hij tweet al 3 weken over welke jaartallen een afspraak kunnen maken, deed ie eerst niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat vind je vanwege een tweetje ja?
Ach die mensen zullen dan ook wel niet naar exotische plaatsen op vakantie gaan. Voor de meeste praktische dingen zal je zo'n ding waarschijnlijk niet nodig hebben, al helemaal niet voor 80+ ers.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat soort dingen doen mijn ouders voor mijn grootouders maar die hebben alleen een bejaardenmobiel met van die grote toetsen zonder internet. Zullen wel meer mensen boven de 60 jaar zijn die geen smartphonee hebben.
De kans is groot dat dat gewoon een medewerker van hem is.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij tweet al 3 weken over welke jaartallen een afspraak kunnen maken, deed ie eerst niet.
tuurlijkquote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:16 schreef Gunner het volgende:
[..]
De kans is groot dat dat gewoon een medewerker van hem is.
Goed dat er blijkbaar mensen zijn die tweets van een ghostwriter zien als er bovenop zitten. Het werkt dus.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij tweet al 3 weken over welke jaartallen een afspraak kunnen maken, deed ie eerst niet.
zou die man nog terugkomen in een nieuw kabinet, hij heeft zo'n giga plaat voor z'n kop dat ik aanneem dat hij dat nog wil ookquote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Goed dat er blijkbaar mensen zijn die tweets van een ghostwriter zien als er bovenop zitten. Het werkt dus.
Net zoals er mensen zijn die in de leugens van bijv. een Engel en Jensen trappen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Goed dat er blijkbaar mensen zijn die tweets van een ghostwriter zien als er bovenop zitten. Het werkt dus.
Baanomschrijving: De Hugo uithangen op Instagram, Twitter en Facebook.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:16 schreef Gunner het volgende:
[..]
Maak daar maar tenminste 70+ van, zo niet 75+; alle 60-70ers die ik ken hebben een smartphonequote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Vraag me af wat ze doen met mensen zonder smartphone (60+)
Ervoor zorgen dat iemand anders communiceert is net zo goed er bovenop zitten natuurlijk. Die man zal het niet zelf uittikken nee, mag ik hopen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:16 schreef Gunner het volgende:
[..]
Uhm, het omt zei letterlijk dat ze dachten dat de gr te pessimistisch was, en dat het prima als alternatief kan dieren.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:02 schreef nostra het volgende:
[..]
Als het aan de GR ligt zijn we daar nog wel even op aan het wachten.
Als ze hem vragen.....quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou die man nog terugkomen in een nieuw kabinet, hij heeft zo'n giga plaat voor z'n kop dat ik aanneem dat hij dat nog wil ook
Hij is verified, dan moet het op Twitter toch echt hem zijn?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Goeie vraag.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:33 schreef speknek het volgende:
Ik zie dat je bij het afspraakmaken eerst moet aangeven of je al corona hebt gehad, vermoedelijk omdat je dan maar een prik ingeroosterd krijgt. Maar weet iemand al of je met een prik wel naar het buitenland mag? Hugo de Jonge zei laatst dat hij verwachtte dat iedereen twee prikken nodig had voor het groene paspoort.
Als ik een gok zou moeten wagen zou ik zeggen dat er in het paspoort komt te staan of je deels of volledig gevaccineerd bent, niet hoe je precies tot die volledige vaccinatiestatus gekomen bent (twee prikken pfizer, één prik janssen of één prik pfizer + corona).quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:33 schreef speknek het volgende:
Ik zie dat je bij het afspraakmaken eerst moet aangeven of je al corona hebt gehad, vermoedelijk omdat je dan maar een prik ingeroosterd krijgt. Maar weet iemand al of je met een prik wel naar het buitenland mag? Hugo de Jonge zei laatst dat hij verwachtte dat iedereen twee prikken nodig had voor het groene paspoort.
NUUUUUU welquote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:33 schreef JochemSjakie het volgende:
Het is 11.32 en ik kan nog steeds niet inloggen![]()
![]()
Ik dacht juist dat de groene kaart liet zien welke prikken je had gehad, om te voorkomen dat elk land afzonderlijk bedenkt wat zij immuun vinden. De vraag is dus vooral, is de coronaregistratie van onze overheid op orde.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:36 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Goeie vraag.
Ik verwacht dat het systeem een vinkje achter je naam zet als je volgens de overheid 'volledig' bent gevaccineerd.
Dus als je de afgelopen 6 maanden covid hebt gehad en daarna één mRNA vaccin, dat je dan door de overheid wordt toegevoegd aan het vaccinatiepaspoort systeem.
Maar zeker weet ik dat ook niet......
Hij kan zijn inloggegevens natuurlijk gewoon aan een stagiair geven.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:36 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Hij is verified, dan moet het op Twitter toch echt hem zijn?
Je kan ook gewoon nee zeggen, kan je zeker op vakantie en naar lowlands en je bent nog beter beschermd.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:33 schreef speknek het volgende:
Alleen wordt je afaik gebanned als Twitter daar ooit achter komt.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:41 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hij kan zijn inloggegevens natuurlijk gewoon aan een stagiair geven.
Nee hoor, zijn stagiair gebruikt het met zijn toestemmingquote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:42 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Alleen wordt je afaik gebanned als Twitter daar ooit achter komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |