Wel grappig dat het aangenomen plan om alle beperkingen op te heffen volgens isrealische krant van ministerie van financien afkomstig was XDquote:
Het is fantastisch.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:11 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Wel grappig dat het aangenomen plan om alle beperkingen op te heffen volgens isrealische krant van ministerie van financien afkomstig was XD
Nog een goed teken dat vrijheid en economische belangen nu echt in de meeste regeringen een belangrijkere rol beginnen te spelen.
Mensen, met name jonge mensen, kijken je aan alsof je een alien bent als je zegt dat je geen facebook hebt.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik
[..]
Ik ook niet! Alleen ooit een geheime naam aangemaakt om stiekem te kunnen loeren.
Meh, dat is al toegezegd hier per 30 juni, ben gewoon blij.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie je probeert te overtuigen dat het écht allemaal goed komt door elk positief nieuwtje uitgebreid te ontleden.
Waarom heb je dan een accountquote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:13 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou ja, niet om iets op te zetten of vrienden te hebben. FB is stom.
Grappig, bij mij is het juist andersom. Iedereen onder de 25 kijkt me aan van... "heb jij nog Facebook?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:12 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Mensen, met name jonge mensen, kijken je aan alsof je een alien bent als je zegt dat je geen facebook hebt.
Blijkbaar toch niet zo stom dusquote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:14 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Om te kunnen loeren bij anderen en me daaraan te ergeren of uit te lachen.
Idem. Bij jongere mensen zie ik vooral voorbij komen dat ze aan de Tik-Tok zijn. Of insta.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Grappig, bij mij is het juist andersom. Iedereen onder de 25 kijkt me aan van... "heb jij nog Facebook?"
Zitten allemaal op Insta.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Grappig, bij mij is het juist andersom. Iedereen onder de 25 kijkt me aan van... "heb jij nog Facebook?"
Degenen die nog echt actief zijn op FB (dingen posten enz.) zijn toch vaak minstens 30+
Of huisvrouwen met kortpittig kapsel.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Degenen die nog echt actief zijn op FB (dingen posten enz.) zijn toch vaak minstens 30+
Maar Hyves was nog genot. Beetje R&R's uitdelen aan random chicks en MSN's (quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:18 schreef RipCity het volgende:
FB Is het nieuwe hyves. Het is dat je je pagina niet veel kan editen anders zag je al je tantes en oma's pagina's met glitter headers en grote foto's en dansende banaantjes etc.
Yes, tik tok is leuk. Veel funny fandom videos 😀quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Idem. Bij jongere mensen zie ik vooral voorbij komen dat ze aan de Tik-Tok zijn. Of insta.
De jonge mensen die ik spreek vinden FB juist iets voor oude mensen. Jongeren doen meer Instagram en Snapchat, TikTok.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:12 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Mensen, met name jonge mensen, kijken je aan alsof je een alien bent als je zegt dat je geen facebook hebt.
Die onzin zou gewoon wereldwijd verboden moeten worden.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:19 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Yes, tik tok is leuk. Veel funny fandom videos 😀
Blij dat we hier niet zoals in India of USA gezeik krijgen van politici omdat het uit China komt toevallig.
Ik had geen brief en ook geen mailbevestiging ontvangen, alleen via SMS. Geen probleem, als je de gezondheidsvragenlijst maar hebt. (en ook die ligt daar nog om in te vullen....)quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:27 schreef zalkc het volgende:
Uhm... Ik lees nu de bevestigingsmail en daar staat dat ik de uitnodigingsbrief moet meenemen, nu betwijfel ik of dat voor donderdag 9:00 gaat lukken...
Als je op leeftijd uitgenodigd wordt is die brief niet nodig, wel je afspraakbevestigingquote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:27 schreef zalkc het volgende:
Uhm... Ik lees nu de bevestigingsmail en daar staat dat ik de uitnodigingsbrief moet meenemen, nu betwijfel ik of dat voor donderdag 9:00 gaat lukken...
Bij mij vraagt niemand het en heeft niemand het erover.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Oh voor een gedeelte wel eens hoor, maar ligt eraan wie je volgt.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die onzin zou gewoon wereldwijd verboden moeten worden.
De kanker van de huidige maatschappij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |