Een bad vol met pis is ook een warm badquote:Op donderdag 27 mei 2021 15:56 schreef Coco het volgende:
Wow @:scrummie en @:maxi-mus geven elkaar een like.
Dit topic buigt ineens om van een grimmige sfeer naar een warm bad!
Heb jij weleens je eigen pis gedronken?quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een bad vol met pis is ook een warm bad
@:ChevyCaprice
Nee, jij wel dan? Die gozer, Bear Grylls ofzo deed dat wel zag ik ooit op Discovery, voor survival.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb jij weleens je eigen pis gedronken?
quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga zo direct een pot bier openen hoor.
Je bent toch niet homofiel Edgar?quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:47 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga zometeen een glazen flesje coca cola zero openen
Lekker man. Wat voor bier? @GurneyIsBestOkequote:Op donderdag 27 mei 2021 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan sla ik zo ook een pot bier open.
Hertog-Jan.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker man. Wat voor bier? @:gurneyisbestoke
Eerst een Heineken 0.0 want ik ga nog sporten. Daarna hopen dat mijn ouders nog een goede stout thuis hebben staanquote:Op donderdag 27 mei 2021 16:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker man. Wat voor bier? @:gurneyisbestoke
Bedanktquote:Op donderdag 27 mei 2021 16:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geniet er lekker van!![]()
Welke smaak?
quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt
Orange & Tumeric Organic Infusion!
Pics van je kopje thee?quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt
quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt
Ah lekkerquote:Op donderdag 27 mei 2021 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt
Ik had 8/10.quote:
Heb je ook een mening over Afro-Asians?quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:31 schreef KingRoland het volgende:
Ben wel blij dat ik in nederland leef in plaats van shithole Afrika
Ah, het is weer zover. Al zou het verrassender zijn als dit niet het geval zou zijn.quote:
The definition of insanity is doing the same thing over and over again, but expecting different resultsquote:
Als @GGMM nou eens stopt met hem te unbannen.quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
The definition of insanity is doing the same thing over and over again, but expecting different results
Ach, het duurt toch zelden veel langer dan een dag.quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Als @:GGMM nou eens stopt met hem te unbannen.
Die man is vroeger echt verkracht door Feyenoord fans ofzo.quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ach, het duurt toch zelden veel langer dan een dag.
Ik verdenk Jan Boskamp.quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die man is vroeger echt verkracht door Feyenoord fans ofzo.
Om met Els te spreken, hij is gewoon niet helemaal barkie.quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die man is vroeger echt verkracht door Feyenoord fans ofzo.
Al gezien, maar bedankt voor de tipquote:Op donderdag 27 mei 2021 17:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wow @:ggmm misschien iets voor jou
Dat zijn gewoon zwartjesquote:Op donderdag 27 mei 2021 18:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je ook een mening over Afro-Asians?
Kreeg net een mailtje dat morgen het boek binnen ploft van de bestsellerauteur en mevrouw de bestsellerauteur.quote:
Mooi, ik wacht even tot de zomervakantie denk ik. Heb er nog een stuk of 4 liggen die ik voor die tijd wel uit wil hebben. Anders blijf je aan het kopenquote:Op donderdag 27 mei 2021 18:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kreeg net een mailtje dat morgen het boek binnen ploft van de bestsellerauteur en mevrouw de bestsellerauteur.
[ afbeelding ]
Ja dit is geloof ik bij mij ook nummertje 8.quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi, ik wacht even tot de zomervakantie denk ik. Heb er nog een stuk of 4 liggen die ik voor die tijd wel uit wil hebben. Anders blijf je aan het kopen
quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:58 schreef KingRoland het volgende:
Whitewashing is wel een ernstige trend in Azie
Onbegrijpelijk inderdaad.quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Gebruik je de gmail app of standaard mail app? iPhone toch?quote:Op donderdag 27 mei 2021 19:34 schreef Caland het volgende:
Weet iemand of je in gmail ook pushmeldingen op je telefoon kan aanzetten als je een mail krijgt van bepaalde afzenders?
Iphone ja, gebruik gewoon de standaard mail app geloof ik.quote:Op donderdag 27 mei 2021 19:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gebruik je de gmail app of standaard mail app? iPhone toch?
Standaard mail app: https://www.howtogeek.com(...)bout-on-your-iphone/
Geen dank.quote:Op donderdag 27 mei 2021 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Iphone ja, gebruik gewoon de standaard mail app geloof ik.
Top, ga daar eens naar kijken. Bedankt
Oh nice, dat werkt echt echt veel makkelijker dan ik dachtquote:Op donderdag 27 mei 2021 19:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen dank.
Komt erop neer dat je sommige afzenders als VIP's gaat aanmerken, en in instellingen aanzet dat je alleen mail notificaties van je VIPs wil krijgen.
Bans verlopen automatischquote:Op donderdag 27 mei 2021 18:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja er keken niet genoeg mensen naar.quote:
Oh ik moest daarvoor altijd mailenquote:Op donderdag 27 mei 2021 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bans verlopen automatisch
[..]
Ja er keken niet genoeg mensen naar.
Ik ben hier nog steeds woest over.
Na m'n half jaar ban gedraag ik mij voorbeeldig. De policy is mijn Bijbel zeg ik altijdquote:Op donderdag 27 mei 2021 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan heb je echt al jaren geen ban gehad
Ik ben nu ook woest. Ik ga NU Netflix mailen.quote:Op donderdag 27 mei 2021 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja er keken niet genoeg mensen naar.
Ik ben hier nog steeds woest over.
https://www.superguide.nl(...)ter-seizoen-3-seriesquote:Op donderdag 27 mei 2021 20:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben nu ook woest. Ik ga NU Netflix mailen.
quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
https://www.superguide.nl(...)ter-seizoen-3-series
quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik zit nog even drie wraps met kip m'n mik in te douwen. Ter info.
Ik ben wel definitief overgestapt naar de foodreviews van Dannyquote:
Dannygod, wat een legende.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben wel definitief overgestapt naar de foodreviews van Danny
Grote klassequote:Op donderdag 27 mei 2021 21:53 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
@:oriente @:caland @:jojoortje @:onlogisch
Hohooh. 1 Gig en 500 leveren. ZiggoGoden.quote:Op donderdag 27 mei 2021 22:03 schreef 3rr0r het volgende:
Brad heeft maar even het 500 Mbit abo genomen
[ afbeelding ]
Oh ja, hij zei 'het snelste giganet abo genomen'. Maar misschien is dat niet eens beschikbaar nog waar hij woont.quote:Op donderdag 27 mei 2021 22:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hohooh. 1 Gig en 500 leveren. ZiggoGoden.
Zoals wel vaker liegt Braddie.quote:Op donderdag 27 mei 2021 22:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh ja, hij zei 'het snelste giganet abo genomen'. Maar misschien is dat niet eens beschikbaar nog waar hij woont.
quote:Op donderdag 27 mei 2021 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat zou kunnen ik hou dat niet bij.
Heb wel wat beters te doen
Het ziet er vaak verdomde goed uit al kan dat ook door zijn intense genieten komen "oh my goood"quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:48 schreef Caland het volgende:
Door Danny er nog maar een keer achter gekomen dat het junkfoodaanbod in Nederland in de meeste steden wel heel eentonig is. Maargoed op het eiland heb je ook veel meer viesdikke mensen
NU Steven op RTL7 als imunoloog, zelfs daar is hij meester in. Koert Westerman blijkt ook groot Stevenaanhanger te zijn, hij raadde zelfs Jaap van Dissel aan om goed op te letten hoe Steven virusjes aanpakt.quote:Op donderdag 27 mei 2021 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het ziet er vaak verdomde goed uit al kan dat ook door zijn intense genieten komen "oh my goood"
En wij maar betalen.quote:Op donderdag 27 mei 2021 22:03 schreef 3rr0r het volgende:
Brad heeft maar even het 500 Mbit abo genomen
[ afbeelding ]
Deze vergeef ik mijzelf aangezien ik nu al in @maxi-mus land sta.quote:Op donderdag 27 mei 2021 23:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
NU Steven op RTL7 als imunoloog, zelfs daar is hij meester in. Koert Westerman blijkt ook groot Stevenaanhanger te zijn, hij raadde zelfs Jaap van Dissel aan om goed op te letten hoe Steven virusjes aanpakt.
KPN doet het primaquote:
Leuke review, maar ik ga dit niet kijken. Niet op basis van jouw review trouwens. Friends is behoorlijk triest.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:30 schreef GGMM het volgende:
Friends: The Reunion gezien
5/10
@:jojoortje @:caland @:lenny_leonard @:scrummie @:maxi-mus @:zipportal @:wereldgozer check deze review
YES! IK HEB HIEROP GEWACHTquote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:30 schreef GGMM het volgende:
5/10
@:jojoortje @:caland @:lenny_leonard @:scrummie @:maxi-mus @:zipportal @:wereldgozer check deze review
Nog nooit gekeken.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 07:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Leuke review, maar ik ga dit niet kijken. Niet op basis van jouw review trouwens. Friends is behoorlijk triest.
Prima review. Ga dit weekend wel kijken.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:30 schreef GGMM het volgende:
5/10
Haha gay.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima review. Ga dit weekend wel kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |