Ik hoop nog wel op zo'n heerlijke MCS vannacht.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:45 schreef zakjapannertje het volgende:
https://www.buienradar.nl/wereldwijd/europa/buienradar
Frankrijk ondertussen brouwt lekker door.
Hier staat een voorbeschouwing door de Belgen trouwensquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:46 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik hoop nog wel op zo'n heerlijke MCS vannacht.
Helmond kreeg wel de volle laag, het is pas net ongeveer droog.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:53 schreef Coelho het volgende:
De bui dooft ter hoogte van Eindhoven noord uit. Hier in SenB wel regen, maar zeker geen hoosbuien
Feestje is altijd bij de Duitsers.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:24 schreef aloa het volgende:
Die buien bij Düsseldorf en Duisburg![]()
Giga wolkbreuk daar.
Drogekatquote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:28 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan de spetters die hier gevallen zijn tellen
Ja, hier ook. Niksquote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:28 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan de spetters die hier gevallen zijn tellen
Yup! Vanuit het zuiden doemt weer een mooie donkere lucht op.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:03 schreef mefke79 het volgende:
Helmond meldt weer mooie rommelende donder in de verte. Het is ook weer goed grijs nu, benieuwd of lading 2 nog volgt zo.
Heisa om wat water in tunnelsquote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:33 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi voorbeeld van de natteboltemperatuur. Eindhoven is zeiknat en de temperatuur gaat geen kant meer op.
Het ontploft stevig net over de grens in de Achterhoek.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:05 schreef Zipportal het volgende:
Dat spul uit Duitsland is de enige hoop nog voor het noorden.
Ja, lekker op tijd :p. Het verlaat het gebied hier met wat simpele regen en gaat vervolgens activeren.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het ontploft stevig net over de grens in de Achterhoek.
Moet meer naar Twente komen, het is goddumme nog steeds 20 gradenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het ontploft stevig net over de grens in de Achterhoek.
Het kan overal alsnog activeren. Je ziet nu mooi dat er onweersbuien bij de Sallandse Heuvelrug ontstaan als gevolg van stuwing.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:41 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, lekker op tijd :p. Het verlaat het gebied hier met wat simpele regen en gaat vervolgens activeren.
Zonder medicijnen zou ik nu een groot probleem hebben. Ik merk het direct als ik na 1,5 dag nog steeds geen medicatie geslikt heb.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:29 schreef Nattekat het volgende:
Wat hooikoorts betreft was een buitje hier he-le-maal niet erg geweest. Jezus wat is het erg nu
Nice. Ik vind 20 graden nu alweer te koud merk ikquote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:32 schreef Elan het volgende:
GFS gaat volgende week voor bloedhitte.
Die zitten er dit jaar vaak goed bij.
Ik wacht nog steeds op de beloofde regendruppels sinds gisteravond.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 10:38 schreef R-woud93 het volgende:
Dikke bak met water vanmorgen vroeg, nu een waterige zon en erg benauwd.
Heel verstandigquote:Op zaterdag 5 juni 2021 12:51 schreef MissHobje het volgende:
Het is heerlijk koel in De Bilt
Alles staat al sinds gisteravond lekker open.. temperatuur in huis gezakt van 25.5 naar 22.5 dat scheelt echt mega
Welke kaarten? Zie amper neerslag bij zowel gfs als ecmwquote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:02 schreef INViCTuS het volgende:
Kaarten zien er vrij nat uit. Warm en onbestendig. Heeft ook wel wat
een run gister wel. Maar dan ook niet alleen Nederlandquote:Op zondag 6 juni 2021 09:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke kaarten? Zie amper neerslag bij zowel gfs als ecmw
De warmte aan te kunnen? Het wordt gewoon 20-25 graden.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 13:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heel verstandigHeb ik ook gedaan vannacht. Nu heerlijk 19 graden, koel genoeg om de warmte de komende week aan te kunnen.
Ik zat ook al te kijken of ik een aankomende hittegolf gemist had.quote:Op zondag 6 juni 2021 09:57 schreef Blik het volgende:
[..]
De warmte aan te kunnen? Het wordt gewoon 20-25 graden.
helaas niet hier...hopelijk komt ie nog vandaagquote:
Gelukkig maar! Gister was echt van dat typische dooie steriele non-weer.quote:
Dit appartement is gewoon niet te koelenquote:Op zondag 6 juni 2021 09:57 schreef Blik het volgende:
[..]
De warmte aan te kunnen? Het wordt gewoon 20-25 graden.
Hier ook. Gnegnegne @bloodymary1quote:Op zondag 6 juni 2021 12:23 schreef dick_laurent het volgende:
Hey @:bloodymary1 lekker grijs en grauw bij jou vandaag voor de verandering.
Hier strakblauw hoor![]()
Ik zit precies nog onder de wolkenquote:
Heywoodu be like:quote:Op zondag 6 juni 2021 12:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zit precies nog onder de wolken
Heerlijk, straks lekker F1 kijken zonder die irritante zon door de ramen
Zekerquote:
quote:Op zondag 6 juni 2021 12:23 schreef dick_laurent het volgende:
Hey @:bloodymary1 lekker grijs en grauw bij jou vandaag voor de verandering.
Hier strakblauw hoor![]()
Als een dikke wolk voor de zon ...quote:Op maandag 7 juni 2021 00:51 schreef DX11 het volgende:
Donderdag trouwens 17% zonsverduistering, weet niet of dat echt duidelijk te zien is..
Kan me als kind zoiets nog herinneren ja. Waren toen naar Frankrijk gegaan om te gaan kijken. Man wat was dat vreemd om te zien.quote:Op maandag 7 juni 2021 00:54 schreef DX11 het volgende:
12 augustus 2026 is er een 90% verduistering, dat is wat boeiender.
Kan me nog herinneren in de jaren 90 toen ik nog heel jong was, dat er volgens mij een (vrijwel) volledige verduistering was. Herinner het me nog goed, toen werd het echt gewoon donker midden op de dag.
Even opgezocht, het was 1999, en die verduister was 94%. (En ik herinner het me als nacht-donker overdag). Dus die van 2026 zal vast ook wel gaaf zijn![]()
Ik ben een absolute warmteklager, maar dit is precies op de grens. Zeker als het 's nachts wel een beetje afkoelt naar maximaal een graad of vijftien en er overdag een beetje wat wind staat. Hele zomer een graad of 24-25, dat zou echt feest zijn.quote:
Dit is echt dikke prima inderdaad! Dit ergens tot november/december ofzo en dan een maandje winter en dan snel weer ditquote:Op maandag 7 juni 2021 07:34 schreef heywoodu het volgende:
Boh lekker man, trek dit maar door tot september ofzo
[ afbeelding ]
Deal.quote:Op maandag 7 juni 2021 09:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dit is echt dikke prima inderdaad! Dit ergens tot november/december ofzo en dan een maandje winter en dan snel weer dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dit ook wel fijn hoor. Iets warmer mag ook, tot 30 graden ofzo, maar dan liefst als ik niet hoef te werken. Als ik wel werk vind ik dat alleen maar afleiden, wil ik naar buiten en kan ik me minder concentreren op mijn werk ofzo. En de nachten inderdaad liefst niet te warm. Verder woon ik in een appartement dat toch best snel opwarmt bij hitte, dus dat is ook een reden om het bij 25 graden ongeveer te houden.quote:Op maandag 7 juni 2021 08:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben een absolute warmteklager, maar dit is precies op de grens. Zeker als het 's nachts wel een beetje afkoelt naar maximaal een graad of vijftien en er overdag een beetje wat wind staat. Hele zomer een graad of 24-25, dat zou echt feest zijn.
Ho, nee, ik wil wel winter hebben hoorquote:Op maandag 7 juni 2021 09:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dit is echt dikke prima inderdaad! Dit ergens tot november/december ofzo en dan een maandje winter en dan snel weer dit
Dik 20 zou ik eind oktober wel appreciëren aangezien het sowieso niet dik onder nul zal zijn dit tijd van het jaarquote:Op maandag 7 juni 2021 10:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ho, nee, ik wil wel winter hebben hoor
Afgelopen winter was het even een weekje leuk, dat is in elk geval beter dan de winterloze winters die we meestal hebben, maar dik boven de 20 hoeft eind oktober niet meer hoor
Mogelijk, hè, mogelijk.quote:Op maandag 7 juni 2021 10:24 schreef Elan het volgende:
Prima weer zo, helaas maakt de nieuwe pluim het erg bont en gaan we na het weekend mogelijk weer walgelijke dertigers krijgen
Mooi, dan begint m'n vakantiequote:Op maandag 7 juni 2021 10:24 schreef Elan het volgende:
Prima weer zo, helaas maakt de nieuwe pluim het erg bont en gaan we na het weekend mogelijk weer walgelijke dertigers krijgen
JAAAA t/m september mag ik dan hopen. Af en toe wat onweersbuien, feest.quote:Op maandag 7 juni 2021 10:24 schreef Elan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |