welk geld?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:48 schreef Karzai het volgende:
Is dat die Liam die in de rolkrant staat? Van dat geld?
Heeyyy kijk;quote:
ja had het gelezenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeyyy kijk;
Time Out's Top 10 Coolest Streets
1. Smith Street, Melbourne, Australia
2. Passeig de Sant Joan, Barcelona, Spain
3. South Bank, London, UK
4. San Isidro, Havana, Cuba
5. Sunset Boulevard, Los Angeles, USA
6. Witte de Withstraat, Rotterdam, the Netherlands
7. Rua Três Rios, São Paulo, Brazil
8. Haji Lane, Singapore
9. Rua Rodrigues de Faria, Lisbon, Portugal
10. Calle Thames, Buenos Aires, Argentina
?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
pfff iemand met valse voorwenselen op fok geld aftroggelen![]()
![]()
![]()
![]()
oh hier niet warmquote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:05 schreef Karzai het volgende:
Best warm in de zon, ik ben weer binnen gaan zitten, parasol nodig
Fles had er eentje geloof ik die was er wel tevreden overquote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zoiets?
https://www.bol.com/nl/p/(...)mGTjU_MaAnbyEALw_wcB
Copy + pastquote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:09 schreef Karzai het volgende:
Zit mobiel, ik weet niet hoe je dan linkjes kan plaatsen
Lekker fris en hygiënisch na een paar keer gebruiken.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zoiets?
https://www.bol.com/nl/p/(...)mGTjU_MaAnbyEALw_wcB
Deze @bitterbalquote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:22 schreef Karzai het volgende:
https://www.bol.com/nl/p/(...)iEAQYAiABEgJ5uvD_BwE
Jezelf even verwennen vandaag anders?quote:
Ahquote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:30 schreef UitStraling het volgende:
Heb je ook kans dat de ruft wat minder is;
Hoofdpijn
Stress & Spanning
Obstipatie (Moeilijke of te makkelijke stoelgang)
Maagklachten
Meh niks voor mijquote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezelf even verwennen vandaag anders?
Ter ere van je nieuwe baan![]()
https://www.zenzu.nl/massages/voetreflexmassage/
"Superman, maar dan Nederlands"quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:30 schreef Karzai het volgende:
Weer een mooie column in de nrc
https://www.nrc.nl/nieuws/2021/06/10/links-rechts-a4046887
Goh.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
weten daar wel dat vriendelijkheid gratis is
Daarom wil niemand in zo'n jury zitten. Bij grote zaken mogen ze wekenlang in afzondering, zonder dat hun loon wordt doorbetaald. Lekker je baan kwijt zo.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:52 schreef bitterbal het volgende:
een van de jury leden zei anoniem dat ze daar de hele dag zaten en niet haar huis mochten. ze begonnen met 6 tegen 6 en uiteraard werd dat steeds anders omdat ze er de hele dag zaten en toen zelfs naar een hotel moesten want was niet unaniem.
Rechtspreken hoort eigenlijk niet thuis bij de gewone mens, die zijn te vatbaar voor de onderbuik, neem bijvoorbeeld een rechtszaak waarin een kind is verkracht, succes met de jury ook al ben je onschuldig.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:50 schreef bitterbal het volgende:
Vinden jullie dat jury systeem een goed systeem? Er staat op de npo een docu serie online over een football player die schuldig wordt bevonden aan kindermisbruik
Alvast je winterjas.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:47 schreef bitterbal het volgende:
het post nl busje staat beneden met mijn jasje
Het is dan de bedoeling dat je met getuigen en experts de jury voldoende bijbrengt zodat ze het wel snappen.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:57 schreef TaMieke het volgende:
Ik snap sowieso niet dat mensen die er geen verstand van hebben mogen beslissen over rechtzaken.
ja nou dat. hoe moet je als leek hier een oordeel over vellenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:57 schreef TaMieke het volgende:
Ik snap sowieso niet dat mensen die er geen verstand van hebben mogen beslissen over rechtzaken.
ja maar de gewone burger zit daar toch?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is dan de bedoeling dat je met getuigen en experts de jury voldoende bijbrengt zodat ze het wel snappen.
Dat snap ik. Maar dan heb je als advocaat en rechter een dure opleiding gehad, verstand van zaken ed.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is dan de bedoeling dat je met getuigen en experts de jury voldoende bijbrengt zodat ze het wel snappen.
Ja, dus je moet het wel goed kunnen brengen. En ze kunnen volgens mij ook vragen stellen.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar de gewone burger zit daar toch?
ja maar dus puur objectief is het niet. Kan ook niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dus je moet het wel goed kunnen brengen. En ze kunnen volgens mij ook vragen stellen.
Er is voor het proces ook nog juryselectie, waarbij beide partijen beslissen wie in de jury mag blijven en wie niet. Dus soms wil de verdediging graag veel vrouwen in de jury of veel zwarten, maar de openbaar aanklager liever niet. Dus dan krijg je eerst dat getouwtrek.
Tenminste, zo had ik het begrepen.
Er zijn er vast die dat doenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dus puur objectief is het niet. Kan ook niet.
En stel dat je er idd weken zit en je hebt andere dingen te doen. waarom neig je niet naar de meerderheid om er af te zijn
'Het is toch maar een neger en ik heb zin in een biertje en me wijf"quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dus puur objectief is het niet. Kan ook niet.
En stel dat je er idd weken zit en je hebt andere dingen te doen. waarom neig je niet naar de meerderheid om er af te zijn
nou ja die ene net in de docu schetste al dat de dag te lang duurde en men naar de andere kant gingenquote:
gaat hardquote:
Er is een tweedeling aan het ontstaan bij de wakkeren, sommigen zijn bang voor overdraagbare spikes van de schapen en anderen zeggen weer, ja als je niet bang voor Corona bent dan hoef je toch ook niet bang te zijn voor de schapen?quote:
Hebben een aardige functie gehad als controle op de overheid, iets dat tegenwoordig in een land als Nederland natuurlijk minder relevant maakt.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:50 schreef bitterbal het volgende:
Vinden jullie dat jury systeem een goed systeem? Er staat op de npo een docu serie online over een football player die schuldig wordt bevonden aan kindermisbruik
jmmrquote:
Lekkere vette baklap van mequote:
Een bonk spier man, dagelijks van 9:30 tot 11 in de gymquote:
lekker bezig. doe je ook nog wat daar of sta je alleen maar vrouwen lastig te vallen die op de crosstrainer staanquote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Een bonk spier man, dagelijks van 9:30 tot 11 in de gym
Die zijn net uit de luiersquote:
Altijd buffelen. Is zo'n overpriced wijvengym waar al die kifla's en poppetjes naar toe gaan. maar doe ik expres want dan sta ik niet tussen de anabolenbulgaren met gouden kettingen en wat nogquote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
lekker bezig. doe je ook nog wat daar of sta je alleen maar vrouwen lastig te vallen die op de crosstrainer staan
Maar je kan toch altijd tof doen? Je bent wel Dven natuurlijkquote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Altijd buffelen. Is zo'n overpriced wijvengym waar al die kifla's en poppetjes naar toe gaan. maar doe ik expres want dan sta ik niet tussen de anabolenbulgaren met gouden kettingen en wat nog
Buiten dat kan ik nu tof doen dat ik vrienden ben met verschrikkelijke popmuzikanten
Nou nou nou, niet zo overdrijven, dan voel ik me helemaal oudquote:
godver m'n waterquote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:22 schreef Dven het volgende:
Volgens mij heeft @:dud0r al een tijdje z'n vaccin toch? maar was dat nu wegens morbide obesitas of het syndroom van down?
Dat wil ik eigenlijk nog wel even uitstellen.quote:
En vooral niet naar landen reizen waar er voor geen meter gevaccineerd wordt omdat ze geen geld voor vaccins hebbenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:22 schreef mschol het volgende:
[..]
gauw, iedereen prikje geven nu het nog werkt tegen alle varianten..
Als we gewoon heel India uitroeien zijn we al op de goede wegquote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
En vooral niet naar landen reizen waar er voor geen meter gevaccineerd wordt omdat ze geen geld voor vaccins hebben
Pak jij het VOC schip vast inquote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als we gewoon heel India uitroeien zijn we al op de goede weg
Glorie aan de Nederlanden!quote:
Meteen dat geëmmer over antibiotica ook klaar.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als we gewoon heel India uitroeien zijn we al op de goede weg
En geen neppe windows callcenters meer die je bellenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meteen dat geëmmer over antibiotica ook klaar.
Beetje op de hometrainer met m'n zonnebrilletje op, handdoekje rond de nek. Lichtste stand, ondertussen beetje fokkenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar je kan toch altijd tof doen? Je bent wel Dven natuurlijk
[..]
Nou nou nou, niet zo overdrijven, dan voel ik me helemaal oud
huhquote:
deze man weet.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje op de hometrainer met m'n zonnebrilletje op, handdoekje rond de nek. Lichtste stand, ondertussen beetje fokken
Kijk uit voor beren op de weg.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje op de hometrainer met m'n zonnebrilletje op, handdoekje rond de nek. Lichtste stand, ondertussen beetje fokken
Goddelijk tomatenras. Worden zomaar een halve kilo zwaar en eens gegeten wil je nooit iets anders meerquote:
Ik doe twee van die gewichtsbandjes van ieder een pond om een arm. Meer dan genoeg. En dan genadeloos hard pagga slaan.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
deze man weet.
net zoals al die gekkies die de grote gewichten pakken. de lichte gewichten zijn veel makkelijker op te tillen
goed plan, ik heb ook nog van die bandjes liggen. Zal dat eens proberenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik doe twee van die gewichtsbandjes van ieder een pond om een arm. Meer dan genoeg. En dan genadeloos hard pagga slaan.
is het zo slecht?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:39 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ik ga terug m'n bed in. Hopen dat de dag snel voorbij is.
dank je dikkiequote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:42 schreef Haags het volgende:
HIERBIJ VERKLAAR IK LUNCHGENOT VOOR GEOPEND
doe eens niet. dat is te warmquote:
Pepsi cola ❤️quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:42 schreef Karzai het volgende:
Kibbeling gehaald in de kantine, wel weer een rib uit mijn lijf
En ze hebben alleen pepsi cola
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |