lekker, maar complete verassingen niet echt.
Net zoals jij doet met extraverten bedoel je?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:49 schreef UitStraling het volgende:
Het stikt hier van de introverte mensen, kan ook niet anders en dat is ook niet erg maar een groot deel koketteert ermee alsof ze daardoor uitverkoren en verheven zijn en dan gaan er bij mij alarmbelletjes af.
Komt door je extraverte blikquote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las bikinistreepje maar ik weet niet waarom want het lijkt er niet eens op
Arme koe.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen die hun biefstukje gebakken willen hebben als schoenzool vertrouw ik ook niet.
Tanline-fetish gespotquote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las bikinistreepje maar ik weet niet waarom want het lijkt er niet eens op
Ewwww, kun je beter sukadelappen eten.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen die hun biefstukje gebakken willen hebben als schoenzool vertrouw ik ook niet.
Dit zou kloppen als het hier stikte van de extraverte klepkippen maar dat is niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net zoals jij doet met extraverten bedoel je?
Die zitten hier niet op fok.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zou kloppen als het hier stikte van de extraverte klepkippen maar dat is niet.
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:51 schreef dud0r het volgende:
tijd om de sportschool op te zoeken.
dag liefjes
Ja, moet je maar opschieten.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
koffie filter je gooide deur voor mijn neus dicht
Ik kom overal wel mee, geef me een goed boek en ik zet mijn telefoon uit en ga drie dagen in een hoekje zitten cocoonen, geef me een whisky en wat mooie vrouwen en ik maak wat kekke dansbewegingen op de bar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |