Nice. Ik vind 20 graden nu alweer te koud merk ikquote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:32 schreef Elan het volgende:
GFS gaat volgende week voor bloedhitte.
Die zitten er dit jaar vaak goed bij.
Ik wacht nog steeds op de beloofde regendruppels sinds gisteravond.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 10:38 schreef R-woud93 het volgende:
Dikke bak met water vanmorgen vroeg, nu een waterige zon en erg benauwd.
Heel verstandigquote:Op zaterdag 5 juni 2021 12:51 schreef MissHobje het volgende:
Het is heerlijk koel in De Bilt
Alles staat al sinds gisteravond lekker open.. temperatuur in huis gezakt van 25.5 naar 22.5 dat scheelt echt mega
Welke kaarten? Zie amper neerslag bij zowel gfs als ecmwquote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:02 schreef INViCTuS het volgende:
Kaarten zien er vrij nat uit. Warm en onbestendig. Heeft ook wel wat
een run gister wel. Maar dan ook niet alleen Nederlandquote:Op zondag 6 juni 2021 09:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke kaarten? Zie amper neerslag bij zowel gfs als ecmw
De warmte aan te kunnen? Het wordt gewoon 20-25 graden.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 13:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heel verstandigHeb ik ook gedaan vannacht. Nu heerlijk 19 graden, koel genoeg om de warmte de komende week aan te kunnen.
Ik zat ook al te kijken of ik een aankomende hittegolf gemist had.quote:Op zondag 6 juni 2021 09:57 schreef Blik het volgende:
[..]
De warmte aan te kunnen? Het wordt gewoon 20-25 graden.
helaas niet hier...hopelijk komt ie nog vandaagquote:
Gelukkig maar! Gister was echt van dat typische dooie steriele non-weer.quote:
Dit appartement is gewoon niet te koelenquote:Op zondag 6 juni 2021 09:57 schreef Blik het volgende:
[..]
De warmte aan te kunnen? Het wordt gewoon 20-25 graden.
Hier ook. Gnegnegne @bloodymary1quote:Op zondag 6 juni 2021 12:23 schreef dick_laurent het volgende:
Hey @:bloodymary1 lekker grijs en grauw bij jou vandaag voor de verandering.
Hier strakblauw hoor![]()
Ik zit precies nog onder de wolkenquote:
Heywoodu be like:quote:Op zondag 6 juni 2021 12:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zit precies nog onder de wolken
Heerlijk, straks lekker F1 kijken zonder die irritante zon door de ramen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |