huhquote:
deze man weet.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje op de hometrainer met m'n zonnebrilletje op, handdoekje rond de nek. Lichtste stand, ondertussen beetje fokken
Kijk uit voor beren op de weg.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje op de hometrainer met m'n zonnebrilletje op, handdoekje rond de nek. Lichtste stand, ondertussen beetje fokken
Goddelijk tomatenras. Worden zomaar een halve kilo zwaar en eens gegeten wil je nooit iets anders meerquote:
Ik doe twee van die gewichtsbandjes van ieder een pond om een arm. Meer dan genoeg. En dan genadeloos hard pagga slaan.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
deze man weet.
net zoals al die gekkies die de grote gewichten pakken. de lichte gewichten zijn veel makkelijker op te tillen
goed plan, ik heb ook nog van die bandjes liggen. Zal dat eens proberenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik doe twee van die gewichtsbandjes van ieder een pond om een arm. Meer dan genoeg. En dan genadeloos hard pagga slaan.
is het zo slecht?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:39 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ik ga terug m'n bed in. Hopen dat de dag snel voorbij is.
dank je dikkiequote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:42 schreef Haags het volgende:
HIERBIJ VERKLAAR IK LUNCHGENOT VOOR GEOPEND
doe eens niet. dat is te warmquote:
Pepsi cola ❤️quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:42 schreef Karzai het volgende:
Kibbeling gehaald in de kantine, wel weer een rib uit mijn lijf
En ze hebben alleen pepsi cola
Wel om de juiste arm doen he anders werkt het niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
goed plan, ik heb ook nog van die bandjes liggen. Zal dat eens proberen
oh dacht dat ik ze om m'n pik moest doenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Wel om de juiste arm doen he anders werkt het niet.
Lekker zwemmen in de lokale vaart toch.quote:
oh heb dan dag vrijquote:
Duudjequote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh dacht dat ik ze om m'n pik moest doen
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh dacht dat ik ze om m'n pik moest doen
Zo'n dag dat niets uit je handen komt, alles en iedereen tegenwerkt. Dus ja, ben wel al klaar met deze werkdag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |