Ja lach maar, de volgende keer komt er een woke gouverneur die alle sportteams verplicht gemengd wil hebben, dan piep je wel anders.quote:
Nee, ik vond de vraag gewoon grappig. Of de overheid zich met regelgeving moet bemoeienquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja lach maar, de volgende keer komt er een woke gouverneur die alle sportteams verplicht gemengd wil hebben, dan piep je wel anders.
Dacht jij dat de Nederlandse overheid ook zomaar even de buitenspelregel kan afschaffen?quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:40 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee, ik vond de vraag gewoon grappig. Of de overheid zich met regelgeving moet bemoeien
De universiteit van ohio heeft een stadion waar 100.000 man inpassen en volgens mij is dat niet eens de grootste. Nr 3 de grootste is van Michigan State 106.000 met zulke aantallen wil je wel dat studenten presteren op het veld.quote:Op woensdag 2 juni 2021 12:35 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Kijk ook eens naar wat voor een stadions die colleges hebben, als het nu gaat om football of bastketbal, daar lijkt elk voetbalstadion in Nederland een amateurveldje bij. Vind het jammer dat zoiets niet in Nederland is, heeft toch ook wel iets moois zoiets.
Ja, je kunt wel lachen maar doorgaans gaat sportregelgeving volgens het subsidiariteitsprincipe dus de vraag of mensen er last van hebben is weldegelijk relevant.quote:
Voor amerikanen niet en als goed kunnen spelen je kansen biedt dan is het oneerlijk als iets je afgepakt wordt.quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind het persoonlijk zinniger om fors te investeren in het onderwijs zelf, in plaats van de sport eromheen.
En dan is American Football ook nog eens een kutsport.
Punt is alleen dat dit gaat over sport op school.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, je kunt wel lachen maar doorgaans gaat sportregelgeving volgens het subsidiariteitsprincipe dus de vraag of mensen er last van hebben is weldegelijk relevant.
En morgen kom je weer zeggen dat de overheid zo min mogelijk moet ingrijpen of dat een quota discriminatie is.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:29 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee, dat is slechts de redenatie van mensen die zo diep gepolariseerd zijn dat ze nooit en te nimmer een Republikein kunnen steunen in wat dan ook. Op die manier hoeven ze zich niet te verdiepen in de daadwerkelijke argumenten voor of tegen het issue, zonder ideologische drek.
Ja, en?quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:52 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Punt is alleen dat dit gaat over sport op school.
Nee hoor, doe maar mee bij de mannen. Dan is het een eerlijker speelveld.quote:Op woensdag 2 juni 2021 11:12 schreef TigerXtrm het volgende:
Florida is al een tijdje het padje kwijt. Dit soort regels worden net zo goed vanuit ideologie bedacht. Dat je geen transgenders bij wedstrijden wil snap ik nog. Dit is gewoon puur en alleen om te pesten.
Het is meer een gezellige BBQ, met cheerleading e.d. Maar ook bij die groep telt inderdaad het presteren. Dat terwijl de inzet in het begin was dat iedere Amerikaan verplicht aan beweging doet op school. Nu gaat er veel geld om in de scholensport, waar scholieren weinig geld zien en andere mensen er heel rijk van worden. Scholieren worden binnen gehengeld van andere scholen en het idee dat iedereen zo aan beweging komt vervalt, want het draait alleen om de hoogste teams.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:45 schreef vipergts het volgende:
[..]
De universiteit van ohio heeft een stadion waar 100.000 man inpassen en volgens mij is dat niet eens de grootste. Nr 3 de grootste is van Michigan State 106.000 met zulke aantallen wil je wel dat studenten presteren op het veld.
En al die mensen die het sowieso niet halen...ja, dikke pech. Maar het draait om eerlijkheid...quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:48 schreef vipergts het volgende:
[..]
Voor amerikanen niet en als goed kunnen spelen je kansen biedt dan is het oneerlijk als iets je afgepakt wordt.
Nee, die zullen dan sowieso te zwak zijn in de ogen van meneer Florida.quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:01 schreef Karina het volgende:
Hoe zit het dan met transgender jongens eigenlijk? Mogen die wel gewoon meedoen bij de mannen/jongens.
Dat hangt af van sport/land geloof ik. Er was destijds in Amerika een transitionerend meisje dat bij de jongens wilde worstelen, maar niet mocht en dan maar uit pure armoede de meisjes compleet domineerde. Hij vond het zelf niet zo leuk, maar wilde wel blijven worstelen...quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:01 schreef Karina het volgende:
Hoe zit het dan met transgender jongens eigenlijk? Mogen die wel gewoon meedoen bij de mannen/jongens.
Als je het van zulke stropoppen moet hebbenquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:54 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En morgen kom je weer zeggen dat de overheid zo min mogelijk moet ingrijpen of dat een quota discriminatie is.
Ja, dat was in Tennessee geloof ik. Die wetgeving slaat helemaal nergens op.quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:07 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Dat hangt af van sport/land geloof ik. Er was destijds in Amerika een transitionerend meisje dat bij de jongens wilde worstelen, maar niet mocht en dan maar uit pure armoede de meisjes compleet domineerde. Hij vond het zelf niet zo leuk, maar wilde wel blijven worstelen...
Vast wel, want die ondervinden geen voordeel als ze mee doen met de jongen/mannen.quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:01 schreef Karina het volgende:
Omdat dat de manier is om zinnig beleid te maken.quote:
He, maar wat blijft er dan nog over van 'ja, maar je bent als man geboren bla bla bla'.quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:09 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja, dat was in Tennessee geloof ik. Die wetgeving slaat helemaal nergens op.
Het idee van vrouwensport is om vrouwen een eerlijkere kans te geven om tegen elkaar te sporten. Voor zover ik weet is het ook in Florida na deze wet mogelijk voor meisjes of transgender jongens om mee te doen aan mannensport als ze dat willen.
tja je wilt kinderen toch niet in vieze kleren naar school laten gaan of koud eten voorschotelen?quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:20 schreef Vis1980 het volgende:
Wat fijn toch dat er zoveel mannen geven om gelijkheid bij vrouwen. Prettig voor de vrouwen dat ze zo goed beschermd worden als het op lastige kwesties aankomt. Laat het maar aan de GOP over om netjes voor de vrouwen zelf al de keuze te maken. Of het nu om abortus gaat of over de sport die ze eventueel mogen spelen.
De volgende wet is vast dat het uiteraard toegestaan is dat vrouwen sporten, als ze maar om 6 uur het eten klaar hebben staan. De hele dag vrouwen beschermen kost een hoop energie en hoe beter dan die inzet te belonen met goed eten. 's avonds nog even de beentjes open natuurlijk.
s/
Heb je überhaupt wel gelezen waar het over gaat?quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:20 schreef Vis1980 het volgende:
Wat fijn toch dat er zoveel mannen geven om gelijkheid bij vrouwen. Prettig voor de vrouwen dat ze zo goed beschermd worden als het op lastige kwesties aankomt. Laat het maar aan de GOP over om netjes voor de vrouwen zelf al de keuze te maken. Of het nu om abortus gaat of over de sport die ze eventueel mogen spelen.
De volgende wet is vast dat het uiteraard toegestaan is dat vrouwen sporten, als ze maar om 6 uur het eten klaar hebben staan. De hele dag vrouwen beschermen kost een hoop energie en hoe beter dan die inzet te belonen met goed eten. 's avonds nog even de beentjes open natuurlijk.
s/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |