Dit was wel een sterke take, i.t.t. tot veel mensen die, verblind door nationalisme, er totaal naast zaten.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Pro-Hamilton zou zijn om de race gewoon te stoppen. Twintig punten in de pocket en nul risico om het kwijt te raken.
Zijn remmen waren al aan het roken bij de start, dan moet je vooral voorzichtig remmen.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:20 schreef bedachtzaam het volgende:
Deed Hamilton dit expres? Ik kan me niet voorstellen dat hij met zijn ervaring zo een fout maakt.
Kan hij niks aan doen. De crew moet de server gewoon weghalen van het eind van het rechte stuk in Baku.quote:
Moet ie vaker doen.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Alweer zo'n zeldzame fout van Hamilton.
Hij voelde de druk: hij kon vandaag het kampioenschap veilig stellen........quote:Op zondag 6 juni 2021 16:20 schreef bedachtzaam het volgende:
Deed Hamilton dit expres? Ik kan me niet voorstellen dat hij met zijn ervaring zo een fout maakt.
Maar wel dankzij het zo gewenste scenarioquote:Op zondag 6 juni 2021 16:22 schreef Nattekat het volgende:
F1 heeft FOK! laten ontploffen zoals voorspeld, maar niet op de manier waarop het aanvankelijk verwacht werd :1
Ja. F1 is een warm bad, vandaarquote:Op zondag 6 juni 2021 16:22 schreef Gezicht het volgende:
Is Fok! kapot gegaan door de chaos in dit topic?
Die gast is 40+. Wat een droeftoeter joh.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:22 schreef Refragmental het volgende:
@:haags waar blijf je nou?
Bij max z'n fout kwam je gelijk dit topic binnenstormen, nu ben je stil
Dit heeft niets met pech of geluk te maken, dit was gewoon dom en onnodig.quote:
Uiteraard deed hij dit niet expresquote:Op zondag 6 juni 2021 16:20 schreef bedachtzaam het volgende:
Fok servers:quote:Op zondag 6 juni 2021 16:22 schreef 3rr0r het volgende:
Max crasht, Lewis verprutst het voor zichzelf:
F1 Race topic:
[ afbeelding ]
Gelukkig wordt het gros van de olympische medailles in de nacht vergeven straksquote:Op zondag 6 juni 2021 16:22 schreef Pino112 het volgende:
FOK!
Als de boel er zelfs bij een simpele F1-wedstrijd al uitvliegt..
VBL is niks manquote:Op zondag 6 juni 2021 16:23 schreef babylon het volgende:
Wat een GENOT
VBL kan kapot gaan. Helemaal kapot. Whahahahahahahhahaa
Waarom reed Hamilton rechtdoor? Wilde hij een stuk afsnijden ofzo?quote:
Lewis bedankt,quote:Op zondag 6 juni 2021 16:21 schreef Regilio_ het volgende:
Zou graag een herhaling van de faal van Hamilton zien. Iemand een gifje?
Is toch werelds dit.quote:
Die komt net zo snel uit de auto als het wiel van Bottas op Monacoquote:Op zondag 6 juni 2021 16:24 schreef Fleischmeister het volgende:
Hamilton zit vanavond nog steeds in zijn auto denk ik
Gelukkig maakt alleen zijn team fouten.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een koekwaus die Hamilton.
Echt, met zoveel ervaring...
Dit was geen pech zoals Max had. Dit was gewoon een enorme fout. Appels met perenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |