SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afspraak maken kan via www.coronatest.nl of www.coronavaccinatie-afspraak.nl of telefoonnummer 0800-7070.
Helpen?
https://www.extrahandenvoordezorg.nl/
https://www.rodekruis.nl/hulp-in-nederland/ready2help/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederland:
• RIVM Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu - actuele informatie
• Covid dashboard
• Voor de dagrapporten van ziekenhuisopnames: MedischInfo
• Zie ook BD Dataplan voor allerlei cijfers en statistieken, bv. per veiligheidsregio of gemeente
• Reconstructie NRC: Hoe Nederland de controle verloor
• Reconstructie NRC: Het testbeleid van de minister: te laat, te traag en niet goed doordacht
• Reconstructie Volkskrant: Een jaar in het voetspoor van vijf OMT-leden
• De Groene: Hoe Nederland werd overvallen door het virus
• De Groene: 'We moeten een coronageneraal hebben'
• Coronabeeld: Vaccinatie in beeld
• SignaalWaarde: wekelijkse podcast over coronastatistiek en coronacijfers
Internationaal:
• ECDC European Centre for Disease Prevention and Control
• WHO World Health Organisation
• Overzicht WHO
• Overzicht Worldometers
• Overzicht BNO News
• Spreadsheet met cijfers die user joyvke tot 15apr20 bijhield
• Wikipedia
• Dhr.John Campbell met een dagelijkse update
• Dit doet corona met je, als je pech hebt.
Wetenschap:
• Alle artikelen over Covid zijn gratis te lezen op de financial times
• Wetenschappelijk Covid19 HUB voor publicaties (dus voor wetenschappelijk geinteresseerden)
• Universiteitsindex Leiden
• De wetenschappelijke basis achter het Nederlandse coronabeleid (RIVM)
• Artikelen over effect van maatregelen zoals restaurants, winkels, scholen sluiten etc.:
Nature1,Nature2,JKMS,The Lancet,Science Magazine
• Artikelen over (niet-)medische mondkapjes:
University of Tokyo,PubMed/
Vaccinaties :quote:#Vaccinatie
➡️ Half april: 4 mln 💉
👉 meeste 80+ en mensen met hoog medisch risico
➡️ Begin mei: ruim 5 mln 💉
👉 70+
👉 half mei: 60+
➡️ Begin juni: 11 mln 💉
👉 juni: 50+/40+/30+
👉 juni/juli: 20+
➡️ Begin juli: iedereen die wil een 1e prik, 2/3 geheel gevaccineerd
https://t.co/nFVLkcHMAS
• https://ourworldindata.org/covid-vaccinations
• Hugo de Jonge heeft gezegd dat wij in Nederland 8 januari beginnen met vaccinaties
• Volgorde vaccinaties Nederland (voorlopig?)
• Coronavirus Vaccine Tracker
• Vaccinatie tegen het coronavirus - Rijksoverheid
• Bestelde vacccins door Nederland (wanneer)
• Bestelde vacccins door Nederland (financieel)
• Wetenschappelijk onderzoek van resultaten bij deze vaccins:
Phase 1/2 Study Pfizer, Phase 1/2 Study Pfizer,Phase 2/3 Pfizer
Phase 1 Moderna,Phase 3 Moderna
Phase 1/2 Oxford,Phase 2/3 Oxford
• Hier de protocollen van:
Oxford/AstraZeneca, Pfizer, Moderna en Johnson&Johnson (Janssen).
Oversterfte met als oorzaak griep (2018) en Covid-19 (2020/2021)
Heb ik covid, verkoudheid of griep? (laat je sowieso testen!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Dagelijkse ziekenhuiscijfers
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patinten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
• Datagraver, zelf grafieken maken
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon.
• Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen "grappige" gifjes, hond2.gif mag van zijn baasje niet buiten de spoiler in de OP
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Het is sowieso een beetje vaag. Wat bedoelt hij dan? dat printje wat je kan maken vanuit Mijn RIVM bijvoorbeeld? Daar staat nu specfiek bij dat het juist geen bewijs is van vaccinatie.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:57 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
Sja. Hoe lang gaan ze daar nog mee wachten?
Die vraag is letterlijk ongeveer 10x gesteld tijdens het 1e kamer debat.Where law ends, tyrrany begins.![]()
Dat is rap gepost!quote:Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Gisteren afspraken gemaakt voor vaccinatie
Nu m'n man nog. Hopelijk mag hij ook deze week een afspraak maken.(Un)masking for the greater good.![]()
Als het aan de GR ligt zijn we daar nog wel even op aan het wachten.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:57 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
Sja. Hoe lang gaan ze daar nog mee wachten?
Die vraag is letterlijk ongeveer 10x gesteld tijdens het 1e kamer debat.![]()
Als je zo kijkt naar een aantal poppodia gaan er een aantal vanuit dat het vanaf 1 september weer normaal is.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:02 schreef nostra het volgende:
[..]
Als het aan de GR ligt zijn we daar nog wel even op aan het wachten.![]()
Het grappige is dat jullie waarschijnlijk allemaal wel een facebook account hebben en ik niet.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')![]()
Alleen 1981.
Dus dan zou je denken komende week iedere dag jaartal erbij helaas. Dus ben ik zondag aan de beurt pas voor ‘86![]()
Tja, ik kan die machtsverhoudingen niet duiden. De GR zat in ieder geval nogal conservatief in de wedstrijd: we weten het allemaal nog niet, wacht eerst alles maar af. Het RIVM was een stuk concreter met grenswaarden waaronder een vaccinatiebewijs voldoende zou zijn. De Jonge in de Eerste Kamer was De Jonge: hele alinea's met mitsen, maren, afwegingen, nuanceringen. Geef er nou maar eens een klap op zou ik zeggen, maar da's allemaal maar eng.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je zo kijkt naar een aantal poppodia gaan er een aantal vanuit dat het vanaf 1 september weer normaal is.![]()
Nee, als alles is goedgekeurd geeft een vaccinatie ook een groen vinkje in de CoronaCheck app.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:00 schreef Gunner het volgende:
[..]
Het is sowieso een beetje vaag. Wat bedoelt hij dan? dat printje wat je kan maken vanuit Mijn RIVM bijvoorbeeld? Daar staat nu specfiek bij dat het juist geen bewijs is van vaccinatie.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Ja maar dat is altijd al het plan geweestquote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:09 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nee, als alles is goedgekeurd geeft een vaccinatie ook een groen vinkje in de CoronaCheck app.
Where law ends, tyrrany begins.![]()
Dit is echt zo'n reactie waarvan ik denk: 'Wat het dat er nu weer mee te maken?'quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:05 schreef Mr.Sandman het volgende:
Het grappige is dat jullie waarschijnlijk allemaal wel een facebook account hebben en ik niet.
* Celestien heeft ook geen Facebook.
(Un)masking for the greater good.![]()
Vraag me af wat ze doen met mensen zonder smartphone (60+)quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:09 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nee, als alles is goedgekeurd geeft een vaccinatie ook een groen vinkje in de CoronaCheck app.![]()
Die mogelijkheid staat nog niet in de testwet dus moet dat eerst door het parlement heen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:09 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja maar dat is altijd al het plan geweestLege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Er is ook een mogelijkheid een papieren bewijs uit te (laten) printen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Vraag me af wat ze doen met mensen zonder smartphone (60+)Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Zonder wat? die app? Doen deze mensen ook nog belastingaangifte op papier?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Vraag me af wat ze doen met mensen zonder smartphone (60+)Dat komt er wel. niet dat ik er perse voorstander van ben, maar goedquote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:11 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Die mogelijkheid staat nog niet in de testwet dus moet dat eerst door het parlement heen.Where law ends, tyrrany begins.![]()
Dat vind je vanwege een tweetje ja?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb wel het idee dat Hugo de laatste tijd er boven op zit, eindelijk het kwartje gevallen?'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Dat soort dingen doen mijn ouders voor mijn grootouders maar die hebben alleen een bejaardenmobiel met van die grote toetsen zonder internet. Zullen wel meer mensen boven de 60 jaar zijn die geen smartphonee hebben.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:13 schreef Gunner het volgende:
[..]
Zonder wat? die app? Doen deze mensen ook nog belastingaangifte op papier?![]()
Ik denk dat er wel wat druk uit de samenleving komt om dat vlotter te regelen. TvT is voor bijna niemand werkbaar.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je zo kijkt naar een aantal poppodia gaan er een aantal vanuit dat het vanaf 1 september weer normaal is.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
hij tweet al 3 weken over welke jaartallen een afspraak kunnen maken, deed ie eerst niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat vind je vanwege een tweetje ja?![]()
Ach die mensen zullen dan ook wel niet naar exotische plaatsen op vakantie gaan. Voor de meeste praktische dingen zal je zo'n ding waarschijnlijk niet nodig hebben, al helemaal niet voor 80+ ers.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat soort dingen doen mijn ouders voor mijn grootouders maar die hebben alleen een bejaardenmobiel met van die grote toetsen zonder internet. Zullen wel meer mensen boven de 60 jaar zijn die geen smartphonee hebben.Where law ends, tyrrany begins.![]()
De kans is groot dat dat gewoon een medewerker van hem is.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij tweet al 3 weken over welke jaartallen een afspraak kunnen maken, deed ie eerst niet.Where law ends, tyrrany begins.![]()
tuurlijkquote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:16 schreef Gunner het volgende:
[..]
De kans is groot dat dat gewoon een medewerker van hem is.![]()
Goed dat er blijkbaar mensen zijn die tweets van een ghostwriter zien als er bovenop zitten. Het werkt dus.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij tweet al 3 weken over welke jaartallen een afspraak kunnen maken, deed ie eerst niet.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
zou die man nog terugkomen in een nieuw kabinet, hij heeft zo'n giga plaat voor z'n kop dat ik aanneem dat hij dat nog wil ookquote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Goed dat er blijkbaar mensen zijn die tweets van een ghostwriter zien als er bovenop zitten. Het werkt dus.![]()
Net zoals er mensen zijn die in de leugens van bijv. een Engel en Jensen trappen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Goed dat er blijkbaar mensen zijn die tweets van een ghostwriter zien als er bovenop zitten. Het werkt dus.![]()
Baanomschrijving: De Hugo uithangen op Instagram, Twitter en Facebook.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:16 schreef Gunner het volgende:
[..]
De kans is groot dat dat gewoon een medewerker van hem is.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Maak daar maar tenminste 70+ van, zo niet 75+; alle 60-70ers die ik ken hebben een smartphonequote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Vraag me af wat ze doen met mensen zonder smartphone (60+)"Ik rotzooi maar wat aan" (Karel Appel)![]()
Ervoor zorgen dat iemand anders communiceert is net zo goed er bovenop zitten natuurlijk. Die man zal het niet zelf uittikken nee, mag ik hopen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:16 schreef Gunner het volgende:
[..]
De kans is groot dat dat gewoon een medewerker van hem is.![]()
Ik zie dat je bij het afspraakmaken eerst moet aangeven of je al corona hebt gehad, vermoedelijk omdat je dan maar een prik ingeroosterd krijgt. Maar weet iemand al of je met een prik wel naar het buitenland mag? Hugo de Jonge zei laatst dat hij verwachtte dat iedereen twee prikken nodig had voor het groene paspoort.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Het is 11.32 en ik kan nog steeds niet inloggen![]()
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2021 11:34:05 ]![]()
Uhm, het omt zei letterlijk dat ze dachten dat de gr te pessimistisch was, en dat het prima als alternatief kan dieren.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:02 schreef nostra het volgende:
[..]
Als het aan de GR ligt zijn we daar nog wel even op aan het wachten.
Ik snap de vraag niet, de jonge zei in de persconferentie woordelijk dat vanaf 30 juni direct al een vaccinatiebewijs geld als alternatief voor een test, natuurlijk moet hij hier zeggen dat de tweede kamer nog akkoord moet gaan uit fatsoen, het is wel het parlement tenslotte, maar ik zie de tweede kamer echt niet dwars gaan liggen.
30 juni dus, dat was toch al bekend?#WeesGeenWhales![]()
Als ze hem vragen.....quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou die man nog terugkomen in een nieuw kabinet, hij heeft zo'n giga plaat voor z'n kop dat ik aanneem dat hij dat nog wil ook
Hugo de Jonge blijft minister 'als hij wordt gevraagd'Where law ends, tyrrany begins.![]()
Hij is verified, dan moet het op Twitter toch echt hem zijn?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Goed dat er blijkbaar mensen zijn die tweets van een ghostwriter zien als er bovenop zitten. Het werkt dus.#WeesGeenWhales![]()
Goeie vraag.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:33 schreef speknek het volgende:
Ik zie dat je bij het afspraakmaken eerst moet aangeven of je al corona hebt gehad, vermoedelijk omdat je dan maar een prik ingeroosterd krijgt. Maar weet iemand al of je met een prik wel naar het buitenland mag? Hugo de Jonge zei laatst dat hij verwachtte dat iedereen twee prikken nodig had voor het groene paspoort.
Ik verwacht dat het systeem een vinkje achter je naam zet als je volgens de overheid 'volledig' bent gevaccineerd.
Dus als je de afgelopen 6 maanden covid hebt gehad en daarna n mRNA vaccin, dat je dan door de overheid wordt toegevoegd aan het vaccinatiepaspoort systeem.
Maar zeker weet ik dat ook niet......![]()
Als ik een gok zou moeten wagen zou ik zeggen dat er in het paspoort komt te staan of je deels of volledig gevaccineerd bent, niet hoe je precies tot die volledige vaccinatiestatus gekomen bent (twee prikken pfizer, n prik janssen of n prik pfizer + corona).quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:33 schreef speknek het volgende:
Ik zie dat je bij het afspraakmaken eerst moet aangeven of je al corona hebt gehad, vermoedelijk omdat je dan maar een prik ingeroosterd krijgt. Maar weet iemand al of je met een prik wel naar het buitenland mag? Hugo de Jonge zei laatst dat hij verwachtte dat iedereen twee prikken nodig had voor het groene paspoort.![]()
NUUUUUU welquote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:33 schreef JochemSjakie het volgende:
Het is 11.32 en ik kan nog steeds niet inloggen![]()
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ik dacht juist dat de groene kaart liet zien welke prikken je had gehad, om te voorkomen dat elk land afzonderlijk bedenkt wat zij immuun vinden. De vraag is dus vooral, is de coronaregistratie van onze overheid op orde.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:36 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Goeie vraag.
Ik verwacht dat het systeem een vinkje achter je naam zet als je volgens de overheid 'volledig' bent gevaccineerd.
Dus als je de afgelopen 6 maanden covid hebt gehad en daarna n mRNA vaccin, dat je dan door de overheid wordt toegevoegd aan het vaccinatiepaspoort systeem.
Maar zeker weet ik dat ook niet......They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Afspraak voor aanstaande donderdag![]()
![]()
![]()
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Hij kan zijn inloggegevens natuurlijk gewoon aan een stagiair geven.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:36 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Hij is verified, dan moet het op Twitter toch echt hem zijn?Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Je kan ook gewoon nee zeggen, kan je zeker op vakantie en naar lowlands en je bent nog beter beschermd.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:33 schreef speknek het volgende:
Ik zie dat je bij het afspraakmaken eerst moet aangeven of je al corona hebt gehad, vermoedelijk omdat je dan maar een prik ingeroosterd krijgt. Maar weet iemand al of je met een prik wel naar het buitenland mag? Hugo de Jonge zei laatst dat hij verwachtte dat iedereen twee prikken nodig had voor het groene paspoort.#WeesGeenWhales![]()
Alleen wordt je afaik gebanned als Twitter daar ooit achter komt.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:41 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hij kan zijn inloggegevens natuurlijk gewoon aan een stagiair geven.#WeesGeenWhales![]()
Nee hoor, zijn stagiair gebruikt het met zijn toestemmingquote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:42 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Alleen wordt je afaik gebanned als Twitter daar ooit achter komt.![]()
Serieus? Er zijn zoveel verified accounts die er gewoon personeel voor hebben.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:42 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Alleen wordt je afaik gebanned als Twitter daar ooit achter komt.![]()
Ik heb geen zin in ver reizen maar kon dan een weekje later al terecht om de hoek. Die week overleef ik ook wel. Prima. Dan ben ik dus ruim voor 1 augustus helemaal klaar!![]()
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Voor mij op 20 kilometer, maar dat is het sowieso voor mijn woonplaats.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wow, snelOok dichtbij, of moet je een eindje reizen?
Het zal bij die 'verified accounts' van publieke figuren ook wel iets anders werken.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:42 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Alleen wordt je afaik gebanned als Twitter daar ooit achter komt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Wat is ver?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:45 schreef OProg het volgende:
Ik heb geen zin in ver reizen maar kon dan een weekje later al terecht om de hoek. Die week overleef ik ook wel. Prima. Dan ben ik dus ruim voor 1 augustus helemaal klaar!![]()
Ik woon in Leeuwarden en moest naar Drachten toe.
Voor mij ook prima.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Dan had het niet beter gekund. Fijn dat er al zo snel plek isquote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:45 schreef zalkc het volgende:
[..]
Voor mij op 20 kilometer, maar dat is het sowieso voor mijn woonplaats.![]()
![]()
Dat Twitter- account wordt gewoon beheerd door de directie Communicatie van MinVWS.AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5![]()
De eerste 3 voorstellen waren over anderhalve week op meer dan een uur rijden. Na 2 keer refreshen een dag of 5 later op een kwartiertje rijden. Prima. Ik neem de gok maar na 16 maanden dat ik die 5 dagen ook weet te overleven.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:49 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Wat is ver?
Voor mij ook prima."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Zeker! Heb wel eerst 20 keer de postcode opnieuw ingevoerdquote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan had het niet beter gekund. Fijn dat er al zo snel plek ismaar goed, ik zit er nu tussen
In LWD prikken ze toch ook?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:49 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Wat is ver?
Voor mij ook prima.![]()
Het enige waar je nog voor zou kunnen haasten nu is om volledig gevaccineerd op vakantie te gaan, of is de tijd tussen de eerste en tweede prik daar intussen ook al te lang voor?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:52 schreef OProg het volgende:
[..]
De eerste 3 voorstellen waren over anderhalve week op meer dan een uur rijden. Na 2 keer refreshen een dag of 5 later op een kwartiertje rijden. Prima. Ik neem de gok maar na 16 maanden dat ik die 5 dagen ook weet te overleven.![]()
Zat helemaal vol. Anders moest ik nog 3 weken wachten en nu kon ik paar dagen later terecht.quote:Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Isral is ook weer volledig terug bij het oude/enige normaal, alleen nog mondkapjes binnen, maar dat wordt binnenkort ook afgeschaft waarschijnlijk. Verder niets meer, en de paspoorten zijn ook weg, ook ongevaccineerden mogen alles weer 100%:
https://www.nu.nl/buitenl(...)teit-is-bereikt.html
Dat geeft toch ook weer meer hoop dat wij het ook halen per 1 september. Feestmoment.#WeesGeenWhales![]()
Die tweede prik is ergens eind Juli en ik ga pas richting eind Augustus/September een keer met vakantie.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:55 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Het enige waar je nog voor zou kunnen haasten nu is om volledig gevaccineerd op vakantie te gaan, of is de tijd tussen de eerste en tweede prik daar intussen ook al te lang voor?"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Ja precies, geen idee. Misschien posten veel weigeraars op facebook?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:10 schreef Celestien het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n reactie waarvan ik denk: 'Wat het dat er nu weer mee te maken?'
* Celestien heeft ook geen Facebook.[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jullie hebben wel gelijk dat dat kan idd natuurlijk XDquote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Het zal bij die 'verified accounts' van publieke figuren ook wel iets anders werken.#WeesGeenWhales![]()
Dat maakt niet uit, het gaat om het publiek wat misleid wordt afaik, maar goed, kan idd best anders werken voor publieke figufen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee hoor, zijn stagiair gebruikt het met zijn toestemming#WeesGeenWhales![]()
Hartstikke fijn meid.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:59 schreef eragon2890 het volgende:
Isral is ook weer volledig terug bij het oude/enige normaal, alleen nog mondkapjes binnen, maar dat wordt binnenkort ook afgeschaft waarschijnlijk. Verder niets meer, en de paspoorten zijn ook weg, ook ongevaccineerden mogen alles weer 100%:
Ik kan mij nog herinneren dat een of andere vooraanstaande expert in Isral met hoge overheidspositie 2 of 3 maanden terug nog riep dat omdat groepsimmuniteit nog wel een jaar+ op zich zou laten wachten, Isral echt nog wel een jaar of langer beperkingen zou moeten houden en dat het oude normaal voorlopig niet terug zou keren.
*narrator* : they did not, tosti.
https://www.nu.nl/buitenl(...)teit-is-bereikt.html
Dat geeft toch ook weer meer hoop dat wij het ook halen per 1 september. Feestmoment.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Still a guy XDquote:
Maar ja zeker, want die landen, Israel, Engeland, USA, worden hier gezien als grote voorbeelden omdat ze op ons voorlopen, als die volledig teruggaan naar Vrijheid, verhoogt dat de druk op kabinet om hun woord over 1 september (laat staan eerder 30 juni) te houden gigantisch. En kabinet beslist. Dus dit is ook zeer gunstig voor ons.
Ga maar na, elke lobbygroep, nachtleven, khn, knvb, event branche etc ziet dit ook. Weer een argument erbij. Nog los van de bevolking. En partijen in de tweede kamer natuurlijk. Eigenlijk van alle kanten 😀#WeesGeenWhales![]()
Geweldig mooi.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:06 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Still a guy XD
Maar ja zeker, want die landen, Israel, Engeland, USA, worden hier gezien als grote voorbeelden omdat ze op ons voorlopen, als die volledig teruggaan naar Vrijheid, verhoogt dat de druk op kabinet om hun woord over 1 september (laat staan eerder 30 juni) te houden gigantisch. En kabinet beslist. Dus dit is ook zeer gunstig voor ons.
Ga maar na, elke lobbygroep, nachtleven, khn, knvb, event branche etc ziet dit ook. Weer een argument erbij. Nog los van de bevolking. En partijen in de tweede kamer natuurlijk. Eigenlijk van alle kanten 😀Zuiger van het FOK!-OMT![]()
IkIk ook niet! Alleen ooit een geheime naam aangemaakt om stiekem te kunnen loeren.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:05 schreef Mr.Sandman het volgende:
Het grappige is dat jullie waarschijnlijk allemaal wel een facebook account hebben en ik niet.![]()
Oh dat is dan inderdaad geen account.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik
[..]
Ik ook niet! Alleen ooit een geheime naam aangemaakt om stiekem te kunnen loeren.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik vraag me af wie je probeert te overtuigen dat het cht allemaal goed komt door elk positief nieuwtje uitgebreid te ontleden.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:06 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Still a guy XD
Ga maar na, elke lobbygroep, nachtleven, khn, knvb, event branche etc ziet dit ook. Weer een argument erbij. Nog los van de bevolking. En partijen in de tweede kamer natuurlijk. Eigenlijk van alle kanten 😀![]()
Wel grappig dat het aangenomen plan om alle beperkingen op te heffen volgens isrealische krant van ministerie van financien afkomstig was XDquote:
Nog een goed teken dat vrijheid en economische belangen nu echt in de meeste regeringen een belangrijkere rol beginnen te spelen.#WeesGeenWhales![]()
Het is fantastisch.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:11 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Wel grappig dat het aangenomen plan om alle beperkingen op te heffen volgens isrealische krant van ministerie van financien afkomstig was XD
Nog een goed teken dat vrijheid en economische belangen nu echt in de meeste regeringen een belangrijkere rol beginnen te spelen.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Mensen, met name jonge mensen, kijken je aan alsof je een alien bent als je zegt dat je geen facebook hebt.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik
[..]
Ik ook niet! Alleen ooit een geheime naam aangemaakt om stiekem te kunnen loeren.[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Meh, dat is al toegezegd hier per 30 juni, ben gewoon blij.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie je probeert te overtuigen dat het cht allemaal goed komt door elk positief nieuwtje uitgebreid te ontleden.
Dit lijkt me wel een opsteker, samen met denemarken, voor mensen die niet voor lang aan een vaccinatiepaspoort vast willen zitten.#WeesGeenWhales![]()
Waarom heb je dan een accountquote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:13 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou ja, niet om iets op te zetten of vrienden te hebben. FB is stom.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Grappig, bij mij is het juist andersom. Iedereen onder de 25 kijkt me aan van... "heb jij nog Facebook?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:12 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Mensen, met name jonge mensen, kijken je aan alsof je een alien bent als je zegt dat je geen facebook hebt."
Degenen die nog echt actief zijn op FB (dingen posten enz.) zijn toch vaak minstens 30+AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5![]()
Blijkbaar toch niet zo stom dusquote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:14 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Om te kunnen loeren bij anderen en me daaraan te ergeren of uit te lachen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Idem. Bij jongere mensen zie ik vooral voorbij komen dat ze aan de Tik-Tok zijn. Of insta.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Grappig, bij mij is het juist andersom. Iedereen onder de 25 kijkt me aan van... "heb jij nog Facebook?"
![]()
Zitten allemaal op Insta.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Grappig, bij mij is het juist andersom. Iedereen onder de 25 kijkt me aan van... "heb jij nog Facebook?"
Degenen die nog echt actief zijn op FB (dingen posten enz.) zijn toch vaak minstens 30+blablablabla![]()
Of huisvrouwen met kortpittig kapsel.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Degenen die nog echt actief zijn op FB (dingen posten enz.) zijn toch vaak minstens 30+![]()
FB Is het nieuwe hyves. Het is dat je je pagina niet veel kan editen anders zag je al je tantes en oma's pagina's met glitter headers en grote foto's en dansende banaantjes etc.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Maar Hyves was nog genot. Beetje R&R's uitdelen aan random chicks en MSN's (quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:18 schreef RipCity het volgende:
FB Is het nieuwe hyves. Het is dat je je pagina niet veel kan editen anders zag je al je tantes en oma's pagina's met glitter headers en grote foto's en dansende banaantjes etc.) scoren
![]()
![]()
Yes, tik tok is leuk. Veel funny fandom videos 😀quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Idem. Bij jongere mensen zie ik vooral voorbij komen dat ze aan de Tik-Tok zijn. Of insta.
Blij dat we hier niet zoals in India of USA gezeik krijgen van politici omdat het uit China komt toevallig.#WeesGeenWhales![]()
De jonge mensen die ik spreek vinden FB juist iets voor oude mensen. Jongeren doen meer Instagram en Snapchat, TikTok.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:12 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Mensen, met name jonge mensen, kijken je aan alsof je een alien bent als je zegt dat je geen facebook hebt.![]()
Die onzin zou gewoon wereldwijd verboden moeten worden.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:19 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Yes, tik tok is leuk. Veel funny fandom videos 😀
Blij dat we hier niet zoals in India of USA gezeik krijgen van politici omdat het uit China komt toevallig.
De kanker van de huidige maatschappij.![]()
Uhm... Ik lees nu de bevestigingsmail en daar staat dat ik de uitnodigingsbrief moet meenemen, nu betwijfel ik of dat voor donderdag 9:00 gaat lukken...Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Ik had geen brief en ook geen mailbevestiging ontvangen, alleen via SMS. Geen probleem, als je de gezondheidsvragenlijst maar hebt. (en ook die ligt daar nog om in te vullen....)quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:27 schreef zalkc het volgende:
Uhm... Ik lees nu de bevestigingsmail en daar staat dat ik de uitnodigingsbrief moet meenemen, nu betwijfel ik of dat voor donderdag 9:00 gaat lukken..."Ik rotzooi maar wat aan" (Karel Appel)![]()
Als je op leeftijd uitgenodigd wordt is die brief niet nodig, wel je afspraakbevestigingquote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:27 schreef zalkc het volgende:
Uhm... Ik lees nu de bevestigingsmail en daar staat dat ik de uitnodigingsbrief moet meenemen, nu betwijfel ik of dat voor donderdag 9:00 gaat lukken...wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Bij mij vraagt niemand het en heeft niemand het erover.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Degenen die nog echt actief zijn op FB (dingen posten enz.) zijn toch vaak minstens 30+Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Oh voor een gedeelte wel eens hoor, maar ligt eraan wie je volgt.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die onzin zou gewoon wereldwijd verboden moeten worden.
De kanker van de huidige maatschappij.
De fandom accounts zijn leuk, veel leuke memes, heel veel awesome cosplay, coole lego bouwwerken, ga zo maar door. Echt leuk gewoon, en een lifeline nu in het echt meeten niet kan (tot 30 juni). Het is leuk om zonder events toch nog een plek te hebben waar mensen costumes kunnen showen waar ze vaak maanden aan gewerkt hebben.
Er zitten https://www.google.nl/amp(...)ight-wing.amp?espv=1 ook tuig accounts op, maar als je alleen leuke mensen volgt is het leuk.
Discord is makkelijker en veel beter wat dat betreft, daar kan je alleen leuke servers kiezen en wordt je nooit blootgesteld berhaupt aan dat gajes, daar is geen algoritme...#WeesGeenWhales
Forum Opties Forumhop: Hop naar: