RIP terrasjesmensenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:27 schreef Zipportal het volgende:
https://www.skylinewebcam(...)hoven/eindhoven.html
Wat een genot. En treinen. En ik zie een mothership in beeld schuiven.quote:
het begint te regenenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:27 schreef Zipportal het volgende:
https://www.skylinewebcam(...)hoven/eindhoven.html
Maar lekker allemaal de tuin voltegelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begint goed los te gaan nu.quote:
Daar hoor en zie je regen nu. Hier in Zoetermeer alleen licht gespetter vooralsnog. Vannacht zou hier veel gaan vallen.quote:
Daar is het letterlijk tien maanden per jaar tussen de 10 en 15 graden geloof ik ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:07 schreef INViCTuS het volgende:
Terschelling 12 graden, noordenwind en motregen. Boh, dat mis ik niet
Plenst nu.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:01 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Daar hoor en zie je regen nu. Hier in Zoetermeer alleen licht gespetter vooralsnog. Vannacht zou hier veel gaan vallen.
Ik hoop nog wel op zo'n heerlijke MCS vannacht.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:45 schreef zakjapannertje het volgende:
https://www.buienradar.nl/wereldwijd/europa/buienradar
Frankrijk ondertussen brouwt lekker door.
Hier staat een voorbeschouwing door de Belgen trouwensquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:46 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik hoop nog wel op zo'n heerlijke MCS vannacht.
Helmond kreeg wel de volle laag, het is pas net ongeveer droog.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:53 schreef Coelho het volgende:
De bui dooft ter hoogte van Eindhoven noord uit. Hier in SenB wel regen, maar zeker geen hoosbuien
Feestje is altijd bij de Duitsers.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:24 schreef aloa het volgende:
Die buien bij Düsseldorf en Duisburg![]()
Giga wolkbreuk daar.
Drogekatquote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:28 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan de spetters die hier gevallen zijn tellen
Ja, hier ook. Niksquote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:28 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan de spetters die hier gevallen zijn tellen
Yup! Vanuit het zuiden doemt weer een mooie donkere lucht op.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:03 schreef mefke79 het volgende:
Helmond meldt weer mooie rommelende donder in de verte. Het is ook weer goed grijs nu, benieuwd of lading 2 nog volgt zo.
Heisa om wat water in tunnelsquote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:33 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi voorbeeld van de natteboltemperatuur. Eindhoven is zeiknat en de temperatuur gaat geen kant meer op.
Het ontploft stevig net over de grens in de Achterhoek.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:05 schreef Zipportal het volgende:
Dat spul uit Duitsland is de enige hoop nog voor het noorden.
Ja, lekker op tijd :p. Het verlaat het gebied hier met wat simpele regen en gaat vervolgens activeren.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het ontploft stevig net over de grens in de Achterhoek.
Moet meer naar Twente komen, het is goddumme nog steeds 20 gradenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het ontploft stevig net over de grens in de Achterhoek.
Het kan overal alsnog activeren. Je ziet nu mooi dat er onweersbuien bij de Sallandse Heuvelrug ontstaan als gevolg van stuwing.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:41 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, lekker op tijd :p. Het verlaat het gebied hier met wat simpele regen en gaat vervolgens activeren.
Zonder medicijnen zou ik nu een groot probleem hebben. Ik merk het direct als ik na 1,5 dag nog steeds geen medicatie geslikt heb.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:29 schreef Nattekat het volgende:
Wat hooikoorts betreft was een buitje hier he-le-maal niet erg geweest. Jezus wat is het erg nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |