Dit was wel een sterke take, i.t.t. tot veel mensen die, verblind door nationalisme, er totaal naast zaten.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Pro-Hamilton zou zijn om de race gewoon te stoppen. Twintig punten in de pocket en nul risico om het kwijt te raken.
Zijn remmen waren al aan het roken bij de start, dan moet je vooral voorzichtig remmen.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:20 schreef bedachtzaam het volgende:
Deed Hamilton dit expres? Ik kan me niet voorstellen dat hij met zijn ervaring zo een fout maakt.
Kan hij niks aan doen. De crew moet de server gewoon weghalen van het eind van het rechte stuk in Baku.quote:
Moet ie vaker doen.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Alweer zo'n zeldzame fout van Hamilton.
Hij voelde de druk: hij kon vandaag het kampioenschap veilig stellen........quote:Op zondag 6 juni 2021 16:20 schreef bedachtzaam het volgende:
Deed Hamilton dit expres? Ik kan me niet voorstellen dat hij met zijn ervaring zo een fout maakt.
Maar wel dankzij het zo gewenste scenarioquote:Op zondag 6 juni 2021 16:22 schreef Nattekat het volgende:
F1 heeft FOK! laten ontploffen zoals voorspeld, maar niet op de manier waarop het aanvankelijk verwacht werd :1
Ja. F1 is een warm bad, vandaarquote:Op zondag 6 juni 2021 16:22 schreef Gezicht het volgende:
Is Fok! kapot gegaan door de chaos in dit topic?
Die gast is 40+. Wat een droeftoeter joh.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:22 schreef Refragmental het volgende:
@:haags waar blijf je nou?
Bij max z'n fout kwam je gelijk dit topic binnenstormen, nu ben je stil
Dit heeft niets met pech of geluk te maken, dit was gewoon dom en onnodig.quote:
Uiteraard deed hij dit niet expresquote:Op zondag 6 juni 2021 16:20 schreef bedachtzaam het volgende:
Fok servers:quote:Op zondag 6 juni 2021 16:22 schreef 3rr0r het volgende:
Max crasht, Lewis verprutst het voor zichzelf:
F1 Race topic:
[ afbeelding ]
Gelukkig wordt het gros van de olympische medailles in de nacht vergeven straksquote:Op zondag 6 juni 2021 16:22 schreef Pino112 het volgende:
FOK!
Als de boel er zelfs bij een simpele F1-wedstrijd al uitvliegt..
VBL is niks manquote:Op zondag 6 juni 2021 16:23 schreef babylon het volgende:
Wat een GENOT
VBL kan kapot gaan. Helemaal kapot. Whahahahahahahhahaa
Waarom reed Hamilton rechtdoor? Wilde hij een stuk afsnijden ofzo?quote:
Lewis bedankt,quote:Op zondag 6 juni 2021 16:21 schreef Regilio_ het volgende:
Zou graag een herhaling van de faal van Hamilton zien. Iemand een gifje?
Is toch werelds dit.quote:
Die komt net zo snel uit de auto als het wiel van Bottas op Monacoquote:Op zondag 6 juni 2021 16:24 schreef Fleischmeister het volgende:
Hamilton zit vanavond nog steeds in zijn auto denk ik
Gelukkig maakt alleen zijn team fouten.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een koekwaus die Hamilton.
Echt, met zoveel ervaring...
Dit was geen pech zoals Max had. Dit was gewoon een enorme fout. Appels met perenquote:
De interviews worden straks geweldigquote:Op zondag 6 juni 2021 16:24 schreef Sabata het volgende:
Hamilton durft niet meer uit zijn auto te komen
Hadden we in 2018 niet echt last van toch?quote:Op zondag 6 juni 2021 16:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig wordt het gros van de olympische medailles in de nacht vergeven straks![]()
Alhoewel, de 03.40-04.00 blackout
Andersom juist, crash van Max was prima, einde was kut.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:24 schreef beantherio het volgende:
Die klap van Max was zwaar kut maar dit einde maakt bijna alles toch wel weer goed dan.
Haags is geen VBLquote:Op zondag 6 juni 2021 16:23 schreef babylon het volgende:
Wat een GENOT
VBL kan kapot gaan. Helemaal kapot. Whahahahahahahhahaa
Black Stripes Matterquote:Op zondag 6 juni 2021 16:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom reed Hamilton rechtdoor? Wilde hij een stuk afsnijden ofzo?![]()
Problemen met de upshift, zoiets kwam over de boordradio.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Get out there Lewisquote:Op zondag 6 juni 2021 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die komt net zo snel uit de auto als het wiel van Bottas op Monaco
Maar - met alle respect - als jij dat al weet, mag iemand van zijn niveau zo'n fout toch niet maken?quote:Op zondag 6 juni 2021 16:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zijn remmen waren al aan het roken bij de start, dan moet je vooral voorzichtig remmen.
Nog steeds minder dan 10 punten uitlopen, maar de vreugde is wel veel groter nuquote:Op zondag 6 juni 2021 16:24 schreef beantherio het volgende:
Die klap van Max was zwaar kut maar dit einde maakt bijna alles toch wel weer goed dan.
Jij bent echt een simpele tokkie hè.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Andersom juist, crash van Max was prima, einde was kut.
Verstappen heeft geen fout gemaakt.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De twee mannen die het uitmaken voor het kampioenschap kunnen dus (grote) fouten maken.
Perez wel heel belangrijk voor RBR, zonder hem was Hamilton onbedreigd naar 26 punten winst t.o.v. Verstappen gereden.
Ik heb de fout van Verstappen gemist?quote:Op zondag 6 juni 2021 16:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De twee mannen die het uitmaken voor het kampioenschap kunnen dus (grote) fouten maken.
Perez wel heel belangrijk voor RBR, zonder hem was Hamilton onbedreigd naar 26 punten winst t.o.v. Verstappen gereden.
Had hij ook, hij was alleen zo dom om het zelf te verneuken.quote:
Zijn TomTom stond verkeerd ingesteldquote:Op zondag 6 juni 2021 16:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Geen dark mode.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:25 schreef ondeugend het volgende:
Niet alleen Fok! Ook twitter is onder de indruk van F1
[ afbeelding ]
Hamilton onder druk heeft wel gekkere dingen gedaan.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar - met alle respect - als jij dat al weet, mag iemand van zijn niveau zo'n fout toch niet maken?
De servers werden heter dan de remmen van Hamilton.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2021 16:27 schreef Joosie200 het volgende:
Gasley ook lekker met lef zich naar het podium gereden.
en daar betaal ik dan ook nog voorquote:Op zondag 6 juni 2021 16:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit was een DDOS van epische proporties
Het had gewoon gestopt moeten worden, met twee ronden nog opnieuw beginnen is echt achterlijk. Pure pech voor hem dat het alsnog herstart werd.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat heeft alles helemaal zelf verkloten met geluk te maken?
Helaas heeft Danny geen Angela Cullen om 'm er weer bovenop te helpen.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:27 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De servers werden heter dan de remmen van Hamilton.
Beetje wanhopig dit maar wel leuk gevondenquote:Op zondag 6 juni 2021 16:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het had gewoon gestopt moeten worden, met twee ronden nog opnieuw beginnen is echt achterlijk. Pure pech voor hem dat het alsnog herstart werd.
Lewis heeft Fok gesaboteerd met het oververhitten van zijn remmen die in verbinding staan met de serversquote:Op zondag 6 juni 2021 16:27 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De servers werden heter dan de remmen van Hamilton.
Nee overal maar niet op de tab. De tab gebruik ik eigenlijk alleen voor live timing f1.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2021 16:26 schreef super_tekkel het volgende:
[..]
Verstappen heeft geen fout gemaakt.
Nouja, niet van iedereen zijn de banden geklapt. Alleen van hem en Strollquote:Op zondag 6 juni 2021 16:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb de fout van Verstappen gemist?
quote:
Ik gun het hem welquote:
Genotquote:Op zondag 6 juni 2021 16:28 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton wordt mentaal helemaal afgemaakt hier
Dat heet pech.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Nouja, niet van iedereen zijn de banden geklapt. Alleen van hem en Stroll
Is dat zo? Ik weet het niet meer, maar het lijkt me niet dat die backups gestopt werden voor de OS?quote:Op zondag 6 juni 2021 16:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Hadden we in 2018 niet echt last van toch?
Nou, ja zag hetquote:
Alles voor het entertainment, dat mag van de FIA blijkbaar best ten koste van Hamilton gaan.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het had gewoon gestopt moeten worden, met twee ronden nog opnieuw beginnen is echt achterlijk. Pure pech voor hem dat het alsnog herstart werd.
Yup. Moest na de finish direct auto stilzettenquote:
Ik had een spin van Mazapin verwacht maar dit.....quote:
Waarom?quote:Op zondag 6 juni 2021 16:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Yup. Moest na de finish direct auto stilzetten
Kan me niet herinneren dat we toen 20 mins down warenquote:Op zondag 6 juni 2021 16:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik weet het niet meer, maar het lijkt me niet dat die backups gestopt werden voor de OS?
Dit was toch juist prachtig? Los van de fout van Ham, dat was een heerlijk rondje alles of niets-racenquote:Op zondag 6 juni 2021 16:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal niks worden, helaas.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:30 schreef Zipportal het volgende:
Iedereen is straks welkom in het EK forum.
Daarom rookte ie ook zo de hele tijd?quote:Op zondag 6 juni 2021 16:26 schreef AMDB het volgende:
Hamilton had z'n "brake magic" per ongeluk weer aangezet kennelijk, is een setting om remmen op te warmen gedurende Safety Car. Wel uitgezet voor de start maar kennelijk weer aangetikt ergens.
Dank u, vlaggetjesjuicherquote:Op zondag 6 juni 2021 16:28 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Beetje wanhopig dit maar wel leuk gevonden
quote:Op zondag 6 juni 2021 16:30 schreef Zipportal het volgende:
Zal wel een TomTom Coronel geweest zijn.quote:
Gelukkig heb ik de schurft aan voetbalquote:Op zondag 6 juni 2021 16:30 schreef Zipportal het volgende:
Weet ik niet, werk niet bij RBquote:
Wij ook.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:32 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik de schurft aan voetbal![]()
Zelfs tjaptjoep? Dat zal dan het enige zijn waar we dit EK van kunnen genieten.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:30 schreef Zipportal het volgende:
Deze memes vind ik bijzonder grappigquote:Op zondag 6 juni 2021 16:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Banden waren op volgens Horner, dat heet bandenmanagement
quote:
Nee, banden waren niet op.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Banden waren op volgens Horner, dat heet bandenmanagement
Haha, ik ook.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik dacht eerst nog dat geen restart beter zou zijn omdat ik bang was dat Hamilton zou winnen
Die hing m ook in de vangrail op de Nordschleife. Zelfde software dusquote:Op zondag 6 juni 2021 16:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zal wel een TomTom Coronel geweest zijn.
Voor het eerst in veel langer dat Hamilton buiten de punten finisht.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:32 schreef Peterselieman het volgende:
Voor het eerst sinds Oostenrijk 2018 pakte Mercedes geen punt
Terechte angst bleek ookquote:Op zondag 6 juni 2021 16:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik dacht eerst nog dat geen restart beter zou zijn omdat ik bang was dat Hamilton zou winnen
Voor het eerst sinds Oostenrijk 2018, Max' eerste zege daar toen.quote:
gadver, hoe krijgt ie het door zn strot.....brrrrquote:
Domme fout gewoon.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:33 schreef Kickinalfa het volgende:
Echt 180 graden omgekeerd.
Maar respect voor #blessed dat hij er gewoon vol voor gaat
Waarschijnlijk gewoon blikkies water.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:34 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
gadver, hoe krijgt ie het door zn strot.....brrrr
54 races, dat zal ongeveer Oostenrijk 2018 zijn?quote:Op zondag 6 juni 2021 16:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor het eerst in veel langer dat Hamilton buiten de punten finisht.
Bij The Alamo speelden ze het voor de executies. General Santa Anna was een tikje sadistischquote:
De nummer 3 staat nog bijna even ver als hiervoorquote:Op zondag 6 juni 2021 16:34 schreef SiGNe het volgende:
Max is ook wat relaxter nu..
en sowieso goed voor het kampioenschap opzich nu Hamilton ook geen punten heeft gehaald.
En nu komt de rest ook wat dichterbij Verstappen en Hamilton.
De Zangeres zonder naam bedoel je?quote:
Op zich doet RBR redelijke zaken puntenwise. Maar voor Max is het balen.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:34 schreef SiGNe het volgende:
Max is ook wat relaxter nu..
en sowieso goed voor het kampioenschap opzich nu Hamilton ook geen punten heeft gehaald.
En nu komt de rest ook wat dichterbij Verstappen en Hamilton.
Logo goed naar de camera gedraaid.quote:
Volgens mij staat die RB garage vol met geblikt water in blikjes red bullquote:
dat heeft ook met het nulresultaat van hammie te maken en dat een teamgenoot dan wint is mooiquote:
Ja excuus.quote:
Max maakte geen fout. Lewis overduidelijk welquote:Op zondag 6 juni 2021 16:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dit kloptquote:Op zondag 6 juni 2021 16:35 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Volgens mij staat die RB garage vol met geblikt water in blikjes red bullNooit dat ze top-atleten die troep laten drinken.
Zelfde racequote:Op zondag 6 juni 2021 16:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor het eerst in veel langer dat Hamilton buiten de punten finisht.
Scherp.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat heeft ook met het nulresultaat van hammie te maken
Oude Habsburgse possessie he, dan krijg je dat.quote:
Klopt, ze hebben ook blikjes gevuld met water.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:35 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Volgens mij staat die RB garage vol met geblikt water in blikjes red bullNooit dat ze top-atleten die troep laten drinken.
Bottas is gewoon enorm wisselvallig. En als de auto dan eens niet superieur is, dan zie je het effect gelijk.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:35 schreef Tijn het volgende:
Bottas nu 6e in het kampioenschap
Ik zeg tijd voor een mid-season rijderswissel.
In plaats van 14 slechts 4 punten voorsprong.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:35 schreef shiz het volgende:
[..]
Op zich doet RBR redelijke zaken puntenwise. Maar voor Max is het balen.
Ik denk dat dit mentaal een hardere klap is voor Hamilton. Na het uitvallen van Verstappen zo laat in de race denk je gewoon lekker te kunnen uitlopen in het kampioenschap. En dan verneuk je het zelf alsnogquote:Op zondag 6 juni 2021 16:29 schreef PzKpfw het volgende:
Wel jammer zo, ik had liever een juichende Verstappen op P1 gezien en een Hamilton met een zuur gezicht op P3.
Op Zandvoort alle 15 couplettenquote:
Echt bizar, laatste keer dat ik F1 volgde had Bottas soms nog weekenden waarin hij gewoon veel sneller was dan Hamilton maar dat komt nu echt niet meer voorquote:Op zondag 6 juni 2021 16:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bottas is gewoon enorm wisselvallig. En als de auto dan eens niet superieur is, dan zie je het effect gelijk.
De vorige race zijn team nog onderuit de zak gegeven.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:36 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik denk dat dit mentaal een hardere klap is voor Hamilton. Na het uitvallen van Verstappen zo laat in de race denk je gewoon lekker te kunnen uitlopen in het kampioenschap. En dan verneuk je het zelf alsnog
Hadden we zonder die klapband alle 24 coupletten van het Wilhelmus gekregen?quote:
Ja maar er is iets “fout” aan z’n auto...quote:Op zondag 6 juni 2021 16:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bottas is gewoon enorm wisselvallig. En als de auto dan eens niet superieur is, dan zie je het effect gelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit gaat echt wel pijn doen ja, hij had een redelijk gat kunnen slaan.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:36 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik denk dat dit mentaal een hardere klap is voor Hamilton. Na het uitvallen van Verstappen zo laat in de race denk je gewoon lekker te kunnen uitlopen in het kampioenschap. En dan verneuk je het zelf alsnog
Softie met z'n wokegedeug.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:28 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton wordt mentaal helemaal afgemaakt hier
Monster is pas echt niet te zuipen. Dan vind ik red bull beter te doen.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Klopt, ze hebben ook blikjes gevuld met water.
Mercedes doet hetzelfde met de MONSTER blikken die je de coureurs vast ziet houden.
Het was leuker voor Max geweest als Hamilton de klapband had gekregen en hijzelf op P1 was geëindigd zou zijn.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:35 schreef shiz het volgende:
[..]
Op zich doet RBR redelijke zaken puntenwise. Maar voor Max is het balen.
Dat mag ik hopen ja!!quote:Op zondag 6 juni 2021 16:35 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
2 weken geleden nog.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:37 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Echt bizar, laatste keer dat ik F1 volgde had Bottas soms nog weekenden waarin hij gewoon veel sneller was dan Hamilton maar dat komt nu echt niet meer voor
+10 was nog steeds beter geweest dan 0, maar ach :0quote:Op zondag 6 juni 2021 16:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Het was leuker voor Max geweest als Hamilton de klapband had gekregen en hijzelf op P1 was geëindigd zou zijn.
Maar dit is dan nog wel een mooie damage control.
Die is toch dood.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op naar het LeBron topic. @:PowerLoungen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |